Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Wie de fuck is Kensington en waarom doet ie zo maf?
Ab Normaal, onze lieve Onzin Autist!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
nee, abnormaal.
ooh dan neem ik het met een nog veel grotere korrel zout.
Citaat:
En ik zag foto's op je profieltje, je bent nog oerlelijk ook. Nerd.
nee hoor alleen niet fotogeniek
Verwijderd
Aveta! <3

Ze pesten me.
Verwijderd
Je bent niet echt een ster in verbaal mensen ownen of wel Kensington?
Oud 03-11-2011, 20:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Fijn, ik haat kittens.
Oud 03-11-2011, 21:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ab Normaal, onze lieve Onzin Autist!
Wat is Onzin?
Verwijderd
forumbaas little phoebe maakt me uit voor hoertje in een pm. Missy andere plusjes naamzoek kan hier even iets aan gedaan worden aub, ik vind dit geen acceptabel gedrag voor een fb.
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, ik dacht dat Kensington onze allerliefste voorheen genoemde Darkiekurd was .
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet echt een ster in verbaal mensen ownen of wel Kensington?
Verbaal mensen ownen? Verbaal? Op een forum?

Jij hebt het licht ook niet uitgevonden.
Verwijderd
darkiekurd, kopmuntkip, ab normaal, allemaal één pot nat.
Verwijderd
Citaat:
forumbaas little phoebe maakt me uit voor hoertje in een pm. Missy andere plusjes naamzoek kan hier even iets aan gedaan worden aub, ik vind dit geen acceptabel gedrag voor een fb.
Doorsturen naar een plusje! Niet normaal
Oud 03-11-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:

Dat is ook al weer een heel tijdje terug dat dat werd uitgevonden.
Verwijderd
Citaat:

Dude echt hoor Geweldig.
Verwijderd
Citaat:
Wat is Onzin?
klik
Oud 03-11-2011, 21:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Nee, hoor. Je ownt mensen op een forum non-verbaal, ik weet het ook zeker.
Oud 03-11-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Wie de fuck is Kensington en waarom doet ie zo maf?
Hij is een pretty fly for a white (and nerdy) guy
Oud 03-11-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hij is een pretty fly for a white (and nerdy) guy
Jij bent lelijk.
Oud 03-11-2011, 21:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Verrek, er zijn nog meer subfora!
Oud 03-11-2011, 21:05
Verwijderd
KILL IT WITH FIRE
Citaat:
Jij bent lelijk.
JIJ bent lelijk.
Oud 03-11-2011, 21:06
Verwijderd
En zwaar achterlijk. Eerst een grote bek geven, maar ermee wegkomen omdat de fb's hier ook niet helemaal capabel zijn en vervolgens raar blijven doen. Dertig jaar ellende met jou. Je moeder had je beter niet kunnen baren, engerd. Maar ja, is vast net zo'n enge griezel als jij.
Miekje*
Miekje* is offline
Jeezz, dit gaat echt nergens meer over .
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat heeft Dobie tegen Kensie gezegd en waarom?
Oud 03-11-2011, 21:07
Verwijderd
Wat een feest!
Oud 03-11-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht dat Kensington onze allerliefste voorheen genoemde Darkiekurd was .
Patato, patatoe.
Oud 03-11-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
En zwaar achterlijk. Eerst een grote bek geven, maar ermee wegkomen omdat de fb's hier ook niet helemaal capabel zijn en vervolgens raar blijven doen. Dertig jaar ellende met jou. Je moeder had je beter niet kunnen baren, engerd. Maar ja, is vast net zo'n enge griezel als jij.

Ga vooral zo door Blijkbaar heb je het nodig. Of wil je dit forum eindelijk verlaten, maar wel met een ban? Omdat het anders zo treurig is om te moeten zeggen dat zélfs op een forum ze je niet moeten? Klinkt beter eah, "ik heb daar een ban gekregen" in plaats van "ik werd niet geaccepteerd daar". Nou, als ik je daarbij kan assisteren doe ik dat graag voor mijn zwakkere medemens. Want zo ben ik
Oud 03-11-2011, 21:11
Verwijderd
Oh en ik ben zo blij met mijn prior-me: het jarenlang dwangmatig belangrijke dingen onderstrepen in boeken werkt zijn vruchten af: ik kan nu zo door de tekst scannen omdat ik in een oogopslag zie wat er belangrijk is om te lezen. <3 En nog fijner is dat ik blijkbaar ook wel goed opgelet heb bij deze onderwerpen, want ik weet heel veel nog! Hoera, mijn master was niet voor niks.
Oud 03-11-2011, 21:12
Verwijderd
100 pagina's al voorbij dus
Verwijderd
Citaat:
Ik zal je de aanleiding over een uur of zo wel aanreiken
Verwijderd
Citaat:
100 pagina's al voorbij dus
45!
Oud 03-11-2011, 21:16
Verwijderd
Goed bezig!
Oud 03-11-2011, 21:16
Daboman
Daboman is offline
Als we toch bezig zijn met motivatiepeptalks, ik moet nog een sollicitatiebrief afschrijven en opsturen.
Oud 03-11-2011, 21:18
Verwijderd
Ahh fuuuuh, het is wel verouderd. ''Er komt een te gek gave grondwet voor Europa.''
Oud 03-11-2011, 21:21
Verwijderd
Nu hebben we wel een prachtig verdrag tot een grondwet!
Oud 03-11-2011, 21:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zal je de aanleiding over een uur of zo wel aanreiken
Oud 03-11-2011, 21:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ahh fuuuuh, het is wel verouderd. ''Er komt een te gek gave grondwet voor Europa.''
Staat dat zo in het boek?
Oud 03-11-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoor. Je ownt mensen op een forum non-verbaal, ik weet het ook zeker.
Oud 03-11-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Staat dat zo in het boek?
Ja, naast de plaatjes van EU-leiders in cartoonvorm die met EU-vlaggetjes wapperen.
Oud 03-11-2011, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, naast de plaatjes van EU-leiders in cartoonvorm die met EU-vlaggetjes wapperen.
Ik dacht eerst heel lang 'hahaha, geanimeerde gifjes in een schoolboek, wat heerlijk knullig' en toen realiseerde ik me opeens dat dit een technologie is die nog helemaal niet gebruikt wordt. En dat ik dus bij voorbaat een techniek aan het uitlachen was om z'n vermeende knulligheid, terwijl hij zo nieuw is dat 'ie nog niet eens bestaat. Wat een vieze hipster ben ik eigenlijk ook
Oud 03-11-2011, 22:10
Daboman
Daboman is offline
Zo die brief is de deur uit Viel weer reuze mee met het nodig hebben van die motivatiepeptalk
Oud 03-11-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht eerst heel lang 'hahaha, geanimeerde gifjes in een schoolboek, wat heerlijk knullig' en toen realiseerde ik me opeens dat dit een technologie is die nog helemaal niet gebruikt wordt. En dat ik dus bij voorbaat een techniek aan het uitlachen was om z'n vermeende knulligheid, terwijl hij zo nieuw is dat 'ie nog niet eens bestaat. Wat een vieze hipster ben ik eigenlijk ook

Ik vind het zo heeeeerlijk dat het meeste leesmateriaal waar ik tegenwoordig mee te maken heb juist helemaal wars is van alles dat ook maar met 'ludieke' plaatjes, 'gevatte' zinnen of 'toegankelijke' samenvattingen te maken heeft. /anti-hipster.
En ja dat is niet precies wat jij zei en ik weet ook wel dat je niet bedoelde dat je van cartoons in boeken houdt en d'a'arom een hipster bent, maar enfin, ik wilde het gewoon even zeggen.

Ik moet niet meer zoveel forumen laat op de avond. Lange lulverhalen die nergens over gaan en onschuldige middelbare scholieren bang maken, het moet niet gekker worden.

Citaat:
Zo die brief is de deur uit Viel weer reuze mee met het nodig hebben van die motivatiepeptalk
Oei ja, helemaal vergeten! Nou, dan schouderklopjes achteraf!
Oud 03-11-2011, 22:19
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Volgens mij bestaat dat wel degelijk. Alleen wordt het nog niet op grote schaal gemaakt. Ik heb er ooit s een nieuws-item over gezien. Ik zou het googlen maar ik weet niet meer hoe het heet.
Oud 03-11-2011, 22:19
Verwijderd
Oh en on second thought, die foto's in de kranten die ze op Zweinstein lezen, dat zijn dus eigenlijk gewoon geanimeerde gifjes!
Oud 03-11-2011, 22:20
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Ik vind het zo heeeeerlijk dat het meeste leesmateriaal waar ik tegenwoordig mee te maken heb juist helemaal wars is van alles dat ook maar met 'ludieke' plaatjes, 'gevatte' zinnen of 'toegankelijke' samenvattingen te maken heeft. /anti-hipster.
En ja dat is niet precies wat jij zei en ik weet ook wel dat je niet bedoelde dat je van cartoons in boeken houdt en d'a'arom een hipster bent, maar enfin, ik wilde het gewoon even zeggen.

Ik moet niet meer zoveel forumen laat op de avond. Lange lulverhalen die nergens over gaan en onschuldige middelbare scholieren bang maken, het moet niet gekker worden.

Oei ja, helemaal vergeten! Nou, dan schouderklopjes achteraf!
Och, studeren is ook belangrijk he en ik heb weer een voorbeeld van zelfstandigheid en initiatief nemen
Oud 03-11-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Och, studeren is ook belangrijk he en ik heb weer een voorbeeld van zelfstandigheid en initiatief nemen
Yeaaaaaaah. Ik heb het er na anderhalf uur maar bij gelaten en erop gegokt dat ik er genoeg van weet om zonder kleerscheuren door het college heen te komen, en dat ik dan achteraf nog wel bepaal wat ik alsnog moet bijlezen. Efficiënt studeren is het nieuwe studeren en ik word er met de dag beter in.
Oud 03-11-2011, 22:32
Verwijderd
Blugh. Om tien uur klaar zijn met werken, eindtijd al op het rooster geschreven, bellen om nog even om een sleutel te vragen, dan nog een laatste klusje te doen krijgen, die dan nog een UUR duurt Blugh.
Oud 03-11-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hm, het éckte begin kan ik niet meer terugvinden, maar volgens mij is dit wel in de beginfase: klik. Hiervoor zat-ie ook al volstrekt kansloos te trollen (in mijn ogen) en sprak ik 'm daar op aan.
Oud 03-11-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
ik wacht nu al met smart op het post-epiloog.
het tussen-intermezzo!
Oud 03-11-2011, 22:39
Verwijderd
Wow, wacht even, was Kensington écht Abnormaal?

Ik vond hem op Onzin altijd een debiel, maar dacht dat ie gewoon een n00b was, die het internetleven iets te serieus nam.
Oud 03-11-2011, 22:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb heel erg hard gelachen om jullie kostuumverhuur Wishing Well en nu vraag ik me af of dat met alle termen werkt.

simonore schorschevore.
Als je bij google op Wishing Well Den Bosch zoekt, staan we al op de tweede pagina.

Graag gedaan Wishing Well Den Bosch, met jullie uitstekende service en goede prijzen. Jullie hebben .sann een topfeest bezorgd!

Regels voor berichten