Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Dit snap ik dus ECHT NIET he.

Waarom is het logisch om Wilders ter sprake te brengen in een speech als je Marokkaan bent?

Ik heb dan iets van, jaja, next.
Gewoon, omdat een beetje mens met rancure Wilders terug wil pakken? Wilder sleept de 'vuile allochtonen' ook overal bij, het lijkt me een vrij menselijke reflex om hetzelfde te doe als je als 'vuile allochtoon' de kans krijgt in het openbaar te spreken.
Ik zeg niet dat ik het zou doen, maar ik snap wel waarom het gedaan wordt.
Advertentie
Verwijderd
Wilders grijpt toch ook iedere gelegenheid om Marokkanen de grond in te stampen. Hij krijgt die gelegenheid alleen iets vaker dan zo'n Marokkaanse (Nederlandse) acteur die ook wel eens iets wil zeggen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goffer. .
Waren het fouten waarvan je denkt: "nou, vooruit dan!" of "WTF NOEDEL"?
Oud 04-10-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Gewoon, omdat een beetje mens met rancure Wilders terug wil pakken? Wilder sleept de 'vuile allochtonen' ook overal bij, het lijkt me een vrij menselijke reflex om hetzelfde te doe als je als 'vuile allochtoon' de kans krijgt in het openbaar te spreken.
precies dit dus.
Verwijderd
Citaat:
In zoverre dat ik me oprecht stoor aan dat soort fouten. En in zoverre dat ik me niet genoodzaakt voel subtiele nuances te maken of heel sterk te onderstrepen dat ook "wij" veel domme fouten maken.

Eenieder die nu mij helemaal door meent te hebben en van mening is dat ik een smerige racist ben of een Wilders-adept: more power to yous
Ik dacht enkel dat je een luie schrijver en een luie lezer bent.
Verwijderd
Hey noedel, ik heb er ook eentje, wil je hem?
Oud 04-10-2011, 00:18
Uice
Uice is offline
50% op Noedel.
Verwijderd
Citaat:
Jaja, want Wilders heeft het immers constant over 'vuile allochtonen'.

Ik ben helemaal niet pro-Wilders, maar wat de overdreven politieke correctheid hier betreft ben ik het eens met Dobermann.
Mensen, get a sense of humor about things.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wilders heeft het denk ik gemunt op de zogeheten KUTMarokkanen, niet op de hardwerkende, brave Marokkaan. Dat hij zich soms laagdunkend uitlaat over de hele bevolkingsgroep is meer een politiek spel om zoveel mogelijk achterban te verzamelen. Maar als puntje bij paaltje komt, zwakt hij altijd zijn ruwe statements af.
Verwijderd
Citaat:
Waren het fouten waarvan je denkt: "nou, vooruit dan!" of "WTF NOEDEL"?
Oh nee geen wtf hoor. Maar het is wel grappig dat je gewoonweg alles fout hebt, terwijl ik zo hard mijn best deed vragen te bedenken waarvan men hier de antwoorden wel kan weten/beredeneren. Verder is het natuurlijk dikke prima want geen enkel antwoord is beledigend.
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat dit enkel in figuurlijke zin gezegd werd, maar zojuist ging ik googlen en het bestaat echt. O, internet, bron van oneindige kennis over genitaliën <3
Dat wist je niet? Nooit vriendlief gezien terwijl hij 't echt koud had?
Oud 04-10-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Saillant detail: die knul is geboren en getogen in Rotterdam. Point being?
Steenbergen NB om precies te zijn. Het ging naar mijn idee niet meer specifiek om Nasrdin maar om 'Marokkaans paupervolk' in het algemeen en ik legde uit waarom aanwijzende voornaamwoorden voor die mensen minder vanzelfsprekend zijn dan voor een boerenpummel uit Gelderland.
Oud 04-10-2011, 00:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
50% op Noedel.
Fair enough, je 'foute' antwoorden zijn niet compleet ondenkbaar Al kijk ik amper tv
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hey noedel, ik heb er ook eentje, wil je hem?
Sure!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wilders heeft het denk ik gemunt op de zogeheten KUTMarokkanen, niet op de hardwerkende, brave Marokkaan.
Jawel, want dat zijn over het algemeen islamieten.

Bovendien benadeel je een hele bevolkingsgroep als je ad nauseam blijft benadrukken hoe kut een groot deel ervan is.
Verwijderd
hey umberto, ik vind jou een aanwinst groetjes.
Verwijderd
Citaat:
Wilders heeft het denk ik gemunt op de zogeheten KUTMarokkanen, niet op de hardwerkende, brave Marokkaan. Dat hij zich soms laagdunkend uitlaat over de hele bevolkingsgroep is meer een politiek spel om zoveel mogelijk achterban te verzamelen. Maar als puntje bij paaltje komt, zwakt hij altijd zijn ruwe statements af.
a) dat weet ik en b) nou en? Dat maakt het toch niet minder kwetsend om als al dan niet hardwerkende brave, of kutmarrokaan, die dingen over je gezegd te horen krijgen, terwijl half Nederland instemmend meemompelt?

Ik zou me nogal aangesproken voelen als mensen met Poolse voorouders ineens de grootste charlatans van Nederland zouden worden genoemd, of ik nou zelf een charlatan zou zijn of niet.

Het is trouwen laaTdunkend, met je taalfouten.
Oud 04-10-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Sure!
http://www.quizyourfriends.com/take-...09291148273192

denk ik, zo eventjes uit mijn hoofd

Spoiler
Oud 04-10-2011, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Dat wist je niet? Nooit vriendlief gezien terwijl hij 't echt koud had?
Oh, ja, natuurlijk wel. Maar dat is toch geen letterlijk, volledig terugtrekken zodat 'ie helemaal weg is, zoals in die thread?
Verwijderd
Citaat:
Jaja, want Wilders heeft het immers constant over 'vuile allochtonen'.

Ik ben helemaal niet pro-Wilders, maar wat de overdreven politieke correctheid hier betreft ben ik het eens met Dobermann.
Mensen, get a sense of humor about things.
Nou, bijna continu wel ja (en als ie een keer een allochtoonzeik-loos momentje heeft zeikt ie de kunsten af, maar dat terzijde)

Wat betreft de overdreven reactie die toch wel heel toevallig op een Marokkaan is, en waar ie dan ook nog even aan toevoegt dat het paupervolk is en wat ie er verder nog allemaal achteraan roept, ben ik het dus totaal niet met hem eens. En daar is niets politiek corrects aan, dat is het gewoon totaal niet met hem eens zijn

Humor genoeg, maar Dobermann maakte geen grapje
Uice
Uice is offline
Misschien maak ik wel nog een quiz.
Oud 04-10-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Was jij nou die 'l' die een paar dagen geleden mijn quis maakte?
Verwijderd
para wat een cool gerecht, dat moet ik ook eens maken
Verwijderd
Citaat:
Wilders heeft het denk ik gemunt op de zogeheten KUTMarokkanen, niet op de hardwerkende, brave Marokkaan.
Where have you been?
Verwijderd
Citaat:
Oh, ja, natuurlijk wel. Maar dat is toch geen letterlijk, volledig terugtrekken zodat 'ie helemaal weg is, zoals in die thread?
Hmm, echt helemaal weg niet, maar wel "maatje pink"
Oud 04-10-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
20
Oud 04-10-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Was jij nou die 'l' die een paar dagen geleden mijn quis maakte?
ik wil de quiskwis wel proberen!
Oud 04-10-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft de overdreven reactie die toch wel heel toevallig op een Marokkaan is, en waar ie dan ook nog even aan toevoegt dat het paupervolk is en wat ie er verder nog allemaal achteraan roept, ben ik het dus totaal niet met hem eens. En daar is niets politiek corrects aan, dat is het gewoon totaal niet met hem eens zijn

Hetzelfde had ik maarzo kunnen posten over Sterretje of Jokertje. En dan had ik het net zo goed over paupervolk gehad. Had er dan een haan naar gekraaid, denk je? Chapeau! Het is allemaal inderdaad wel "héél" toevallig
Verwijderd
Citaat:
Het is trouwen laaTdunkend, met je taalfouten.
<3
Verwijderd
Citaat:
Nou, bijna continu wel ja (en als ie een keer een allochtoonzeik-loos momentje heeft zeikt ie de kunsten af, maar dat terzijde)

Als dit al overdreven politiek correct is ...
Oud 04-10-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:

Hetzelfde had ik maarzo kunnen posten over Sterretje of Jokertje. En dan had ik het net zo goed over paupervolk gehad. Had er dan een haan naar gekraaid, denk je? Chapeau! Het is allemaal inderdaad wel "héél" toevallig
Nee, dan was ik het met je eens geweest dat die Oh Oh Cherso-types paupers zijn
Verwijderd
Ik zou trouwens in een speech ook zo 'deze kalf' kunnen zeggen als ik eerst dacht dat ik 'deze award' zou gaan zeggen maar op het laatste moment toch besloot om liever van 'kalf' te spreken. Dat gebeurt als je praat, dan heb je geen backspace.
Verwijderd
Citaat:
hey umberto, ik vind jou een aanwinst groetjes.
Bedankt! En zo correct gespeld ook.
Verwijderd
Ik geloof dat jullie niet snappen wat politiek correct betekend, als onze reacties al als politiek correct worden afgeschilderd.
Citaat:
ik wil de quiskwis wel proberen!
http://www.quizyourfriends.com/take-...9301244426474&
Oud 04-10-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:

Had je dan alle Nederlanders paupervolk genoemd?
Oud 04-10-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zou trouwens in een speech ook zo 'deze kalf' kunnen zeggen als ik eerst dacht dat ik 'deze award' zou gaan zeggen maar op het laatste moment toch besloot om liever van 'kalf' te spreken. Dat gebeurt als je praat, dan heb je geen backspace.
Ook nog eens ja. Zelfs als mensen heel hard hun best doen maken ze binnen een minuut al de eerste fout. Iedereen.
Oud 04-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Bedankt! En zo correct gespeld ook.
Je snapt dat ik nu heel krampachtig naar een spelfout aan het zoeken ben he?
Oud 04-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Een zinsnede als "Wat een paupervolk zijn we toch!" had ik maarzo kunnen bezigen, jazeker. Kijk maar eens naar de gedoogpartij in Nederland voor rechtvaardiging
Oud 04-10-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan van niet. Ik denk zelfs dat ie dan niet alle Hagenezen zou bedoelen, want dan zou hij zijn honneponnetje een ietsiepietsie beledigen
Oud 04-10-2011, 00:29
Verwijderd
Ik weet helemaal niets van Quis
Oud 04-10-2011, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan van niet. Ik denk zelfs dat ie dan niet alle Hagenezen zou bedoelen, want dan zou hij zijn honneponnetje een ietsiepietsie beledigen
Gevalletje "zo de waard is..." *?*

Niet echt cool dat je haar er bij moet betrekken trouwens, be it indirect.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Where have you been?
10 dagen Griekenland :;D:;d;;D:
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat jullie niet snappen wat politiek correct betekend, als onze reacties al als politiek correct worden afgeschilderd.
http://www.quizyourfriends.com/take-...9301244426474&
50! Het valt me nog best mee
Oud 04-10-2011, 00:31
Verwijderd
80% op de Noedelquiz. De Ludenquiz komt me akelig bekend voor maar ik weet niet of ik hem afgemaakt heb dus eh eh eh.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Sorry Luud, 30%
Verwijderd
Citaat:
Ik weet helemaal niets van Quis
Blijkbaar valt het wel mee, wat ik zo allemaal over mezelf loslaat hier.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
80% op de Noedelquiz. De Ludenquiz komt me akelig bekend voor maar ik weet niet of ik hem afgemaakt heb dus eh eh eh.
Nice job!
Verwijderd
Toen ik zo'n quiz had, had ik de vraag 'als er een muis in de kamer zit, ga ik a. gillen, b. niezen, c. aaien, d. alle antwoorden zijn correct' en toen had een schokkende 70% voor gillen gekozen en dat was alleen nog ingevuld door IRL vrienden!
Verwijderd
honneponnetje nou ja, men mag mij best pauper noemen hoor, ik zou daar niet beledigd over zijn! Hoewel ik sloeber een betere benaming vind.
Oud 04-10-2011, 00:32
Verwijderd
60% bij de Quis-quiz. Het ergste vond ik dat ik één broertje vergat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten