Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 16:40
Verwijderd
en je blijft gezellig in die coupé zitten?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Een gezinnnetje met 3 huilende, blerende, gillende, schreeuwende kinderen in de trein kjdkjdaskjkjdkjdsjkfdjkaskjdsf
Ik had net PRECIES hetzelfde ;x
Verwijderd
Citaat:
Een gezinnnetje met 3 huilende, blerende, gillende, schreeuwende kinderen in de trein kjdkjdaskjkjdkjdsjkfdjkaskjdsf
sterkte ermee.
Oud 20-10-2011, 16:42
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Hoe kan dat niet dan?
Iets met een eet-beweeg-verhouding.

En ik voel me best wel kut, nu. Ik heb zich nog niet echt teruggevonden en dat zit me dwars.
Oud 20-10-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
en je blijft gezellig in die coupé zitten?
Spits, ik mag blij zijn dat ik kan zitten, die tussenstukken staan zelfs overvol. Dus ja.
Oud 20-10-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Ik had net PRECIES hetzelfde ;x
Ze generen zichzelf ook kapot. Dat is tenminste nog IETS.
Oud 20-10-2011, 16:45
Verwijderd
Ik pleit voor kindervrij OV
Oud 20-10-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Spits, ik mag blij zijn dat ik kan zitten, die tussenstukken staan zelfs overvol. Dus ja.
Waar moet je wel niet heen dan?
Citaat:
Ze generen zichzelf ook kapot. Dat is tenminste nog IETS.
Gelukkig!
Oud 20-10-2011, 16:47
Verwijderd
OV is in dat opzicht kut met kinderen dan. Ik pleit voor speciale kindercoupés, zodat je ze kan vermijden
Oud 20-10-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Waar moet je wel niet heen dan?

Gelukkig!
Bierdrinken met Deadlock Zwolle dus.
Oud 20-10-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
OV is in dat opzicht kut met kinderen dan. Ik pleit voor speciale kindercoupés, zodat je ze kan vermijden
Ja, kan de SGP dat niet even regelen ofzo ;;:;
Citaat:
Bierdrinken met Deadlock Zwolle dus.
Ah. Veel plezier!
Oud 20-10-2011, 16:52
The Larch
The Larch is offline
Ik vind kinderen in het OV praktisch altijd leuk. En wij waren eerst ook zo'n gezin, dus, ach. Als ik dood ben heb ik nog tijd genoeg om rustig te doen.

Die laatste uitspraak is van m'n moeder, trouwens, niet van mij.

En volgens mij gaat het toch wel goed, ik post en praat weer samenhangend.
Oud 20-10-2011, 16:54
Verwijderd
Mijn opa kan zich er echt aan ergeren en dat zegt die dan in het limburgs heel asociaal tegen die mensen. En hij zegt ook joh du verstees mich waal. en mn oma flipt. ik kijk de andere kant op en mijn broeertje lacht zich kapot.
Oud 20-10-2011, 16:56
Verwijderd
Schreeuwende kinderen zijn de duivel. Als ze lief lachen en mooi zijn, dan gaat het nog net, maar dit
Oud 20-10-2011, 16:56
The Larch
The Larch is offline
Is rijstepap met ketchup een goede combinatie?
Oud 20-10-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Schreeuwende kinderen zijn de duivel. Als ze lief lachen en mooi zijn, dan gaat het nog net, maar dit
oordopjes mee??? doe ze in.
Oud 20-10-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Is rijstepap met ketchup een goede combinatie?
probeer eens uit.

weet je wat lekker is zout met maggi, hebben mn nichtje en ik eens uitgeprobeerd toen we 8waren.
Verwijderd
Citaat:
oordopjes mee??? doe ze in.
OH JA! dom dat ik daar niet aan gedacht heb! Die heb ik namelijk altijd in m'n tas zitten voor dit soort gevallen.
Verwijderd
Probeer het zou ik zo zeggen ik ben benieuwd, ik heb nog nooit ketchup met rijst gemixt. Ik gooi wel ketchup in Thaise sauzen, en dat eet je samen met rijst die wie weet!
Oud 20-10-2011, 16:59
Verwijderd
Gebakken ei met curry nomnom
Oud 20-10-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
OH JA! dom dat ik daar niet aan gedacht heb! Die heb ik namelijk altijd in m'n tas zitten voor dit soort gevallen.
ik ben slim. hahahahahaa
Oud 20-10-2011, 17:00
Verwijderd
gebakken ei met ketchup en chilisaus!

Chilisaus sowieso <3
Oud 20-10-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben slim. hahahahahaa
Niet echt. Ik was sarcastisch.
Oud 20-10-2011, 17:04
Verwijderd
Ah, ze doen een spelletje op de ipad van papa en opeens zijn ze stil. Moderne techniek <3
Oud 20-10-2011, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik heb alvast wat versnaperingen gekocht voor morgen. Jammer dat olijven enzo en baklava zo achterlijk duur zijn
Oud 20-10-2011, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ah, ze doen een spelletje op de ipad van papa en opeens zijn ze stil. Moderne techniek <3
En vervolgens valt de Ipad op de grond en loopt papa te schreeuwen...
Oud 20-10-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Oud 20-10-2011, 17:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Omg, Khadafi is dood
Oud 20-10-2011, 17:19
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
<3

Rijstepap met ketchup was verder niet spectaculair, gewoon een soort plov. Dat aten we thuis ongeveer drie keer per week. (Voor de onwetenden: men neme ketchup of iets anders tomatigs, uien, kip, iets zoets (abrikoos, perzik, banaan itd), gekookte rijst, knoflook, gooit het door elkaar en klaar!)

Maar ik had wel in vijf minuten een volledige maaltijd met vezels (gezoet brood en rijstepap), drinken (thee), groenten (ketchup) en vlees (soort smac). Wat ben ik toch ook een gezond mens. En nu ga ik huiswerk maken.
Oud 20-10-2011, 17:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omg, Khadafi is dood
Jeetje noedels, dat nieuws is al uren oud!
Oud 20-10-2011, 17:21
The Larch
The Larch is offline
O noes. Mijn huiswerk is dat ik moet overschrijven wat onder de spoiler staat, en dan heb ik een van de vier woorden van het eerste onderdeel af.

Spoiler

Oud 20-10-2011, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jeetje noedels, dat nieuws is al uren oud!
Ja hallo, sommige mensen hebben ook een leven
Oud 20-10-2011, 17:24
Verwijderd
Wat een irritante reclames op Discovery. Voor een documentaire over Steve Jobs. Het heet iGenius :') Ze noemen een lijst van dingen die hij blijvend veranderd heeft en daar staat 'play' ook tussen, terwijl je helemaal niet fatsoenlijk kan gamen op Macs. Bovendien staat 'our lives' ook in die lijst en dat vind ik ook vervelend. Nounou, wat een levensveranderende gebeurtenis, dat je eerst de ene computer had en later een andere.

Ik had het niet voor mogelijk gehouden maar nu Steve Jobs dood is zijn de hardcore Applefans nóg vervelender geworden.
Oud 20-10-2011, 17:25
The Larch
The Larch is offline
O, volgens mij kan ik wel best veel dingen van onder die spoiler gewoon skippen. (i) Citaten van Pushkin horen vast niet bij de lexicologische (hoe heet dat?) betekenis van het woord. Nee.
Oud 20-10-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-10-2011, 17:28
Verwijderd
Gaaaap, ik ben moe
Oud 20-10-2011, 17:30
The Larch
The Larch is offline
En het is goed voor mijn handschrift, zo veel schrijven! /moed inpraat

Maar omdat ik toch niet zoveel zin meer heb (na drie betekenissen al niet meer, oioioi) vertel ik nu dat ik het periodiek systeem eigenlijk toch best wel tof vindt. <3 Je hebt allemaal van die elementen met hun eigen skills en possibilities, neutronen afschieten enzo, en lading. Het is eigenlijk net een soort spelletje. En ze moeten samen in een atom neutraal zijn, dus dat doen ze, je hoeft alleen maar uit te vogelen hoe precies. Hoe sneller je dat doet, hoe meer punten. En ze zijn allemaal gerangschikt en hebben groepen en sommige kunnen samen nieuwe dingen maken en, en, en. Eigenlijk is het gewoon heel gaaf. <3

Volgens mij ben ik trouwens al eerder tot dit inzicht gekomen en toen had ik het ook gepost, maar ik was het weer vergeten.
Oud 20-10-2011, 17:30
Verwijderd
school was lol, toen een meisje voor het eerst ging roken en stoer wilde doen maar ze kreeg niet eens met een aansteker de sigaret aan. van 27 uit mijn klas roken er 19, veel he.
Oud 20-10-2011, 17:35
Verwijderd
Ach. Bij ons rookten ook best veel mensen. Moeten ze lekker zelf weten, mij maakt het niet uit.
Oud 20-10-2011, 17:36
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
school was lol, toen een meisje voor het eerst ging roken en stoer wilde doen maar ze kreeg niet eens met een aansteker de sigaret aan. van 27 uit mijn klas roken er 19, veel he.
Faal van dat meisje.

Ik vind betekenis 5 gewoon hetzelfde als betekenis 2. Maar nu heb ik ze al allebei opgeschreven. Dan vind ik dat ik een andere betekenis naar keuze mag skippen. Mmm.
Oud 20-10-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ach. Bij ons rookten ook best veel mensen. Moeten ze lekker zelf weten, mij maakt het niet uit.
Mij wel dan zit je in de les naast een jongen die erg naar wiet stinkt.
Oud 20-10-2011, 17:38
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Mij wel dan zit je in de les naast een jongen die erg naar wiet stinkt.
Blowen ze ook echt allemaal ja? [insert limburgersgrapje]
Oud 20-10-2011, 17:39
Verwijderd
3 van de 11 mensen uit mijn klas rookt.
Oud 20-10-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Blowen ze ook echt allemaal ja? [insert limburgersgrapje]
Veel wel. wrom snap ik dat provincie grapje niet.
Oud 20-10-2011, 17:41
The Larch
The Larch is offline
Ik ken in totaal geloof ik ongeveer vijftien mensen die niet roken.
Oud 20-10-2011, 17:41
Verwijderd
Ik realiseerde me helemaal niet dat идти 30 betekenissen had. Wtf 30 Al is het niet héél verrassend want het is een simplex en die hebben altijd massa's betekenissen. Maar toch. Dertig, wtf veel.
Oud 20-10-2011, 17:43
Verwijderd
Vroeger heb ik een keertje stoned in de klas gezeten en ik heb me behoorlijk ongelukkig gevoeld. Dat was eens maar nooit weer, ik werd er tamelijk nerveus en para van. Blijkbaar ben ik daar te braaf voor
Oud 20-10-2011, 17:44
Verwijderd
Para, heb je nog contact gehad met Azerty?
Oud 20-10-2011, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Vroeger heb ik een keertje stoned in de klas gezeten en ik heb me behoorlijk ongelukkig gevoeld. Dat was eens maar nooit weer, ik werd er tamelijk nerveus en para van. Blijkbaar ben ik daar te braaf voor
Dat lijkt me juist heel vervelend idd
Oud 20-10-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zou precies hetzelfde hebben. Ik heb dat al als ik stoned ben en iemand belt me. Dan is het van o jee o jee, als ze maar niks aan me merken, als ik maar niet raar overkom.
Mensen die stoned in de klas (durven) zitten begrijp ik dus ook niet zo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten