Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2012, 14:12
Verwijderd
????....geen FB op PC ??? Geen FB op Ipad ??? Geen FB op Laptop ???? Maar wel op myn BB... lang leve BB zo, nu eindelyk slapen, was druk @ the office over 3 uren gaat weer de wekker, dan naar ortodontist ( gaan er elastiekjes aan mn beugel. ), en dan naar maastricht de allerniewste UGGS halen, YES I CAN !!!!! Pppffff...ben heel moe, maar ben ook over mijn slaap heen, zucht..... --> Speciaal voor Fizzle, weer een spetterende update!

En in de categorie spetterende updates:
Ik dagt dat op me werk warm is maar de trein is nog erger. Me laatste werkdag zit erop was heel gezellig met me lieve collegas. Morgen nog een leuk dagje met hun

Advertentie
Oud 18-01-2012, 18:23
Em.
Em. is offline
Citaat:
????....geen FB op PC ??? Geen FB op Ipad ??? Geen FB op Laptop ???? Maar wel op myn BB... lang leve BB zo, nu eindelyk slapen, was druk @ the office over 3 uren gaat weer de wekker, dan naar ortodontist ( gaan er elastiekjes aan mn beugel. ), en dan naar maastricht de allerniewste UGGS halen, YES I CAN !!!!! Pppffff...ben heel moe, maar ben ook over mijn slaap heen, zucht..... --> Speciaal voor Fizzle, weer een spetterende update!
Ik dacht echt even van 'huh ' toen ik zag hoe perfect en intelligent de laatste zin was.

Hoe oud is diegene trouwens? Gezien het geld in combinatie met haar geringe intelligentie en haar beugel zou ik denken dat ze nog vrij jong is, werkt ze soms al omdat ze van school is getrapt? Of zit ze wel op school en mis ik dat gewoon? (Of: hoe worden mijn vooroordelen sterk beïnvloed door spelling en inhoud van een facebookberichtje.)

En gespot in een topictitel: "Krijtboard"
Oud 18-01-2012, 19:49
Verwijderd
Nee, ze 50, 55 ofzo, mede-eigenaar van een heel groot bedrijf dat allemaal dingen doet met jachten (als in: boot) en marineschepen, werkt parttime in de hoeca, moeder van zes kinderen en e gaan over een x aantal jaar naar curacao verhuizen. Dus het is niet zo alsof ze heel erg dom is/geen opleiding heeft gehad.
Al moet ik wel toegeven dat ze, toen haar tweede zoontje elf werd, met haar man en twee jongste kindern naar Disneyland gingen, omdat hij jarig was. Toen ik zei 'So, dat moet ik nog mar eens cadeau zien te krijgen van mijn ouders, een weekendje disney omdat ik jarig ben!' reageerde zij met 'Ja, dan moeten je ouders maar wat harder werken.' Toen ben ik gestopt met luisteren, maar er kwamen af ent oe nog flarden voorbij als 'dat heb je voor je kind over te hebben, je moet sparen, iedereen zou dat moeten krijgen.' Kortom, e bracht helemaal geen begrip op voor het feit dat wij gewoon niet zoveel geld hebben om zomaar even een weekendje weg te gaan. Sindsdien is die hele vrouw echt ontzettend in mijn achting gedaald. Ze deed zo neerbuigend, ik word er nog boos om
Oud 18-01-2012, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

En in de categorie spetterende updates:
Ik dagt dat op me werk warm is maar de trein is nog erger. Me laatste werkdag zit erop was heel gezellig met me lieve collegas. Morgen nog een leuk dagje met hun

oh tehering. Niet zo grappig als ik dacht nee
Citaat:
Nee, ze 50, 55 ofzo, mede-eigenaar van een heel groot bedrijf dat allemaal dingen doet met jachten (als in: boot) en marineschepen, werkt parttime in de hoeca, moeder van zes kinderen en e gaan over een x aantal jaar naar curacao verhuizen. Dus het is niet zo alsof ze heel erg dom is/geen opleiding heeft gehad.
Al moet ik wel toegeven dat ze, toen haar tweede zoontje elf werd, met haar man en twee jongste kindern naar Disneyland gingen, omdat hij jarig was. Toen ik zei 'So, dat moet ik nog mar eens cadeau zien te krijgen van mijn ouders, een weekendje disney omdat ik jarig ben!' reageerde zij met 'Ja, dan moeten je ouders maar wat harder werken.' Toen ben ik gestopt met luisteren, maar er kwamen af ent oe nog flarden voorbij als 'dat heb je voor je kind over te hebben, je moet sparen, iedereen zou dat moeten krijgen.' Kortom, e bracht helemaal geen begrip op voor het feit dat wij gewoon niet zoveel geld hebben om zomaar even een weekendje weg te gaan. Sindsdien is die hele vrouw echt ontzettend in mijn achting gedaald. Ze deed zo neerbuigend, ik word er nog boos om
Maar sowieso, waarom staat ze in je vriendenlijst?

Laatst gewijzigd op 19-01-2012 om 12:22.
Oud 19-01-2012, 06:30
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ojee. Ik schatte haar 13. Maar schijnbaar heeft ze zich al voortgeplant.
"Moeten je ouders maar wat harder werken want ieder kind verdient een weekend Disneyland" noooh.
Oud 19-01-2012, 07:17
Verwijderd
Citaat:
op een normale en niet mongoliese manier.
Ik las echt mongoliese met de klemtoon op de derde lettergreep en het duurde best lang voordat ik wist wat er dan wél stond.
Oud 21-01-2012, 00:13
Verwijderd
Citaat:
mensen ik vind me ijgen te dik geef me tips ik ben pas 12 en ben al 60 kielo echt erg geef me tips over me eet patroon als ik het zoo netjes moet zegge help me heb geen atvieze voor dit ik zit hier slecht in me vel mee
12, maar toch
Oud 21-01-2012, 14:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
whahaa nederlands is de enigste les waar ik een voldoende sta

Vooral in combinatie met dit topic (en dan vooral de OP) is het heel grappig.
Oud 21-01-2012, 14:49
Em.
Em. is offline
Die post valt dan ook nog wel mee, alleen 'enigste' klopt niet, en verder ontbreekt gewoon alles aan hoofdletters en interpunctie. In zijn OP staan tenminste nog dingen als 'ontwijs' 'exstreem' 'helenmaal' en natuurlijk 'ben een jonge van 14 year' en een hele rare interpunctie. Ik bedoel, waarom zou je van die pijltjes om een vraagteken heenzetten >?<

Maar ik maak me nu wel ernstig zorgen over zijn capaciteiten op andere gebieden. Sowieso, hoe kun je nou maar voor één vak voldoende staan?
Oud 21-01-2012, 16:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Die post valt dan ook nog wel mee, alleen 'enigste' klopt niet, en verder ontbreekt gewoon alles aan hoofdletters en interpunctie. In zijn OP staan tenminste nog dingen als 'ontwijs' 'exstreem' 'helenmaal' en natuurlijk 'ben een jonge van 14 year' en een hele rare interpunctie. Ik bedoel, waarom zou je van die pijltjes om een vraagteken heenzetten >?<

Maar ik maak me nu wel ernstig zorgen over zijn capaciteiten op andere gebieden. Sowieso, hoe kun je nou maar voor één vak voldoende staan?
Ja, maar daarom was die post zo grappig, omdat zijn Nederlands blijkbaar het best is van al zijn vakken en dat is nogal triest, afgaande op zijn post.
Oud 21-01-2012, 16:31
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja, maar daarom was die post zo grappig, omdat zijn Nederlands blijkbaar het best is van al zijn vakken en dat is nogal triest, afgaande op zijn post.
Ja, inderdaad. Maar de combinatie van posts is nog grappiger, omdat dan (nog) meer opvalt hoe hij niet helemaal geniaal is op het gebied van spelling en grammatica.
Oud 25-01-2012, 10:10
Verwijderd
Citaat:
fifit dreams
Bedoeld wordt vivid :')
Oud 25-01-2012, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ze gaan me levend vermoorden!
Ik weet niet of het echt fout is, maar iemand dood vermoorden lijkt me niet echt mogelijk.
Oud 27-01-2012, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Uhm ik vraag hun mening,daar maak ik een soort van samenvatting van. En dan moet ik het nog in een krant plaatsen. Als je een artiekel schrijft is het wel zo fijn om veel meningen te hebben om een goede artiekel te kunnen maken. Dan weet je waar over je schrijft en wat mensen er van vinden. Niet dat mijn artiekel zn kut artiekel word. Ik krijg un punt ervoor. En zit in mn laatste jaar.
Oud 27-01-2012, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ouch.
Oud 04-02-2012, 12:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Beste : Wiskunde , economie , ICT
Slechtste : Alle talen , geschiedenis , natuurkunde , scheikunde .

Oftewel , I'm pretty f(...)ck(...)ed
Wat zou er tussen "ck" en "ed" geïmpliceerd zijn?
Oud 04-02-2012, 13:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij de garage waar mijn vaders auto nu staat, kun je een 'APK-keuring' krijgen. Waar staat die K in APK dan voor?
Oud 06-02-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben besloten om alleen met autochtone instructeurs te werken aangezien zowel de alochtone en autochtone leerlingen aangeven dit zo te willen.
Oud 06-02-2012, 11:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zegt jouw school dat?
Oud 06-02-2012, 11:53
Verwijderd
Ik mag nog helemaal geen autorijden.
Oud 06-02-2012, 12:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh dat is van een rijschool?
Oud 06-02-2012, 12:20
Verwijderd
http://www.rijbewijs-goedkoopste-in-natura.nl/

©Onzin
Oud 09-02-2012, 17:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
'wat wind je op'
Klokken?
Oud 09-02-2012, 18:30
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oeps.
Oud 09-02-2012, 20:46
Verwijderd
Kvind nau al onderhand echt irritant worden hoe die nederlanders ai se eu te pego zeggen eerst kon ik der wel om lachen maar op de radio .. Kom op eey ZE FOCKING HERHALEN HET in het lied ..
......
Ik heb bijzondere mensen op facebook, blijkt wel weer. Geschreven door een meid van ongeveer 17 ofzo, die van oorsprong uit brazilie komt maar al tien jaar in Nederland woont.
Oud 09-02-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Kvind nau al onderhand echt irritant worden hoe die nederlanders ai se eu te pego zeggen eerst kon ik der wel om lachen maar op de radio .. Kom op eey ZE FOCKING HERHALEN HET in het lied ..
......
Ik heb bijzondere mensen op facebook, blijkt wel weer. Geschreven door een meid van ongeveer 17 ofzo, die van oorsprong uit brazilie komt maar al tien jaar in Nederland woont.
Ik moest gaan youtuben, want ik dacht werkelijk dat jij nou als nau aan het spellen was, en dat vond ik toch al te gortig.
Oud 09-02-2012, 21:27
Verwijderd
Hahaha, neeeeeee, dat zoe ik niet durven! Statusupdate van een meisje op FB.
Oud 09-02-2012, 21:32
Verwijderd
Oh wacht. . Jij hebt het over een statusupdate... Ik begon me werkelijk vragen te stellen, maar ik durfde niet hardop, en maar goed, zo blijkt. *kruipt weer onder haar steen*
Oud 13-02-2012, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Hey,
Ik ben meestal 's ochtends een erectie
Oud 13-02-2012, 13:27
Verwijderd
Hij komt er iig eerlijk voor uit dat ie een lul is.
Oud 13-02-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
*knip*

Zoals haar bedovergrootmoeder als laatste wens had ging Sandra naar haar graf, legde haar brief en een roos neer en met de woorden:

