Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2011, 20:39
Verwijderd
Ik ben/word gewoon de gaafste tante ter wereld en dat is genoeg
Advertentie
Oud 25-12-2011, 20:41
Verwijderd
Nee, geen kinderen voor jou ?
Oud 25-12-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
"Jouw" en "kindje" passen niet in één zin gekke Kat, brrrr
Wat jij wil lieve Sanne. Dan mag je over zestig jaar als oud vrouwke bij mij Kerstmis komen vieren, met mijn supermegaenorme familie, zodat je dan niet alleen hoeft te zitten.
Verwijderd
Ik wil later ook een supermegaenorme familie maar dan wel een rijke man
Verwijderd
Citaat:
Nee, geen kinderen voor jou ?
Oh ik dacht dat dat wel algemeen bekend was.

Citaat:
Wat jij wil lieve Sanne. Dan mag je over zestig jaar als oud vrouwke bij mij Kerstmis komen vieren, met mijn supermegaenorme familie, zodat je dan niet alleen hoeft te zitten.
Gaaf
Oud 25-12-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wil alleen een rijke man
Verwijderd
Verwijderd
Nee, ik wil later veel kinderen. Ofzo. En dan ga ik ze leren bakken en breien. En ze meenemen naar opgravingen in Syrië ofzo
Oud 25-12-2011, 20:44
Macrador
Macrador is offline
Kindjes zijn lief. Vandaag weer mijn 2 neefjes en nichtje gezien op het kerstfeest. Zo schattig ook
Oud 25-12-2011, 20:44
Verwijderd
Ja ik ben wel blij dat mijn stiefzus nu een kindje heeft, want mijn broertje wil ze ook niet, dus dit is het dichtst bij dat gaat lukken en ik heb wel heel veel zin om 'm gave dingen te leren als ie wat ouder is en met 'm naar de dierentuin enzo
Oud 25-12-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik wil alleen een rijke man

Ik wil trouwen met mijn, ja, wat is ze eigenlijk van me. Met mijn verloofde. En zij wil ook veel keindjes, dus dat komt goed uit. Ik ga kastanjes met ze zoeken en zij bloemen drogen, en we kopen een huis met een tuin en we nemen een hond en een kat. En we voeden onze kindertjes op met heel veel lievde en ze worden allemaal stabiele, gezonde, gelukkige mensen. Zij is het hiermee eens.

Maar als dat allemaal niet lukt is een rijke man ook goed.
Oud 25-12-2011, 20:47
Verwijderd
Ik ben ook dol op mijn nichtje. Heel lief meisje, alleen jammer dat ze enigkind is want ze wordt er wel een beetje aandachttrekkerig door
Oud 25-12-2011, 20:48
Carn
Carn is offline
Heh bah, kinderen
Oud 25-12-2011, 20:52
Verwijderd
O en ik ga mijn kinderen veel liefde meegeven voor het Songfestival, lichtgevende feestversieringen en alles met bloemen, want ze moeten wel een beetje verpest worden natuurlijk.
Oud 25-12-2011, 20:53
Verwijderd
Ja, wat is dit nou weer voor vrouwenonderwerp?
Oud 25-12-2011, 20:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, wat is dit nou weer voor vrouwenonderwerp?
Idd
Oud 25-12-2011, 20:55
Verwijderd
Gaan jullie het dan lekker over voetbal (ik schreef automatisch foetbol )(en outomatisch) hebben ofzo.
Oud 25-12-2011, 20:55
Verwijderd
Oke oke. BIER EN TIETEN.

En ik heb tot nu toe al 210 euro verdiend met een beetje forumen en een beeeeetje werken.
Oud 25-12-2011, 20:56
Verwijderd
Ik heb echt een dienst from hell gedraaid. Ze hadden het leuke idee bedacht om 4 huiskamers van 2 afdelingen bij elkaar te zetten. Dus dat waren 44 dementen bij elkaar. En een paar onrustige die gingen gillen, dus binnen de korste keren was iedereen onrustig
en helemaal niks lekkers te vreten daar
Oud 25-12-2011, 20:56
Verwijderd
Nou en. Laat ons lekker een vrouwenonderwerp hebben

Vrouwenonderwerpen
Oud 25-12-2011, 20:57
Verwijderd
oh ja en ze zijn aan het verbouwen en er was maar een afwasmachine. En die ging even stuk vandaag
Oud 25-12-2011, 20:57
Verwijderd
Klinkt als een topdag pip
Oud 25-12-2011, 20:58
Verwijderd
*pip aait* Vrolijk kerstfeest lief pipje. <3 En een gelukkig nieuwjaar! (dat vooral, want een jaar duurt een jaar en kerstmis maar een dag).

Het wordt het jaar van de DRAAK.
Oud 25-12-2011, 20:58
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nou en. Laat ons lekker een vrouwenonderwerp hebben

Vrouwenonderwerpen
Ik doe lekker mee meid!
Oud 25-12-2011, 21:00
Verwijderd
Ohja. Volgens mij word jij een toffe vader, Jeroenbol. Maar ik voorspel wel dat je, als je drie of meer kindjes krijgt, er één heel religieus wordt. Als verzetsreactie.
Oud 25-12-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een topdag pip
Ik heb wel een paar keer gelachen. Een vent gilde 'HE ZUSTER, ik heb geen suiker in de koffie en dat is toch net zoiets al een vrouw zonder kut!!"
En 2 dames waren aan het kibbelen. dus ik zeg nou nou vrede op aarde, het is kerstmis. Zegt een van die vrouwen: 'ze kenne allemaal de pestpokke krijgen met dat feest'
Citaat:
*pip aait* Vrolijk kerstfeest lief pipje. <3 En een gelukkig nieuwjaar! (dat vooral, want een jaar duurt een jaar en kerstmis maar een dag).

Het wordt het jaar van de DRAAK.
Dankjewel
Oud 25-12-2011, 21:03
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ohja. Volgens mij word jij een toffe vader, Jeroenbol. Maar ik voorspel wel dat je, als je drie of meer kindjes krijgt, er één heel religieus wordt. Als verzetsreactie.
Ik ga mijn best doen. En liefst 2 dat lijkt me nu genoeg.
Maar dat mag dat kindje. Ik laat ze vrij in hun keuzes alleen ga ik wel vragen waarom en hoe zodat hij leert nadenken.
Verwijderd
*aai* voor Pip!

Citaat:
Ik doe lekker mee meid!

Citaat:
Huhu Soms hou ik zo van je reacties Kat <3
Verwijderd
Ik zit even de kerstfoto's van mijn broertje en mij te bekijken en ik denk dat het maar beter is dat we ons niet voortplanten

Tevens para paranoide naamzoek voor de oogst van dit jaar.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gaan jullie het dan lekker over voetbal (ik schreef automatisch foetbol )(en outomatisch) hebben ofzo.
Voetbal is doorgaans wel vermakelijker dan kinderen Doe mij maar een leuke hond later <3
Oud 25-12-2011, 21:05
Verwijderd
De kleindochter (13) van de zus van mijn pleegmoeder is afgelopen lente overleden, en vandaag gingen we met de familie middageten om haar te herdenken. Aan het begin stond de zus van mijn pleegmoeder op en zei: 'we zijn hier bij elkaar gekomen... om te herdenken... Tatjana... onze Tan...' en toen begon ze heel hard te huilen en zei 'ik kan het niet, ik kan het gewoon niet uitspreken'. Toen zei de man van de dochter van mijn pleegmoeder het.

Dat wilde ik even zeggen. Ik moest er zelf ook een beetje van huilen, terwijl ik haar verder helemaal niet kende.
Oud 25-12-2011, 21:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik zit even de kerstfoto's van mijn broertje en mij te bekijken en ik denk dat het maar beter is dat we ons niet voortplanten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hertog Jan?
Oud 25-12-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

JUIST WEL. Jullie hebben een beetje dezelfde oogjes. Leuke oogjes. Die moeten jullie doorgeven.
Oud 25-12-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Hertog Jan?
Oud 25-12-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

leuke broer
Oud 25-12-2011, 21:11
Verwijderd
En jullie mogen ook wel op onze zeven kinderen passen wat mij betreft, om ze te leren troep te maken enzo.
Oud 25-12-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
leuke broer
De leukste.
Oud 25-12-2011, 21:12
Verwijderd
Citaat:
En jullie mogen ook wel op onze zeven kinderen passen wat mij betreft, om ze te leren troep te maken enzo.
Deal, want daar zijn we allebei heel goed in.
Oud 25-12-2011, 21:13
Verwijderd
Kinderen moeten troep kunnen maken. Kinderen die dat niet kunnen zijn zielig.
Oud 25-12-2011, 21:14
Verwijderd
En worden later vervelende mensen.
Oud 25-12-2011, 21:14
Macrador
Macrador is offline
En kinderen moeten kunnen buiten spelen en pijntjes hebben en vuil worden.
Oud 25-12-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Deal, want daar zijn we allebei heel goed in.
Mijn verloofde ook, trouwens. Misschien toch beter van niet. Maar er zijn vast andere dingen die je ze kan leren! Bier drinken! (dat gaan ze goed kunnen want ik ga ze vanaf jonge leeftijd kleine beetjes alcohol voeren zodat ze gewend raken) (nee grapje) (niet helemaal een grapje)
Oud 25-12-2011, 21:22
Verwijderd
Goed, ik ga zo slapen. Wat inhoudt dat ik van mijn bed afmoet. Mijn bed zwalkt al als ik me omdraai.

Stapelbedden.
Oud 25-12-2011, 21:23
Verwijderd
Om te slapen moet je toch juist in je bed ?
Oud 25-12-2011, 21:24
Verwijderd
Ja, maar daar ben ik nu al. Ik moet eruit om de televisie uit te zetten en om mijn laptopkabel los te maken.
Oud 25-12-2011, 21:32
Verwijderd
Oh, op die manier. Succes dan maar
Oud 25-12-2011, 21:57
Verwijderd
Awkward silence.
Oud 25-12-2011, 21:58
Verwijderd
Hebben mensen hier nog kerstcadeautjes gekregen?
Oud 25-12-2011, 21:58
Verwijderd
Ik heb 25 euro aan boekenbonnen gekregen!
Oud 25-12-2011, 22:01
Verwijderd
Amerikaanse praktijken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten