Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 17:35
Verwijderd
In Enschede is ook een stuk (tussen de bijenkorf en de bushaltes, mocht het iemand wat zeggen) waar IEDEREEN ALTIJD op het fietspad loopt. Er is daar helemaal rechts een gewoon trottoir, dan een fietspad, dan een trottoir speciaal voor mensen die naar een bushalte lopen en dan de weg. Maar twee trottoirs is kennelijk verwarrend, want die worden beiden zelden gebruikt.
Advertentie
Oud 12-01-2012, 17:35
Martiño
Martiño is offline
Zelfde situatie in Den Bosch. Komt inderdaad denk ik doordat er geen auto's rijden dat mensen minder goed uitkijken. Nouja, er rijden wel auto's hoor, alleen de markt en de direct omliggende winkelstraten zijn voetgangersgebied. Maar er rijden gewoon auto's, vrachtwagentjes en bussen, en die hoor je dus wel (HÉ MAM??)

Laatst gewijzigd op 12-01-2012 om 17:44.
Oud 12-01-2012, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In Enschede is ook een stuk (tussen de bijenkorf en de bushaltes, mocht het iemand wat zeggen) waar IEDEREEN ALTIJD op het fietspad loopt. Er is daar helemaal rechts een gewoon trottoir, dan een fietspad, dan een trottoir speciaal voor mensen die naar een bushalte lopen en dan de weg. Maar twee trottoirs is kennelijk verwarrend, want die worden beiden zelden gebruikt.
Dat zegt mij iets! Ik ben best bekend in Enschede!
Oud 12-01-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik hou van snoteieren, ik kook ze 1 minuut, 1,5 max
Eet je ze met een lepeltje of toch een rietje? Ransaep
Oud 12-01-2012, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zelfde situatie in Groningen. Komt inderdaad denk ik doordat er geen auto's rijden dat mensen minder goed uitkijken. Nouja, er rijden wel auto's hoor, alleen de markt en de direct omliggende winkelstraten zijn voetgangersgebied. Maar er rijden gewoon auto's, vrachtwagentjes en bussen, en die hoor je dus wel (HÉ MAM??)
Jaja. Ik woon in Groningen weet je nog?
Oud 12-01-2012, 17:42
Verwijderd
Wat zijn mensjes die net de eerste Lemonparty/Goatse-ervaring op intarwebs achter de rug hebben en denken dat ze daarmee kunnen shockeren danwel outgrossen toch fijn om helemaal te verzieken Temeer omdat knullemans nog niet op de hoogte was van het fijne weetje dat ik de grote Sick Fuck ben van mijn departement
Oud 12-01-2012, 17:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jaja. Ik woon in Groningen weet je nog?
Ik bedoelde dan ook Den Bosch.

Ik ga maar eens eten...
Oud 12-01-2012, 17:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik bedoelde dan ook Den Bosch.

Ik ga maar eens eten...
Oh ik dacht al
Oud 12-01-2012, 18:01
Carn
Carn is offline

Oud 12-01-2012, 18:02
Verwijderd
HA! Wisten jullie dat de meest gehanteerde gelijkheidsformule van ARISTOTELES komt? De baas. Zo leer je nog eens wat, ja ja.
Oud 12-01-2012, 18:03
Verwijderd
Eten, wat een idee. Ik heb alleen nog maar een gevulde koek op vanmiddag.
Oud 12-01-2012, 18:05
Verwijderd
Jij doet aan de luduvudu-verwerken-door-niet-te-eten-methode he?
Oud 12-01-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Jij doet aan de luduvudu-verwerken-door-niet-te-eten-methode he?
Haha welnee. Ik voel me al een poos echt uitstekend en ik heb overal weer duisentveel zin in Alleen omdat ik vandaag absurd weinig geslapen heb is mijn lichaam wat van streek geloof ik, ik heb ook hoofdpijn vermoedelijk door slaapgebrek of zo Desalniettemin ben ik verbazingwekkend scherp, fit en alert
Oud 12-01-2012, 18:15
Martiño
Martiño is offline
Eind deze maand!
Oud 12-01-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Haha welnee. Ik voel me al een poos echt uitstekend en ik heb overal weer duisentveel zin in Alleen omdat ik vandaag absurd weinig geslapen heb is mijn lichaam wat van streek geloof ik, ik heb ook hoofdpijn vermoedelijk door slaapgebrek of zo Desalniettemin ben ik verbazingwekkend scherp, fit en alert
Ah good for you.

Nouja, het viel me gewoon op of zo, posts over niks eten, maar die zullen dan wel ouder zijn geweest dan ik dacht.
Oud 12-01-2012, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ah good for you.

Nouja, het viel me gewoon op of zo, posts over niks eten, maar die zullen dan wel ouder zijn geweest dan ik dacht.
Ik beken, daar zijn inderdaad een paar dagen van geweest, maar dat is echt al lang niet meer zo hoor
Oud 12-01-2012, 18:36
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Het centrum van den bosch is autoluw, dat betekent dat er weinig auto's rijden, maar het blijven straten waar je dus een stoep hebt voor de voetgangers en een straat voor het andere verkeer. Helaas is het bijna altijd druk met toeristen en dagjesmensen, en die snappen het verschil niet zo goed, dus die steken zonder kijken kriskras de weg over, stappen opeens van de stoep af op de weg (dus krijg je ze direct in je pad als je aan het fietsen bent). Fiets vaak genoeg door de stad en dan krijg je vanzelf een fietser in je voorwiel.
In Delft is het nog erger want daar heb je dus dat de stoep en de weg op hetzelfde niveau liggen, het verschil zie je doordat de vorm van de bestrating verandert.
Oud 12-01-2012, 18:36
Verwijderd
bij een stuk weg waar veel struiken staan, zijn altijd vogels op het fietspad, en die gan niet weg tot je ze bijna onder je fiets hebt. ik ontwijkl ze netjes of stop even.
Oud 12-01-2012, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Nog even verder over de eierdiscussie van vanmiddag: een vriendin van mijn moeder heeft krielkipjes, die ze alle keukenresten voert. Ze krijgen wel elke dag een handje graan, maar voor de rest gewoon brood, groente, aardappelen, een kluit onkruid (nomnom wormpjes) en fruit enzo. En als ze dan naar mijn moeder komt, neemt ze een doos met krieleitjes mee, en die zijn altijd binnen een week op want die zijn zooooooooo lekker .
Oud 12-01-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
bij een stuk weg waar veel struiken staan, zijn altijd vogels op het fietspad, en die gan niet weg tot je ze bijna onder je fiets hebt. ik ontwijkl ze netjes of stop even.
Ik pak ze altijd vól gas. Het is helemaal feest als er zo'n treintje kuikentjes aan het oversteken is, fucking bonuspunten Carmageddon-stylo. Speciaal daarvoor heb ik wel wat modificaties aan mijn stalen ros moeten doen, want bloed, botten en veren steeds van je kleren en uit je tandwielen peuteren is ook maar een tijdrovend klusje.
Oud 12-01-2012, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 12-01-2012, 19:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gatver! Ik durf eieren niet eens zo kort te koken
Lekker man! Met een beetje zout
Citaat:
In een bepaald gebied in Den Haag kan ik bijna aan een stuk door ''u loopt OP het fietspad'' zeggen. :')
Citaat:
Zo ben ik eens welkom geheten in Den Haag. Nouja, ik was geen lul maar een HOERRRR.

Citaat:
Eet je ze met een lepeltje of toch een rietje? Ransaep
Hahahahaha ik moest zo hard lachen om deze post dat mijn vriend kwam kijken wat er zo grappig was
En je moeder is een ransaep, natuurlijk.
Oud 12-01-2012, 19:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In Delft is het nog erger want daar heb je dus dat de stoep en de weg op hetzelfde niveau liggen, het verschil zie je doordat de vorm van de bestrating verandert.
Dat is idd kut ja. Maar ik moet zeggen dat dat daar voor voetgangers ook niet altijd even duidelijk is, hoor . Ik heb ook regelmatig boze fietsers achter me, terwijl ik dan niet eens door heb dat ik op het fietspad loop. En in Tanthof is het helemaal erg, want dat is zo'n blije familiewoonwijk en daar zie je helemáál geen verschil tussen straat en trottoir.
Oud 12-01-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Hahahahaha ik moest zo hard lachen om deze post dat mijn vriend kwam kijken wat er zo grappig was
En je moeder is een ransaep, natuurlijk.
Dat is ze OOK, ja. Ook mijn moeder heeft die bizarre snotei-afwijking
Oud 12-01-2012, 19:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is ze OOK, ja. Ook mijn moeder heeft die bizarre snotei-afwijking
Je hebt gewoon geen smaak, jij!
Oud 12-01-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je in Duitsland vaak met het voetpad en het fietspad, het verschil zit hem dan alleen in de kleur van de betegeling.
Oud 12-01-2012, 19:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eten, wie is de mol, verliefd zijn.

Houdoe!
Oud 12-01-2012, 19:26
Miekje*
Miekje* is offline
Scrum is zo heerlijk Hollands. Die koppen, míjn God .
Oud 12-01-2012, 20:10
Verwijderd
sommige mensen kunnen echt doorzeuren zeg.
Oud 12-01-2012, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
sommige mensen kunnen echt doorzeuren zeg.
Wazzup?
Oud 12-01-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Wazzup?
die nieuwe forummer mueslireep.
Oud 12-01-2012, 20:27
Martiño
Martiño is offline
Lief en tolerant zijn voor nieuwe forumers doen wij ook
Oud 12-01-2012, 20:29
Verwijderd
En Martiño, blij met de widm-uitslag?
Oud 12-01-2012, 20:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sssst!
Oud 12-01-2012, 20:30
Verwijderd
Sorry! Moet de vraag ook in een spoiler of geven we gewoon geen antwoord?
Oud 12-01-2012, 20:35
Miekje*
Miekje* is offline
Oké, nu ben ik een ei. Formulier invullen voor de aanvraag van een studenten-ov, waar ze om het nummer van mijn ov-chipkaart en mijn burgerservicenummer vragen, en een kopie van de ov-chipkaart en identiteitskaart. Ik kaarten opgezocht, gekopieerd, teruggestopt in alle vakjes en hoesjes, opgeruimd, 'oh, kut, die nummers moest ik op het formulier schrijven', hele zwik weer opentrekken op opzoeken in een een tas die niet meewerkt. Liggen ze op mijn bureau; 'oh, wait, de kopieën liggen naast me' .
Oud 12-01-2012, 20:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sorry! Moet de vraag ook in een spoiler of geven we gewoon geen antwoord?
Neuh. Ik herinner je alleen er even aan dat niet iedereen het heeft gezien (IK )
Oud 12-01-2012, 20:44
Verwijderd
Wanneer ga je het kijken, dan?
Oud 12-01-2012, 20:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Morgenavond met m'n ouders
Oud 12-01-2012, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik heb nu al zo'n donkerbruin vermoeden wie eruit is
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik ben wel voor spoiler alerts. Ik vind het ook altijd heel kut om per ongeluk spoilers te lezen als je het topic zelf probeert te ontwijken.

En nu ben ik weer weg!
Verwijderd
Het is inderdaad wel zo'n typisch programma om met een aantal mensen te kijken en dan lekker samen de mol zoeken en elkaar in verwarring brengen
Oud 12-01-2012, 20:46
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, tijd voor een nieuwe sig.
Oud 12-01-2012, 20:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trust nobody..

?
Oud 12-01-2012, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Trust nobody..

?
Heb ik iets gemist?
Oud 12-01-2012, 20:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Martiño, blij met de widm-uitslag?
Zonder spoilers te geven: nee. En voor de rest kijk je maar in het topic.
Oud 12-01-2012, 21:01
Geel
Geel is offline
is widm al afgelopen op tv?
Oud 12-01-2012, 21:05
Miekje*
Miekje* is offline
Net de lijst gekregen met namen, wie waar heen gaat naar de verloskundestage. Met wie of alleen, en naar welke familie. Omg, ik vind het echt op een niet fijne manier spannend .
Oud 12-01-2012, 21:31
Verwijderd
Citaat:
is widm al afgelopen op tv?
Mijn zusje zit niet meer voor de tv, dus ik denk het wel.
Oud 12-01-2012, 22:10
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Miekje schreef:
Jochum/Dingaantouwtje naamzoek, ik zag dat je een nieuwe filmrol hebt .
Ehm. Nouja. Ik heb recentelijk een luisterfilm ingesproken en voor de rest alleen Hoe Overleef Ik, maar dat is inmiddels al weer even geleden hoor De opnames dan.

Ik moet zeggen dat ik van de teaser nogal baal. Alle stukjes dat ik in de aflevering zoiets had van *schaam* zitten er precies in.

Hier wat ik tot nu toe gedaan heb.

Regels voor berichten