*knip*
Bedovergrootmoeder
Oud 14-02-2012, 19:40
SophieBerry
SophieBerry is offline
Citaat:
Ik zoek grote luidspeakers die ik aan mijn computer kan aansluiten. waarvan de vloer gaat shaken
,,, dat er een groot volume uit kan komen...
Oud 15-02-2012, 08:27
Verwijderd
Citaat:
......
Wat een aanstelster.
Oud 25-02-2012, 12:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
geile smsjes grote oorbelen hoge haken aan tijdens.....
oorlellikken enz.
Ik moest hem echt drie keer lezen
Oud 26-02-2012, 12:52
Verwijderd
Ik zag het net weer ergens staan en moest ook weer denken aan een klasgenoot die het daar steeds heel serieus over had: huishoudelijk geweld.
In de klas moest ik dan echt wel een beetje moeite doen om mijn lachen in te houden. Maar het onderwerp is absoluut niet om te lachen.
Oud 26-02-2012, 16:09
Verwijderd
Welke lellike? Oorlellikke!
Oud 28-02-2012, 10:13
Verwijderd
Iemand schreef op twitter: Rice and shine, goeijemorgen! En toen moest ik best wel lachen
Oud 28-02-2012, 10:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh lekker, klinkt als een badzout van de rituals
Oud 28-02-2012, 16:55
Uice
Uice is offline
Een docent: "The more specific your question, des te easier it is to answer."

Maar dat was meer een verspreking dan dat ie echt dacht dat het zo moest.
Oud 29-02-2012, 19:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
veganistische pate
Oud 29-02-2012, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh? Dat is wat op de verpakking staat hoor.
Oud 01-03-2012, 08:53
Neko*
Neko* is offline
Dat snap ik wel, maar dat maakt het niet minder vreemd. Paté is een gerecht van fijngehakt vlees of lever, en het lijkt me niet dat veganisten dat eten.
Oud 01-03-2012, 08:58
Verwijderd
Pate is ook gewoon Frans voor pasta. Veganistische biefstuk, dat zou raar zijn. Dingen als 'worst', 'pate' en 'gehakt' beschrijven meer de vorm dan de ingrediënten.
Oud 01-03-2012, 09:02
Neko*
Neko* is offline
Veganistische worst is ook raar! Maar je hebt wel gelijk, de van dale zegt;

pas·tei de; v(m) -en 1 (m.n. als verklw) baksel, met een ragout van bv. vlees of vis gevuld 2 gerecht van koud, gemalen en gekruid vlees.

En bijvoorbeeld vlees of vis is natuurlijk niet alleen maar vlees of vis. Maar tóch vind ik het raar en klinken als een tegenstelling.
Oud 01-03-2012, 14:24
Verwijderd
Ik vind het altijd vervelend als mensen het meervoud van handvat als handvaten schrijven of zeggen. Het is iets dat je kunt vatten, vastpakken, geen vat waar wijn in zit!

Maar het kan goed zijn dat ik het zelf verkeerd doe als ik aan het spreken ben en er niet over nadenk . Waarschijnlijk komt ik dan met een verbetering erachteraan. Zoals met het dialectwoordje dagen in het Maastrichts. Mijn grootmoeder heeft me gedrild dat het daog is en niet deug. Maar ik zeg al sinds ik klein ben deug, dus nu zeg ik meestal, ja blabla zoveel deug... daog.
Oud 01-03-2012, 14:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het altijd vervelend als mensen het meervoud van handvat als handvaten schrijven of zeggen. Het is iets dat je kunt vatten, vastpakken, geen vat waar wijn in zit!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/ad...tten-handvaten
Oud 01-03-2012, 14:36
Verwijderd
Ik weet het . Maar dan ben ik voor een keer fan van het Groene Boekje .
Oud 01-03-2012, 17:43
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Een tijd geleden kwam mijn buurman op het idee, tekeningen te maken van Nederlandse uitdrukkingen. Toen de uitdrukkingen op waren, heeft hij een tekening gemaakt van twee grote tonnen (een beetje zoals regentonnen), met allemaal afgehakte handen erin. Heel bloederig.

Het onderschrift: "Twee handvaten"
Oud 01-03-2012, 17:48
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Erger jij je dan ook zo aan mensen die ergens geen "grip" op hebben? Ik vraag me altijd wat die mensen dan doen. Ingrippen? Ik begrip het niet hoor.
Oud 01-03-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Erger jij je dan ook zo aan mensen die ergens geen "grip" op hebben? Ik vraag me altijd wat die mensen dan doen. Ingrippen? Ik begrip het niet hoor.
Dat is een gewone uitdrukking, hoor Wat wil jij zeggen, dan, ergens grijp op hebben?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten