Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gestopt met GTA4 bij die stomme kutmissie waarbij je helemaal naar een of andere bioscoop moet rijden om een chick en haar vriend op te wachten, en daarna die vriend moet achtervolgen en doodmaken terwijl hij wegvlucht op een motor. Ik raakte hem de hele tijd kwijt, en als ik hem niet kwijtraakte kwam ik alsmaar niet dicht genoeg bij 'm in de buurt. Die missie opnieuw proberen was ook heel irritant want je moest beginnen bij je savepoint, dan helemaal naar de ene kant van de stad om die missie op te halen, en daarna helemaal naar de andere kant van de stad om bij die bioscoop te komen. Na twintig pogingen had ik er geen zin meer in.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moest hem een paar keer opnieuw doen, want eerst ging ik hem achterna op de motor, tot zijn maatjes eraan kwamen en ze stopten in een parkje om met zijn vijfen mij af te schieten ![]() Daarna een auto geprobeerd, maar daarmee kon ik hem niet van zijn motor aftikken, en ook in de auto werd ik aan gort geschoten. Uiteindelijk heel simpel opgelost: een uzi gekocht, op de motor gestapt en hem op het rechte stuk gericht door zijn hoofd schieten zodat ie van de motor valt. ![]() Maar goed, ik heb een zwak voor GTA, maar die telefoontjes van iedereen worden heel snel irritant en de missies eentonig. Enige pluspunt zijn de ragdoll physics en de grote stad, maar ook dat verveelt een beetje snel. Zijn er nog leuke recente games eigenlijk? Ik heb een beetje rondgezocht en kom alleen maar aliens, sci-fi of zombiegames tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat leuke games betreft - ik wil héél graag Shadow of the Colossus spelen. En Ico en The Last Guardian. Maar die zijn allemaal op de PS3. Oja, Bioshock was heel gaaf, die moet je misschien proberen. Al ben ik daar ook halverwege mee gestopt, want ik vond hem echt te eng gewoon ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Shadow of the Collosus heb ik ook al gedownload, is voor de PS2, en hij werkte wel op mijn PS2 emulator. Controls zijn alleen een beetje shitty, omdat ik geen controller heb. Maar die ga ik nog wel eens spelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En oh, wat voor PS2 emulator heb je? Ik zocht er laatst één, puur voor dit spel, maar niks nuttigs gevonden. (Hij is óók uitgebracht op de PS3, trouwens, vandaar.) |
![]() |
||
Citaat:
Pcsx2 heb ik. Daarin doet ie het wel, alleen moet je wel even een plugin pack downloaden met een bios erbij. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien zocht ik trouwens wel een PS3 emulator, nu ik erover nadenk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Paranoide naamzoek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Quis naamzoek:
"Wederom super toffe show van Iron & Wine in Tivoli; goede setlist van zo'n 2u en blijft één vd enige band die live een briljante andere draai geven aan hun nummers. Vanwaar de toevoeging van de saxofonist is mij echter een raadsel; de dwarrel speelt kazig als een muziekant op Smooth Jazz Beach Classics Vol. 13 (inc zonsondergang coverart) die je voor een knaak uit een bak bij het Kruitvat vist ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Oh hmmm wat is Iron & Wine fijn, ook live. <3333 Ze speelden niet alles wat ik graag wilde horen maar wel veel fijne dingen, anderhalf uur aan een stuk.
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd