Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2011, 20:20
Rivka
Rivka is offline
Ik heb 'm wel eens gezien ja.
Oud 09-07-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij gaat over een oppervlakkige man genaamd Hal.
Of een oppervlakkige versie van een boordcomputer van een ruimteschip.
Oud 09-07-2011, 20:28
Verwijderd
Jongens! Help mij eens. Morgen komt mijn beste vriendin naar Nederland met nog een vriendin. Wat zijn leuke dingen om met hun te doen? Niet te duur en liefst in de buurt van Den Bosch. We willen ze het liefst echt Nederlandse dingen laten zien, maar het hoeft niet direct een klompenmakerij te zijn ofzo. Iemand ideeën?
Oud 09-07-2011, 20:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ok, fucking vaag.
Ik had gezegd: 'Nou, ik wil de kaartjes dan wel ophalen. Ik kan dinsdag en woensdag, maar alleen voor 3 uur 's middags (vanwege die 5 uur reistijd). Kan dat en zo ja, waar?

Bericht terug:

"u bent dan welkom in dortmund op mijn werk om de kaartjes optehalen."

Echt alleen dat. Wtf moet ik daar nou weer meer. 1) Hoe de fuck kom ik in Dortmund, 2) Hoe moet ik weten waar d'r werk is?
Jezus, ik wil die kaartjes graag hebben, maar laat maar zo. Wat een domme doos.
Kan je niet een betrouwbare forumer uit de buurt die kaartjes laten halen? Ik neem aan dat ze ooit wel eens in Enschede is en niet alleen in Dortmund.
Oud 09-07-2011, 20:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat: Ga haring eten
Oud 09-07-2011, 20:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Metropolis de serie is best grappig. Alleen jammer van die presentator.
Oud 09-07-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Kat: Ga haring eten
Ohja! Dat moeten we ook doen. Al hebben we dan nog geen dag gevuld. Maar dat schrijf ik op!
Oud 09-07-2011, 20:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is GTA4 toch walgelijk uncanny.

Het spel had er uit moeten zien zoals dat plaatje links, niet zoals nu in het plaatje rechts.
Oud 09-07-2011, 21:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
GTA4 is te bruin. Ik hoop dat ze het was onrealistischer/interessanter maken met de volgende GTA.
Oud 09-07-2011, 21:08
Verwijderd
Ik ben gestopt met GTA4 bij die stomme kutmissie waarbij je helemaal naar een of andere bioscoop moet rijden om een chick en haar vriend op te wachten, en daarna die vriend moet achtervolgen en doodmaken terwijl hij wegvlucht op een motor. Ik raakte hem de hele tijd kwijt, en als ik hem niet kwijtraakte kwam ik alsmaar niet dicht genoeg bij 'm in de buurt. Die missie opnieuw proberen was ook heel irritant want je moest beginnen bij je savepoint, dan helemaal naar de ene kant van de stad om die missie op te halen, en daarna helemaal naar de andere kant van de stad om bij die bioscoop te komen. Na twintig pogingen had ik er geen zin meer in.
Oud 09-07-2011, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mafia is veel gaver dan GTA.
Oud 09-07-2011, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat ze in de jaren '50 en '60 gave auto's en kleren maakten.
Oud 09-07-2011, 21:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben gestopt met GTA4 bij die stomme kutmissie waarbij je helemaal naar een of andere bioscoop moet rijden om een chick en haar vriend op te wachten, en daarna die vriend moet achtervolgen en doodmaken terwijl hij wegvlucht op een motor. Ik raakte hem de hele tijd kwijt, en als ik hem niet kwijtraakte kwam ik alsmaar niet dicht genoeg bij 'm in de buurt. Die missie opnieuw proberen was ook heel irritant want je moest beginnen bij je savepoint, dan helemaal naar de ene kant van de stad om die missie op te halen, en daarna helemaal naar de andere kant van de stad om bij die bioscoop te komen. Na twintig pogingen had ik er geen zin meer in.
Oh, die heb ik toevallig net gedaan Frustrerende missie.

Ik moest hem een paar keer opnieuw doen, want eerst ging ik hem achterna op de motor, tot zijn maatjes eraan kwamen en ze stopten in een parkje om met zijn vijfen mij af te schieten
Daarna een auto geprobeerd, maar daarmee kon ik hem niet van zijn motor aftikken, en ook in de auto werd ik aan gort geschoten.
Uiteindelijk heel simpel opgelost: een uzi gekocht, op de motor gestapt en hem op het rechte stuk gericht door zijn hoofd schieten zodat ie van de motor valt.

Maar goed, ik heb een zwak voor GTA, maar die telefoontjes van iedereen worden heel snel irritant en de missies eentonig.
Enige pluspunt zijn de ragdoll physics en de grote stad, maar ook dat verveelt een beetje snel.

Zijn er nog leuke recente games eigenlijk? Ik heb een beetje rondgezocht en kom alleen maar aliens, sci-fi of zombiegames tegen Waarom zijn hoofdpersonen altijd van die bulky, exoskeleton spierbundel-soldaten?
Oud 09-07-2011, 21:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, die was inderdaad lastig. Al had ik hem wel in twee of drie keer, aangezien ik een uberleet gamer ben en jij een lolnoob.

Oud 09-07-2011, 21:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik moest hem een paar keer opnieuw doen, want eerst ging ik hem achterna op de motor, tot zijn maatjes eraan kwamen en ze stopten in een parkje om met zijn vijfen mij af te schieten
Daarna een auto geprobeerd, maar daarmee kon ik hem niet van zijn motor aftikken, en ook in de auto werd ik aan gort geschoten.
Uiteindelijk heel simpel opgelost: een uzi gekocht, op de motor gestapt en hem op het rechte stuk gericht door zijn hoofd schieten zodat ie van de motor valt.

Maar goed, ik heb een zwak voor GTA, maar die telefoontjes van iedereen worden heel snel irritant en de missies eentonig.
Enige pluspunt zijn de ragdoll physics en de grote stad, maar ook dat verveelt een beetje snel.

Zijn er nog leuke recente games eigenlijk? Ik heb een beetje rondgezocht en kom alleen maar aliens, sci-fi of zombiegames tegen Waarom zijn hoofdpersonen altijd van die bulky, exoskeleton spierbundel-soldaten?
Probeer eens Fallout New Vegas. Heb me er wel even mee vermaakt. Tenzij RPG's niet je ding zijn natuurlijk.
Oud 09-07-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:

Zijn er nog leuke recente games eigenlijk? Ik heb een beetje rondgezocht en kom alleen maar aliens, sci-fi of zombiegames tegen
Ik heb ook een zwak voor GTA, maar ben er dus toch halverwege mee gestopt. Ook omdat het begon te vervelen, inderdaad. Die snipermissie vond ik wel heel leuk, lekker anders in vergelijking met de andere missies.

Wat leuke games betreft - ik wil héél graag Shadow of the Colossus spelen. En Ico en The Last Guardian. Maar die zijn allemaal op de PS3.

Oja, Bioshock was heel gaaf, die moet je misschien proberen. Al ben ik daar ook halverwege mee gestopt, want ik vond hem echt te eng gewoon Vanaf het begin al, het duurde tien minuten voor ik de eerste deur in durfde te lopen. En toen nog tien minuten voor ik daar de trap af durfde. Nouja, enzovoort, driekwart van de tijd die ik besteedde aan Bioshock werd besteed aan weifelen en dingen niet durven. Maar daar heb jij minder last van, denk ik.
Oud 09-07-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, die was inderdaad lastig. Al had ik hem wel in twee of drie keer, aangezien ik een uberleet gamer ben en jij een lolnoob.

[afbeelding]
Mja, ondanks dat ik een lvl99 !|\|73|2|\|37 \/\/4|2|2!0|2 met een lvl5 vorpal sword ben blijf ik een vrouw, dus autorijden kan ik niet. Zelfs niet in games.
Oud 09-07-2011, 21:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 09-07-2011, 21:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Probeer eens Fallout New Vegas. Heb me er wel even mee vermaakt. Tenzij RPG's niet je ding zijn natuurlijk.
Oke, staat genoteerd. Ik heb nu trouwens Crysis 2 gedownload, even mijn nieuwe bak tot het uiterste testen

Citaat:
Wat leuke games betreft - ik wil héél graag Shadow of the Colossus spelen. En Ico en The Last Guardian. Maar die zijn allemaal op de PS3.

Oja, Bioshock was heel gaaf, die moet je misschien proberen. Al ben ik daar ook halverwege mee gestopt, want ik vond hem echt te eng gewoon Vanaf het begin al, het duurde tien minuten voor ik de eerste deur in durfde te lopen. En toen nog tien minuten voor ik daar de trap af durfde. Nouja, enzovoort, driekwart van de tijd die ik besteedde aan Bioshock werd besteed aan weifelen en dingen niet durven. Maar daar heb jij minder last van, denk ik.
Oja, Bioshock, ik kan me herinneren dat je daar mee bezig was Bioshock 2 is ook al een tijdje uit, ik doe die denk ik wel.

Shadow of the Collosus heb ik ook al gedownload, is voor de PS2, en hij werkte wel op mijn PS2 emulator. Controls zijn alleen een beetje shitty, omdat ik geen controller heb. Maar die ga ik nog wel eens spelen.
Oud 09-07-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Oja, Bioshock, ik kan me herinneren dat je daar mee bezig was Bioshock 2 is ook al een tijdje uit, ik doe die denk ik wel.

Shadow of the Collosus heb ik ook al gedownload, is voor de PS2, en hij werkte wel op mijn PS2 emulator. Controls zijn alleen een beetje shitty, omdat ik geen controller heb. Maar die ga ik nog wel eens spelen.
Oja, Bioshock 2 bestaat ook nog. Laat maar weten wat je ervan vond

En oh, wat voor PS2 emulator heb je? Ik zocht er laatst één, puur voor dit spel, maar niks nuttigs gevonden. (Hij is óók uitgebracht op de PS3, trouwens, vandaar.)
Oud 09-07-2011, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

En oh, wat voor PS2 emulator heb je? Ik zocht er laatst één, puur voor dit spel, maar niks nuttigs gevonden. (Hij is óók uitgebracht op de PS3, trouwens, vandaar.)
Mja, ik zie het, maar enkel in Japan.

Pcsx2 heb ik. Daarin doet ie het wel, alleen moet je wel even een plugin pack downloaden met een bios erbij.
Oud 09-07-2011, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, trouwens ik stuur je ff een pm met mn tekening
Oud 09-07-2011, 21:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou Bioshock 1 doen. Ik heb ze beide niet gespeeld, maar Ben Croshaw heeft gezegd dat 1 beter is, dus is het zo.
Oud 09-07-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, trouwens ik stuur je ff een pm met mn tekening
Prima! Ik ben benieuwd. Is het die waar je laatst advies over vroeg?

Citaat:
Mja, ik zie het, maar enkel in Japan.

Pcsx2 heb ik. Daarin doet ie het wel, alleen moet je wel even een plugin pack downloaden met een bios erbij.
Welke plugin pack?

Misschien zocht ik trouwens wel een PS3 emulator, nu ik erover nadenk.
Oud 09-07-2011, 21:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Prima! Ik ben benieuwd. Is het die waar je laatst advies over vroeg?

Welke plugin pack?

Misschien zocht ik trouwens wel een PS3 emulator, nu ik erover nadenk.
De plugin pack voor de pcsx2, google maar een torrent.

Werkende PS3 emulators zijn er volgens mij nog niet.
Oud 09-07-2011, 21:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 09-07-2011, 22:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat zijn Finnen toch harde werkers. Ik stuur een e-mail, krijg ik een automatische reactie: "op vakantie tot 29 augustus".
Oud 09-07-2011, 22:05
Verwijderd
Ik zit in onze tuin met vrienden en olielampjes
Oud 09-07-2011, 22:07
Verwijderd
Heujj. Waar staat ook alweer de nickchangelijst?
Oud 09-07-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Sommige wc's doen dat bij het doortrekken. Bij Julius moet ik dan altijd direct aan de kant springen en in een hoekje gaan staan, want die wc spettert alle kanten op en dat vind ik vies. Vooral in de zomer, sta je daar met je blote benen, als je dan niet snel genoeg bent weggesprongen valt dat altijd weer tegen.

Verder snap ik ook niet echt waarom dit topic loopt. Maar goed, veel plezier ermee, hoor.
Hoezo niet?

Paranoide naamzoek
Oud 09-07-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Hoezo niet?
Omdat /care. En ook wel omdat iedereen in jouw topic heel ijverig doet alsof ze nooit uitgebreid moeten kakken, dus kennelijk snapt men wel dat het een raar onderwerp is om te bespreken, maar vervolgens beschrijven ze wel hun plas-, douche- of schoonmaakavonturen. Dat vind ik vreemd. Ik stel me ook voor hoe mensen het topic zien en dan denken van 'Hm, zal ik hierin posten? Onee, tijdens mijn vorige sanitaire bezoek moest ik schijten en m'n tampon verwisselen. Ik vertel wel over vanochtend, toen ik m'n tanden poetste en het medicijnkastje opruimde.'
Oud 09-07-2011, 22:39
Verwijderd

Nja, ik vind dat wel grappig. Een waardig topic is het niet nee, maar wel een geinige.
Oud 09-07-2011, 22:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hm, de crack van Crysis 2 werkt voor geen meter, blah, ik ga games voortaan maar kopen, ofzo :\
Oud 09-07-2011, 22:56
Carn
Carn is offline
Quis naamzoek:

"Wederom super toffe show van Iron & Wine in Tivoli; goede setlist van zo'n 2u en blijft één vd enige band die live een briljante andere draai geven aan hun nummers. Vanwaar de toevoeging van de saxofonist is mij echter een raadsel; de dwarrel speelt kazig als een muziekant op Smooth Jazz Beach Classics Vol. 13 (inc zonsondergang coverart) die je voor een knaak uit een bak bij het Kruitvat vist "

maar hoe was het?
Oud 09-07-2011, 22:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm, de crack van Crysis 2 werkt voor geen meter, blah, ik ga games voortaan maar kopen, ofzo :\
toch geen interessante game.
Oud 09-07-2011, 22:57
Carn
Carn is offline
Citaat:

Bioshock 2 is niet echt een sequel, gezien die game uitbesteed is Binnenkort Bioshock Infinte!
Oud 09-07-2011, 22:58
Verwijderd
Oh hmmm wat is Iron & Wine fijn, ook live. <3333 Ze speelden niet alles wat ik graag wilde horen maar wel veel fijne dingen, anderhalf uur aan een stuk. Nu ben ik wel weer ontspannen, de komende twaalf uur of zo.
Citaat:
Quis naamzoek: metropolis is inderdaad behoorlijk hilarisch maar ik vind de stem van de voice-over wel een beetje vervelend, de stem that is, het commentaar is wel mooi.
Hmm, ik moest ook een beetje wennen aan zijn stem, maar nu vind ik het onbetaalbaar. Hij is zo droog. <3 Ik keek laatst een veel oudere aflevering met een andere presentator en die was veel te serieus, daardoor was er er stuk minder aan.

Citaat:
Quis naamzoek 2. Het is echt FANTASTISCH
Ha, goede tip van mij.
Oud 09-07-2011, 23:00
Carn
Carn is offline
Overigens vond ik Bioshock een lachertje qua engheid vergeleken met System Shock

Shodan <3

Oud 09-07-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ga gewoon The Sims (2) doen
Oud 09-07-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:

Ja daarom ben ik ook gestopt. Ik had een side-missie gedaan, die dus voor de verhaallijn niet noodzakelijk was, en die missie was gewoon onmogelijk. Maar nu word ik dus de hele tijd gebeld dat m'n helikopter klaar staat. (Je moet iemand met een helikopter achtervolgen, niet te doen)
Oud 09-07-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:

N00b, je kan gewoon achter de bomen dekking zoeken en iedereen op je gemakje doodschieten
Oud 09-07-2011, 23:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Overigens heb ik The Ballad of Gay Tony en The Lost & the Damned wel geheel uitgespeeld.
Oud 09-07-2011, 23:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben zo'n mongool he Ik ben fotocollages aan het maken, dus die plak ik dan op een papier zodat het allemaal zit zoals ik wil. Maar ik had de lijm al eeuwen niet gebruikt, dus die was opgedroogd in het puntje. Dus ik met een naald erdoor, werkte nog niet. Ik draai de dop eraf, probeer het van de onderkant, zet de dop er weer op en ga lijmen. Had ik 'm niet dichtgedraaid Hele bureau + foto's onder de lijm
Citaat:
Ik heb het idee dat de IQ test van volgend jaar een nog dramatischer score gaat geven
Ik moest hier heel hard om lachen.
Oud 09-07-2011, 23:14
Martiño
Martiño is offline
En dat is wel apart want ik zit op het perron (ik heb weer eens een trein gemist) en men kijkt me nu een beetje verbaasd aan.
Oud 09-07-2011, 23:14
Martiño
Martiño is offline
Gelukkig heb ik dropfruitduo's <3
Oud 09-07-2011, 23:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour!

Meh volgens mij is mijn tongpiercing een beetje aan het ontsteken (dat klinkt ranziger dan het is trouwens mijn tong is gewoon een beetje stijfjes en pijnlijk).
Oud 09-07-2011, 23:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
toch geen interessante game.
Nou, jammer dan, ik heb toch een goeie crack gevonden en heb net de DX11 ultra + hires texture pack geinstalleerd dus ik ga eens kijken!
Oud 09-07-2011, 23:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ga gewoon The Sims (2) doen
Gay.
Oud 09-07-2011, 23:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
N00b, je kan gewoon achter de bomen dekking zoeken en iedereen op je gemakje doodschieten
N00b, je kan die gast ook meteen van zijn motor knallen, which I did
Oud 09-07-2011, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Bonjour!

Meh volgens mij is mijn tongpiercing een beetje aan het ontsteken (dat klinkt ranziger dan het is trouwens mijn tong is gewoon een beetje stijfjes en pijnlijk).

Regels voor berichten