Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag heb ik netjes geconserveerd met een aantal niet-directe collega's, in een rood truitje, want netjes volgens thema, de weinige vegetarische hapjes van het lopen bufet geprobeerd onderwijl ik mij afvroeg vanaf welk tijdstip het niet meer onbeleefd is te vertrekken. Ik ontving nog een kleine attentie in de vorm van een vvv-bon en verbaasde een aantal van de aanwezigen met mijn voornemen tussen kerst en oud&nieuw gewoon te werken. Toen voelde ik mij erg een burgervrouw.
![]() |
![]() |
|
Wel voor mijn werk, maar heb vanochtend 3,5u besteed aan kuisen, koffiedrinken en buurten met een oude dame. Maar ik kom helemaal niet aan opruimen toe verder want ik heb het druk en ik ben toch zelden thuis, het enige wat rommelig wordt hier is dat er steeds meer vuile vaat staat omdat ik niet afwas, maar verder ben ik hier niet.
|
![]() |
|
Ik heb vandaag mijn bed opgemaakt, de was gedaan, en de boekenkast heringericht. Verder heb ik nog boodschappen gedaan en mijn grill gepoetst. Badkamer gepoetst, blokje in spoelbak gegooid zodat mijn spoelwater nu mooi blauw is.
Zodadelijk ga ik nog koken en de afwas doen, en eventueel de kerstversieringen. Morgen volgt de was deel twee, eventueel (ik zet hem wel al vast klaar) en ga ik wederom boodschappen doen. En naar de kapper en eventueel ook nog wat kleren aanschaffen.
|
Verwijderd
|
De wasmachine is zojuist bezorgd. Ik heb van tevoren de badkamervloer grondig gereinigd, ik heb de heren laten slepen en ik heb ze een warm drankje aangeboden. Ik werd aangesproken met mevrouw.
ik vind dat ik burgervrouw van de dag ben. (verkapt tussentijdse prijzen plz opmerking) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja goede up.
![]() ![]() Vandaag heb ik heel veel afwas gedaan (omdat ineens niemand meer zijn spullen afwaste ofzo) en ik moet straks nog wat kleren repareren. ![]() |
![]() |
|
Vandaag, zomaar uit het niets:
- De DVD-aankopen van de laatste paar maanden eindelijk in de kast op alfabet gezet. - Rondslingerende boeken een plek in de kast gegeven. - Oude videobanden in rommeltassen gestopt. - PC een goede stofbeurt gegeven met de spuitbus. Moet nog: - Stapels tekeningen uitzoeken en opruimen. - Kleren in de kast. - Keuken. - Badkamer.
|
Vandaag ben ik vrij en ga ik nuttige dingen doen:
- caviakooi binnen schoonmaken - oude caviakooi buiten schoonmaken en opruimen - mooie pot zoeken voor mijn nieuwe plant en die verpoten - stofzuigen - was ophangen
Laatst gewijzigd op 20-12-2011 om 13:49. |
![]() |
|
Ik kijk nooit in dit topic omdat ik een heel slechte burgervrouw ben
![]() ![]()
|
To do:
- oude caviakooi buiten schoonmaken en opruimen En er is nog bijgekomen: - spullen inpakken voor kerst bij vriend - laatste kerstboodschappen doen - sollicitatieformulieren invullen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Misschien ga ik vanmiddag Grote Schoonmaak houden. Maar misschien ga ik ook wel powernappen om 's avonds nog een beetje bij de les te kunnen blijven. Alles kan en niets hoeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|