Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Die discussie over onzekerheid is best wel zinloos, okee?
Ja leuk he.

Citaat:
Dankje

Ja, ik wil ze wel laten zien, maar ik moet even kijken hoe ik het bestand in een foto-bestand verander. Want, nu heb ik ze alleen maar in een word-bestand.

Geloof ik niet!
Mail maar!
Advertentie
Oud 20-06-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik sluit me overigens geheel aan bij alles wat Quis zegt en gaat zeggen en ik meng me verder niet in de discussie.
Wat een vertrouwen! <3
Oud 20-06-2011, 22:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik sluit me overigens geheel aan bij alles wat Quis zegt en gaat zeggen en ik meng me verder niet in de discussie.
Quis: "ik vind dat sann mij 1000 euro moet overmaken!!!111~"
Oud 20-06-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Mail maar!
O, o, mag ik ook mail?
Oud 20-06-2011, 22:02
Verwijderd
Dankjewel Stefanie

En @Sanns vertrouwen in Quis,
Oud 20-06-2011, 22:05
Geel
Geel is offline
Mijn 3 posters zien er ongeveer zo, zo en zo uit. Je kan ze niet goed zien en de tekeningen zijn niet van de hoogste kwaliteit en alles, maar op papier (A3 formaat) zijn ze heel mooi en ik ben er echt heel erg trots op

Aub deze post niet quoten! Ik verwijder straks de links.

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 22:12.
Oud 20-06-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Wat een vertrouwen! <3
Uhu. Maak er geen misbruik van jongedame!
Oud 20-06-2011, 22:06
Verwijderd
Ziet er tof uit Geel
Geel
Geel is offline
O, en de kenners moeten de gedichten kunnen herkennen
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Rationeel schreef:
'lik m'n ballen' is zeker niet algemeen geaccepteerd om tegen een opdrachtgever te zeggen? noedel naamzoek.
Het is dat ik dit toevallig teruglees, want ik naamzoek niet op Noedel

Maareh, het hangt ervanaf wie de opdrachtgever is, hoe belachelijk de opdracht is en hoe weinig hij vraagt.

Laatst gewijzigd op 20-06-2011 om 22:59.
Oud 20-06-2011, 22:07
Verwijderd
Kut, waarom heb ik geen namen bij mijn enquête in laten vullen? Wie is Zuidoost-Aziatisch?
Oud 20-06-2011, 22:08
Verwijderd
Jaaaa Geel wat is het mooi geworden!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom heb je geen vrienden? Aan je sociale vaardigheden kan het niet liggen, want die heb ik ook niet en ik heb wel vrienden.
Weet ik niet. Omdat ik grillig ben qua emoties en geen vertrouwen heb in mijn sociale skills en dus ook niet graag mensen met mezelf opzadel. En dat doet ook niemand bij mij.

Citaat:
Ja, ik zei dat ik op de meeste gebieden zelfverzekerd ben. Dat komt voort uit hoe ik me opstel t.o.v. het leven, en komt niet voor uit het feit dat de dingen die jij noemt nu eenmaal ''goed gaan''. En dat is wat je insinueert en wat gewoon niet klopt. Een sociaal leven hebben =/= zelfverzekerd zijn. Slim zijn =/= zelfverzekerd zijn. Mooi zijn =/= zelfverzekerd zijn.
Ik werk aan mijn faalangst ja, in elk geval, ik doe er moeite voor het niet de overhand te laten nemen en mijn faalangstige gedachten om te zetten in constructieve gedachten.
En nee, het werkt niet als je niet eerst leert de dingen die je niet kunt veranderen te zccepteren, zoals een paar pagina's terug al werd aangedragen. Als ik iedere keer als ik een juridisch vak afsluit jaloers ga zitten zijn op Kazet, omdat hij in staat is technische natuurkunde te begrijpen en ik niet, kan ik ook wel een potje gaan zitten janken en steeds onzekerder worden over mijn intellectuele capaciteiten, maar wat heeft dat voor zin?
Natuurlijk komt het daar niet alleen door, maar die dingen maken het wel eenvoudiger lijkt me. Het was ook niet aardig van me om te zeggen 'jij hebt makkelijk praten' maar dat was ook wel kort door de bocht. En natuurlijk heeft jaloers zijn geen zin, maar ik kom er niet vanaf, het steekt zo vanaf binnenin heel diep dat ik eerst misselijk word voor ik weet wat er aan de hand is. Maar ik bied mijn excuses aan voor mijn ondoordachte rotopmerking .
Citaat:
Aha.

En misschien doe ik dat nog wel eens. Maar nu heeft mijn moeder bij wijze van keukenrol ergens een doos tissues neergezet, dus dat voldoet.
En ja, misschien is er wel een verband! Als ik meer dan dertig deelnemers heb ga ik grafiekjes tekenen.
Ooh ik wil heel graag de grafiekjes zien
Verwijderd
Citaat:
Uhu. Maak er geen misbruik van jongedame!
Nee nee, waar zie je me voor aan! (A)

Citaat:
Ziet er tof uit Geel
Oud 20-06-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet. Omdat ik grillig ben qua emoties en geen vertrouwen heb in mijn sociale skills en dus ook niet graag mensen met mezelf opzadel. En dat doet ook niemand bij mij.

Natuurlijk komt het daar niet alleen door, maar die dingen maken het wel eenvoudiger lijkt me. Het was ook niet aardig van me om te zeggen 'jij hebt makkelijk praten' maar dat was ook wel kort door de bocht. En natuurlijk heeft jaloers zijn geen zin, maar ik kom er niet vanaf, het steekt zo vanaf binnenin heel diep dat ik eerst misselijk word voor ik weet wat er aan de hand is. Maar ik bied mijn excuses aan voor mijn ondoordachte rotopmerking .
Dan moet je daar misschien hulp voor zoeken, als het zo extreem is als je zegt. En dankje.
Oud 20-06-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik zadel mezelf wel met liefde met jou op hoor.

Citaat:
Ooh ik wil heel graag de grafiekjes zien
Prima!
Oud 20-06-2011, 22:11
Geel
Geel is offline
Dankjullie!
Wat een aandacht
Oud 20-06-2011, 22:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan moet je daar misschien hulp voor zoeken, als het zo extreem is als je zegt. En dankje.
Ja ik heb al even een verwijsbrief liggen, maar omdat ik toen zo ziek was heb ik er nooit meer wat mee gedaan.
Ik neem aan dat je hierbij mijn excuses aanvaardt. Dat is fijn
Citaat:
Ik zadel mezelf wel met liefde met jou op hoor.

Prima!
Dat is lief
(alleen ga je naar Rusland emigreren )
Oud 20-06-2011, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is lief
(alleen ga je naar Rusland emigreren )
Ik kom vanzelf weer terug. En, sowieso, als ik het kan/doe, kunnen anderen dat ook. Dussss.
Oud 20-06-2011, 22:14
Verwijderd
Kazet, ben jij bekend met het Laakkwartier?

Citaat:
Ja ik heb al even een verwijsbrief liggen, maar omdat ik toen zo ziek was heb ik er nooit meer wat mee gedaan.
Ik neem aan dat je hierbij mijn excuses aanvaardt. Dat is fijn
Ik zou er dan toch maar achteraan gaan. Want op het moment dat je door misselijkheid en blinde paniek niet (meer) normaal functioneert (en ja, been there, done that), is er genoeg reden om van anderen een zetje in de goede richting te krijgen. Dat werkt in elk geval beter dan hier bevestiging blijven zoeken.
En ja hoor.
Oud 20-06-2011, 22:14
Geel
Geel is offline
Gecondoleerd Absinthe!
Oud 20-06-2011, 22:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Net zo bekend als jij, denk ik.

Misschien kun je beter bij Pippeloen of Little Phoebe aankloppen.
Oud 20-06-2011, 22:17
Verwijderd
Misschien moet ik maar onderzoekster worden. Dit is leuk.
Oud 20-06-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Net zo bekend als jij, denk ik.

Misschien kun je beter bij Pippeloen of Little Phoebe aankloppen.
Hmm ja voor hetzelfde geld had je er al die tijd gewoond. OK!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kom vanzelf weer terug. En, sowieso, als ik het kan/doe, kunnen anderen dat ook. Dussss.
Je komt terug!

Citaat:

Ik zou er dan toch maar achteraan gaan. Want op het moment dat je door misselijkheid en blinde paniek niet (meer) normaal functioneert (en ja, been there, done that), is er genoeg reden om van anderen een zetje in de goede richting te krijgen. Dat werkt in elk geval beter dan hier bevestiging blijven zoeken.
En ja hoor.
Ja? Ik heb van andere mensen ervaringen gehoord die erop neerkwamen dat de therapie alleen werkt zolang je de therapie doet en dat het daarna weer terug bij af is. En dat vond ik dan zonde van het geld. Maar jij hebt andere ervaringen?
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet in het laakkwartier gaan wonen.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, ik woonde midden in het centrum.
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik maar onderzoekster worden. Dit is leuk.
Oud 20-06-2011, 22:20
Verwijderd
Ik ga zo Happy go Lucky kijken.

Ik hoop dat het een film is met een irritant wijf dat erg ver van me afstaat, zodat ik lekker naar hartelust kan :')'en en 'en. Maar dat zit wel snor, dacht ik?
Oud 20-06-2011, 22:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik hoop dat het een film is met een irritant wijf dat erg ver van me afstaat, zodat ik lekker naar hartelust kan :')'en en 'en. Maar dat zit wel snor, dacht ik?
Ik ken de film niet. Maar anders kun je je vast wel ver van haar af plaatsen
Oud 20-06-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:

Waarom gaat het hier zo vaak over Happy Go Lucky? Zoveel aandacht verdient die helemaal niet.
Oud 20-06-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ja? Ik heb van andere mensen ervaringen gehoord die erop neerkwamen dat de therapie alleen werkt zolang je de therapie doet en dat het daarna weer terug bij af is. En dat vond ik dan zonde van het geld. Maar jij hebt andere ervaringen?
Tuurlijk niet, als je goede therapie krijgt, en je gaat er zelf serieus mee aan de slag, dan krijg je een andere manier van denken aangeleerd, en als het goed is heb je daar voor altijd profijt van.

Even heel positief gesteld natuurlijk.
Oud 20-06-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaat het hier zo vaak over Happy Go Lucky? Zoveel aandacht verdient die helemaal niet.
Gaat het hier vaker over Happy Go Lucky, ja?
Oud 20-06-2011, 22:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tuurlijk niet, als je goede therapie krijgt, en je gaat er zelf serieus mee aan de slag, dan krijg je een andere manier van denken aangeleerd, en als het goed is heb je daar voor altijd profijt van.

Even heel positief gesteld natuurlijk.
Dat klinkt prima. Maar dan moet je niet een psycholoog nemen neem ik aan? Want die luisteren alleen?
Oud 20-06-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen goede ervaringen (heb ook like, maar 2,5 gesprek gehad dus om dat nou therapie te noemen), maar het was wel een goede aanzet. En ja er is veel loos gewauwel maar er zitten ook wel goede dingen tussen. Misschien is het niet meteen raak maar baat het niet dan schaadt het meestal ook niet. Het is het proberen iig waard denk ik.

Citaat:
Ik zou niet in het laakkwartier gaan wonen.
Oh. Jammer. Waarom niet?
Oud 20-06-2011, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb het er nooit eerder over zien gaan
Oud 20-06-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:

Oud 20-06-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt prima. Maar dan moet je niet een psycholoog nemen neem ik aan? Want die luisteren alleen?
Naja, voor het grootste deel ja, maar ze laten je ook nadenken over dingen door je dingen anders te laten bekijken bijvoorbeeld.

Als je zelf al een hoop nadenkt over alles, en je weet stiekem wel hoe het anders moet, maar je doet/kan het alleen niet, dan heeft therapie niet bijster veel zin, bij mij tenminste niet echt, helaas.
Oud 20-06-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen goede ervaringen (heb ook like, maar 2,5 gesprek gehad dus om dat nou therapie te noemen), maar het was wel een goede aanzet. En ja er is veel loos gewauwel maar er zitten ook wel goede dingen tussen. Misschien is het niet meteen raak maar baat het niet dan schaadt het meestal ook niet. Het is het proberen iig waard denk ik.

Oh. Jammer. Waarom niet?
Nouja het is opzich een degelijke wijk, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar kortenbos/zeeheldenkwartier
Oud 20-06-2011, 22:28
Verwijderd
Mijn voorkeur gaat uit naar een huis voor Quis in Utrecht
Verwijderd
Stom werk. Stomme succesvolle mensen. Bah. Ik ben boos op mijn dibs.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Meer dan een degelijke wijk heb je toch niet nodig?
Oud 20-06-2011, 22:29
Carn
Carn is offline
Ik wil ook een huis, in Utrecht.
Oud 20-06-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Nouja het is opzich een degelijke wijk, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar kortenbos/zeeheldenkwartier
Ok. Ik heb net best een leuk appartement gezien namelijk, met een mooie kwaliteit/prijsverhouding. Maar ik lees ook net op wiki dat er straatwachten nodig zijn om de spanningen tussen allochtoon en autochtoon in te dammen en meer van dat soort ongein. Dat is dan wel weer een beetje jammer.

Nog meer wijken die aan- of af te raden zijn? Ik weet echt niks, behalve dat ik het centrum erg leuk vind.
Oud 20-06-2011, 22:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik wil ook een huis, bij mijn toekomstige werk.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ok. Ik heb net best een leuk appartement gezien namelijk, met een mooie kwaliteit/prijsverhouding. Maar ik lees ook net op wiki dat er straatwachten nodig zijn om de spanningen tussen allochtoon en autochtoon in te dammen, etc. En meer van dat soort ongein. Dat is dan wel weer een beetje jammer.

Nog meer wijken die aan- of af te raden zijn? Ik weet echt niks, behalve dat ik het centrum erg leuk vind.
Schilderswijk zou ik niet doen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Oh. Jammer. Waarom niet?
Met een psycholoog?
Ik heb wel een keer twee gesprekken gehad, maar ik vond de vrouw niet prettig en erg inconsequent en ik heb het dus niet voortgezet.

Ik zal mijn huisarts anders nog eens contacteren voor een adresje
Geel
Geel is offline
Slangenbeek in Hengelo is wel een goede wijk!
Oud 20-06-2011, 22:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Naja, voor het grootste deel ja, maar ze laten je ook nadenken over dingen door je dingen anders te laten bekijken bijvoorbeeld.

Als je zelf al een hoop nadenkt over alles, en je weet stiekem wel hoe het anders moet, maar je doet/kan het alleen niet, dan heeft therapie niet bijster veel zin, bij mij tenminste niet echt, helaas.
Ook niet als schop onder de kont?
Oud 20-06-2011, 22:31
Verwijderd
*mopper*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten