Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2011, 22:36
Carn
Carn is offline
RSI is sowieso n beetje een verzameling aan vage klachten toch?

Wel zuur eigenlijk. Ik zit voor mn werk 8 uur per dag achter een computer, en thuis ook vaak nog wel een paar uur. Maar de enige fysieke problemen die ik heb of had zijn sportblessures
Oud 21-12-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
RSI is sowieso n beetje een verzameling aan vage klachten toch?

Wel zuur eigenlijk. Ik zit voor mn werk 8 uur per dag achter een computer, en thuis ook vaak nog wel een paar uur. Maar de enige fysieke problemen die ik heb of had zijn sportblessures
"""""""sportblessures""""""
Oud 21-12-2011, 22:38
Verwijderd
Hij moest gemaakt worden!
Oud 21-12-2011, 22:54
Verwijderd
Ik ga nu heel lang douchen voor mijn doen.

Wel iets van 8 minuten. ;x
Oud 21-12-2011, 22:55
Verwijderd
OMG jongenssss ik ga vrijdag voor de haagse hoertjes zingen . Mijn bff werkt bij een gristelijke organisatie (met dat rode logo) en die gaan elk jaar de hoerenstraten langs om voor ze te zingen (met fanfareband) en kerstcadeautjes te brengen. Hoe fucking awesome is dat gek
Oud 21-12-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
OMG jongenssss ik ga vrijdag voor de haagse hoertjes zingen . Mijn bff werkt bij een gristelijke organisatie (met dat rode logo) en die gaan elk jaar de hoerenstraten langs om voor ze te zingen (met fanfareband) en kerstcadeautjes te brengen. Hoe fucking awesome is dat gek
kkawesome
Oud 21-12-2011, 23:06
Martiño
Martiño is offline
Ik wil ook cadeautjes
Oud 21-12-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dat wil ik ook. Maar dan wel tussendoor 'he, psst, goed bezig joh, vooral niet bekeren ' naar de meisjes fluisteren, als de gristenen even niet opletten.
Verwijderd
Hoewel dat misschien averechts werkt. Dat zou jammer zijn.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Moet je hoer worden in de haag
Oud 21-12-2011, 23:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat wil ik ook. Maar dan wel tussendoor 'he, psst, goed bezig joh, vooral niet bekeren ' naar de meisjes fluisteren, als de gristenen even niet opletten.
Waarom? Jezus is in de bijbel altijd vol lof over hoeren en dieven. Veel lovender dan over zijn leerlingen. Dus, volgensmij gaat christen zijn en hoereren prima samen.
Oud 21-12-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Jezus is in de bijbel altijd vol lof over hoeren en dieven. Veel lovender dan over zijn leerlingen. Dus, volgensmij gaat christen zijn en hoereren prima samen.
Alsof de meeste Christenen ooit de bijbel hebben gelezen!
Oud 21-12-2011, 23:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die krijg je voorgelezen EN uitgelegd in de kerk.
Oud 21-12-2011, 23:17
Verwijderd
Ja, maar daar gaan de meeste Christenen niet heen.
Oud 21-12-2011, 23:17
Verwijderd
Bah, ik ben moe, terwijl ik nog wil snacken en bier wil zuipen en SR volgen.
M'n avond begint net, maar ik wil stiekem al slapen.
Oud 21-12-2011, 23:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik wel, en ik zei het, en ik snap niet wat dan het probleem is.
Oud 21-12-2011, 23:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En ik snap niet waarom ik niet meer normaal met mijn huisgenootje kan praten waar ik eerst bijna BFF mee was, sinds we samen in een ensemble zitten. Het is een beetje zoals samen op vakantie gaan, I suppose. Wat een relatietest. Niet doorstaan. Of ze is gewoon chagrijnig omdat ze moe is.
Oud 21-12-2011, 23:19
Verwijderd
Eigenlijk is mijn sjaal nog maar heel kort, maar wel heel fijn zo misschien moet ik hem zo laten.
Oud 21-12-2011, 23:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik wil niet dat we niet meer normaal leuk kunnen praten zonder spanningen
Oud 21-12-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is mijn sjaal nog maar heel kort, maar wel heel fijn zo misschien moet ik hem zo laten.
Ik vind mensen die kunnen breien best wel knap

Vroegah had ik een breiwerkje liggen bij m'n oma, waar ik dan aan ging breien als ik daar was. Maar dat werd niks, op een of andere manier kwam het altijd vast te zitten bij mij En dan kon ik er geen beweging meer inkrijgen.

Ik was toen nog klein hoor, dus misschien ben ik er nu beter in, maar ik betwijfel het, gezien mijn fijne motoriek ;x
Oud 21-12-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Maar ik wel, en ik zei het, en ik snap niet wat dan het probleem is.
Oh, de gristenorganisaties die gaan zingen bij de hoeren (of daar bijbels gaan uitdelen e.d.) kijken doorgaans heel erg op ze neer. Ook als ze beweren van niet. Dat is het vooral.

Ik was op Wacken in discussie met een paar gristenen die daar bijbels aan het uitdelen waren, en hoewel het begon met 'iedereen mag doen wat hij wil' en 'God houdt van iedereen' eindigde het met 'wij zijn beter en jullie gaan naar de hel, ook als jullie goeie dingen doen en wij slechte, want wij geloven tenminste in God en dat is waar het om gaat'. Dat idee.
Oud 21-12-2011, 23:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet dat er oout op lowlands ook een christenvereniging op de camping stond om mensen te bekeren. Op de eerste avond was er al op de tent gekalkt: 'prijs de heer. 7,50' en dat werd per dag minder. Het enthousiasme van de reli's ook.
Oud 21-12-2011, 23:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben trouwens net lekker verregend bij 't glazen huis, want iedereen belde af en m'n collega's waren een uur te laat, maar uiteindelijk hebben we nog wel geraved op Dj Paul. En iedereen ging roepen naar Britt 'Daar moet een piemel in!', maar dat viel te verwachten met die Leidse paupers. Morgen de hele nacht daar ptyen.
Oud 21-12-2011, 23:53
Verwijderd
Oud 21-12-2011, 23:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, de gristenorganisaties die gaan zingen bij de hoeren (of daar bijbels gaan uitdelen e.d.) kijken doorgaans heel erg op ze neer. Ook als ze beweren van niet. Dat is het vooral.

Ik was op Wacken in discussie met een paar gristenen die daar bijbels aan het uitdelen waren, en hoewel het begon met 'iedereen mag doen wat hij wil' en 'God houdt van iedereen' eindigde het met 'wij zijn beter en jullie gaan naar de hel, ook als jullie goeie dingen doen en wij slechte, want wij geloven tenminste in God en dat is waar het om gaat'. Dat idee.
Ah, op die manier. Maargoed, ik ben ook niet zo. Ik hou niet van mensen die mensen proberen te bekeren, tot wat dan ook. Bleh. Daarom vond ik pepperminds ook kut, werven voor een goed doel is een beetje zoals jehova's getuige zijn ofzo.
Ik vind het ook magertjes om voor God te gaan beslissen wat hij wel of niet doet. Mag het even de zaak zijn van iemand die hemel en aarde heeft geschapen, van wie hij houdt en van wie niet en wat hij wel en niet denkt? Dan beslis ik wel van wie ik wel of niet hou. /slechtegristen
Oud 22-12-2011, 00:03
Verwijderd
Een van de betere gristenen juist, zo te horen
Oud 22-12-2011, 00:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Maar ik doe niet genoeg aan naastenliefde, in elk geval niet aan burenliefde sinds ik muziek maak met mijn buren. Hm.
Oud 22-12-2011, 00:19
Verwijderd
Ik ben echt genaaid met mijn wol. Mijn wol is niet goed
Oud 22-12-2011, 00:39
Verwijderd
Heb je INFERIEUR wol, ja?

Ik verveel me best wel, internet is uitgestorven, is er kermis ofzo?
Oud 22-12-2011, 00:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gekke Apate, wol is toch niet om mee te naaien!
Oud 22-12-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt genaaid met mijn wol. Mijn wol is niet goed
Wat is mis?
Oud 22-12-2011, 01:07
Verwijderd
Nou. Ik was fijn aan het breien! En toen zat er ineens een knoop in mijn wol. Ik denk, verdorie, een knoop.

Dus ik haal de knoop uit elkaar, blijken het TWEE AAN ELKAAR GEKNOOPTE EINDJES TE ZIJN. Midden in mijn bol wol, ergens halverwege mijn naald . En toen moest ik moeilijk doen. Maar het is niet erg, je ziet er niets van gelukkig. En mijn sjaal is af <3
Oud 22-12-2011, 01:41
Verwijderd
Mmmbop op 3fm!
Oud 22-12-2011, 01:46
Verwijderd
Rome in Winamp!
Oud 22-12-2011, 01:52
Verwijderd
Het is fucking saai op msn/DK, waar is iedereen?! Ik zit me te bezatten uit ARREMOEI en verveling.
Oud 22-12-2011, 01:52
Verwijderd
Ik moest ooit. Vroegâh, ook breien en dergelijke op de basisschool. Ik vond het bullshit en kut. Ik was er ook graftakkeslecht in, fijne motoriek fail zeg maar.

Dat was de ene week, de andere was tekenen. Dat vond ik tof.
Oud 22-12-2011, 01:53
Verwijderd
Wij hadden op een gegeven moment ook handwerken, van een juffrouw die heel ouderwets en streng was, en ik vond het altijd heel kut
Oud 22-12-2011, 01:54
Verwijderd
Oh en superlijm dampen. Ffuuu
Oud 22-12-2011, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Het is fucking saai op msn/DK, waar is iedereen?! Ik zit me te bezatten uit ARREMOEI en verveling.
ik ben mijn schaamlippen aan het uitrekken.
Oud 22-12-2011, 01:56
Verwijderd
Citaat:
ik ben mijn schaamlippen aan het uitrekken.
Ook Sunny side of sex gekeken?
Oud 22-12-2011, 01:59
Verwijderd
Kinky.
Oud 22-12-2011, 02:13
Verwijderd
Citaat:
Ook Sunny side of sex gekeken?
Nee ik kwam daar plaatjes van tegen op internet. Sommige van die lippen hangen echt tegen de dijen aan.
Oud 22-12-2011, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Nee ik kwam daar plaatjes van tegen op internet. Sommige van die lippen hangen echt tegen de dijen aan.

Het ging daar over bij Sunny Side of Sex, ze was in Kenia (? in ieder geval zo'n soort land) en daar vinden mannen het geil als vrouwen lange schaamlippen hebben. Dus daar rekken de vrouwen ze uit. Ze doen het ook bij elkaar. Gezellig bij de thee enzo!
Oud 22-12-2011, 03:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor de voetballiefhebbende DKers:

[filmpje]
OMG

Gertjan Verbeekheeft gelijk dat hij de wedstrijd weigert te spelen. Kutscheids, dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je rood uitdeelt :')
@ Mijamoto: stoppen met schoppen als ie op de grond ligt? Zo'n "supporter" verdient het om het ziekenhuis te worden ingetrapt. Een beetje zijn 'na'-schoppen gaan zitten veroordelen. Lekker makkelijk, vanuit je luie stoel. Ik denk dat als jij de keeper was, dat je dan van woede ook wel even op die vent in had willen trappen. Kom nou.

Laatst gewijzigd op 22-12-2011 om 03:40.
Oud 22-12-2011, 03:43
Verwijderd
Citaat:

Het ging daar over bij Sunny Side of Sex, ze was in Kenia (? in ieder geval zo'n soort land) en daar vinden mannen het geil als vrouwen lange schaamlippen hebben. Dus daar rekken de vrouwen ze uit. Ze doen het ook bij elkaar. Gezellig bij de thee enzo!

ik ga ook een keer zo'n middag organiseren.

Schaamlipuitrekmeeting

komen :
pippeloen
stefenootje
Oud 22-12-2011, 03:55
Verwijderd
Tijd om op te staan
Oud 22-12-2011, 03:59
Verwijderd
Citaat:
Tijd om op te staan
wut....de 4 zit nog in de klok arme jij.
Oud 22-12-2011, 04:02
Verwijderd
I know
En ik ontwikkel keelontsteking, volgens mij. Precies voor de kerstvakantie...
Oud 22-12-2011, 04:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tijd om op te staan
Wat moet je doen op dit ongoddelijke tijdstip dan?
Oud 22-12-2011, 04:39
Verwijderd
Dat zeg ik maar liever niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten