Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua uiterlijk lijken mijn zus en ik ook echt niet op elkaar. Zij lijkt echt enorm op mijn moeder, ik juist op mijn vader. Maar qua interesses en smaak in bv kleding is het echt eng hoe erg we op elkaar lijken. Dan spreken we elkaar een tijdje niet, blijkt het dat we dezelfde boeken hebben gelezen, dezelfde snoepjes eten, dezelfde schoenen hebben gekocht... Echt soms heel bizar!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee tja ik weet het niet. Op zich lijkt het hebben van een 1,25 jaar oudere zus natuurlijk best veel op het hebben van een tweelingzus, maar dan zonder het gemier van allerlei mensen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet. Mijn zus en ik zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, zij heeft een hele lichte huid, verbrand snel, heeft blond haar, haar ogen en neus zijn anders gevormd
![]() Dus niemand denkt ook dat wij zusjes zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, dat zal je dan wel anders ervaren, als je niet anders gewend bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt het maakt geen hond wat uit dat ik slimmer ben en sowieso veel meer awesome, want zij heeft een kklekker lichaam en is blond. /overdrijft |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een tweelingzus lijkt me echt supergezellig. <3 En als zij knapper en beter is, nouja, hm, ik weet niet of ik dat erg zou vinden. Misschien soms een beetje. Maar mijn zusje is knapper/dunner dan ik en dat vind ik niet echt erg, dus ik denk dat ik het van een tweelingzus ook wel zou kunnen hebben.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt me wel leuk om een tweeling te zijn, vooral een identieke tweeling. Maar alleen als ze op mij lijkt qua persoonlijkheid, dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Sowieso zou ik best graag een soort kopie van mezelf willen kennen, volgens mij zou ik 'r erg graag mogen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|