Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben helemaal niet pro-Wilders, maar wat de overdreven politieke correctheid hier betreft ben ik het eens met Dobermann. Mensen, get a sense of humor about things. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien benadeel je een hele bevolkingsgroep als je ad nauseam blijft benadrukken hoe kut een groot deel ervan is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me nogal aangesproken voelen als mensen met Poolse voorouders ineens de grootste charlatans van Nederland zouden worden genoemd, of ik nou zelf een charlatan zou zijn of niet. Het is trouwen laaTdunkend, met je taalfouten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
denk ik, zo eventjes uit mijn hoofd
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat betreft de overdreven reactie die toch wel heel toevallig op een Marokkaan is, en waar ie dan ook nog even aan toevoegt dat het paupervolk is en wat ie er verder nog allemaal achteraan roept, ben ik het dus totaal niet met hem eens. En daar is niets politiek corrects aan, dat is het gewoon totaal niet met hem eens zijn ![]() Humor genoeg, maar Dobermann maakte geen grapje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hetzelfde had ik maarzo kunnen posten over Sterretje of Jokertje. En dan had ik het net zo goed over paupervolk gehad. Had er dan een haan naar gekraaid, denk je? Chapeau! Het is allemaal inderdaad wel "héél" toevallig ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik geloof dat jullie niet snappen wat politiek correct betekend, als onze reacties al als politiek correct worden afgeschilderd.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|