Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2011, 21:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wwspel verhaal = mindhunters
Advertentie
Oud 05-08-2011, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
I don't want to hurt no mooooooooooreeeeeeeee. Hou je bek Anouk wat ben je toch een drachtige koe.
Nou sorry hoor, ik zeg al niks meer.
Oud 05-08-2011, 21:41
Verwijderd
Ik heb al de hele avond Staying Alive in m'n hoofd het was op de radio toen ik in de auto zat.
Telkens met patiënten praten terwijl ik intussen zachtjes denk "ha, ha, ha, ha, staying alive, staying alive, ha, ha, ha, ha, staying aliiiiiiiihiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiihiiiive"
Maar als nu de reanimatiepieper gaat, zit ik goed!
Oud 05-08-2011, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb al de hele avond Staying Alive in m'n hoofd het was op de radio toen ik in de auto zat.
Telkens met patiënten praten terwijl ik intussen zachtjes denk "ha, ha, ha, ha, staying alive, staying alive, ha, ha, ha, ha, staying aliiiiiiiihiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiihiiiive"
Maar als nu de reanimatiepieper gaat, zit ik goed!
Nu maar hopen dat je dat niet in je hoofd hebt als je slecht nieuws komt brengen.
Oud 05-08-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nu maar hopen dat je dat niet in je hoofd hebt als je slecht nieuws komt brengen.
Op zich merkt niemand het, geloof ik
Oud 05-08-2011, 21:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, ik zing dus wel eens zonder dat ik 't door heb.

Dan sta ik bijvoorbeeld in een drukke winkel ineens 'whut whuuuut, in the butt' the zingen.
Oud 05-08-2011, 21:48
Verwijderd
Elke keer als ik opsta en ergens naar toe loop doe ik dat op de maat van "and you can teeell by the way I walk my walk I'm a woman's man, no time to talk"
Oud 05-08-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zing dus wel eens zonder dat ik 't door heb.

Dan sta ik bijvoorbeeld in een drukke winkel ineens 'whut whuuuut, in the butt' the zingen.
Dat doe ik ook wel eens! Maar dan zachtjes. Maar niet als ik met iemand aan het praten ben.

Ik denk trouwens wel dat het te zien is aan de manier waarop ik loop. Maar dat valt niet zo op, want ik draag heel stille schoenen en ik loop altijd door.
Oud 05-08-2011, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn huisgenootje is verdrietig en vervangt haar maaltijden door antidepressiva, ik heb de medicijnen al in beslag genomen, zal ik haar morgen ontbijt op bed brengen?
En zal ik haar huisarts informeren? Want ze heeft er ongeveer 5 keer zoveel op als zou moeten.,
Oud 05-08-2011, 21:57
Verwijderd
Heeft ze gewoon iets van fluoxetine (prozac) of paroxetine (seroxat)? Want dan is het vanaf 10x de maximale dosis gevaarlijk, en moet 5x de gewone dosis dus nog wel kunnen. Maar ik zou alsnog de huisartsenpost bellen om te vragen wat ze er morgen mee moet doen, of ze het een paar keer moet overslaan ofzo.
Oud 05-08-2011, 21:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
alprazolam actavis, staat erop.
Oud 05-08-2011, 22:01
Verwijderd
hm, die werken anders. Vooral tegen angst, maar ook een beetje als slaaptablet, dus ik kan me voorstellen dat ze dan zo heel erg slaperig is. Even opzoeken.

Edit: ik kan niet goed vinden vanaf welke dosis je je zorgen moet maken, het is niet snel giftig maar het kan zijn dat je er zo diep van gaat slapen dat je oppervlakkig gaat ademen. Dus ik zou alsnog even de huisartsenpost bellen om te vragen of het te veel was en of je speciaal ergens op moet letten.

Laatst gewijzigd op 05-08-2011 om 22:06.
Oud 05-08-2011, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dankjewel
Oud 05-08-2011, 22:21
flupkeflup
flupkeflup is offline
idd, alprazolam is een benzo (kalmeringsmiddel - angstremmer) en geen antidepressivum. Vijf tegelijk is wel veel, maar hangt er vanaf of ze 0.25mg slikt of meer?
Oud 05-08-2011, 22:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, heb gebeld, blijkbaar heeft gister ook al iemand voor haar gebeld en die moest haar in de gaten houden maar die was na een uur naar huis dus daar had ze ook niks aan. En nou moet ze gewoon weer de normale dosis gaan nemen en ze mag er absoluut geen alcohol meer bij drinken, wat ze ook steeds deed. Mja, in elk geval niks aan de hand.
En ze had er 10 op he.
Oud 05-08-2011, 22:39
Verwijderd
Jeetje.
Oud 05-08-2011, 22:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, ze was nogal overstuur. Ze liep vandaag ook helemaal te trillen, ze had bijna niks gegeten. Dus morgenochtend ga ik haar toch maar een ontbijt op bed brengen, dat is misschien wat betere eetstimulatie.
Want ze heeft geen vetreserves voor dit soort dingen.
Oud 05-08-2011, 22:49
Verwijderd
Nouja, dr lichaam kan vast nog wel íets hebben, maar vooral psychisch lijkt me zoiets heftigs en dan niet alleen voor haar, maar ook voor jou/jullie. Wel lief van je, die zorgzaamheid.
Oud 05-08-2011, 22:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, een dag kan vast geen kwaad, maar ze gaat zich natuurlijk ook alleen maar kutter voelen als ze geen voedingsstoffen binnenkrijgt. En ik schrok bestwel ja.
Oud 05-08-2011, 23:03
Verwijderd
Ja, dus nooit de verantwoordelijkheid op je nemen voor zo iemand te gaan zorgen, hoe goed het ook bedoeld is. Altijd professionals/huisarts/jeweetwel inschakelen. En misschien kun je haar ouders op de hoogte stellen?
Oud 05-08-2011, 23:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou ik heb dus de huisartsenpost gebeld. En haar moeder was er vandaag, dus misschien weet die het. Zelf kan ik die niet bereiken. Maar ze zeiden bij de huisartsenpost dat er verder niks aan de hand is nu.
Oud 05-08-2011, 23:24
Verwijderd
Goedenavond. Vandaag heb ik het Estse plattelandleven ontdekt. Het is hier net Scaninavie want iedereen heeft een eigen sauna. En er leven 550 wilde beren Alle huisjes zijn van hout en het is enorm uitgestrekt. En de stiefvader van de aanstaande bruid deed uitspraken als: "40% vodka is for woman. REAL man drinks 80%!" (inclusief Russisch/Ests accent)

Verder hebben we als eerste traditie lampionnen opgelaten met de naam van de bruid eraan om haar meisjesnaam te laten gaan en zijn we ingelicht over andere tradities. Ik snap van 3/4 bijzonder weinig, maar ik vind het behoorlijk awesome en ben erg benieuwd naar morgen
Oud 05-08-2011, 23:28
Verwijderd
Sann
Oud 05-08-2011, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Goedenavond. Vandaag heb ik het Estse plattelandleven ontdekt. Het is hier net Scaninavie want iedereen heeft een eigen sauna. En er leven 550 wilde beren Alle huisjes zijn van hout en het is enorm uitgestrekt. En de stiefvader van de aanstaande bruid deed uitspraken als: "40% vodka is for woman. REAL man drinks 80%!" (inclusief Russisch/Ests accent)

Verder hebben we als eerste traditie lampionnen opgelaten met de naam van de bruid eraan om haar meisjesnaam te laten gaan en zijn we ingelicht over andere tradities. Ik snap van 3/4 bijzonder weinig, maar ik vind het behoorlijk awesome en ben erg benieuwd naar morgen
Klinkt echt onwijs leuk sann <3 maar beter laat je wel even de estonians (eh esten?) wat Nederlandse emancipatiedrift proeven door met de mannen mee te drinken, you know can and want to kusje!
Oud 05-08-2011, 23:31
Verwijderd
Ik ga overigens voor Esterianen mocht iemand weer bijdehand doen.
Oud 05-08-2011, 23:32
Verwijderd
We zijn al behoorlijk uit de ban gesprongen door hem 3 zoenen te geven. Vrouwen zoenen hier geen mannen, behalve hun man of hun vader. Maar het mannetje stond te glunderen als een malle Hij vond de Nederlandse tradities behoorlijk goed
Oud 05-08-2011, 23:33
Verwijderd
En Esten! En ze spreken Ests. Vreselijk woord
Oud 05-08-2011, 23:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
leuk hoor sann! Zijn het kennissen van je, die bruiloft? Ging je speciaal voor de bruiloft?
Oud 05-08-2011, 23:34
Verwijderd
Oh en huizen kosten hier dus NEGENTIENDUIZEND EURO. WTF. Op het platteland dan, maar dan wel een dikke prima huis, met giga veel grond, een sauna, een boomgaard etc. Onvoorstelbaar. En ze rijden dus ook allemaal in dikke bakken (nieuwe audi's, bmw's, mercedes) want wegenbelasting kennen ze niet en accijnzen doen ze ook bijna niet aan
Oud 05-08-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
leuk hoor sann! Zijn het kennissen van je, die bruiloft? Ging je speciaal voor de bruiloft?
Mijn stiefbroer. En ja we zijn voornamelijk daarom hier, maar we besloten dat we dan net zo goed gelijk het land konden verkennen
Oud 05-08-2011, 23:39
Verwijderd
Ook hier is het leuk om te lezen.
Oud 05-08-2011, 23:39
Verwijderd
Tof
Oud 05-08-2011, 23:41
Verwijderd
Hah, ik heb net een korte-termijn-deal gesloten dus vanaf zondag ben ik weer in Utrecht. <3 Hopelijk gaat een deal met een makelaar net zo makkelijk.
Oud 05-08-2011, 23:42
Verwijderd
Heb je al wat bezichtigingen gedaan Quis?
Oud 05-08-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Heb je al wat bezichtigingen gedaan Quis?
Nee. Misschien volgende week maandag een (als ie nog niet weg is, wat ik heel erg hoop want hij was zó gaaf) en anders dinsdag.
Maar het is wel kut dat ik teveel uitging van verzamelsites om me te oriënteren, die dus blijkbaar nogal strooien met verkeerde prijzen en verkeerde data. Nu is het ineens een stuk beperkter wat binnen mijn budget valt.
Oud 05-08-2011, 23:44
Verwijderd
Goed nog even wat foto's en dan ga ik slapen want morgen is het bruiloftdag

Ik ben veel te enthousiast, wedden dat ik niet kan slapen?

Hier waren we op visite

De beesten zijn hier iets groter dan in NL

Wandelen

Lampions oplaten om de naam van de bruid weg te geven

Lampionnen in de lucht
Oud 05-08-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Goed nog even wat foto's en dan ga ik slapen want morgen is het bruiloftdag

Ik ben veel te enthousiast, wedden dat ik niet kan slapen?
[afbeelding]

Hier waren we op visite

[afbeelding]

De beesten zijn hier iets groter dan in NL

[afbeelding]

Wandelen

[afbeelding]

Lampions oplaten om de naam van de bruid weg te geven

[afbeelding]

Lampionnen in de lucht
Best wel <3. Nu heb ik heimwee naar mijn tijd in Frankrijk.
Oud 05-08-2011, 23:51
Verwijderd
Klinkt potverdikkie leuk Sann!
Oud 06-08-2011, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tof Sann! Maar zelfs ik zou me toch wel enigszins zorgen maken om die 'beestjes'.
Oud 06-08-2011, 00:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was een libelle! Die zijn in Nederland ook weleens zo groot, hoef je je geen zorgen om te maken
Oud 06-08-2011, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, ik maak me ook stiekem helemaal geen zorgen, maar als het daar wemelt van de beesten die groter zijn dan m'n hand zou ik er toch minder fijn rondlopen.

Trouwens, ik zit eraan te denken om deze fakking lelijke broek te kopen:

Ik vind 'm zo lelijk dat het wel weer iets heeft.
Eigenlijk heb ik hetzelfde met kleren als met mannen.
Oud 06-08-2011, 00:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee. Misschien volgende week maandag een (als ie nog niet weg is, wat ik heel erg hoop want hij was zó gaaf) en anders dinsdag.
Maar het is wel kut dat ik teveel uitging van verzamelsites om me te oriënteren, die dus blijkbaar nogal strooien met verkeerde prijzen en verkeerde data. Nu is het ineens een stuk beperkter wat binnen mijn budget valt.
Ik gom dat je al snel rond de 1000+ zit als je iets leuks en centraal zoekt :0
Oud 06-08-2011, 00:22
Verwijderd
Ik zit nu in Bouhfouhra (aka the middle of nowhere) in het huis van mijn grootouders, waar ik gek genoeg wel internet heb.
Oud 06-08-2011, 00:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waar de hel ligt Bouhfouhra?
Oud 06-08-2011, 00:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg Trimm, die broek
Oud 06-08-2011, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja wat?! Ik zei toch dat 'ie fakking lelijk is.
Past goed bij de fakking lelijke schoenen die ik heb gekocht, ookal zei iedereen hier dat ik niet moest doen.

Spoiler
Oud 06-08-2011, 00:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh nee! Je hebt die schoenen gekocht? dan kun je die broek ook wel kopen. Might as well
Oud 06-08-2011, 00:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, precies.
Anyway, ik ben een dork en mode kan m'n aars kussen.
Oud 06-08-2011, 00:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja dat kan wel zijn, maar dit is ook een uiterste hè
Oud 06-08-2011, 00:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trimm, wel even een foto posten dan he, in die broek en schoenen. Dorkiness moet geëtaleerd worden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten