| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Pas daarna bouw je spiermassa op. Hoeveel weeg je nu eigenlijk?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Oh jongens, morgen voor de laatste keer naar IKEA, de gekochte spullen opbergen en klaar is mijn kamer dan eindelijk! Ohja, ik moet mijn bureaustoel nog even schilderen, maar dat komt wel goed.
|
|
|
Verwijderd
|
Nee echt
? Ik moest vrijdag ook al ineens in Hilversum overstappen terwijl dat station duidelijk te klein was maar ik ga kijken, en dan moet ik in Zwolle overstappen naar Arnhem, in Arnhem naar Utrecht in Utrecht naar A'dam Zuid en in A'dam Zuid naar Leiden. Dit wordt geloof ik nog een lange avond.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zit in de trein naar Schiphol maar die gaat over Amersfoort. Alles vanaf Leeuwarden gaat over Amersfoort, behalve als je in Zwolle overstapt naar iets wat niet naar het westen gaat volgens mij Is er niet iets op de site van de NS dat je kan aangeven over welk station je NIET wil?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh
maar bij mij geeft ie wat anders wat apart. Den Haag - Utrecht is wel snelle verbinding ja, want zo ben ik op de heenweg volgens mij ook gegaan dacht ik. Maar via Arnhem volgens ns ben ik 4 uur en 7 minuten onderweg, gesteld dat alles normaal rijd, en ik geen overstappen mis vanwege het slepen met tassen enzo ![]() En nog harder facepalm bij elke route die ik probeer via ns.nl krijg ik meer rode dingetjes, en meer blauwe balkjes over werkzaamheden.Wat ik ook nog kan doen is gokken dat de storing is opgelost als ik er kom. Hij moet rond half 9 zijn opgelost, volgens mij ben ik rond 8 uur in Zwolle
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh
hoe typisch. Komt een conducteur langs, dus ik vragen wat ik nu het beste kan doen. Die man: Oh, weet je iets wat ik niet weet ? Is er een storing bij Amersfoort? (Ja als sinds 7 uur beste man :') ). Dus hij lezen op mijn laptop. Vervolgens; ja, ik ga er nu nog maar niks over zeggen want ik weet het ook niet.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat: