Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk trouwens wel dat het te zien is aan de manier waarop ik loop. Maar dat valt niet zo op, want ik draag heel stille schoenen en ik loop altijd door. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heeft ze gewoon iets van fluoxetine (prozac) of paroxetine (seroxat)? Want dan is het vanaf 10x de maximale dosis gevaarlijk, en moet 5x de gewone dosis dus nog wel kunnen. Maar ik zou alsnog de huisartsenpost bellen om te vragen wat ze er morgen mee moet doen, of ze het een paar keer moet overslaan ofzo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hm, die werken anders. Vooral tegen angst, maar ook een beetje als slaaptablet, dus ik kan me voorstellen dat ze dan zo heel erg slaperig is. Even opzoeken.
Edit: ik kan niet goed vinden vanaf welke dosis je je zorgen moet maken, het is niet snel giftig maar het kan zijn dat je er zo diep van gaat slapen dat je oppervlakkig gaat ademen. Dus ik zou alsnog even de huisartsenpost bellen om te vragen of het te veel was en of je speciaal ergens op moet letten. Laatst gewijzigd op 05-08-2011 om 22:06. |
![]() |
|
Zo, heb gebeld, blijkbaar heeft gister ook al iemand voor haar gebeld en die moest haar in de gaten houden maar die was na een uur naar huis dus daar had ze ook niks aan. En nou moet ze gewoon weer de normale dosis gaan nemen en ze mag er absoluut geen alcohol meer bij drinken, wat ze ook steeds deed. Mja, in elk geval niks aan de hand.
En ze had er 10 op he. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedenavond. Vandaag heb ik het Estse plattelandleven ontdekt. Het is hier net Scaninavie want iedereen heeft een eigen sauna. En er leven 550 wilde beren
![]() ![]() ![]() ![]() Verder hebben we als eerste traditie lampionnen opgelaten met de naam van de bruid eraan om haar meisjesnaam te laten gaan en zijn we ingelicht over andere tradities. Ik snap van 3/4 bijzonder weinig, maar ik vind het behoorlijk awesome en ben erg benieuwd naar morgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en huizen kosten hier dus NEGENTIENDUIZEND EURO. WTF. Op het platteland dan, maar dan wel een dikke prima huis, met giga veel grond, een sauna, een boomgaard etc. Onvoorstelbaar. En ze rijden dus ook allemaal in dikke bakken (nieuwe audi's, bmw's, mercedes) want wegenbelasting kennen ze niet en accijnzen doen ze ook bijna niet aan
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is wel kut dat ik teveel uitging van verzamelsites om me te oriënteren, die dus blijkbaar nogal strooien met verkeerde prijzen en verkeerde data. Nu is het ineens een stuk beperkter wat binnen mijn budget valt. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed nog even wat foto's en dan ga ik slapen want morgen is het bruiloftdag
![]() Ik ben veel te enthousiast, wedden dat ik niet kan slapen? ![]() ![]() Hier waren we op visite ![]() De beesten zijn hier iets groter dan in NL ![]() Wandelen ![]() Lampions oplaten om de naam van de bruid weg te geven ![]() Lampionnen in de lucht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ok, ik maak me ook stiekem helemaal geen zorgen, maar als het daar wemelt van de beesten die groter zijn dan m'n hand zou ik er toch minder fijn rondlopen.
![]() Trouwens, ik zit eraan te denken om deze fakking lelijke broek te kopen: ![]() Ik vind 'm zo lelijk dat het wel weer iets heeft. Eigenlijk heb ik hetzelfde met kleren als met mannen. ![]()
||
Citaat:
|
|