Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2011 om 15:40. |
![]() |
||
[QUOTE=Paranoide;31864311][QUOTE=Noedelhap;31864308]Warmte is in feite het trillen van moleculen.
Citaat:
|
Warmte = "trillen" is wel érg simplistisch gezegd, hoor.
![]() Warmte heeft specifiek betrekking tot transport van energie (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Heat). Temperatuur niet. Temperatuur zou je, heel (te) simpel gezegd, kunnen associëren met het trillen van deeltjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar net als mensen kunnen moleculen ook trillend langs elkaar bewegen of trillend op hun plek blijven zitten ![]() @ Schrö: ja, het is wat simpel gezegd, maar daar ben jij dan weer voor, de meer in-depth informatie ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb beide films op DVD maar ik heb ze pas één keer gezien, omdat ik me er niet toe kan zetten ze nog een keer te kijken. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren was ik op een feestje en daar hoorde ik twee mensen praten:
- Ja dus gister kwam ik uit de roltrappen en toen stond daar zo'n jood, weet je wel. Een groepje zelfs. Ik moest achter ze staan in de rij voor het pinautomaat en toen gingen ze allemaal over me kletsen in het joods. - Zo eng is dat hè. - Ja echt. Laatst ook weer, allemaal joden, ik dacht echt, wat zielig voor die kinderen van hun, die zitten daar de hele dag mee. - Die kinderen zijn zelf ook joden, die zijn dat gewend. - Ja dat is waar. Ik vind joden wel leuk trouwens hoor. Tenzij ze allemaal joods doen. - Maar je weet nooit of ze joods doen, soms is dat stiekem of je merkt het niet. Dit meenden ze serieus. Mijn oren klapperden ervan. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Door Arnoud Wokke, donderdag 18 augustus 2011 09:34, views: 35.491
Apple wil dat Samsung al zijn hardware met Android in Nederland uit de winkels haalt. Wie toch nog een Galaxy S II of Galaxy Tab verkoopt, zou volgens Apple in overtreding zijn. Het zou een van Apples eisen zijn in een Nederlandse rechtszaak. Als Apple de eis krijgt toegewezen, moet Samsung binnen twee weken zijn producten uit Europese winkels halen, schrijft Webwereld op basis van rechtbankdocumenten die het heeft ingezien. Het is onduidelijk in welke zaak Apple deze eis heeft neergelegd. Vermoedelijk gaat het om het kort geding waarvan op 15 september uitspraak komt, maar Apple en Samsung zouden minstens tien zaken tegen elkaar hebben lopen bij de rechtbank in Den Haag. De inbreukmakende producten zijn volgens Apple onder meer de Galaxy S II, Galaxy Mini, Galaxy Europa, Galaxy Tab 10.1v en Nexus S. Apple en Samsung liggen sinds dit voorjaar met elkaar in de clinch. Apple beweert dat Samsungs smartphones en tablets met Android te veel op de iPhone en iPad lijken, terwijl Samsung beweert dat Apple zijn patenten schendt op gebied van onder meer 3g-technologie. Er lopen zaken in onder meer de Verenigde Staten, Australië, Zuid-Korea, Duitsland en Nederland. Apple spande in Den Haag vorige week een kort geding aan tegen Samsung, waarin het ging over de Galaxy S, Galaxy Ace en Galaxy Tab 10.1. Op die drie producten zou een verkoopverbod moeten komen. De uitspraak in de zaak wordt verwacht op 15 september, terwijl een eventueel verkoopverbod pas zou ingaan op 13 oktober. Update 15:01: Het verkoopverbod zou gelden voor heel Europa en niet alleen voor Nederland, zo heeft Webwereld gemeld. http://webwereld.nl/nieuws/107646/ap...el-europa.html En hier een uitzetting over het gedrocht dat verantwoordelijk is voor de ruimte die Apple zich hier toedicht. Maar lekker Apple blijven supporten met z'n allen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik denk dus dat ik deze film ook maar oversla, hoe graag ik ook naar Daniel kijk. Ik ga met mijn zwagertje binnenkort naar HP en daarna nog een keer met Interglot geloof ik ![]() En hoi!
|
![]() |
|
|