Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ze 50, 55 ofzo, mede-eigenaar van een heel groot bedrijf dat allemaal dingen doet met jachten (als in: boot) en marineschepen, werkt parttime in de hoeca, moeder van zes kinderen en e gaan over een x aantal jaar naar curacao verhuizen. Dus het is niet zo alsof ze heel erg dom is/geen opleiding heeft gehad.
Al moet ik wel toegeven dat ze, toen haar tweede zoontje elf werd, met haar man en twee jongste kindern naar Disneyland gingen, omdat hij jarig was. Toen ik zei 'So, dat moet ik nog mar eens cadeau zien te krijgen van mijn ouders, een weekendje disney omdat ik jarig ben!' reageerde zij met 'Ja, dan moeten je ouders maar wat harder werken.' Toen ben ik gestopt met luisteren, maar er kwamen af ent oe nog flarden voorbij als 'dat heb je voor je kind over te hebben, je moet sparen, iedereen zou dat moeten krijgen.' Kortom, e bracht helemaal geen begrip op voor het feit dat wij gewoon niet zoveel geld hebben om zomaar even een weekendje weg te gaan. Sindsdien is die hele vrouw echt ontzettend in mijn achting gedaald. Ze deed zo neerbuigend, ik word er nog boos om ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-01-2012 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Moeten je ouders maar wat harder werken want ieder kind verdient een weekend Disneyland" noooh.
||
Citaat:
![]() Vooral in combinatie met dit topic (en dan vooral de OP) is het heel grappig. ![]() ![]() |
![]() |
|
Die post valt dan ook nog wel mee, alleen 'enigste' klopt niet, en verder ontbreekt gewoon alles aan hoofdletters en interpunctie.
![]() Maar ik maak me nu wel ernstig zorgen over zijn capaciteiten op andere gebieden. Sowieso, hoe kun je nou maar voor één vak voldoende staan? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kvind nau al onderhand echt irritant worden hoe die nederlanders ai se eu te pego zeggen eerst kon ik der wel om lachen maar op de radio .. Kom op eey ZE FOCKING HERHALEN HET in het lied ..
...... Ik heb bijzondere mensen op facebook, blijkt wel weer. Geschreven door een meid van ongeveer 17 ofzo, die van oorsprong uit brazilie komt maar al tien jaar in Nederland woont. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag het net weer ergens staan en moest ook weer denken aan een klasgenoot die het daar steeds heel serieus over had: huishoudelijk geweld.
In de klas moest ik dan echt wel een beetje moeite doen om mijn lachen in te houden. Maar het onderwerp is absoluut niet om te lachen. |
![]() |
|
Veganistische worst is ook raar! Maar je hebt wel gelijk, de van dale zegt;
pas·tei de; v(m) -en 1 (m.n. als verklw) baksel, met een ragout van bv. vlees of vis gevuld 2 gerecht van koud, gemalen en gekruid vlees. En bijvoorbeeld vlees of vis is natuurlijk niet alleen maar vlees of vis. Maar tóch vind ik het raar en klinken als een tegenstelling. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd vervelend als mensen het meervoud van handvat als handvaten schrijven of zeggen. Het is iets dat je kunt vatten, vastpakken, geen vat waar wijn in zit!
Maar het kan goed zijn dat ik het zelf verkeerd doe als ik aan het spreken ben en er niet over nadenk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Een tijd geleden kwam mijn buurman op het idee, tekeningen te maken van Nederlandse uitdrukkingen. Toen de uitdrukkingen op waren, heeft hij een tekening gemaakt van twee grote tonnen (een beetje zoals regentonnen), met allemaal afgehakte handen erin. Heel bloederig.
![]() Het onderschrift: "Twee handvaten"
|
|