Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Gvd, nu moet ik morgen een ns-vrouwtje gaan bellen omdat mijn treinticket toch niet klopt en het wel al geboekt is en aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh, hoeveel kan er mis gaan in een avond, werkelijk!!!
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En trouwens, als je op een en dezelfde forumpagina dit gedicht en mijn gedichte mooi noemt, weet ik niet of ik het nog langer als compliment moet opvatten dat je vaak zo lyrisch bent over wat ik schrijf. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het verleden is nooit verspild..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Oh, ik was trouwens vandaag bij de diploma-uitreiking van mijn broer.
![]() En, over dichters gesproken; ik ken héél weinig dichters. En ik lees ook best wel weinig gedichten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Goed, en nu ga ik weer, mijn vrouw wil aandacht. Kusjes! PS: we moeten het maar eens vaker over poeyie hebben hier, dat is leuk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En, mee eens!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd