Advertentie | |
|
![]() |
|
In de curry van gister zat ansjovis, dat zat in de kruidenmix. Ik stond nota bene nog in de kruidenier om kruidenmix te kopen, maar mijn huisgenootje had nog. En die heeft dat dus helemaal niet gecontroleerd. Ik weet wel dat ze het niet expres doet, maar het verklaart wel waarom ik al de hele dag buikpijn heb. En nu voel ik me er supernaar over.
![]() |
![]() |
|
Nou ja, je verwacht soms niet dat er dierlijke producten in eten/pakjes zit. Zo heb ik eens een vriendin van die pedis nootjes voorgezet, en daar zat trassi ofzoiets in. Dat verwachtte ik helemaal niet. Ik ben zelf vegetariër, en kijk vaak op verpakkingen, maar had dit over het hoofd gezien. Je huisgenoot is hetniet gewend om op dat soort dingen te letten, dus wees niet zo hard voor haar. Een foutje is makkelijk gemaakt.
|
Ik heb er ook geen scene van gemaakt hoor, maar ik had haar nog speciaal vanuit de winkel gebeld om te vragen of er geen dierlijke producten in haar mix zaten en of ik er eentje mee moest nemen, maar nee, het was vegetarisch en ik hoefde niks mee te nemen. Maar ik voel me gewoon heel kut dat ik allemaal vis heb zitten eten, en ik ben er niet lekker van.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Een proef om kinderen van 17 al rijexamen te laten doen, zodat ze tot hun 18e met een begeleider de weg op mogen. Echt, waarom :') De kans op ongelukken is al groter bij jongeren, en dan willen ze nog meer jonge onbenullen op de weg.
|
Mensen die de verkeersregels niet kennen, vandaag bijna overreden door een chauffeur die niet oplette toen ik overstak (op een doorlopende stoep, dus feitelijk stak ik niet eens over), mij bijna overreed, mij toen zag en gewoon doorreed. Idioot.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het wel een beetje lullig om je huisgenoot dan "inconsiderate" of beter gewoon "onattend" te noemen. Ik waarschuw je vast: je gaat echt nog héél vaak dit soort dingen meemaken. Als je uit eten gaat weet je vrijwel nooit of er dierlijke producten zijn gebruikt, al is het maar dierlijk vet om in te bakken etc. En zodra je buiten West-Europa komt (bijvoorbeeld als je op reis gaat, nou weet ik niet of je van reizen houdt) is vegetarisme volstrekt vreemd en zal eenieder "inconsiderate" zijn. Ik moedig vegetarisme zeer aan, maar op deze manier gaat het je echt beperken in je leven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar gelukkig houd ik niet van reizen, dat scheelt inderdaad weer iets. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom doen mensen zo hysterisch over dat jongerenrijbewijs? Ik heb begrepen dat er een bijrijder naast die jongere moet zitten tot zijn 18e verjaardag. En die persoon moet ook een rijbewijs hebben. Dus als die persoon dan 18 is en zelfstandig mag rijden heeft hij al lessen gehad, is geslaagd en heeft de rest van de tijd onder toezicht van een volwassen bijrijder gereden. Ik denk dat het juist goed is om op die manier ervaring op te doen voor je helemaal zelf gaat rijden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Keelpijn... Op zich niet een grote ramp, maar het is vrijdag en ik moet eigenlijk met elke snotneus naar de huisarts. Maar als het doorzet.. ik ga toch niet in het weekend naar de huisartsenpost om een beetje keelpijn? Of moet ik dat dan toch doen? Nou, hopelijk is het in een paar uur over en hoef ik er überhaupt niets mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |