Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben in mn nopjes; heb weer wat leesvoer van onze gehandicapte vriend Stephen Hawking gescoord; wat nieuwe fantasy en scifi, een nieuwe externe HD er bij
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nee, we waren de enige twee die waren uitgenodigd uit de selectie brieven. Supertoevallig ![]() Citaat:
![]() ![]() Docent theater in een Brabants dorpje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En I see, spannend zeg! En lastig dat je je tegenstander kent. ![]() |
![]() |
|
Ik vraag me ineens iets af. Zomer is hier warm en winter is koud. Maar niet aan de andere kant van de wereld. Heet daar dan ook de winter de zomer en de zomer de winter? Of vieren ze kerst daar dus echt in wat ze de zomer noemen? Hebben de woorden winter en zomer dus de tegengestelde betekenis van hier? Is de definitie van winter gebaseerd op het weer of op de maanden van het jaar..?
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|