Advertentie | |
|
![]() |
|
Laatste tijd en komende tijd weinig tijd voor elkaar door studie, en dat vind ik stom. Gister eindelijk weer hele avond samen geweest en dat was erg fijn
![]()
|
Verwijderd
|
Hospice gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. Dit is een financiele kwestie. We hebben beiden niet even 450 euro per maand aan eigen bijdrage liggen.
![]() Mijn vriendin zie ik zelden. Ze heeft een druk leven. En haar eigen sores. Maar gister heb ik een mail gestuurd, en daar antwoordde ze op, en dat was een heel prettig antwoord. De meeste mensen zouden de dingen die we bespraken gewoon irl doen, maar dat is bij ons niet altijd mogelijk. Hell, gsm netwerk valt boven kazernes in Nederland gewoon weg. We komen er wel uit. Maar eerlijk gezegd: de mensen die al lopen te mekkeren als ze hun vriendin 1 of 2 dagen niet zien, vind ik maar verwend. ![]() ![]() |
![]() |
|
En toen brak hij mijn hart om vervolgens wel naast mij in slaap te vallen. Ik wil schreeuwen, huilen en slaan maar alle 3 zijn een slecht plan. Nu hij slaapt met die lach op zijn gezicht en ik mezelf in slaap huil baal ik van alle kansen die ik heb laten liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ot: Het gaat intussen prima. En ergens ben ik blij dat ik hem vannacht nog even gezien heb. Het einde is goed zoals het was. Er komt wel weer een ander... Ooit
|
Kloteweekend achter de rug. Wel leuke dingen gedaan, daar niet van, maar ik zat met m'n hoofd compleet ergens anders. Ik heb weer eens ruzie en normaal grijpt me dat niet zo erg aan, maar ik heb het hele weekend nergens anders aan kunnen denken. Ze schijnt ook niet echt de behoefte te hebben om tijd vrij te maken om het erover te hebben en weigert erover te praten aan de telefoon. Ik kan het nu dus gewoon geen rust geven en dat is zwaar klote. Zoals het er nu naar uit ziet, zie ik haar woensdagavond misschien, maar dat is dus nog 3 dagen geen rust.
|
Vrijdag hebben we afgesproken bij mij thuis film te gaan kijken, als het goed is zijn mijn huisgenootjes dan weg. Het is niet abnormaal als een jongen die jou leuk vindt niet echt uit zichzelf sms't, toch?
![]()
|
Ik vind mezelf vooral irritant omdat ik gauw het idee krijg dat iemand stiekem een hekel aan me heeft als sms-conversaties of facebook-discussies echt na drie wisselingen al doodbloeden, terwijl dat ook weer niet zo hoeft te zijn en dat pas blijkt als ik hem weer zie dat 'ie niet echt een hekel aan me heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
/ervaring. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar soms gebeurt het toch, ook al is het het laatste dat je wilt.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Het is fijn samen, maar we moeten er wel op letten dat we ook wel dingen sámen blijven doen. Dat hij niet alleen maar achter de pc spelletjes zit te spelen en ik neit alleen maar aan het opruimen/poetsen/tv kijken ben. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik mijn sociale leven nog niet op orde heb. Zodra dat bij mij ook een beetje loopt, hoop ik dat we elkaar vanzelf weer opzoeken. Nu zit ik heel veel thuis en dat is ook een beetje saai waardoor ik niet veel te melden heb, ofzo. Ik weet niet. Maar tussen ons gaat het goed, hij snapt wat ik zo moeilijk vind aan oefenen en maakt daar duidelijke afspraken met mij over. En dat is fijn. We komen er samen wel. En mijn zusje komt morgen op bezoek en ik heb er zooooooo veel zin in! Echt, hele dikke hoera! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Respect voor je vriend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@EZ blade: dankje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot: ja kut. voor mn gevoel word ik voorgelogen. Miss maak ik het wel te groot maar zo voelt t nu wel. ik uit mijn emoties en gevoelens naar hem toe en ben er dus sinds gister achter dat hij bewust zn gevoel uit zet of niwt uitspreekt om mij te sparen of omdat ie er gewoon ff geen zin in heeft. ondertussen verwacht ie wel gewoon dat ik hen deelgenoot maak van dingen die ik voel.. pff.. ik voel me echt belazerd. en ook alsof ik heel veel investeer om vertrouwen en veiligheid te kweken en daar dus niks voor terug krijg/van terug zie... pfff......
|
|