Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat zijn mensjes die net de eerste Lemonparty/Goatse-ervaring op intarwebs achter de rug hebben en denken dat ze daarmee kunnen shockeren danwel outgrossen toch fijn om helemaal te verzieken
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, het viel me gewoon op of zo, posts over niks eten, maar die zullen dan wel ouder zijn geweest dan ik dacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Nog even verder over de eierdiscussie van vanmiddag: een vriendin van mijn moeder heeft krielkipjes, die ze alle keukenresten voert. Ze krijgen wel elke dag een handje graan, maar voor de rest gewoon brood, groente, aardappelen, een kluit onkruid (nomnom wormpjes) en fruit enzo. En als ze dan naar mijn moeder komt, neemt ze een doos met krieleitjes mee, en die zijn altijd binnen een week op want die zijn zooooooooo lekker
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En je moeder is een ransaep, natuurlijk.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oké, nu ben ik een ei. Formulier invullen voor de aanvraag van een studenten-ov, waar ze om het nummer van mijn ov-chipkaart en mijn burgerservicenummer vragen, en een kopie van de ov-chipkaart en identiteitskaart. Ik kaarten opgezocht, gekopieerd, teruggestopt in alle vakjes en hoesjes, opgeruimd, 'oh, kut, die nummers moest ik op het formulier schrijven', hele zwik weer opentrekken op opzoeken in een een tas die niet meewerkt. Liggen ze op mijn bureau; 'oh, wait, de kopieën liggen naast me'
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat ik van de teaser nogal baal. Alle stukjes dat ik in de aflevering zoiets had van *schaam* zitten er precies in. Hier wat ik tot nu toe gedaan heb.
|
![]() |
|
|