Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik wil trouwen met mijn, ja, wat is ze eigenlijk van me. Met mijn verloofde. En zij wil ook veel keindjes, dus dat komt goed uit. Ik ga kastanjes met ze zoeken en zij bloemen drogen, en we kopen een huis met een tuin en we nemen een hond en een kat. En we voeden onze kindertjes op met heel veel lievde en ze worden allemaal stabiele, gezonde, gelukkige mensen. Zij is het hiermee eens. Maar als dat allemaal niet lukt is een rijke man ook goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb echt een dienst from hell gedraaid. Ze hadden het leuke idee bedacht om 4 huiskamers van 2 afdelingen bij elkaar te zetten. Dus dat waren 44 dementen bij elkaar. En een paar onrustige die gingen gillen, dus binnen de korste keren was iedereen onrustig
![]() ![]() en helemaal niks lekkers te vreten daar ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En 2 dames waren aan het kibbelen. dus ik zeg nou nou vrede op aarde, het is kerstmis. Zegt een van die vrouwen: 'ze kenne allemaal de pestpokke krijgen met dat feest' ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat mag dat kindje. Ik laat ze vrij in hun keuzes alleen ga ik wel vragen waarom en hoe zodat hij leert nadenken. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De kleindochter (13) van de zus van mijn pleegmoeder is afgelopen lente overleden, en vandaag gingen we met de familie middageten om haar te herdenken. Aan het begin stond de zus van mijn pleegmoeder op en zei: 'we zijn hier bij elkaar gekomen... om te herdenken... Tatjana... onze Tan...' en toen begon ze heel hard te huilen en zei 'ik kan het niet, ik kan het gewoon niet uitspreken'. Toen zei de man van de dochter van mijn pleegmoeder het.
Dat wilde ik even zeggen. Ik moest er zelf ook een beetje van huilen, terwijl ik haar verder helemaal niet kende. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|