Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 16:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nokia zit hier vlakbij. Lelijk hoofdkantoor.
Advertentie
Oud 27-10-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Nokia is ontsnapt en zit nu *ergens* op mijn kamer. Lekker dan. Hem zoeken is als het zoeken van een speld in een hooiberg, behalve dat de speld ook beweegt...
Oh, mijn telefoon blijft altijd keurig op z'n plekje liggen.
Oud 27-10-2011, 21:09
Martiño
Martiño is offline
Geen OV meer
Oud 27-10-2011, 22:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, mijn telefoon blijft altijd keurig op z'n plekje liggen.
Het is een muis
Oud 28-10-2011, 09:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wakker worden door stratenmakers met hun machines.
Oud 28-10-2011, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wakker worden door stratenmakers bouwvakkers met hun machines.
Oud 29-10-2011, 19:19
Verwijderd
Oud 29-10-2011, 19:36
Verwijderd
Zo herkenbaar.
Oud 29-10-2011, 20:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Zo herkenbaar.
Inderdaad ja

Hier trouwens: die achterlijke wás. Waarom hebben we élke dag een machine vol?
Oud 29-10-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad ja

Hier trouwens: die achterlijke wás. Waarom hebben we élke dag een machine vol?
Fijn hè? Kinderen?
Oud 29-10-2011, 20:45
snoopy
snoopy is offline
Mja, maar zij hebben zulke kleine kleertjes? Daar vul je toch geen hele machine mee
Oud 30-10-2011, 19:23
The Larch
The Larch is offline
Overgeprate films. WAAROM in vredesnaam. Voor nagesynchroniseerde films kan ik nog wel sympathie opbrengen, maar dat overpraten is zo raar. Vooral als je één vrouwenstem hebt voor alle vrouwen en één mannenstem voor alle mannen. Maar het allerirritantste is als ze het emotieloos inspreken, maar gewoon de oorspronkelijke stem wat harder zetten zodat je toch nog hoort hoe het gezegd is. Maar het is gewoon stom om in het Engels te horen 'WHY ON EARTH DID YOU DO THAT!?!' en dan in het Russisch een halflaconieke man 'maar waarom deed je dat dan?'. Waarom begrijpen ze dat niet?
Oud 31-10-2011, 20:07
Geel
Geel is offline
Haha Alle films zijn zo in het Russisch Wist je dat niet?

En mijn ergenis: De censuur in onze schoolkrant. Het is maar een middelbareschool-schoolkrant, maar godverdomme, wat kan ik boos worden als ze stukjes uit mijn artikel halen en het mij pas vertellen nadat ik er niets meer aan an doen.
Oud 31-10-2011, 20:31
Martiño
Martiño is offline
Wie haalt ze er uit dan?
Oud 31-10-2011, 20:53
MvBJ
MvBJ is offline
Mensen die liegen!!
Oud 01-11-2011, 15:14
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Haha Alle films zijn zo in het Russisch Wist je dat niet?
Nee. Want, ik keek altijd alleen maar Russische films in het Russisch, en bijna nooit buitenlandse films. Wat ook wel logisch is, natuurlijk. En in Rusland eigenlijk alleen maar tekenfilms en sovjetanimaties enzo. Ik kende het concept wel, maar ik wist niet dat ze het ZO vaak deden.
Oud 01-11-2011, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In de curry van gister zat ansjovis, dat zat in de kruidenmix. Ik stond nota bene nog in de kruidenier om kruidenmix te kopen, maar mijn huisgenootje had nog. En die heeft dat dus helemaal niet gecontroleerd. Ik weet wel dat ze het niet expres doet, maar het verklaart wel waarom ik al de hele dag buikpijn heb. En nu voel ik me er supernaar over.
Oud 01-11-2011, 20:29
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ansjovisallergie?
Oud 01-11-2011, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, maar ik ben al heel lang vegetariër en eet al best een tijd bijna helemaal geen dierlijke producten meer, en als je iets heel lang niet hebt gegeten of nog nooit, dan kan het natuurlijk makkelijk verkeerd vallen. En ik voel me naar omdat het best inconsiderate was.
Oud 01-11-2011, 20:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, je verwacht soms niet dat er dierlijke producten in eten/pakjes zit. Zo heb ik eens een vriendin van die pedis nootjes voorgezet, en daar zat trassi ofzoiets in. Dat verwachtte ik helemaal niet. Ik ben zelf vegetariër, en kijk vaak op verpakkingen, maar had dit over het hoofd gezien. Je huisgenoot is hetniet gewend om op dat soort dingen te letten, dus wees niet zo hard voor haar. Een foutje is makkelijk gemaakt.
Oud 01-11-2011, 20:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb er ook geen scene van gemaakt hoor, maar ik had haar nog speciaal vanuit de winkel gebeld om te vragen of er geen dierlijke producten in haar mix zaten en of ik er eentje mee moest nemen, maar nee, het was vegetarisch en ik hoefde niks mee te nemen. Maar ik voel me gewoon heel kut dat ik allemaal vis heb zitten eten, en ik ben er niet lekker van.
Oud 01-11-2011, 20:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh oke, als je het specifiek had gevraagd is het inderdaad wat stommer van haar
Oud 01-11-2011, 21:00
Verwijderd
Literatuuropgaaf die voor geen meter klopt en een rooster waar op geen enkele manier uit af valt te leiden wat er dan wel gelezen moet worden.
Oud 01-11-2011, 21:11
Noedelhap
Noedelhap is offline

OT:

Een proef om kinderen van 17 al rijexamen te laten doen, zodat ze tot hun 18e met een begeleider de weg op mogen.

Echt, waarom :') De kans op ongelukken is al groter bij jongeren, en dan willen ze nog meer jonge onbenullen op de weg.
Oud 02-11-2011, 10:08
Chevy
Chevy is offline
Ik vind dat ook een dom idee ja, waarom moet die leeftijd zo nodig omlaag?
Oud 02-11-2011, 10:29
Verwijderd
Keelpijn!
Oud 02-11-2011, 12:00
snoopy
snoopy is offline
Man o man, na 5 beschuitjes ben ik toch wel misselijk
Oud 02-11-2011, 12:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In Amerika werkt het alleen omdat je daar pas op je 21e mag drinken

Ot: dat ik vandaag vanalles moet doen en er eigenlijk geen zin in heb
Oud 02-11-2011, 12:13
Missy
Missy is offline
Dat de lunch met een vriendin zo snel gaat. Een half uur is veel te weinig om bij te kletsen.
Oud 02-11-2011, 15:15
Martiño
Martiño is offline
Mensen die de verkeersregels niet kennen, vandaag bijna overreden door een chauffeur die niet oplette toen ik overstak (op een doorlopende stoep, dus feitelijk stak ik niet eens over), mij bijna overreed, mij toen zag en gewoon doorreed. Idioot.
Oud 02-11-2011, 15:32
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Ik heb er ook geen scene van gemaakt hoor, maar ik had haar nog speciaal vanuit de winkel gebeld om te vragen of er geen dierlijke producten in haar mix zaten en of ik er eentje mee moest nemen, maar nee, het was vegetarisch en ik hoefde niks mee te nemen. Maar ik voel me gewoon heel kut dat ik allemaal vis heb zitten eten, en ik ben er niet lekker van.
Sorry maar ik kan niet echt geloven dat je daar echt buikpijn van krijgt, ik denk dat dat ergens anders door komt. Er zit in zo'n prutje hooguit 0,001% ansjovis (want: duur, dus die zijn gedroogd en gemalen voor een beetje zout, zo'n visje is kleiner dan een pepernoot).
Ik vind het wel een beetje lullig om je huisgenoot dan "inconsiderate" of beter gewoon "onattend" te noemen.

Ik waarschuw je vast: je gaat echt nog héél vaak dit soort dingen meemaken. Als je uit eten gaat weet je vrijwel nooit of er dierlijke producten zijn gebruikt, al is het maar dierlijk vet om in te bakken etc. En zodra je buiten West-Europa komt (bijvoorbeeld als je op reis gaat, nou weet ik niet of je van reizen houdt) is vegetarisme volstrekt vreemd en zal eenieder "inconsiderate" zijn.

Ik moedig vegetarisme zeer aan, maar op deze manier gaat het je echt beperken in je leven.
Oud 02-11-2011, 15:32
flupkeflup
flupkeflup is offline
Oh, en wat ik niet waardeer: televisie in het algemeen. Verschrikkelijk!
Oud 02-11-2011, 16:23
Martiño
Martiño is offline
Sluitstrip op pak perlakoffiepads, Y U NO plak?
Oud 02-11-2011, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sorry maar ik kan niet echt geloven dat je daar echt buikpijn van krijgt, ik denk dat dat ergens anders door komt. Er zit in zo'n prutje hooguit 0,001% ansjovis (want: duur, dus die zijn gedroogd en gemalen voor een beetje zout, zo'n visje is kleiner dan een pepernoot).
Ik vind het wel een beetje lullig om je huisgenoot dan "inconsiderate" of beter gewoon "onattend" te noemen.

Ik waarschuw je vast: je gaat echt nog héél vaak dit soort dingen meemaken. Als je uit eten gaat weet je vrijwel nooit of er dierlijke producten zijn gebruikt, al is het maar dierlijk vet om in te bakken etc. En zodra je buiten West-Europa komt (bijvoorbeeld als je op reis gaat, nou weet ik niet of je van reizen houdt) is vegetarisme volstrekt vreemd en zal eenieder "inconsiderate" zijn.

Ik moedig vegetarisme zeer aan, maar op deze manier gaat het je echt beperken in je leven.
Het gaat me niet om de grootte van het dier, ik wil gewoon geen dierlijke producten eten. En natuurlijk begrijp ik het best als iemand een keer ei verwerkt in een gerecht als ik bij hun eet, omdat veganistisch koken best lastig is, maar als iemand specifiek zegt dat hij veganistisch gaat koken en dan vis erdoorheen gooit is dat best een ander verhaal. Voor zout kun je ook best zout in het eten doen in plaats van vis.
Maar gelukkig houd ik niet van reizen, dat scheelt inderdaad weer iets.
Oud 02-11-2011, 20:07
Verwijderd
Dat volgende maand mijn scriptie af moet zijn en dat ik nog steeds alleen maar de introductie (drie pagina's) heb geschreven.
Oud 02-11-2011, 23:28
Verwijderd
Waarom doen mensen zo hysterisch over dat jongerenrijbewijs? Ik heb begrepen dat er een bijrijder naast die jongere moet zitten tot zijn 18e verjaardag. En die persoon moet ook een rijbewijs hebben. Dus als die persoon dan 18 is en zelfstandig mag rijden heeft hij al lessen gehad, is geslaagd en heeft de rest van de tijd onder toezicht van een volwassen bijrijder gereden. Ik denk dat het juist goed is om op die manier ervaring op te doen voor je helemaal zelf gaat rijden.
Oud 04-11-2011, 08:34
Verwijderd
Keelpijn... Op zich niet een grote ramp, maar het is vrijdag en ik moet eigenlijk met elke snotneus naar de huisarts. Maar als het doorzet.. ik ga toch niet in het weekend naar de huisartsenpost om een beetje keelpijn? Of moet ik dat dan toch doen? Nou, hopelijk is het in een paar uur over en hoef ik er überhaupt niets mee.
Oud 04-11-2011, 09:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn verstandskies komt door en daar is mijn amandel helemaal opgezet van en mijn wang kapot, auauau
Oud 04-11-2011, 15:53
Verwijderd
oh, niks aan het handje met mijn keel. Na een uurtje was het over .
Oud 07-11-2011, 17:11
Verwijderd
Dat de stomerij er niet in slaagde de vlek uit mijn jas te krijgen, een roze vlek op een witte jas. Nu vraag ik me af of het al te zeikerig is die hele jas te declareren bij het theater, of toch maar alleen het stomerij-bonnetje.
Oud 08-11-2011, 02:11
Verwijderd
Ik kan provider HOLLANDS NIEUWE niet waarderen. Het is een waardeloos bedrijf. Ik raad iedereen af om zich ooit bij deze club aan te sluiten.
Oud 08-11-2011, 03:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kan provider HOLLANDS NIEUWE niet waarderen. Het is een waardeloos bedrijf. Ik raad iedereen af om zich ooit bij deze club aan te sluiten.
Ja. SECOND THAT
Oud 08-11-2011, 09:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nokia is WEER ONTSNAPT
Oud 08-11-2011, 10:25
Verwijderd
Oud 08-11-2011, 10:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest eigenlijk stiekem lachen
Oud 08-11-2011, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Opkomende keelpijn
Oud 08-11-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Nokia is WEER ONTSNAPT
Als je z'n nummer weet, heb je hem zo gevonden. Of staat ie op stil?
Oud 08-11-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Als je z'n nummer weet, heb je hem zo gevonden. Of staat ie op stil?
zo heet haar muis. Een levende dus, geen computermuis
Oud 09-11-2011, 00:30
Verwijderd
Oud 09-11-2011, 01:46
Verwijderd
wat ben ik toch stupid soms ;x

ont : ik kan het niet waarderen dat ik al weken geen pip-dag heb gehad waarin ik helemaal niets deed en alleen was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten