Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2011, 16:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Android (met name ICS) is volgens mij ook behoorlijk stabiel en voorgekauwd! Maar ik zie mezelf niet overstappen op appleproducten (heb ook een Android foon waar ik erg over te spreken ben) dus ik hou het verlopig bij Google-shit, gezien ik ook een groot voorstander ben van Picasa, Google documents etc etc.
Ik heb dus hetzelfde: ik heb al een iPhone, dus iOS is voor mij veel handiger, ik hoef niet met twee verschillende systemen te werken, kan makkelijk syncen en dezelfde apps gebruiken (of één keer in de app store en één keer in de android market aanschaffen).

Citaat:
En ik vind die Transformer Prime eigenlijk wel wat sjieker met dat brushed aluminum, en hij is iets dunner dan de ipad2.
Als ik zou moeten kiezen puur voor alleen een tablet zou ik zonder twijfelen voor de Transformer gaan. Collega heeft er ook een en hij is superfijn, en qua specificaties beter dan de iPad2. Dun boeit me dan weer niet zo veel, je hebt het tegenwoordig toch over maar een paar millimeter. Maar het feit dat je hem supersnel kunt omtoveren in een soort-van-netbook vind ik dan wel weer fijn, dat kan ook met de iPad maar is toch iets lastiger.

Maargoed, vriend van me zegt dat in mei waarschijnlijk de iPad 3 uitkomt, dus misschien toch nog maar even wachten.
Oud 01-12-2011, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Oh, en met de iPad heb je natuurlijk de LCARS-app. <33
Oud 01-12-2011, 16:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja klopt. Hij is heel sjiek (wat een woord ), mooi kleurtje. Mijn vader heeft deze:

[afbeelding]

Ik weet ook niet of ze er in andere kleuren zijn.. Ik had er nog nooit van gehoord, to be honest, totdat hij ermee kwam aanzetten.
huh, hij is toch nog niet uit? of doel je op de oude Transformer? De Prime is er maar in 2 kleuren namelijk.
Oud 01-12-2011, 16:41
Carn
Carn is offline
Citaat:

Maargoed, vriend van me zegt dat in mei waarschijnlijk de iPad 3 uitkomt, dus misschien toch nog maar even wachten.

Don't count on it..

" on 3 November 2011, Digitimes suggested that the spring's new iPad would, in fact, be a revised iPad 2, with a brand new iPad design due later in 2012."
Oud 01-12-2011, 16:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
huh, hij is toch nog niet uit? of doel je op de oude Transformer? De Prime is er maar in 2 kleuren namelijk.
Oh, nee, ik doelde op überhaupt een Transformer. Ik wist niets over die dingen tot mijn vader ermee aankwam. En ik wil er eigenlijk ook eentje, maar die nieuwe zijn nog niet uit, dus moet ik even wachten. Maar toen ik 'm zag vond ik het meteen een geniaal ding. Ik heb namelijk zo'n kleine laptop én een tablet, maar het is natuurlijk veel handiger om alles in één te hebben.
Oud 01-12-2011, 16:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, nee, ik doelde op überhaupt een Transformer. Ik wist niets over die dingen tot mijn vader ermee aankwam. En ik wil er eigenlijk ook eentje, maar die nieuwe zijn nog niet uit, dus moet ik even wachten. Maar toen ik 'm zag vond ik het meteen een geniaal ding. Ik heb namelijk zo'n kleine laptop én een tablet, maar het is natuurlijk veel handiger om alles in één te hebben.
yeah

Alleen jammer dat het keyboard-dock weer extra kost. Maar goed, die hoef ik initieel ook niet te hebben Maar /coel ideaal als je even een kwartiertje of een half uur iets moet typen. Ik zou het zelf niet als een volwaardige laptopmputer-replacement gebruiken.
Oud 01-12-2011, 16:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
yeah

Alleen jammer dat het keyboard-dock weer extra kost. Maar goed, die hoef ik initieel ook niet te hebben Maar /coel ideaal als je even een kwartiertje of een half uur iets moet typen. Ik zou het zelf niet als een volwaardige laptopmputer-replacement gebruiken.
Hmm nee, natuurlijk niet, maar ik heb zelf ook een desktop, dat is mijn volwaardige computer. Die laptop en tablet zijn eigenlijk een "aanvulling." Als je in de trein zit, of het vliegtuig, of je wilt rustig in bed films kijken (daar gebruik ik vaak mijn tablet voor).

In dat geval is het sowieso handiger om alles in één te hebben. Ik word sowieso gek van al die verschillende kabels en adapters die ik overal mee naartoe moet slepen.
Oud 01-12-2011, 16:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm nee, natuurlijk niet, maar ik heb zelf ook een desktop, dat is mijn volwaardige computer. Die laptop en tablet zijn eigenlijk een "aanvulling." Als je in de trein zit, of het vliegtuig, of je wilt rustig in bed films kijken (daar gebruik ik vaak mijn tablet voor).

In dat geval is het sowieso handiger om alles in één te hebben. Ik word sowieso gek van al die verschillende kabels en adapters die ik overal mee naartoe moet slepen.
Hier ben ik het helemaal mee eens, gewoon een goeie desktop en dan nog iets mobiels/lichts voor al het overige.
Oud 01-12-2011, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Don't count on it..

" on 3 November 2011, Digitimes suggested that the spring's new iPad would, in fact, be a revised iPad 2, with a brand new iPad design due later in 2012."
oh ja, revised, brand new, we zien wel.
Oud 01-12-2011, 17:11
Verwijderd
Ik vind het zo fijn dat ik niet geef om gadgets.
Oud 01-12-2011, 17:15
Verwijderd
ik sta op youtube.
Oud 01-12-2011, 17:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat ik een tablet wil, en het de komende tijd de beste Android-based tablet is die er is, en qua specificaties is ie een stuk leuker dan de iPad2. En je kan er eventueel een handig toetsenbordje aanhangen, dus dan heb ik mooi een pseudo-laptop.

fillempie:
http://tweakers.net/nieuws/78267/nvi...mer-prime.html
Ik dacht dat je een Transformer action figure bedoelde. Wat een rare naam voor een tablet.
Oud 01-12-2011, 17:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het zo fijn dat ik niet geef om gadgets.
Ik vind het fijn dat ik niets geef om goede doelen / donaties, dat scheelt me een hoop geld .
Oud 01-12-2011, 17:24
Martiño
Martiño is offline
Hij heet een transformer omdat je hem heel snel en makkelijk tot een soort netbook kan omvormen
Oud 01-12-2011, 17:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik dacht dat je een Transformer action figure bedoelde. Wat een rare naam voor een tablet.
Carn
Carn is offline
ik vind het ook fijn dat ik niets geef om veel, onbeschermde seks met veel wildvreemde mensen, want dat verkleind de kans op SOA's aanzienlijk!

Ook vind ik het fijn dat ik niets geef om zelfmutilatie, vieze dingen eten en stomme dingen doen.
Vowel
Vowel is offline
Ik doe heel vaak stomme dingen.
Vowel
Vowel is offline
Maar niet omdat ik er veel om geef!
Oud 01-12-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik doe heel vaak stomme dingen.
slecht
Oud 01-12-2011, 17:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij heet een transformer omdat je hem heel snel en makkelijk tot een soort netbook kan omvormen
Maar, netbooks bestaan al, tablets ook. Nu heb je iets dat allebei kan. Wat is er zo speciaal aan?
Oud 01-12-2011, 17:30
Verwijderd
LL heeft nu een gewone computer, een smartphone en een iPad. Ik vind het RIDICUUL.
Oud 01-12-2011, 17:31
Vowel
Vowel is offline
Muziekliefhebbers, dit is zo ontzettend mooi:

Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet nog zoveel doehoen
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar, netbooks bestaan al, tablets ook. Nu heb je iets dat allebei kan. Wat is er zo speciaal aan?
Als je geen plek hebt voor een droger en een wasmachine kan je ook een was/droger-combinatie kopen!

of als je geen plek hebt voor een magnetron en een oven kan je ook een magnetron-oven combi kopen!
Vowel
Vowel is offline
Het hele album trouwens. Mooi mooi.
Oud 01-12-2011, 17:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je geen plek hebt voor een droger en een wasmachine kan je ook een was/droger-combinatie kopen!

of als je geen plek hebt voor een magnetron en een oven kan je ook een magnetron-oven combi kopen!
Ja, maar ruimtegebrek lijkt me sowieso geen issue met die flinterdunne, dure onderzetters.
Oud 01-12-2011, 17:32
Carn
Carn is offline
Als je een potlood hebt en een losse gum en je bent de gum kwijt dan is het handig als je een potlood-met-gummetje-op-het-einde hebt!
Oud 01-12-2011, 17:34
Vowel
Vowel is offline
Lol Carn, je bent wel op dreef hè?
Oud 01-12-2011, 17:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar ruimtegebrek lijkt me sowieso geen issue met die flinterdunne, dure onderzetters.
Nou ja, wat Vowel zegt. Een tablet is handig voor onderweg, op de bank, of om wat mee te klooien. Het is erg laagdrempelig. Als je er dan met een keyboard-dockje toch eventueel even een documentje of email mee kan typen dan heb je in principe geen laptop meer nodig.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kapmessen zijn wel altijd nog toffer dan zwitserse zakmessen.
Verwijderd
Kan je dan geen fokking minuut zonder internet of wat je dan ook doet op die apparaten?
Oud 01-12-2011, 17:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kapmessen zijn wel altijd nog toffer dan zwitserse zakmessen.
Ja, daarom heb ik ook gewoon een goede desktop-computer. Laptops zijn dan toch vaak niet toereikend of erg prijzig in verhouding.
Oud 01-12-2011, 17:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou ja, wat Vowel zegt. Een tablet is handig voor onderweg, op de bank, of om wat mee te klooien. Het is erg laagdrempelig. Als je er dan met een keyboard-dockje toch eventueel even een documentje of email mee kan typen dan heb je in principe geen laptop meer nodig.
Dit ja. Dan kan ik mijn kleine laptopje (overigens ook een ASUS) en mijn tablet wegdoen en heb ik twee in één. Geen extra kabels en adapters meer, en geen gedoe!
Oud 01-12-2011, 17:37
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Kan je dan geen fokking minuut zonder internet of wat je dan ook doet op die apparaten?

Het gaat om gemak! Gemak dient de mens.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja ach, ik zie de toegevoegde waarde niet zo, maar dat komt omdat ik een gewone laptop echt niet zo'n ramp vind om 'even mee op de bank te zitten'. Ik hecht ook geen waarde aan een iets lichter gewicht of een plattere vormgeving. Als het maar werkt.
Verwijderd
Ik heb nu alleen nog maar een desktop, en dat gaat prima ik heb zelfs geen mobiel met internet
Oud 01-12-2011, 17:38
Verwijderd
Als ik thuis ben kan ik ook geen minnut zonder internet hoor, dat geef ik toe.

Maar onderweg, jeetje, mits je geen superverantwoordelijke baan hebt waarbij je constant allemaal mailtjes en dingen en documenten moet lezen/schrijven, wat is er dan mis met gewoon ouderwets UIT HET RAAM KIJKEN?
Oud 01-12-2011, 17:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, prima hoor. Maar als ik even al-op-de-bank-hangend even nu.nl wil checken, een leuk artikeltje wil lezen of tvgids.nl lijkt me dat simpelweg praktischer met een tablet dan achter mn desktop.
Verwijderd
ik alleen een computer met internet en mobiel maar daar zit geen abo op voor internet.

@ apate heb je gekeken ?? de filmpjes
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als ik thuis ben kan ik ook geen minnut zonder internet hoor, dat geef ik toe.

Maar onderweg, jeetje, miets je geen superverantwoordelijke baan hebt waarbij je constant allemaal mailtjes en dingen en documenten moet lezen/schrijven, wat is er dan mis met gewoon UIT HET RAAM KIJKEN?
Nou, ik heb zelf het probleem dat ik heel slecht niets kan doen. Ik moet altijd wat te doen hebben. Lezen of series kijken, of wat dan ook. Ik hoef ook niet per se overal internet te hebben, hoor. Maar mijn series meenemen in de trein of het vliegtuig is wel een must.
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je toch weer heerlijk nonconformist
Verwijderd
Citaat:
ik alleen een computer met internet en mobiel maar daar zit geen abo op voor internet.

@ apate heb je gekeken ?? de filmpjes
klinkt echt heel erg goed
Oud 01-12-2011, 17:40
Vowel
Vowel is offline
Ik heb trouwens ook geen internet op mijn mobiel. Kazet wel.

Oh Em Gee, Kazet is hipper dan ik! De wereld.. vergaat..
Verwijderd
Citaat:
Oh, prima hoor. Maar als ik even al-op-de-bank-hangend even nu.nl wil checken, een leuk artikeltje wil lezen of tvgids.nl lijkt me dat simpelweg praktischer met een tablet dan achter mn desktop.
Ik heb alleen een laptop, en daar zit ik altijd al relaxed mee op de bank.

Onderweg doe ik lekker m'n iPod in, of lees ik soms iets. Een smartphone is nog tot daar aan toe, maar ik heb echt geen flauw idee wat ik dan bijvoorbeeld nog met een iPad zou moeten.
Verwijderd
thanks. ik kom alleen veel in beeld tijdens een kamer met tafels en stoelen waar we zwart aanhebben. raad who i am.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb nu alleen nog maar een desktop, en dat gaat prima ik heb zelfs geen mobiel met internet
Ja, dat.

Nu is het wel zo dat ik nooit meer op de bank zit, maar ja, CARE.
Carn
Carn is offline
Uit het raam kijken heb ik al jaren gedaan vòòr het mobiel-Internet tijdperk Dus dan ga ik liever wat nieuws checken, muziek luisteren, beetje flauw browsen.
Oud 01-12-2011, 17:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens zou ik in de trein nog wel een filmpje kunnen opzetten, maar dat is dan ook echt het ENIGE dat ik kan bedenken. Maar dat kan ook met een bescheiden laptopje.

Of een BOEK meenemen.
Verwijderd
Filosofem is toch wel een heel fijn album
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het toetsenbord is optioneel. Dus je zit niet hele tijd met een netbook op de bank waarvan je het toetsenbord niet nodig hebt, en je hoeft geen brieven te tikken op een touchscreen van een tablet.

Regels voor berichten