Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, heb je mijn mail nu wel kunnen openen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer dat iedereen het zo gebruikt voor zijn eigen plannetjes, om te vertellen hoe kut het systeem is, om aan te geven wel menselijke gevoelens te hebben, etc. Als je er echt wat om gaf had je dit geval zonder media gevonden en loste je het op zonder media te betrekken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet niet of het heel hard is om te zeggen, maar hiermee zijn die erbijgehaalde belangen toch een stuk belangrijker, aangezien dat gaat om grotere groepen, wat daar standaard mee gaat gebeuren, en hoe het spel gespeeld wordt voor de rest. En niet alleen Mauro met zijn lieve hoofd en zachte G ![]() Ok doei dk lange post ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij had zich aan het beleid kunnen houden. Het had niet in de regels gepast als je alleen de regels van de wet toepast, maar in diezelfde regels staat dat de Minister een discretionaire bevoegdheid heeft om naar goeddunken in individuele gevallen anders te beslissen (het besluit van de IND te vernietigen) en dat had hij gewoon kunnen doen.
Het beleid ad hoc aanpassen kan hij niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kthnxbye |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik het met je eens ben dat de zaak Mauro wordt opgeblazen, gaat het in de debatten zowel binnen als buiten de Kamer wel degelijk over het asielbeleid in het geheel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo. Bedtime! Citaat:
|