Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Zo bijvoorbeeld Niet dat ik het aanraad, maar het kán wel!
Ik weet heel goed dat dat kan daarom stel ik mijn eigen inwijding ook uit dat gaat nooit goed komen
Advertentie
Verwijderd
U heeft 0 Pandapunt en

Gemiddeld aantal pandapunten voor student is: 9

Verwijderd
Citaat:
"U heeft 296 pandapunten".

Op naar de 300!

Spoiler
Joh, seks is overrated.
Verwijderd
Het waren er 24 en mijn pandafeest kwam te dicht in de buurt enzo.
Oud 25-10-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Het waren er 24 en mijn pandafeest kwam te dicht in de buurt enzo.
En toen heb je een random gast besprongen?
Verwijderd
Citaat:
Er is vast wel een patiënt zonder eetlust waar je de boterham van kunt pikken

Nou het brood zit hier gewoon in een kar en per maaltijd mogen patiënten zeggen hoe veel ze ervan willen, dus als ik daar iets van pak hoeft niemand te verhongeren, maar toch
Verwijderd
Citaat:
En toen heb je een random gast besprongen?
Zoiets
Verwijderd
Something, somewhere, went terribly wrong
Oud 25-10-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Hmpf, 82.
Maar het zijn er minder, want je bent pas een maand student. Die daarvoor zijn geen punt per week, maar een punt per maand geloof ik!
Verwijderd
Citaat:

Nou het brood zit hier gewoon in een kar en per maaltijd mogen patiënten zeggen hoe veel ze ervan willen, dus als ik daar iets van pak hoeft niemand te verhongeren, maar toch
Er staat vast wel ergens een automaat met iets erin? Nu, het is nog maar een half uurtje... Of vertrekken jullie dan pas?
Verwijderd
Citaat:
Zoiets
En toen had je wat later een dikke kater?
Verwijderd
Citaat:
Maar het zijn er minder, want je bent pas een maand student. Die daarvoor zijn geen punt per week, maar een punt per maand geloof ik!
Oooooooooooooh. Dan valt het nog wel mee!
Oud 25-10-2011, 17:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Joh, seks is overrated.
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, mijn care-levels liggen echt onder het nulpunt. Als ik er wat aan had willen doen had ik allang in kunnen gaan op avances van verscheidene wanhopige mannen die een vrouw met geeky-interesses meteen als hun soulmate zien.
Verwijderd
Anderhalve maand trouwens
Verwijderd
Citaat:
En toen had je wat later een dikke kater?
Ja duh, ik bespring nuchter toch geen willekeurige mannen
Verwijderd
Citaat:
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor, mijn care-levels liggen echt onder het nulpunt. Als ik er wat aan had willen doen had ik allang in kunnen gaan op avances van verscheidene wanhopige mannen die een vrouw met geeky-interesses meteen als hun soulmate zien.
oke

Nou, ik ga mensen, behave!
Oud 25-10-2011, 17:06
Verwijderd
Ik ging er vanuit dat het niet heel willekeurig was!
Verwijderd
Citaat:
Ik ging er vanuit dat het niet heel willekeurig was!
Heus wel
Verwijderd
Doei Stefenootje!
Oud 25-10-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
oke

Nou, ik ga mensen, behave!
Daag!
Verwijderd
Citaat:
Er staat vast wel ergens een automaat met iets erin? Nu, het is nog maar een half uurtje... Of vertrekken jullie dan pas?
Oh goed idee, die zijn er
Nee, vanaf dan is er gereserveerd en om 19:00 gaan we bestellen. Maargoed, ik denk dat ik gewoon die kant op ga en onderweg idd een mueslireep uit de automaat haal ofzo. Anders zit ik daar ook zo chagrijnig
Verwijderd
Ik heb de verkeerde studie gekozen om mijn pandapunten niet uit de klauwen te laten lopen
Oud 25-10-2011, 17:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb de verkeerde studie gekozen om mijn pandapunten niet uit de klauwen te laten lopen
Qft.
Verwijderd
ik word hier buitengesloten in het huis We plannen een huisfeest, ik geloof dat er 2 in een jaar horen te zijn, maar ik word gewoon niet uitgenodigd

Maar eigenlijk ga ik daar nu verder mijn mond over houden want dan beginnen ze niet weer over een of ander pakje iets wat ik moet trekken
Verwijderd
Citaat:
Kroeg in, bier, beetje dansen beetje sjansen () en het komt wel goed knul

Hahaha bah. Ik ben een soort forumpimp ;(
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben een vrouwen studie. En de jongens die het wel studeren zijn uhm, niet aardig
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss moet ik maar eens bepaalde t-shirts gaan dragen als ik uitga ofzo, zodat ik niet steeds hoef uit te leggen dat ik niet sneu ben vanwege mijn pandapunten.
Verwijderd
Citaat:
Meh, allang.
Oud 25-10-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
ik word hier buitengesloten in het huis We plannen een huisfeest, ik geloof dat er 2 in een jaar horen te zijn, maar ik word gewoon niet uitgenodigd

Maar eigenlijk ga ik daar nu verder mijn mond over houden want dan beginnen ze niet weer over een of ander pakje iets wat ik moet trekken
Hoe kun je nou niet uitgenodigd worden op je eigen huisfeest?
Oud 25-10-2011, 17:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag net wel een leuke jongen bij dat koffieding waar we vanmiddag zaten misschien toch eens vaker in m'n eentje als een semi-intellectueel met m'n krantje daar een kopje thee gaan drinken
Oud 25-10-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Wij doen met zo'n website, datumprikker. Dan krijgt iedereen een uitnodiging om data te bekijken, en aan te geven wanneer ze niet kunnen. En dan weet je dus direct wanneer alle mensen kunnen, want om het met 16 man op 1 stukje papier/bord te doen is onhandig. Maar ik heb geen uitnodiging, en weet dus ook voorlopig die data niet. Ik zeg gewoon dat ik al iets te doen heb
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wij hebben een vrouwen studie. En de jongens die het wel studeren zijn uhm, niet aardig
Of oud, of homo
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zag net wel een leuke jongen bij dat koffieding waar we vanmiddag zaten misschien toch eens vaker in m'n eentje als een semi-intellectueel met m'n krantje daar een kopje thee gaan drinken
Doen! En dan stiekem mensen bespieden en kijken watvoor boeken ze lezen enzo.
Verwijderd
Citaat:
Qft.

Citaat:
Kroeg in, bier, beetje dansen beetje sjansen () en het komt wel goed knul

Hahaha bah. Ik ben een soort forumpimp ;(
Ja ik maak me ook totaal niet druk want wanhopig en hopeloos zijn geeft je ook geen chickie!11!!11!!!
Citaat:
Dat is stom.
Citaat:
Hipster
Verwijderd
We hebben hier ook binnenkort een huisfeest. Met als thema "besmet in de flat" .
Oud 25-10-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Wij doen met zo'n website, datumprikker. Dan krijgt iedereen een uitnodiging om data te bekijken, en aan te geven wanneer ze niet kunnen. En dan weet je dus direct wanneer alle mensen kunnen, want om het met 16 man op 1 stukje papier/bord te doen is onhandig. Maar ik heb geen uitnodiging, en weet dus ook voorlopig die data niet. Ik zeg gewoon dat ik al iets te doen heb
Wat stom
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Meh, allang.
Mierenneuker.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/46/
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik ook niet helemaal.
Verwijderd
Citaat:
Of oud, of homo
Oh ja! Hoewel we niet echt een homo ertussen hebben zitten volgens mij. Wel jammer. Homo's zijn leuk
Oud 25-10-2011, 17:12
Verwijderd
Maar het is niet dat ik niet op het feest mag komen ofzo hoor het is meer dat ik nu niet mee kan beslissen, en ik weet niet wie hem heeft uitgestuurd, dus dan kan ik ook niet tegen diegene zeggen dat ze me even moet toevoegen aan die lijst
Verwijderd
Citaat:
Homo's zijn leuk
QFT . trauma's trauma's
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doen! En dan stiekem mensen bespieden en kijken watvoor boeken ze lezen enzo.

Citaat:
Hipster
Ik heb nog geen bril met zwaar montuur, dus het valt nog mee
Verwijderd
Citaat:
Maar het is niet dat ik niet op het feest mag komen ofzo hoor het is meer dat ik nu niet mee kan beslissen, en ik weet niet wie hem heeft uitgestuurd, dus dan kan ik ook niet tegen diegene zeggen dat ze me even moet toevoegen aan die lijst
Ja maar het is toch gek dat je dat dan niet met z'n allen beslist? En waarom wil je eigenlijk niet kunnen? Huisfeesten zijn gaaf.
Verwijderd
6 seizoenen sopranos op 720p downloaden duurt wel even
Oud 25-10-2011, 17:13
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Oh ja! Hoewel we niet echt een homo ertussen hebben zitten volgens mij. Wel jammer. Homo's zijn leuk
Jedward <3
Verwijderd
Citaat:

Ik heb nog geen bril met zwaar montuur, dus het valt nog mee
Oké
Verwijderd
Citaat:
Ja maar het is toch gek dat je dat dan niet met z'n allen beslist? En waarom wil je eigenlijk niet kunnen? Huisfeesten zijn gaaf.
Omdat mijn mannelijke huisgenoten het grappig vinden dat ik met een paraplu bij races sta, en vervolgens dachten: Hmmmmmmmmmmm Pitspoezen hebben latex pakjes aan, laten we dat ook voor haar bestellen Daarom

Want ja, huisfeesten zijn ook gaaf. Vooral omdat het ook themafeesten zijn bij ons dus dat is sowieso heel leuk
Oud 25-10-2011, 17:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
6 seizoenen sopranos op 720p downloaden duurt wel even
hmm. 1 torrent? Want ik heb 1 en 2, maar de rest nog niet (want ik kon volgens mij geen losse goede van 3 vinden).
Oud 25-10-2011, 17:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jedward <3

Jedward is het symbool voor alles wat er mis is met de Westerse wereld.
Oud 25-10-2011, 17:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, ik zie het weer op tv, het zal wel lekker geregend hebben in het midden van het land die band ging precíes langs Groningen geen spatje regen gehad hier!

Regels voor berichten