Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG jongenssss ik ga vrijdag voor de haagse hoertjes zingen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En ik snap niet waarom ik niet meer normaal met mijn huisgenootje kan praten waar ik eerst bijna BFF mee was, sinds we samen in een ensemble zitten. Het is een beetje zoals samen op vakantie gaan, I suppose. Wat een relatietest. Niet doorstaan. Of ze is gewoon chagrijnig omdat ze moe is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vroegah had ik een breiwerkje liggen bij m'n oma, waar ik dan aan ging breien als ik daar was. Maar dat werd niks, op een of andere manier kwam het altijd vast te zitten bij mij ![]() Ik was toen nog klein hoor, dus misschien ben ik er nu beter in, maar ik betwijfel het, gezien mijn fijne motoriek ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was op Wacken in discussie met een paar gristenen die daar bijbels aan het uitdelen waren, en hoewel het begon met 'iedereen mag doen wat hij wil' en 'God houdt van iedereen' eindigde het met 'wij zijn beter en jullie gaan naar de hel, ook als jullie goeie dingen doen en wij slechte, want wij geloven tenminste in God en dat is waar het om gaat'. Dat idee. |
![]() |
|
Ik weet dat er oout op lowlands ook een christenvereniging op de camping stond om mensen te bekeren. Op de eerste avond was er al op de tent gekalkt: 'prijs de heer. 7,50' en dat werd per dag minder. Het enthousiasme van de reli's ook.
![]()
|
Ben trouwens net lekker verregend bij 't glazen huis, want iedereen belde af en m'n collega's waren een uur te laat, maar uiteindelijk hebben we nog wel geraved op Dj Paul. En iedereen ging roepen naar Britt 'Daar moet een piemel in!', maar dat viel te verwachten met die Leidse paupers.
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind het ook magertjes om voor God te gaan beslissen wat hij wel of niet doet. Mag het even de zaak zijn van iemand die hemel en aarde heeft geschapen, van wie hij houdt en van wie niet en wat hij wel en niet denkt? Dan beslis ik wel van wie ik wel of niet hou. /slechtegristen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou. Ik was fijn aan het breien! En toen zat er ineens een knoop in mijn wol. Ik denk, verdorie, een knoop.
Dus ik haal de knoop uit elkaar, blijken het TWEE AAN ELKAAR GEKNOOPTE EINDJES TE ZIJN. Midden in mijn bol wol, ergens halverwege mijn naald ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ging daar over bij Sunny Side of Sex, ze was in Kenia (? in ieder geval zo'n soort land) en daar vinden mannen het geil als vrouwen lange schaamlippen hebben. Dus daar rekken de vrouwen ze uit. Ze doen het ook bij elkaar. Gezellig bij de thee enzo! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gertjan Verbeekheeft gelijk dat hij de wedstrijd weigert te spelen. Kutscheids, dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je rood uitdeelt :') @ Mijamoto: stoppen met schoppen als ie op de grond ligt? Zo'n "supporter" verdient het om het ziekenhuis te worden ingetrapt. Een beetje zijn 'na'-schoppen gaan zitten veroordelen. Lekker makkelijk, vanuit je luie stoel. Ik denk dat als jij de keeper was, dat je dan van woede ook wel even op die vent in had willen trappen. Kom nou.
Laatst gewijzigd op 22-12-2011 om 03:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga ook een keer zo'n middag organiseren. Schaamlipuitrekmeeting komen : pippeloen stefenootje |
![]() |
|
|