Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 11:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh jongens wat zijn jullie toch een walgelijke nerds <3
Oud 29-09-2011, 11:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij, ik, flesje wijn en een doos bonbons?
Ik wilde Carn en Q ook uitnodigen.
Oud 29-09-2011, 11:35
Verwijderd
Trouwens, de reden dat Bab5 nooit geremastered is is echt heel debiel. De afleveringen zijn wel in hoge kwaliteit opgenomen maar de special effects zijn in SD geraytraced om de kosten te drukken. Het bedrijf dat de SFX maakte is failliet en de bronanimaties zijn kwijt waardoor ze niet opnieuw uitgebracht kunnen worden :')
Oud 29-09-2011, 11:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Trouwens, de reden dat Bab5 nooit geremastered is is echt heel debiel. De afleveringen zijn wel in hoge kwaliteit opgenomen maar de special effects zijn in SD geraytraced om de kosten te drukken. Het bedrijf dat de SFX maakte is failliet en de bronanimaties zijn kwijt waardoor ze niet opnieuw uitgebracht kunnen worden :')
Volgensmij hadden ze een vergelijkbaar probleem met TNG, die was ook "goedkoop" gefilmd.

Hoewel bij Star Trek alle special effects het wel hebben overleefd, natuurlijk.
Verwijderd
Je praat nerd. Hihi.
Verwijderd
Ik moet echt dingen gaan doen, ipv maar dom doorposten
Oud 29-09-2011, 11:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik moet echt dingen gaan doen, ipv maar dom doorposten
Ik ook
Oud 29-09-2011, 11:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemiddag!
Oud 29-09-2011, 11:42
Verwijderd
Ja verdorie krijg ik een mailtje dat ik een formulier + pasfoto moet inleveren terwijl ik dat 3 weken geleden al heb gedaan Ik word daar niet blij van
Oud 29-09-2011, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een fijn weertje he
Oud 29-09-2011, 11:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil eigenlijk wel op een terrasje, maar ik heb nog geen date gevonden. Even mensen gaan stalken
Oud 29-09-2011, 11:45
Verwijderd
Heel erg fijn! Ik zat zonet lekker op het balkon in de zon heerlijk
Oud 29-09-2011, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heel erg fijn! Ik zat zonet lekker op het balkon in de zon heerlijk
Jaaaa super he als ik geen date vind ga ik ook lekker op het balkon zitten met m'n boek
Oud 29-09-2011, 11:46
Martiño
Martiño is offline
Ik wil ook een balkon
Oud 29-09-2011, 11:47
Verwijderd
Ik moet alleen schoonmaken. En het moet per se tussen nu en kwart voor vier. en ik moet studeren.
Oud 29-09-2011, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet alleen schoonmaken. En het moet per se tussen nu en kwart voor vier. en ik moet studeren.
Bleh

Oplossing: studeren op het balkon? Het balkon schoonmaken?
Oud 29-09-2011, 11:50
Verwijderd
Huhu het balkon schoonmaken zou uren duren vrees ik, de ene kant dan. De andere kant is niet zoveel werk, daar staat een bank en ik gok een stuk of 30 bierkratten. Niets om schoon te maken. Nee, wc's enzo Misschien dat ik inderdaad wel ga studeren op het balkon!
Oud 29-09-2011, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als ik zou gaan studeren op het balkon zou daar echt helemaal NIKS van terecht komen
Oud 29-09-2011, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik voor volgende week maar weer met een vriendin afspreek om in de UB te gaan zitten, anders doe ik weer een hele week niks straks
Oud 29-09-2011, 11:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh muuuu vanaf dinsdag wordt het kouder en gaat het weer een beetje regenen
Oud 29-09-2011, 11:53
Verwijderd
Goed moment om in de UB te gaan zitten dan.
Oud 29-09-2011, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad. Dan kan ik het wel aan huhu
Oud 29-09-2011, 11:54
Verwijderd
het is echt altijd lekker weer in de week waarin ik deadlines heb en dus gewoon niet buiten kan chillen ik zal er voor jullie zorgen dat ik elke week werk heb, dan is het klimaat voortaan echt een feestje!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, dan ga ik nu lekker croissantjes met brie eten en op m'n balkonnetje zitten toedels!
Verwijderd
Vietnamees eten is niet zo heel erg heet toch?
Verwijderd
maar nu luister ik django reinhardt en ik zit bij een open raam dus het leven is sowieso een feestje.
Oud 29-09-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Oke, dan ga ik nu lekker croissantjes met brie eten en op m'n balkonnetje zitten toedels!
Eet smakelijk!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het is echt altijd lekker weer in de week waarin ik deadlines heb en dus gewoon niet buiten kan chillen ik zal er voor jullie zorgen dat ik elke week werk heb, dan is het klimaat voortaan echt een feestje!
Aw, ja dat is wel balen ik had dat in het voorjaar met het mooie weer, was ik bezig m'n scriptie te schrijven. Niet veel van dat weer meegekregen!

Maar dit weekend is het ook nog heel mooi kan je dan niet even vrij nemen?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eet smakelijk!
Thanks
Oud 29-09-2011, 12:08
Verwijderd
Ik heb sandvich.
Oud 29-09-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
mijn huisgenoot komt thuis, en die heeft een foto laten afdrukken van mij. Het is een foto van de races afgelopen zondag, en er zijn die dag te kutte foto's gemaakt, waaronder 1tje waar het net lijkt alsof ik ruzie heb met de motor. En die is nu heel groot afgedrukt
;d
Oud 29-09-2011, 12:13
Verwijderd
Nee dat is níet grappig

voordeel is dan wel weer dat hij nu mijn eten voor vanavond betaald omdat hij mee kon naar de races
Oud 29-09-2011, 12:14
Verwijderd
Zo. En nu ga ik écht mijn laptop uitzetten en schoonmaken.

En terwijl ik dit typ krijg ik een mailtje , en dat ga ik eerst nog even bekijken
Oud 29-09-2011, 12:17
Verwijderd
Succes! Ik ga verder met studeren. Breaching experiments
Oud 29-09-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Succes! Ik ga verder met studeren. Breaching experiments
*brood over laptop spugen doet*

Wa-
Oud 29-09-2011, 12:28
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Axa slot openbreken? as\ls je weet hoe ie er van binnen uitziet dan wordt het openbreken een stuk makkelijker
Oud 29-09-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Wij ook Vorig jaar is Absinthe zelfs ingeschakeld door een ex huisgenoot van me om zo veel mogelijk forumdirt over me te krijgen
Oud 29-09-2011, 12:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
yeah WANT!!!!!!

Ik las op trekmovie dat ze eerst een sampledisc gaan uitbrengen met een paar geremasterde afleveringen, als die hier uitkomt ga ik hem zeker kopen Wel een beetje sneu, ik heb alles al op dvd, nu moet ik het weer op blu-ray gaan kopen.
ja, dat staat ook in het bericht wat je quote

Citaat:
Mwah, "hoge kwaliteit", als het op film is opgenomen (net als TNG) kan daar gewoon een nieuwe HD-remaster van gemaakt worden. Maar bij B5 waren idd de sfx in SD gerendered en ook nog eens in foute / ouderwetse verhoudingen waardoor er ook geen 16:9 van te maken is

Citaat:
Hoewel bij Star Trek alle special effects het wel hebben overleefd, natuurlijk.
ik denk dat ze gewoon hetzelfde gaan doen als bij TOS:

Alhoewel het daar echt complete 'replacements' zijn omdat de oorspronkelijke film niet meer bruikbaar was en de models ook niet aanwezig oid. Bij TNG kunnen ze veel shots gewoon opnieuw in HD filmen / editen lijkt me gezien de hoeveelheid bluescreen en andere compositing-effecten.

nog wat meer info:

CBS is, in fact, returning to the original film negatives, a mother lode of material encompassing 25,000-plus reels of footage, and editing the episodes together precisely as they were when they originally aired between 1987 and 1994. Visual effects will not be upconverted from videotape, but instead will be recompositioned. The freshly cut film will ultimately be transferred to high definition with 7.1 DTS Master Audio. And all of the work is being done in conjunction with respected, longtime Star Trek figures Denise and Michael Okuda, who are on board as consultants.
Oud 29-09-2011, 12:29
Verwijderd
Goedemiddag. Ik was vandaag te laat op school, en toen ik binnenkwam stond de hele school in de gang en hoorde ik de directrice opgewekt verkondigen "...en ook heb ik een medaille voor onze Katarina [achternaam]!".
Oud 29-09-2011, 12:31
Verwijderd
En ik heb gewoon een stuk van scheikunde ontdekt waar ik goed in ben!
Oud 29-09-2011, 12:37
Verwijderd
Je kreeg een medaille?
Oud 29-09-2011, 12:40
Verwijderd
Ja. Nog voor die hardloopwedstrijd! En een certificaat met een heel grote vlag en adelaar en stempel enzo.
Oud 29-09-2011, 12:40
Verwijderd
Oh ik dacht omdat je zo gaaf was, of goed in scheikunde, ofzo
Oud 29-09-2011, 12:41
Verwijderd
Ik sta een tweeenhalf voor scheikunde, geloof ik, dus daar ga ik geen medaille voor krijgen. En voor gaafheid zijn waarschijnlijk geen medailles.
Oud 29-09-2011, 12:41
Verwijderd
Flauw! Anders had ik een hele kast vol
Oud 29-09-2011, 12:42
Verwijderd
Ja, dan mocht je wel een extra huis kopen om al die medailles in op te bergen!
Oud 29-09-2011, 12:43
Verwijderd
Ja precies!
Oud 29-09-2011, 12:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kak zeg, het is werktijd. Heeeeeel erg geen zin. Buuuh.
Oud 29-09-2011, 12:44
Verwijderd
Een kasteel eigenlijk!
Oud 29-09-2011, 12:45
Verwijderd
Nee, een huis is genoeg. Want je kan gewoon een oneindig diep gat graven onder je huis om al die medailles in te doen. Al is het voor de buren misschien een macaber idee dat het huis naast hun een medaillebegraafplaats is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten