Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Kat, kun je me helpen? Het tweede, dat eerste weet ik al, soort van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En, ik ga geen verwijderde topics pm'en! ![]()
|
Verwijderd
|
"Zusje en vriendin laat thuis, gingen slapen...sloop naar binnen...aan tieten gevoeld...gepenetreerd. later...gedrogeerd...herhaald...zusje weet alles"
Maar dan langer. Minuten later was er al iemand die net lid was en meteen verhalen ging posten dat ze haar broer in zijn slaap had gepijpt. Later kwamen er nog twee andere mensen bij, maar ik weet niet meer waar die het over hadden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De gast die het topic had geopend is volgens mij Mannetje25, en iemand anders die in dat topic had gepost was
SpuitErmaarIn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Van Bruno Dumont: La vie de Jésus, Flandres, Hadewijch |
![]() |
|
Verwijderd
|
de kruiwagen (hilarisch we hadden allebei lachend een orgasme
de vrouw doet een handstand> de man pakt haar onderbenen vast waarna de vrouw haar heup laat zakken tot penetratie > en dan gaat de vrouw met haar handen lopen waardoor haar heupen lekker heen en weer bewegen. (ja we waren in een melige bui xD) Uhu en dan allebei een orgasme, right ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|