Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2011, 17:05
Carn
Carn is offline
Hmm ja. Aan een kant wil ik natuurlijk dat ons prachtig welvarend landje niets overkomt, maar soms hoop ik op een apocalyptisch scenario om de boel eens lekker te sarren; een goede flinke tornado zou al een verdomd aardig begin zijn
Oud 23-08-2011, 17:11
Verwijderd
Mickel, wat ben je soms toch een nare man.

Ik heb quiche in de oven staan
Oud 23-08-2011, 17:13
Carn
Carn is offline
Nee, mijn wereldbeeld is gewoon verpest door goed gemaakte post-apocalyptische films!

(en ik zit me kapot te irriteren aan wat software hier waarom ik nog niet weg kan )
Oud 23-08-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja. Aan een kant wil ik natuurlijk dat ons prachtig welvarend landje niets overkomt, maar soms hoop ik op een apocalyptisch scenario om de boel eens lekker te sarren; een goede flinke tornado zou al een verdomd aardig begin zijn
Oh dat heb ik ook hoor. Er zijn te veel mensen.

Citaat:
Mickel, wat ben je soms toch een nare man.

Ik heb quiche in de oven staan
Ik las ik heb quis in de oven staan.
Oud 23-08-2011, 17:16
Verwijderd
Haha, nee, stel je voor
Hoi trouwens!
Oud 23-08-2011, 17:19
Carn
Carn is offline
"I don't have bad handwriting, I have my own font"
Oud 23-08-2011, 17:19
Verwijderd
Hoi!

Nou, ik ben gewend aan brandende zon dus het leek me zo gek nog niet!
Oud 23-08-2011, 17:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, ik ben gewend aan brandende zon dus het leek me zo gek nog niet!
huhu, ik heb nu een beeld van een verbrandingsoven in een willekeurig WO2 kamp, waarbij je bij de ingang als een ware motivator staat te roepen "Kom op jongens! Zo erg is het niet! Lekker warm! Hop Hop hop! Net was het te koud toch!? Tjakka, Schnellll!"
Oud 23-08-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
huhu, ik heb nu een beeld van een verbrandingsoven in een willekeurig WO2 kamp, waarbij je bij de ingang als een ware motivator staat te roepen "Kom op jongens! Zo erg is het niet! Lekker warm! Hop Hop hop! Net was het te koud toch!? Tjakka, Schnellll!"

"Wat kunnen mensen toch klagen! Gisteren was het nog te koud. Het is ook nooit goed!"
Oud 23-08-2011, 17:23
Verwijderd
Huhu nice.
Oud 23-08-2011, 17:24
Verwijderd
En welkom terug Quis <3
Verwijderd
Citaat:
Huhu nice.

I know what you did last minute
Carn
Carn is offline
"1800km geen verwarming in die trein en nu lopen klagen?!"
Oud 23-08-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:

I know what you did last minute
Oud 23-08-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
"1800km geen verwarming in die trein en nu lopen klagen?!"
"Gratis wisselbaden, wat wil je nog meer?!"
Oud 23-08-2011, 17:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Gratis wisselbaden, wat wil je nog meer?!"
"P.S.
Je wordt met volle buik thuis gebracht"
Oud 23-08-2011, 17:27
Verwijderd
"En je krijgt een comfortabele pyjama cadeau!"
Oud 23-08-2011, 17:28
Carn
Carn is offline
"Unisex ontwerp, voor hem en voor haar!"
Oud 23-08-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Goffer. Al ben ik inderdaad wel van mening dat mensen te snel klagen over warmte, want omg wat is warmte fijnnnnnnnn.

Citaat:
En welkom terug Quis <3
Danku!
Oud 23-08-2011, 17:29
Carn
Carn is offline
Warmte is wel fijn, maar niet in Nederland
Oud 23-08-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
"Unisex ontwerp, voor hem en voor haar!"
"En je gaat hier ongetwijfeld vrienden maken!"
Oud 23-08-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
hier is het ook naar benauwd
Oud 23-08-2011, 17:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
"En je gaat hier ongetwijfeld vrienden maken!"
"Want we sluiten af met een grandioos gezellig slaapfeestje!"
Oud 23-08-2011, 17:32
Carn
Carn is offline
Maar goed, al die fijnere warmere klimaten zijn toch niet goed voor de economie en welvaart en whatever-hier-zijn-299180098-theoriën-over dus geef mij maar Nederland met maximaal 25 graden en als het ff kan niet te vochtig!
Verwijderd
Citaat:
De warmte is niet het probleem, maar de luchtvochtigheid. Volgend jaar ga ik naar Turkije, ik weet het nu zeker.
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, al die fijnere warmere klimaten zijn toch niet goed voor de economie en welvaart en whatever-hier-zijn-299180098-theoriën-over dus geef mij maar Nederland met maximaal 25 graden en als het ff kan niet te vochtig!
Ik Kroatië sluiten de meeste kantoren rond een uur of drie zodat men genoeg tijd heeft voor cappuccino en strand.
Oud 23-08-2011, 17:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik Kroatië sluiten de meeste kantoren rond een uur of drie zodat men genoeg tijd heeft voor cappuccino en strand.
En terecht, de betere corruptie-strategieën bedenk je in je vrije tijd
Oud 23-08-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
"Want we sluiten af met een grandioos gezellig slaapfeestje!"
"Het wordt zó'n legendarisch feest dat er later heel veel films over gemaakt gaan worden die heel veel Oscars gaan krijgen! Hier moet je bij zijn!"
Oud 23-08-2011, 17:35
Verwijderd
Gezellig, zus komt ook eten. En ze neemt zelf een pizzaatje mee, want in mijn quiche zit vlees
Oud 23-08-2011, 17:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Het wordt zó'n legendarisch feest dat er later heel veel films over gemaakt gaan worden die heel veel Oscars gaan krijgen! Hier moet je bij zijn!"
"Anne weet niet wat ze mist!"

ok nu ga ik naar huis
Oud 23-08-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Gezellig, zus komt ook eten. En ze neemt zelf een pizzaatje mee, want in mijn quiche zit vlees
Ik heb een hapje gehakt-achtig-spul gehad gisteren en het viel zooooooooo tegen. Echt hoor, daar vergeleken bij is gekruide tofu is nomnomnom^2.
Oud 23-08-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een hapje gehakt-achtig-spul gehad gisteren en het viel zooooooooo tegen. Echt hoor, daar vergeleken bij is gekruide tofu is nomnomnom^2.

Dan ben ik benieuwd wat je hebt geproefd! Ik vind gekruid tofu op zich ook niet verkeerd hoor, maar sommige dingen horen nu eenmaal met gehakt
Oud 23-08-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Eh, dan ging er waarschijnlijk iets mis bij het kruiden van het gehakt Want gehakt zelf is, net als tofu, behoorlijk smaakloos maar je kunt het duizendlekker maken <3
Oud 23-08-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
"Anne weet niet wat ze mist!"

ok nu ga ik naar huis

Ok, daaag!
Oud 23-08-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Eh, dan ging er waarschijnlijk iets mis bij het kruiden van het gehakt Want gehakt zelf is, net als tofu, behoorlijk smaakloos maar je kunt het duizendlekker maken <3
precies
Oud 23-08-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:

Dan ben ik benieuwd wat je hebt geproefd! Ik vind gekruid tofu op zich ook niet verkeerd hoor, maar sommige dingen horen nu eenmaal met gehakt
Ehm, het was tapas, een halve aubergine overbakken met gehakt en tomatensaus ofzoiets. Het zag er heerlijk uit, vandaar dat ik het wilde proeven, maar het smaakte naar aubergine met uitgedroogde korrels zonder smaak.

Citaat:
Nou als jij het een keer lekker maakt wil ik het best nog een kans geven.
Oud 23-08-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ehm, het was tapas, een halve aubergine overbakken met gehakt en tomatensaus ofzoiets. Het zag er heerlijk uit, vandaar dat ik het wilde proeven, maar het smaakte naar aubergine met uitgedroogde korrels zonder smaak.

Nou als jij het een keer lekker maakt wil ik het best nog een kans geven.
Prima
Oud 23-08-2011, 18:59
Verwijderd
Haha, bij Topchef zit een Japanner die Wok heet
Oud 23-08-2011, 21:00
Verwijderd
The fuck. 2 uur niet gepost
Oud 23-08-2011, 21:04
Verwijderd
Ja, en ik vond mijn post nog wel zo hilarisch, maar het was een topickiller

Trouwens, sann, ik denk dat Erik wel gelijk had dat Elbow homo's zijn, met hun superaids, en ik hoor ook steeds 'Kiss me like a guy tonight' in One day like this
Oud 23-08-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
ja, en ik vond mijn post nog wel zo hilarisch, maar het was een topickiller

trouwens, sann, ik denk dat erik wel gelijk had dat elbow homo's zijn, met hun superaids, en ik hoor ook steeds 'kiss me like a guy tonight' in one day like this
Oud 23-08-2011, 21:12
Verwijderd
Ik heb dat ook een tijdje gehoord geloof ik
Oud 23-08-2011, 21:28
Verwijderd
Ja toch, het was niet onmogelijk
Oud 23-08-2011, 21:29
Verwijderd
net als 'donkeyman' van fleet foxes!
Oud 23-08-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
net als 'donkeyman' van fleet foxes!
?
Oud 23-08-2011, 21:35
Verwijderd

lay me down lay me down

DONKEY MAAAAAAN

donkey maaaaan
donkey man
Oud 23-08-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
lay me down lay me down

DONKEY MAAAAAAN

donkey maaaaan
donkey man
Oud 23-08-2011, 21:41
Verwijderd
Ik hoor nu vast niets anders meer...
Oud 23-08-2011, 21:42
Verwijderd
ik heb nooit anders weten te horen gelijk verpest
Oud 23-08-2011, 21:43
Verwijderd
Bwaah. Vertellen jullie het altijd als je een beetje boos bent op iemand of doen jullie ook wel eens nah laat maar?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten