Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ght=verwijderd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk horen die op een lijn te zitten maar dat is in de praktijk natuurlijk nooit zo. Grotendeels natuurlijk wel ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier begon het ongeveer, vanaf pagina 4. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was niet zo dat ik wakker werd: dát wil ik worden. Maar ik gok dat dat bij de meeste mensen niet zo is. ![]() Ik ging gewoon kijken bij opleidingen. Wat ik met een opleiding kon bereiken en het zou betekenen in de praktijk. Meerdere dingen spraken mij wel aan en toen heb ik daaruit een keuze gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben op dit moment heel geïnteresseerd, vooral omdat er 1000000000 opleidingen zijn en ik wel heel vaagjes weet wat ik zou willen maar er weinig concreets voor te vinden is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zo is het bij mij in elk geval gegaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet ook nog niet wat ik later wil worden. Geloof ik. Ik twijfel heel erg tussen dingen. Maar ik heb ook nog heel veel tijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij in ieder geval is geadviseerd is, is dat je moet gaan studeren wat je leuk vindt, en niet waarvan je denkt dat er goede mogelijkheden voor banen zijn. Bovendien, als je aan de uni hebt gestudeerd kom je sowieso in aanmerking voor veel meer banen dan alleen in het cirkeltje waar jij voor gestudeerd hebt. Je hebt dan namelijk gewoon een universitaire studie gedaan ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Plus hierover meedenken/praten mag altijd ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Missy heeft in 2 maanden misschien 50 posts gemaakt op DK :') Trimm 2 posts in 3 of 4 maanden, maar goed, die is even op sabatical. En tink* was ook niet bepaald actief. Dus daarom deed ik vooral lachen, als jij er niet was was er echt NIEMAND. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: Ik weet dat je in een ziekenhuis werkt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en wat je ook doet: Als het niet 100% zeker weet, ga dan geen rechten studeren. Echt 25% in mijn klas ging dat doen, en daarvan is 100% alweer gestopt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|