Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ik ben zo blij met mijn prior-me: het jarenlang dwangmatig belangrijke dingen onderstrepen in boeken werkt zijn vruchten af: ik kan nu zo door de tekst scannen omdat ik in een oogopslag zie wat er belangrijk is om te lezen. <3 En nog fijner is dat ik blijkbaar ook wel goed opgelet heb bij deze onderwerpen, want ik weet heel veel nog! Hoera, mijn master was niet voor niks.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het zo heeeeerlijk dat het meeste leesmateriaal waar ik tegenwoordig mee te maken heb juist helemaal wars is van alles dat ook maar met 'ludieke' plaatjes, 'gevatte' zinnen of 'toegankelijke' samenvattingen te maken heeft. /anti-hipster. ![]() En ja dat is niet precies wat jij zei en ik weet ook wel dat je niet bedoelde dat je van cartoons in boeken houdt en d'a'arom een hipster bent, maar enfin, ik wilde het gewoon even zeggen. Ik moet niet meer zoveel forumen laat op de avond. Lange lulverhalen die nergens over gaan en onschuldige middelbare scholieren bang maken, het moet niet gekker worden. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Graag gedaan Wishing Well Den Bosch, met jullie uitstekende service en goede prijzen. Jullie hebben .sann een topfeest bezorgd!
|
![]() |
|
|