Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 17:55
Verwijderd
Nee.
Advertentie
Oud 03-07-2011, 17:58
Geel
Geel is offline
Pff! Ik ben diep, diep teleurgesteld.
Oud 03-07-2011, 17:58
Verwijderd
Waarvoor wil je het weten dan?
Oud 03-07-2011, 18:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Diepgaand, psychologisch, moeilijk te doorgronden, etc., inderdaad. Zeg maar dat het echt een uitdaging wordt om er naar te kijken en zo'n film goed te begrijpen.
Dan is de Transformerstrilogie wel een aanrader.
Oud 03-07-2011, 18:07
Geel
Geel is offline
Citaat:
Waarvoor wil je het weten dan?
Voor een schoolopdracht.
Oud 03-07-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Dan is de Transformerstrilogie wel een aanrader.
Niet een uitdaging om naar te kijken in de zin van 'zet af, zet af, zet af!' he. Meer dat je constant op moet letten.
Oud 03-07-2011, 18:11
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Diepgaand, psychologisch, moeilijk te doorgronden, etc., inderdaad. Zeg maar dat het echt een uitdaging wordt om er naar te kijken en zo'n film goed te begrijpen.
Daar hou ik ook erg van.
Oud 03-07-2011, 18:11
Verwijderd
Kinders, ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gelift.
Oud 03-07-2011, 18:13
Verwijderd
Ik las even 'ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gelift' en ik dacht 'oei!'.
Oud 03-07-2011, 18:15
Geel
Geel is offline
Kat, kun je me helpen? Het tweede, dat eerste weet ik al, soort van.
Oud 03-07-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Kat, kun je me helpen? Het tweede, dat eerste weet ik al, soort van.
Ik denk dat ze (of hij, maar het voelt alsof het door een vrouw geschreven is, klopt dat? ) 's avonds bang wordt voor ramen. En dat klinkt een beetje wazig, maar, ik heb dat ook wel een beetje soms... dat je bang bent dat er plotseling iets achter staat, een gezicht of zo.
Oud 03-07-2011, 18:19
Geel
Geel is offline
Mja, dat zou heel goed kunnen. En, ja! Het is een gedicht van Vasalis. <3 Ik ben één van haar bundels aan het analyseren.
Oud 03-07-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat zou heel goed kunnen. En, ja! Het is een gedicht van Vasalis. <3 Ik ben één van haar bundels aan het analyseren.
Voor school? Of ga je voortaan in je vrije tijd bundels analyseren?
Oud 03-07-2011, 18:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Niet een uitdaging om naar te kijken in de zin van 'zet af, zet af, zet af!' he. Meer dat je constant op moet letten.
Blockbusters zijn doorgaans veel interessanter om te analyseren dan arthouse, in wat ze zeggen over de samenleving.
Oud 03-07-2011, 18:23
Geel
Geel is offline
Citaat:
Voor school? Of ga je voortaan in je vrije tijd bundels analyseren?
Voor school. Voor mijn leesdossier.
Oud 03-07-2011, 18:24
Geel
Geel is offline
Ik heb het gezien.
Dat is sowieso een troll, maar al zou het niet, mag incest wel op s.com?
Oud 03-07-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het gezien.
Dat is sowieso een troll, maar al zou het niet, mag incest wel op s.com?
Denk het niet. Volgens mij is het opgezet door verschillende personen, lijkt me ook nogal wat tekst om spontaan uit te typen als je net lid bent.
Verwijderd
Wat stond daar?
Noedelhap
Noedelhap is offline
LOL, het einde van episode 1 van GoT
Verwijderd
Het topic is al verwijderd. O wijze Geel, wilt u kijken wie dit topic verwijderd heeft?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voorbeelden svp?
Verwijderd
Citaat:
Wat stond daar?
Een vaag topic over incest.
Oud 03-07-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Een vaag topic over incest.
Vertel me er alles over. Wat was de clou? Waarom is het door meerdere mensen opgezet? Wie deed het met wie en waarom?
Oud 03-07-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Vertel me er alles over. Wat was de clou? Waarom is het door meerdere mensen opgezet? Wie deed het met wie en waarom?
Vraag aan Geel of hij je het topic pm't.
Oud 03-07-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Vraag aan Geel of hij je het topic pm't.
Geel, wil je me het topic pm'en?
Oud 03-07-2011, 18:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het topic is al verwijderd. O wijze Geel, wilt u kijken wie dit topic verwijderd heeft?
Volgens mij kan ik dat niet zien. Maar het zal wel een fb van seks zijn geweest of een plusje.

En, ik ga geen verwijderde topics pm'en!
Oud 03-07-2011, 18:30
Verwijderd
Het was een lange lap tekst, maar ik zal typen wat ik me herinner. (Wel een samenvatting)
Oud 03-07-2011, 18:32
Verwijderd
"Zusje en vriendin laat thuis, gingen slapen...sloop naar binnen...aan tieten gevoeld...gepenetreerd. later...gedrogeerd...herhaald...zusje weet alles"

Maar dan langer. Minuten later was er al iemand die net lid was en meteen verhalen ging posten dat ze haar broer in zijn slaap had gepijpt. Later kwamen er nog twee andere mensen bij, maar ik weet niet meer waar die het over hadden.
Oud 03-07-2011, 18:36
Verwijderd
De gast die het topic had geopend is volgens mij Mannetje25, en iemand anders die in dat topic had gepost was
SpuitErmaarIn
.
Oud 03-07-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Blockbusters zijn doorgaans veel interessanter om te analyseren dan arthouse, in wat ze zeggen over de samenleving.
Het is maar net welk aspect je wilt bekijken (massa-perspectief v.s. een meer 'elite'-perspectief, etc.), maar Blockbusters zou je dan misschien in grote hoeveelheden kunnen analyseren en ook gedurende een langere periode, zodat je er bepaalde lijnen uit kunt halen. Wel heel erg interessant trouwens, het afgelopen jaar heb ik me wat studie betreft ook eigenlijk vooral beziggehouden met films in hun historische context.

Citaat:
Voorbeelden svp?
Van Michael Haneke: Caché, Das weiße Band
Van Bruno Dumont: La vie de Jésus, Flandres, Hadewijch
Oud 03-07-2011, 18:37
Verwijderd
Apart hoor, allemaal.
Oud 03-07-2011, 18:39
Verwijderd
Eens zien of ik dat meisje kan vinden.
Oud 03-07-2011, 18:40
Verwijderd
Marielle97x
Oud 03-07-2011, 18:41
Verwijderd
Ze zijn allemaal online en bekijken ook echt allemaal twijfelachtige topics.
Oud 03-07-2011, 18:48
Verwijderd
"anaal, vaginaal, oraal alles kan"

Gewaagd hoor
Oud 03-07-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 19:46 Mannetje25 Ouwehoeren
Oud 03-07-2011, 18:58
Verwijderd
de kruiwagen (hilarisch we hadden allebei lachend een orgasme
de vrouw doet een handstand> de man pakt haar onderbenen vast waarna de vrouw haar heup laat zakken tot penetratie > en dan gaat de vrouw met haar handen lopen waardoor haar heupen lekker heen en weer bewegen.
(ja we waren in een melige bui xD)

Uhu en dan allebei een orgasme, right
Oud 03-07-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
de kruiwagen (hilarisch we hadden allebei lachend een orgasme
de vrouw doet een handstand> de man pakt haar onderbenen vast waarna de vrouw haar heup laat zakken tot penetratie > en dan gaat de vrouw met haar handen lopen waardoor haar heupen lekker heen en weer bewegen.
(ja we waren in een melige bui xD)

Uhu en dan allebei een orgasme, right
Een van de vele kansloze topics op Seks.
Oud 03-07-2011, 19:01
Verwijderd
Oh jongens ik ben helemaal gelukkig. Voor het eerst deze week loopt gewoon alles op rolletjes op mijn werk, zijn er leuke gasten, geen gezeik, geen achterstallig werk. LOVE IT. <3
Oud 03-07-2011, 19:02
snoopy
snoopy is offline
Sowieso: 'lachend een orgasme'
Oud 03-07-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens ik ben helemaal gelukkig. Voor het eerst deze week loopt gewoon alles op rolletjes op mijn werk, zijn er leuke gasten, geen gezeik, geen achterstallig werk. LOVE IT. <3

Ik moet echt nog meer leren, maar heb er absoluut geen zin in.
Oud 03-07-2011, 19:05
Verwijderd
En dan komt er natuurlijk net een gast binnen die MIJ er de schuld van geeft dat ie een parkeerboete heeft Ik had het ook moeten afkloppen.
Oud 03-07-2011, 19:06
Verwijderd
zo mensen, de werkdag zit er weer op. half uurtje eerder afgenokt, maar dat had ik wel verdiend.
Oud 03-07-2011, 19:23
Verwijderd

Oud 03-07-2011, 19:29
Verwijderd
Ach, mensen doen veel gekkere dingen.
Oud 03-07-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, mensen doen veel gekkere dingen.
Oud 03-07-2011, 19:35
Verwijderd
Hoe stellen ze zich dat sowieso voor, over jezelf heenplassen? Iets met rietjes?
Oud 03-07-2011, 19:37
Verwijderd
2 broeken en een gloednieuwe bolero gekocht op marktplaats voor in totaal 19 euro . In totaal ongeveer een tientje verzendkosten erbij, dat is dan weer jammer maar dan is het alsnog een prima prijsje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten