Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2011, 15:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik geen zwarte kousen (huhu) heb besteld, maar ik dacht gewoon heel makkelijk van 'wit zal wel gangbaar zijn'.
Is het ook wel
Oud 23-10-2011, 15:51
Verwijderd
Pff. Deze laatste tekst is echt niet samen te vatten er zit niet echt samenhang in de tekst zelf. Ik lees het wel gewoon en dan vind ik het wel goed.
Oud 23-10-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is ergens wel een soort van geruststellend
Nog maar 27 onverklaarbaar verdwenen kilo's over
Oud 23-10-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik geen zwarte kousen (huhu) heb besteld, maar ik dacht gewoon heel makkelijk van 'wit zal wel gangbaar zijn'.
Volgens mij is wit ook gangbaar hoor
Oud 23-10-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Nog maar 27 onverklaarbaar verdwenen kilo's over
Ja, nou ja, meer dat het ook nog de andere kant op kan gaan, ofzo
Oud 23-10-2011, 15:59
Verwijderd
Ja, wit is ook gangbaar, maar zwart is mooier
Oud 23-10-2011, 16:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zo, m'n kamer omgetoverd tot een fitness ruimte.

gewichten, buikspieroefening ding (paars!), gewichten en een hometrainer fiets geval die uit de jaren 0 komt.

eet-patroon-plan-ding gemaakt etc etc, als ik dit een half jaar doe dan krijg ik +- 9 kilo'tjes erbij op.
Oud 23-10-2011, 16:08
Verwijderd
Zijn die kilos echt onverklaarbaar vedwenen sann?
Oud 23-10-2011, 16:12
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Why?
Omdat ik anders mijn reputatie als breezerhoertje kwijtraak natuurlijk!
Oud 23-10-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou ja, meer dat het ook nog de andere kant op kan gaan, ofzo
Hehe ja, kennelijk kan het nog wel
Citaat:
Ja, wit is ook gangbaar, maar zwart is mooier
Normaal misschien wel ja, maar onder zo'n jurkje vind ik wit heul gaaf hoor

Citaat:
Zijn die kilos echt onverklaarbaar vedwenen sann?
Vooralsnog wel ja. Morgen ziekenhuis. Bloedtesten wezen niks uit, ik heb nergens pijn en ik ben niet anders gaan eten, dus nu moet de internist (ik typte internest ) het uit gaan zoeken.
Oud 23-10-2011, 17:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, m'n kamer omgetoverd tot een fitness ruimte.

gewichten, buikspieroefening ding (paars!), gewichten en een hometrainer fiets geval die uit de jaren 0 komt.

eet-patroon-plan-ding gemaakt etc etc, als ik dit een half jaar doe dan krijg ik +- 9 kilo'tjes erbij op.
Ik denk dat je eerst vooral calorieën zult verbranden, dus eerst zul je nog afvallen Pas daarna bouw je spiermassa op. Hoeveel weeg je nu eigenlijk?
Oud 23-10-2011, 17:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://comic.naver.com/webtoon/detai...=350217&seq=31

Fuuuuuuuuuuuuu Ik zat een beetje onderuitgezakt met een half oog te lezen en te peinzen of ik niet eens zou gaan slapen. Nou, ik ben weer klaarwakker
Gaaf
Oud 23-10-2011, 17:32
Verwijderd
De nicht van mijn moeder daar de man van ligt in het ziekenhuis want hij had een hartinfarct, door zijn eigen schuld zeggen bronnen
Oud 23-10-2011, 17:33
Verwijderd
een goedenavond, waarde lieden!
Citaat:
Normaal misschien wel ja, maar onder zo'n jurkje vind ik wit heul gaaf hoor
Dat heb ik tenminste goed, witte kousen (nouja, sokken).
Oud 23-10-2011, 17:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De nicht van mijn moeder daar de man van ligt in het ziekenhuis want hij had een hartinfarct, door zijn eigen schuld zeggen bronnen
Vast teveel gezopen.

Oh jongens, morgen voor de laatste keer naar IKEA, de gekochte spullen opbergen en klaar is mijn kamer dan eindelijk! Ohja, ik moet mijn bureaustoel nog even schilderen, maar dat komt wel goed.
Oud 23-10-2011, 17:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik denk dat je eerst vooral calorieën zult verbranden, dus eerst zul je nog afvallen Pas daarna bouw je spiermassa op. Hoeveel weeg je nu eigenlijk?
61 at the moment
Oud 23-10-2011, 17:37
Verwijderd
nomnomnom aardbeitjes
Oud 23-10-2011, 17:47
Lorelei
Lorelei is offline
Sarah naamzoek: kan jij mij vertellen waarom ik nu al 2,5 week ongesteld ben?
Oud 23-10-2011, 17:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
61 at the moment
Ah, ok.
Oud 23-10-2011, 17:49
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ah, ok.
maar over een half jaar 70!
Oud 23-10-2011, 17:50
Verwijderd
tijd om naar amsterdam te vertrekken zodat ik er morgen niet bizar vroeg uit moet. 9 uur 's ochtends tentamen op maandag het zou verboden moeten worden
Oud 23-10-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Nondepisang, da's lang
Oud 23-10-2011, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Qua gedrag, bedoel je? :;d;D;d;d;:;d;d;d;d;
Oud 23-10-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Bijeffect van stoppen met nuvaring?
Oud 23-10-2011, 18:07
Verwijderd
Oh jongens kom ik in Leeuwarden op het station. Storing in Amersfoort, en nu zegt het ding dat ik naar Leiden moet omreizen via Arnhem ? Dat kost me dik een uur meer
Oud 23-10-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens kom ik in Leeuwarden op het station. Storing in Amersfoort, en nu zegt het ding dat ik naar Leiden moet omreizen via Arnhem ?
Nou, maak je borsten maar nat. Altijd gezeik op Arnhem
Oud 23-10-2011, 18:09
Verwijderd
Nee echt ? Ik moest vrijdag ook al ineens in Hilversum overstappen terwijl dat station duidelijk te klein was maar ik ga kijken, en dan moet ik in Zwolle overstappen naar Arnhem, in Arnhem naar Utrecht in Utrecht naar A'dam Zuid en in A'dam Zuid naar Leiden. Dit wordt geloof ik nog een lange avond.
Oud 23-10-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Nee echt ? Ik moest vrijdag ook al ineens in Hilversum overstappen terwijl dat station duidelijk te klein was maar ik ga kijken, en dan moet ik in Zwolle overstappen naar Arnhem, in Arnhem naar Utrecht in Utrecht naar A'dam Zuid en in A'dam Zuid naar Leiden. Dit wordt geloof ik nog een lange avond.
Ai Dat gaat een flinke tijd duren ja.
Oud 23-10-2011, 18:10
The Larch
The Larch is offline
Mijn oom klopte, kwam binnen, sloeg een kruis, richtte zijn ogen ten hemel en liep weg.

Mysterie.
Oud 23-10-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Nou, maak je borsten maar nat. Altijd gezeik op Arnhem
kom eens op msn lekker ding.
Verwijderd
Kun je niet beter vanuit Zwolle over Amsterdam/Schiphol? Dat scheelt je echt heel veel tijd.

Edit, oh nee die gaat over Amersfoort natuurlijk.
Verwijderd
Oh! ik was helemaal boos en geïrriteerd en moe en verdrietig van de NS, en toen las ik je post, en ik moest lachen dank je wel!
Oud 23-10-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Kun je niet beter vanuit Zwolle over Amsterdam/Schiphol? Dat scheelt je echt heel veel tijd.
Haha ik zit in de trein naar Schiphol maar die gaat over Amersfoort. Alles vanaf Leeuwarden gaat over Amersfoort, behalve als je in Zwolle overstapt naar iets wat niet naar het westen gaat volgens mij Is er niet iets op de site van de NS dat je kan aangeven over welk station je NIET wil?
Oud 23-10-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Haha ik zit in de trein naar Schiphol maar die gaat over Amersfoort. Alles vanaf Leeuwarden gaat over Amersfoort, behalve als je in Zwolle overstapt naar iets wat niet naar het westen gaat volgens mij Is er niet iets op de site van de NS dat je kan aangeven over welk station je NIET wil?
Arnhem is niet zo erg, ik heb er nooit gezeur. En via Arnhem ben je al + 4 uur onderweg in totaal, laat staan als je niet over Arnhem gaat. (Overigens zegt ns.nl dat je beter uit kunt stappen in Utrecht, vanuit Arnhem, en dan over Den Haag ipv over Amsterdam)
Oud 23-10-2011, 18:17
Verwijderd
Oh maar bij mij geeft ie wat anders wat apart. Den Haag - Utrecht is wel snelle verbinding ja, want zo ben ik op de heenweg volgens mij ook gegaan dacht ik. Maar via Arnhem volgens ns ben ik 4 uur en 7 minuten onderweg, gesteld dat alles normaal rijd, en ik geen overstappen mis vanwege het slepen met tassen enzo

En nog harder facepalm bij elke route die ik probeer via ns.nl krijg ik meer rode dingetjes, en meer blauwe balkjes over werkzaamheden.

Wat ik ook nog kan doen is gokken dat de storing is opgelost als ik er kom. Hij moet rond half 9 zijn opgelost, volgens mij ben ik rond 8 uur in Zwolle
Oud 23-10-2011, 18:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Altijd gezeik rond Amersfoort.

Sann, was er niet laatst ook een storing bij A'foort?
Oud 23-10-2011, 18:27
Verwijderd
Oh hoe typisch. Komt een conducteur langs, dus ik vragen wat ik nu het beste kan doen. Die man: Oh, weet je iets wat ik niet weet ? Is er een storing bij Amersfoort? (Ja als sinds 7 uur beste man :') ). Dus hij lezen op mijn laptop. Vervolgens; ja, ik ga er nu nog maar niks over zeggen want ik weet het ook niet.
Oud 23-10-2011, 18:29
Verwijderd
Oh joy, volgens mij krijg ik weer een koortsblaar
Oud 23-10-2011, 18:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh hoe typisch. Komt een conducteur langs, dus ik vragen wat ik nu het beste kan doen. Die man: Oh, weet je iets wat ik niet weet ? Is er een storing bij Amersfoort? (Ja als sinds 7 uur beste man :') ). Dus hij lezen op mijn laptop. Vervolgens; ja, ik ga er nu nog maar niks over zeggen want ik weet het ook niet.
Whut
Oud 23-10-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Altijd gezeik rond Amersfoort.

Sann, was er niet laatst ook een storing bij A'foort?
Ja vrijdag, maar dat waren geplande werkzaamheden.
Verwijderd
Oh hij gaat voor Zwolle nog wel bellen, en dan krijgen we in Zwolle wel te horen wat we het beste kunnen doen. Iedereen even heel hard meehopen dat het om kwart over 8 is opgelost !
Verwijderd
Ik voel me een beetje: ''wat moet ik nou met mijn leven??''-achtig. :')
Verwijderd
Citaat:
Oh hij gaat voor Zwolle nog wel bellen, en dan krijgen we in Zwolle wel te horen wat we het beste kunnen doen. Iedereen even heel hard meehopen dat het om kwart over 8 is opgelost !
*duimt*
Oud 23-10-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
*Duimt*

Citaat:
Ik voel me een beetje: ''wat moet ik nou met mijn leven??''-achtig. :')
Waarom?
Verwijderd
Heeft er hier iemand wel eens gebungeejumpt? (Hoe spel je dat ?)
Verwijderd
Aargh ik heb zo geen zin om te koken, maar ik heb ook niks anders in huis dan wat ik gepland had. kldjadskjdsfajkldfsajk.
Oud 23-10-2011, 18:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aargh ik heb zo geen zin om te koken, maar ik heb ook niks anders in huis dan wat ik gepland had. kldjadskjdsfajkldfsajk.
Is er geen supermarkt open daar?
Verwijderd
Je kunt naar een snackbar ? Of pizza halen/bestellen
Verwijderd
Citaat:
*Duimt*

Waarom?
Yeah, geen idee, vast hormonen of zo. /vrouw. Er is ook nooit minder reden toe geweest dan nu, dat is het malle.
Oud 23-10-2011, 18:38
Verwijderd
Huhu :') algemene mededeling dat we dus maar tot Zwolle gaan, en ik hoor iedereen om me heen: 'Kut' 'Oh nee, niet weer he' 'Daar heb ik nou echt geen zin in' zeggen :')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten