Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2011, 09:26
Verwijderd
Citaat:
ik ga me laten onderzoeken op een traagwerkende schildklier. Omdat ik het altijd, altijd altijd zo ijskoud heb. En ik heb nog veel meer klachten die overeenkomen met traagwerkende schildklier. Dus ik 'hoop' dat dat het is, dan kan ik deze winter misschien eens doorkomen met normale kleren en één winterjas ipv 2 over elkaar.
dat heeft mijn moeder ook, dan krijg je tabletten en dat moet je soms wel jaren slikken tot je er vanaf bent.
Advertentie
Oud 26-08-2011, 09:27
Verwijderd
Tja dat moet dan maar!
Oud 26-08-2011, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel helpen maar ik weet niet of je er veel aan hebt.

heb mn boeken. alleen ze hebben natuurkunde gegeven tenzij ik frans had gekozen. dus moet ik die weer omwisselen.

ik ken maar 2kinderen uit mijn klas.
Ik denk het niet, want jij was toch diegene die niet echt wist wat een ombudsman is? (zoals wel meer hoor, no offence).

Citaat:
ik ga me laten onderzoeken op een traagwerkende schildklier. Omdat ik het altijd, altijd altijd zo ijskoud heb. En ik heb nog veel meer klachten die overeenkomen met traagwerkende schildklier. Dus ik 'hoop' dat dat het is, dan kan ik deze winter misschien eens doorkomen met normale kleren en één winterjas ipv 2 over elkaar.
Goed dat je gaat.
Oud 26-08-2011, 09:29
Verwijderd
Zijn wel ienie-minie tabletjes die je elke dag een half uur voor ontbijt moet nemen. (maar volgens mij is dat bij iedreen anders de hoeveelheid en hoelang)
Oud 26-08-2011, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet, want jij was toch diegene die niet echt wist wat een ombudsman is? (zoals wel meer hoor, no offence).

Goed dat je gaat.
nee die was ik niet. maar toch weet ik het niet nee.
Oud 26-08-2011, 09:34
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
dat heeft mijn moeder ook, dan krijg je tabletten en dat moet je soms wel jaren slikken tot je er vanaf bent.
Nogsteeds beter dan 2 jassen lijkt mij, en het altijd koud hebben.

In de winter schaats ik, soms met -11 graden. Dan bevries je als 'gezond' mens al heel snel als je niet genoeg beweegt.

Als je ook nog iets krijgt waardoor je het nog kouder krijgt, lijkt me dat niet voor te stellen
Oud 26-08-2011, 09:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mogguh!
Oud 26-08-2011, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Weet je zeker dat dat ze zijn?

Want als er dagen van de week op staat, en de pilletjes zijn een beetje rond, dan lijkt mij het andere pilletjes
er staan geen dagen van de week op. het zit gewoon in een potje. met de hoeveelhied vasn bijv; een maand en dan zijn ze op, dan moe tje nieuwe halen.

er zijn meer pilletjes die rond zijn.
Verwijderd
Citaat:
mogguh!
Morgen
Thomas.
Thomas. is offline
Ik moet vandaag weer naar school

Maar alleen om boeken op te halen
Oud 26-08-2011, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Ik moet vandaag weer naar school

Maar alleen om boeken op te halen
die heb ik net gehaald maar 10 vakken dit jaar.
Oud 26-08-2011, 09:40
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
die heb ik net gehaald maar 10 vakken dit jaar.
Welk niveau?

Ik heb er redelijk veel, met Grieks en Latijn erbij.

Ik ga nu, over een uur moet ik op school zijn!

Groetjes!
Oud 26-08-2011, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Welk niveau?

Ik heb er redelijk veel, met Grieks en Latijn erbij.

Ik ga nu, over een uur moet ik op school zijn!

Groetjes!
dit jaar vmbo

suc6 met slepen

doeidoei
Oud 26-08-2011, 10:43
Verwijderd
Wat is er nou erger het altijd koud hebben en andere dingen hebben die te maken hebben met een traagwerkende schildklier, of elke dag een pilletje nemen waardoor je daar geen last van hebt . Ik zie dat probleem niet zo .

Goeiemorgen trouwens!

Zijn er mensen die een beetje verstand hebben van computers toevallig hier?
Oud 26-08-2011, 10:44
Carn
Carn is offline
Nee. Ik ben ITer, geen systeembeheerder.
Oud 26-08-2011, 10:44
Carn
Carn is offline
Maar vooruit, wat is de vraag?
Oud 26-08-2011, 10:46
Verwijderd
Huhu .

Nou, eigenlijk is het best simpel . Ik wil zo'n ding kopen, om mijn laptop beter te laten koelen. Maar kan ik dan het eerste wat ik tegenkom kopen, of zit er heel veel verschil in die dingen dat ik er echt naar moet kijken wat het beste is?
Oud 26-08-2011, 10:47
Carn
Carn is offline
Ow, geen idee. Ik heb niet eens een laptop
Oud 26-08-2011, 10:49
Verwijderd
Jong0ns, ik heb mijn afstudeerscriptie ingeleverd.

En nu voel ik me raar.

Citaat:
nee die was ik niet. maar toch weet ik het niet nee.
Het is een klachtorgaan waar je heen kunt als je gezeik hebt met de overheid maar dat gezeik niet ernstig genoeg is om mee naar de rechter te gaan, zeg maar.
Oud 26-08-2011, 10:50
Verwijderd
Ik zie tegenstellend weer van 2kanten best grappig.
Oud 26-08-2011, 10:50
Verwijderd
Gefeliciteerd Quis!
Oud 26-08-2011, 10:51
Verwijderd
En nu moet ik eindelijk even bellen dat ik gemaild heb, maar daarvoor ben ik dan weer te bang.

Dankje Interglot!
Oud 26-08-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:

En nu voel ik me raar.

Het is een klachtorgaan waar je heen kunt als je gezeik hebt met de overheid maar dat gezeik niet ernstig genoeg is om mee naar de rechter te gaan, zeg maar.
gefeliciteerdf

oke thanks

wat heb ik dit jaar weinig boeken. en geen frans ik heb natuurkunde gekregen, tenzij ik voor frans heb gekozen. ik dien een klacht in.
Oud 26-08-2011, 10:53
Verwijderd
waah het begint te stormen, en de kat ligt gewoon buiten te slapen. Ik moet vlug de was naar binnen halen.
Oud 26-08-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:

En nu voel ik me raar.
BIER EN TIETEN
Oud 26-08-2011, 11:10
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
waah het begint te stormen, en de kat ligt gewoon buiten te slapen. Ik moet vlug de was naar binnen halen.
Guess who er met doorweekte boeken thuis is gekomen
Oud 26-08-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
BIER EN TIETEN
Ik dacht meer aan DOUCHEN EN ONTBIJTEN maar jouw optie klinkt ook wel aantrekkelijk. Om vier uur wordt 't in elk geval koffie en (de tieten van) sann.
Oud 26-08-2011, 11:14
Verwijderd
FUCK YEAH, SCHARENDE CHICKS
Oud 26-08-2011, 11:14
Verwijderd
Sorry ik ben een beetje enthousiast en ik heb een walgelijke kater
Oud 26-08-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
FUCK YEAH, SCHARENDE CHICKS
Het leuke is dat ik zo petit ben dat ik ook naast de meeste meisjes nog klein en schattig lijk.
Oud 26-08-2011, 11:17
Verwijderd
Jeetje, ik heb een soort van adrenalinekick of zo want ik zou me normaal gepsroken ene stuk beroerder voelen met zo weinig slaap en eten.
Citaat:
Sorry ik ben een beetje enthousiast en ik heb een walgelijke kater
No need to?
Oud 26-08-2011, 11:17
Verwijderd
Heb de keuken laten overstromen alles is zeike nat. ik was een bak water aan het vullen voor de afwas en was vergeten de kraan uit te zetten
Oud 26-08-2011, 11:18
Verwijderd
Ik ben blij , want ik heb eindelijk weer met mijn vriendin even kunnen kletsen. Terwijl ze in Thailand zit . Altijd fijn.
Oud 26-08-2011, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik heb een soort van adrenalinekick of zo want ik zou me normaal gepsroken ene stuk beroerder voelen met zo weinig slaap en eten. No need to?
Je kan nog even een dutje doen!
Oud 26-08-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben blij , want ik heb eindelijk weer met mijn vriendin even kunnen kletsen. Terwijl ze in Thailand zit . Altijd fijn.
Afstandsrelatie + tijdsverschil's bitch.
Oud 26-08-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Je kan nog even een dutje doen!
Ja, op zich. Maar ik wil niet, of zo. Net als dat ik te lui ben om te eten. Ik ben echt een beetje van slag of zo, op een niet-emo-manier dan.
Oud 26-08-2011, 11:20
Verwijderd
wow het is in een half uur 8graden afgekoeld.
Oud 26-08-2011, 11:21
Verwijderd
shit het is natter dan ik dacht. de keukenkastjes zijn vanbinnen heel erg nat.
Oud 26-08-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Afstandsrelatie + tijdsverschil's bitch.
Nah . Eigenlijk zit ze er maar voor een maand en ze komt bijna weer terug. Dus ik overdrijf /V-lid. Maar het stomme is dat ik haar nu al 14 jaar ken ofzo , en er gebeurt nu zoveel. En bij andere vrienden kan ik dat niet echt kwijt, die zitten te vol met eigen dingen .

Blij worden van kleine dingen .
Oud 26-08-2011, 11:25
Verwijderd
Wie wil helpen water wegwerken??
Oud 26-08-2011, 11:36
Verwijderd
Water droogt op . Ten minste, als bij ons iets overstroomde was het: Theedoeken en alles weghalen en in de droger . Als het écht heel veel was hoogstens een beetje met een doek het meeste weghalen, en de rest droogt wel .
Oud 26-08-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Water droogt op . Ten minste, als bij ons iets overstroomde was het: Theedoeken en alles weghalen en in de droger . Als het écht heel veel was hoogstens een beetje met een doek het meeste weghalen, en de rest droogt wel .
de was droger is kapot

heb morgen een slaapfeest maar heb eigelijk niet zo heel veel zin om te gaan.
Oud 26-08-2011, 11:41
Verwijderd
Dan ga je niet .
Oud 26-08-2011, 11:45
Verwijderd
"Flashlights are tubular metal containers kept in a flight bag for the purpose of storing dead batteries."
Oud 26-08-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je niet .
Ook als het weken van te voren afgesproeken is. En je al een cadeau hebt gekocht.
Oud 26-08-2011, 11:46
Verwijderd
Boeiend. Als ik ergens geen zin in heb, dan heb ik er geen zin in. Jammer dan. Ik ga geen dingen tegen mijn zin doen, tenzij het gaat om werk oid. Of school . Dan is het gewoon je verantwoordelijkheid. Maar dit is niet verplicht, dus waarom zou je dan gaan als je geen zin hebt?
Oud 26-08-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaaa
Oud 26-08-2011, 12:02
Verwijderd
geen idee, ik heb moeite met dingen afzeggen enzo.
Oud 26-08-2011, 12:10
Verwijderd
Oud 26-08-2011, 12:13
Verwijderd
en bedankt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten