Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Hahaha Het boek zegt nu dat studenten voetnoten en bronnen vaak heel irritant vinden tijdens het lezen. Ik vind ze niet irritant, ik sta meer te juigen :'). Dan sla je een bladzijde om, en dan staat de pagina voor de helft gevuld met bronnen! Daar wordt een mens toch blij van?
Wat, daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen hoogstens als de bronnen ín de tekst staan, wat bij geschiedenis geloof ik wel vaak zo is. Vooral als een zin dan meerdere bronverwijzingen heeft, dan wordt de zin steeds gebroken door een onderzoekstitel. Maargoed, dat kun je oplossen met voet- of eindnoten.
Advertentie
Oud 27-10-2011, 10:30
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAAAaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaAaAaaAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA nieuw atelier!
Oud 27-10-2011, 10:31
Verwijderd
Gefeliciteerd!!

Het duurde wel even voordat ik doorhad dat er alleen ja stond. En voordat ik doorhad dat er ook nog iets anders bij stond
Oud 27-10-2011, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ah
[afbeelding]

Mesopotamische visie van de wereld
Oud 27-10-2011, 10:38
Verwijderd
Huhu, grappig he? Ik kan er allerlei dingen in zien als ik blijf kijken.
Oud 27-10-2011, 10:43
Verwijderd
ik was twee dagen ongelofelijk euforisch omdat ik de baard in de keel leek te hebben of zo, blijk ik nu toch gewoon snip verkouden te zijn
Oud 27-10-2011, 10:45
Verwijderd
Oeh, altijd leuk, sogquizjes <3

Popper
Je bent erg rationeel. Je probeert altijd het tegendeel te bewijzen. Niet iedereen kan jouw gevoel voor humor op prijs stellen.

Oud 27-10-2011, 10:49
Verwijderd
Citaat:
ik was twee dagen ongelofelijk euforisch omdat ik de baard in de keel leek te hebben of zo, blijk ik nu toch gewoon snip verkouden te zijn
Awh
Oud 27-10-2011, 10:55
Verwijderd
Jouw filosofische soulmate is:
Popper

Je bent erg rationeel. Je probeert altijd het tegendeel te bewijzen. Niet iedereen kan jouw gevoel voor humor op prijs stellen.
Oud 27-10-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Oeh, altijd leuk, sogquizjes <3

Popper

Citaat:
Jouw filosofische soulmate is:
Popper

: popperboks:
Oud 27-10-2011, 10:57
Verwijderd
Oud 27-10-2011, 11:02
Verwijderd
Gaap.
Oud 27-10-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
: popperboks:
Oud 27-10-2011, 11:19
Carn
Carn is offline
Harry Potter fans opgelet! Alle Blu-ray Discs en DVD's van alle Harry Potter films verdwijnen binnenkort uit de winkelschappen. Vanaf 29 december zal distributeur Warner Bros. stoppen met het uitleveren van nieuwe kopieën van de succesvolle filmreeks. Dit meldt Warner in een persbericht.

Op 16 november 2011 verschijnt Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 in Nederland op zowel Blu-ray als DVD. Maar dit zal dus van korte duur zijn. Ns 29 december zal Warner Bros. geen nieuwe exemplaren meer leveren aan de verkooppnten. Het is dus niet zo dat alle schijfjes worden teruggehaald. Hieronder vallen ook de boxsets en andere speciale edities.

Deze marketingstrategie is niet nieuw. Concurrent Disney staat al jaren bekend om deze manier van werken, waarbij verschillende animatietitels (uit de zogenaamde Diamond-reeks) slechts voor een beperkte tijd leverbaar zijn. Zo was The Lion King zeven jaar lang niet leverbaar de film werd onlangs in een 3D versie weer uitgebracht in de bioscoop. Eind dit jaar zullen de opbrengsten veel groter worden als The Lion King weer op DVD en Blu-ray verschijnt.

De Harry Potter filmreeks bracht tot nu toe 12.1 miljard dollar op. Het is nog niet bekend wanneer Warner Bros. de filmreeks opnieuw zal uitbrengen.
Oud 27-10-2011, 11:23
Verwijderd
Zouden ze digitaal gaan? Voor schappelijke prijzen? *benieuwd*
Oud 27-10-2011, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het ook met plaatjes

Toen ik vorige week bezig was met een boek wou ik het per se diezelfde avond nog afhebben. Ik zat met onze studievereniging in de ub, en echt om half 12 wou ik zo graag klaar zijn. Toen moest ik nog twee pagina's, waarvan toen anderhalf bleek te bestaan uit een plaatje en ik ben nog nooit zó gelukkig geweest volgens mij :').
Als wij een boek krijgen met weinig plaatjes ben ik ook altijd erg verrast en teleurgesteld

Citaat:
Harry Potter fans opgelet! Alle Blu-ray Discs en DVD's van alle Harry Potter films verdwijnen binnenkort uit de winkelschappen. Vanaf 29 december zal distributeur Warner Bros. stoppen met het uitleveren van nieuwe kopieën van de succesvolle filmreeks. Dit meldt Warner in een persbericht.

Op 16 november 2011 verschijnt Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 in Nederland op zowel Blu-ray als DVD. Maar dit zal dus van korte duur zijn. Ns 29 december zal Warner Bros. geen nieuwe exemplaren meer leveren aan de verkooppnten. Het is dus niet zo dat alle schijfjes worden teruggehaald. Hieronder vallen ook de boxsets en andere speciale edities.

Deze marketingstrategie is niet nieuw. Concurrent Disney staat al jaren bekend om deze manier van werken, waarbij verschillende animatietitels (uit de zogenaamde Diamond-reeks) slechts voor een beperkte tijd leverbaar zijn. Zo was The Lion King zeven jaar lang niet leverbaar de film werd onlangs in een 3D versie weer uitgebracht in de bioscoop. Eind dit jaar zullen de opbrengsten veel groter worden als The Lion King weer op DVD en Blu-ray verschijnt.

De Harry Potter filmreeks bracht tot nu toe 12.1 miljard dollar op. Het is nog niet bekend wanneer Warner Bros. de filmreeks opnieuw zal uitbrengen.
Wat een naaiers. Dan moet ik 7.2 enn.. 6? maar snel bestellen. Blah, heb je niet eens de tijd om te wachten tot ze cheap zijn
Oud 27-10-2011, 11:25
Verwijderd
OMG OMG OMG

Mijn recensie is met 2 hele dagen uitgesteld nu hoef ik daar twee dagen lang NIET in te lezen! Hoera!

*stuiter*
Oud 27-10-2011, 11:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was net wel even hel in de AH, blijkbaar had de school in de buurt middagpauze, er kwam echt een sliert van zo'n 30 16-jarigen de winkel in die vervolgens ook echt de winkel overnamen
Oud 27-10-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
OMG OMG OMG

Mijn recensie is met 2 hele dagen uitgesteld nu hoef ik daar twee dagen lang NIET in te lezen! Hoera!

*stuiter*
Oud 27-10-2011, 11:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb in om iets leuks te doen.
Oud 27-10-2011, 11:31
Verwijderd
ik ook. Maar dat gaat niet gebeuren. Ik moet studeren . Ik kan volgende week weer leuke dingen gaan doen.

en mijn inwijding organiseren.
Oud 27-10-2011, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet eigenlijk ook studeren, maar het duurt nog heeeel lang voor de deadlines, dus dan is de druk er niet zo Hmmmmmja wat zal ik eens gaan doen...

Je inwijding? Waarvan?
Oud 27-10-2011, 11:39
Verwijderd
In het huis ik woon er al 3 maanden, maar dat is bijzaak.
Oud 27-10-2011, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh joh, wat een gedoe Je woont in een verenigingshuis zeker?
Oud 27-10-2011, 11:46
Verwijderd
Nee. Het is gewoon omdat wij een heel hecht huis hebben. Ik ben niet-lid . Het is ook meer een avond zuipen boven alles hoor. Zodat je slechte foto's kan maken van degene die ingewijd wordt.

Het is ook heel leuk en gezellig. Maar ik kan niet extreem goed tegen alcohol, en ben al heel snel grenzen kwijt dus dat wordt nog wat.
Oud 27-10-2011, 11:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah oke. Niet helemaal my cup of tea maar veel plezier

Waarom moet jij die avond organiseren trouwens?
Oud 27-10-2011, 11:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Crikey, het bestuur van de studievereniging vraagt of ik mijn scriptie wil presenteren op een scriptiepresentatieavond! ENGGGGG
Verwijderd
Ik ben weer verliefd op iemand bij dwdd
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wie?
Verwijderd
Oh. Organiseren is een groot woord hoor ik moet de datum prikken. Dan gaan we die avond met z'n allen naar een kroeg, dat is het wel zo ongeveer. Maar wij doen dat via datumprikker.nl (oei reclame, ban ) en dat kost heel even tijd.

Ik moet wel, samen met 2 anderen, een borrel organiseren om onze fotolijstjes op te hangen! Dat is wel leuk, minder zuipen, en voor mij betekent het sowieso veel bakken!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je was eerst verliefd op die knakker met z'n gadgets toch?
Oud 27-10-2011, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh. Organiseren is een groot woord hoor ik moet de datum prikken. Dan gaan we die avond met z'n allen naar een kroeg, dat is het wel zo ongeveer. Maar wij doen dat via datumprikker.nl (oei reclame, ban ) en dat kost heel even tijd.

Ik moet wel, samen met 2 anderen, een borrel organiseren om onze fotolijstjes op te hangen! Dat is wel leuk, minder zuipen, en voor mij betekent het sowieso veel bakken!
Aja nou even snel een paar data prikken en een mail de deur uit, dat kost niet zoveel tijd toch?
Oud 27-10-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Je was eerst verliefd op die knakker met z'n gadgets toch?

Nu op de natuurnerd. (aflevering van 25-10)
Oud 27-10-2011, 11:52
Verwijderd
'Horrorwinter begint over een maand'

Veel sneeuw en zeer lage temperaturen
ARCHIEFFOTO ANP
Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.

Eerder stelde weerbedrijf Meteoconsult al dat we voor een strenge winter staan, de Duitsers doen daar nu nog een schepje bovenop. Donnerwetter heeft het over een 'horrorwinter' die drie maanden lang zal aanhouden. Ook Dominik Jung van Wetter.net voorspelt veel sneeuw in de Lage Landen.

Die laatste weerexpert voorspelt ook dat Duitsland voor de vierde keer op rij te maken zal gaan krijgen met een té koude winter. Wat wil zeggen dat onze oosterburen voor het vierde achtereenvolgende jaar gemiddelde temperaturen zullen meten die lager zijn dan de klimatologische referentiewaarden van 1961 tot 1990. Volgens Jung zouden vier koude winters op rij echt een sensatie zijn.

'Winter des doods'
Ook andere Duitse weerinstanties, zoals Killikus.de en Wetterprognose-wettervorhersage.de, hebben het allemaal over een te koude winter. Alleen Accuweather verwacht een 'normale' winter. Meteorologen baseren zich op langetermijnvoorspellingen van zowel Duitse, Poolse, Britse en Amerikaanse Meteorologische diensten. Ook Britse bureaus waarschuwen de burger al volop voor wat zij nu al een 'winter des doods' noemen.

Hieronder de prognose per maand van Wetter.net:
December: Wisselend. Periodes van kou, maar ook wat warmere dagen. Over het algemeen te koud. December zal ook -net als vorig jaar- in het teken staan van sneeuw. De kans op een witte kerst bedraagt momenteel in de Lage Landen 40 procent. Op locaties die hoger liggen dan 200 meter zelfs 60 procent.

Januari: Ook deze maand veel kouder dan normaal. 's Nachts kan de thermometer zelfs makkelijk dalen tot min 25 graden. Ook dan zullen we rekening moeten houden met sneeuw dankzij een aantal 'sneeuwintensieve' dagen.

Februari: Ook deze maand zal kouder verlopen dan het langjarig gemiddelde. Aan het einde van de winter is het vanzelfsprekend dat er ups en downs zijn, maar ook februari kan voor de nodige sneeuw zorgen. (Redactie)
Oud 27-10-2011, 11:53
Verwijderd
Ohja ik ben niet meer verliefd op gadgetfiguur want ik heb 'm in het echt gezien en hij is heel klein
Oud 27-10-2011, 11:55
Pierrot
Pierrot is offline
Daarnaast is het ook gewoon een lul.
Oud 27-10-2011, 11:56
Verwijderd
Niks mis met lullen
Oud 27-10-2011, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Nu op de natuurnerd. (aflevering van 25-10)
Ik ga even kijken waar in de aflevering?

Citaat:
'Horrorwinter begint over een maand'
(Redactie)
Godsamme, wat een drama's

Citaat:
Daarnaast is het ook gewoon een lul.
Qft. En arrogant.
Oud 27-10-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even kijken waar in de aflevering?

Godsamme, wat een drama's

Qft. En arrogant.
2e item, dus na 10 minuten/kwartier ofzo. Heul leuk
Oud 27-10-2011, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
O wait, is het die man met z'n boek over gekke beestjes?
Oud 27-10-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
O wait, is het die man met z'n boek over gekke beestjes?
Verwijderd
Horrorwinter <333
Verwijderd
voor mij is die horrorwinter een heel groot drama. Ik ben toevallig net op marktplaats aan het zoeken naar een skibroek, want ik hoorde dit nare bericht gister al. Ik weet echt niet hoe ik ga overleven als het -25 is.
Oud 27-10-2011, 12:03
Verwijderd
Huhu. Ik lees een artikel en het heet: Two processes obstructing the accuracy of long term memory

Or: The case of the stolen Mercedes Ik vind het klinken als een slecht boek
Verwijderd
Ik heb normaal echt een grote hekel aan winter, maar nu verheug ik me er echt op om als een zwangere marmot lekker binnen te blijven zitten <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Daar heb ik een stukje van gezien Hij is inderdaad wel heter dan Alexander Dinges
Oud 27-10-2011, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
voor mij is die horrorwinter een heel groot drama. Ik ben toevallig net op marktplaats aan het zoeken naar een skibroek, want ik hoorde dit nare bericht gister al. Ik weet echt niet hoe ik ga overleven als het -25 is.
Ik geloof er helemaal niks van dat het - overdag - zo koud wordt.
Oud 27-10-2011, 12:05
Pierrot
Pierrot is offline
Hij ziet eruit als iemand die vrijwillig bij de Hitlerjugend zou gaan.
Oud 27-10-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er helemaal niks van dat het - overdag - zo koud wordt.
Ik draai avond- en nachtdiensten dus ik zal er wel last van krijgen.
Oud 27-10-2011, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik draai avond- en nachtdiensten dus ik zal er wel last van krijgen.
Oja, dat is ook zo. Nou vooruit, dan mag JIJ een skibroek

Die dingen zijn wel heerlijk trouwens. Ik had vroeger een skipak voor als ik in de winter ging schaatsen of in de sneeuw spelen, heerlijk <33

Regels voor berichten