Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Maar is het ook goedkoop, in verhouding? Want daar gaat het me dan om he.

En: ja, sorry, ik zal nooit een 'eet groenten, dan ben je gezond!!!!1-mens' worden. Of een sport-mens.
Ik sterf op mijn 38e denk ik.
Ja, ik geloof het wel, voor mij in elk geval wel. Een literfles is in aanschaf wel duur maar ik doe er ontzettend lang mee.

Zeg nooit nooit. Ik word noodgedwongen een 'doe eens makkelijk en koop eens voorgesneden groente-mens.'
Advertentie
Oud 28-09-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet

We zijn wat vrouwelijk/niet-vrouwelijk betreft precies het omgekeerde denk ik, dat gaat nooit goed
Jij was ook niet zo van de jurkjes toch? Ik zou doodgaan zonder jurkjes.
Oud 28-09-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe zijn de filmpjes? Ik durf er niet goed op te klikken.
Geen idee, interesseert me ook niet. Maar ik zal de gesloopte URL's voor je neerplempen (klikken kan altijd natuurlijk).. Ik zet er gemakshalve maar even een disclaimer bij (niet voor jou natuurlijk, maar misschien lezen er minderjarige lezertjes mee die er allemaal niet zoveel kaas van gegeten hebben)..



Merk ook op dat het referrallinks zijn. Dus bij iedere click zullen 'ze' vast een marginaal bedrag krijgen. Het is maar de vraag of de nieuwsgierigheid zó groot is dat je ze dat gunt, natuurlijk. Ik, persoonlijk, niet.
Oud 28-09-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Jij was ook niet zo van de jurkjes toch? Ik zou doodgaan zonder jurkjes.
Nee. Ik heb wel jurkjes en rokken hoor. En als ik ze draag dan voel ik me niet superongemakkelijk en best wel 'omg ik voel me vrouwelijk'.
Maar ik draag ze, buiten een feestje of een speciale gelegenheid of heel warm weer, gewoon zelden. Ik voel me dan overdressed ofzo.
Oud 28-09-2011, 20:46
Verwijderd
OK! Het is ook wel makkelijk je in Nederland overdressed (overdrest?) te voelen, zolang iedereen in hetzelfde kloffie uitgaat als dat 'ie in de collegebanken zit wordt het natuurlijk nooit wat.
Oud 28-09-2011, 20:48
Verwijderd
En dan moet je er ook weer een legging of panty oid bij aantrekken, en het juiste schoeisel, en iets wat erboven kan.
En zoals je hebt kunnen lezen, ik ben een nitwit + een cheapo wat kleding betreft, dus daar heb ik geen zin in

Hoewel ik me elke winter weer voorneem om meer rokken met laarzen te dragen. Maar toch altijd weer the good ol' spijkerbroek he.
Oud 28-09-2011, 20:50
Verwijderd
Ik kwam pasgeleden een 'top 10 gezondste voeding' tegen, en daarvan at ik er 5 ofzo vrij regelmatig, dus het valt wel mee met me denk ik.
Oud 28-09-2011, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gsnepdjsnwidbeargh mijn kop jeukt als de Haagse ziekte
Oud 28-09-2011, 20:51
Verwijderd
Broccoli staat op 1.

Oke oke, ik ga wel lekkere broccoli-recepten zoeken
Oud 28-09-2011, 20:53
Verwijderd
OMG HET KRENG HEET GEWOON DE FRANS-DUlTSE OORLOG
Oud 28-09-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
OMG HET KRENG HEET GEWOON DE FRANS-DUlTSE OORLOG
Uitspraken zonder context <3
Oud 28-09-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:
OMG HET KRENG HEET GEWOON DE FRANS-DUlTSE OORLOG
Ok.
Oud 28-09-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Broccoli staat op 1.

Oke oke, ik ga wel lekkere broccoli-recepten zoeken
Gewoon 'n minuutje of 7 koken, afgieten, scheut citroensap d'r over, klontje boter d'r bij, nog 30 seconden op laag vuur de boter laten smelten en zachtjes door de roosjes roeren en smullen maar. Voor het koken wel een haffel zout d'r bij doen, aardappel-stylo. Maak daar een kipfiletje bij of zo, wat aardappeltjes en c'est tout.
Oud 28-09-2011, 20:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Broccoli is best lekker, trouwens. Al zou ik geen willekeurige site/magazine met uit de lucht gegrepen rankings vertrouwen.
Oud 28-09-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Gewoon 'n minuutje of 7 koken, afgieten, scheut citroensap d'r over, klontje boter d'r bij, nog 30 seconden op laag vuur de boter laten smelten en zachtjes door de roosjes roeren en smullen maar. Voor het koken wel een haffel zout d'r bij doen, aardappel-stylo.
haffel ?
Oud 28-09-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam pasgeleden een 'top 10 gezondste voeding' tegen, en daarvan at ik er 5 ofzo vrij regelmatig, dus het valt wel mee met me denk ik.
Dat denk ik ook hoor, ik zeur maar wat.

Citaat:
En dan moet je er ook weer een legging of panty oid bij aantrekken, en het juiste schoeisel, en iets wat erboven kan.
En zoals je hebt kunnen lezen, ik ben een nitwit + een cheapo wat kleding betreft, dus daar heb ik geen zin in

Hoewel ik me elke winter weer voorneem om meer rokken met laarzen te dragen. Maar toch altijd weer the good ol' spijkerbroek he.
Hmm ja, I snap. En spijkerbroeken zijn natuurlijk ook gewoon fijn. En ik ben dan wel weer zo makkelijk dat ik mijn redelijk lompe schoenen die iedereen hier geloof ik lelijk vindt onder rokken aantrek.
Oud 28-09-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik ook hoor, ik zeur maar wat.

Hmm ja, I snap. En spijkerbroeken zijn natuurlijk ook gewoon fijn. En ik ben dan wel weer zo makkelijk dat ik mijn redelijk lompe schoenen die iedereen hier geloof ik lelijk vindt onder rokken aantrek.
Naja, ik heb best oke laarzen, en een leuke rok of twee. Maar ik weet nooit wat ik op een rok kan dragen.

En ik heb nog wat jurkjes die met een bolero of een vestje nog wel kunnen.

Maar ik doe het gewoon niet aan. Ik weet niet waarom.
Oud 28-09-2011, 21:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.
Oud 28-09-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
haffel ?
Oud 28-09-2011, 21:02
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.
Een hittebestendig pak? [/tactloze grap]
Oud 28-09-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Naja, ik heb best oke laarzen, en een leuke rok of twee. Maar ik weet nooit wat ik op een rok kan dragen.

En ik heb nog wat jurkjes die met een bolero of een vestje nog wel kunnen.

Maar ik doe het gewoon niet aan. Ik weet niet waarom.
Ik heb veel 'strakke' truien, of ik draag een shirtje/topje met daarover een jasje/vestje. Maar of dat nou 'hoort' weet ik ook niet hoor.

Citaat:
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.
Iets onopvallends, netjes, niet te kleurrijk en niet te bloots. Eigenlijk gewoon ''op je zondags.''
Oud 28-09-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.
Lastig ja. Gewoon iets netjes, het liefst donker.

Soms, en hier schaam ik me echt heel erg voor, ben ik bang dat ik binnenkort een crematie/begrafenis heb, omdat ik dan geen geschikte kleding heb. Of echt niet weet wat ik ervoor moet kopen.
In plaats van dat ik het erg vind dat er iemand dood is.
Ik ben te eerlijk vandaag.
Oud 28-09-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.
Ik zou je barbecueschort achterwege laten. </tactloze grap>
Oud 28-09-2011, 21:03
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.


Carnavals costuum!

Dat wil ik met mijn begravenis: iedereen verkleed.
__________________
O nou
Oud 28-09-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Jemig.
Hm? Ik heb het niet over een handvol dingen écht niet lusten, he, meer mensen die inderdaad zo'n hele waslijst hebben of in het buitenland alleen naar de McDonalds willen.
Oud 28-09-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hm? Ik heb het niet over een handvol dingen écht niet lusten, he, meer mensen die inderdaad zo'n hele waslijst hebben of in het buitenland alleen naar de McDonalds willen.
Hehe, het ging over het filmpje, ik facepalmde die vrouw!
Oud 28-09-2011, 21:04
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
PARA! Ben bezig met een stalen brein


ik maak wel eventjes een foto!
__________________
O nou
Oud 28-09-2011, 21:04
Verwijderd
Ik draag eigenlijk nooit spijkerbroeken.
Oud 28-09-2011, 21:06
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
__________________
O nou
Oud 28-09-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik draag eigenlijk nooit spijkerbroeken.
Ik heb er 1, die ik inmiddels zelden meer draag.
Oud 28-09-2011, 21:06
Verwijderd
Ik zou niet weten wat ik dan aan moest. Want op een spijkerbroek kan in principe alles. Koop je een ander soort broek of een rok, dan moet je weer gaan combineren, en wheeeehh, dat kan ik niiieeeee.
Oud 28-09-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Hehe, het ging over het filmpje, ik facepalmde die vrouw!
Oja Ik was haar alweer vergeten. Ze is behoorlijk facepalmwaardig, ja. Al snap ik wel dat je na dertig jaar één voedselding eten niks meer lust, en dat het moeilijk is om dan weer om te schakelen. Maar dan moet je ook niet dertig jaar maar één voedselding eten, hoor.

Citaat:
PARA! Ben bezig met een stalen brein

ik maak wel eventjes een foto!
Ik ben benieuwd!
Oud 28-09-2011, 21:06
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Spijkerbroek, wat een woord!
__________________
O nou
Oud 28-09-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten wat ik dan aan moest. Want op een spijkerbroek kan in principe alles. Koop je een ander soort broek of een rok, dan moet je weer gaan combineren, en wheeeehh, dat kan ik niiieeeee.
De oplossing is veul kleren hebben.
Oud 28-09-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
De oplossing is veul kleren hebben.
Maar daar heb ik geen geld voor/geen zin in om voor te gaan winkelen
Oud 28-09-2011, 21:07
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
KAK kreeg net smsje dat we vrijdag bij de rsa karaoke avond hebben

shit, ik denk dat ik het liedje Tell me that you love me doe, van victoria justice
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 28-09-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oja Ik was haar alweer vergeten. Ze is behoorlijk facepalmwaardig, ja. Al snap ik wel dat je na dertig jaar één voedselding eten niks meer lust, en dat het moeilijk is om dan weer om te schakelen. Maar dan moet je ook niet dertig jaar maar één voedselding eten, hoor.
Ja dat ze dat doet, en dat haar omgeving haar dat laat doen is iets waar ik niet bij kan.
Al kan ik volledig beamen dat het leren eten van nieuwe dingen erg moeilijk/gek is.
Oud 28-09-2011, 21:08
Verwijderd
Eén voedseling? EEN??
En dat is?

Sorry, heb even geen zin om het filmpje te checken.

Ik heb overigens wel vaker verhalen gelezen van mensen die maar 3 voedseldingen lusten. Erg man.
Oud 28-09-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niet weten wat ik dan aan moest. Want op een spijkerbroek kan in principe alles. Koop je een ander soort broek of een rok, dan moet je weer gaan combineren, en wheeeehh, dat kan ik niiieeeee.
Alsof iemand care heeft voor wat je op een crematie draagt, for fuck's sake zeg, het zal je misschien verrassen, maar de crematie waar je levend heen gaat draait niet echt om jou of jouw outfit, for crying out loud
Oud 28-09-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Eén voedseling? EEN??
En dat is?

Sorry, heb even geen zin om het filmpje te checken.

Ik heb overigens wel vaker verhalen gelezen van mensen die maar 3 voedseldingen lusten. Erg man.
Ja, ze eet alleen maar aardappels met gegrilde kaas. :kotssmilie:
Oud 28-09-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Alsof iemand care heeft voor wat je op een crematie draagt, for fuck's sake zeg, het zal je misschien verrassen, maar de crematie waar je levend heen gaat draait niet echt om jou of jouw outfit, for crying out loud
Nee tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar ik vind het wel belangrijk om niet ongepast te verschijnen, snap je. Of het leuk staat of modisch verantwoord is dat boeit me niet zo, hoe lang lees je me nou al?
Oud 28-09-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Nee tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar ik vind het wel belangrijk om niet ongepast te verschijnen, snap je.
En je vindt het écht moeilijk iets aan te trekken dat niet lijkt op een jute- of vuilniszak? Mijn hemel.
Oud 28-09-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
En je vindt het écht moeilijk iets aan te trekken dat niet lijkt op een jute- of vuilniszak? Mijn hemel.
Ik heb niet veel nette kleren nee. En om nou in een spijkerbroek oid naar een crematie te gaan, dat vind ik niet kunnen.

Het is geen gewhine hoor, vind ik, het is gewoon een kwestie van netjes willen verschijnen maar daar niet echt de kleding voor hebben.

Zeikie!
Oud 28-09-2011, 21:12
Verwijderd
Awh, kans gemist op een flauwe woordspeling. Wat een zonde. Doodzonde. Nou ja, het kan alsnog, maar dan is de verassing er wel af D;d;;d;:;D;d;dd
Oud 28-09-2011, 21:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Alsof iemand care heeft voor wat je op een crematie draagt, for fuck's sake zeg, het zal je misschien verrassen, maar de crematie waar je levend heen gaat draait niet echt om jou of jouw outfit, for crying out loud
Crying out loud, dat doen mensen weleens bij een crematie ja.
Oud 28-09-2011, 21:14
Verwijderd
Je gaat hem nog groter maken met meer van die ijzeren dingskes, neem ik aan? Want nu lijkt hij nog niet op een brein.

Citaat:
Ik heb er 1, die ik inmiddels zelden meer draag.
Ik heb er twee, die ik ook bijna nooit draag inderdaad. Men vindt spijkerbroeken altijd makkelijk want 'alles past erbij' maar dat is helemaal niet waar, er past juist heel weinig boven (blauwe) spijkerstof, vind ik. Het is alleen ingeburgerd om er alles bovenop te doen.
Oud 28-09-2011, 21:16
Verwijderd
Serieus Dobermann, denk je nou werkelijk dat ik me drukmaak over dat ik er niet leuk genoeg uitzie ofzo op een begrafenis??
Oud 28-09-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze eet alleen maar aardappels met gegrilde kaas. :kotssmilie:
En dan krijgt ze een kwart spruitje voorgeschoteld en dan moet ze huilen.
Oud 28-09-2011, 21:16
Verwijderd
Aardappels met kaas zijn best lekker, trouwens. Maar niet dertig jaar lang alleen maar dát
Oud 28-09-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
En dan krijgt ze een kwart spruitje voorgeschoteld en dan moet ze huilen.
Ik zou ook wel moeten huilen om een spruitje.

Ik ga toch even het filmpje kijken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.