Advertentie | |
|
![]() |
|
Drie miljard worden, mén, dan heb je zeeën van tijd om van alles te doen, te leren en te kijken.
![]() De rest van je leven alleen nog maar films kijken en geen muziek meer luisteren, of alleen nog maar muziek luisteren en geen films meer kijken.
|
Verwijderd
|
Bizar dat je PT boven Opeth verkiest
![]() Nooit meer een vork kunnen gebruiken natuurlijk. Met een mes en een béétje motorische verfijning kan een lepel prima een vork zijn, maar andersom gaat toch even wat lastiger ![]() Nooit meer optische of lasermuizen (dus weer terug naar de balmuis) óf toetsenborden zonder Windows-button. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, vertel ook waaróm je iets kiest. Anders verliest het z'n charme
![]() Heel harde. Omdat je met zachte poep vaak 73.6 keer je reet moet afvegen voor-ie schoon is, obviously. Aansluitend: kakken in een PLONSPOT of een PLOKPOT. Anders gezegd; heb je liever een splash water over je zaakje wanneer die eerste indrukwekkende torpedo gelanceerd wordt of zit je liever in de ongenadige putlucht, met alle collateral damage die daar bij komt kijken? |
![]() |
|
Een toilet met een balkon natuurlijk. Geen herrie, iets om naar te kijken als je klaar bent, en van die geur merk je toch niets.
Beau van Erven Dorens tongzoenen of een nacht lang met Beau van Erven Dorens als lepels in bed liggen?
|
Verwijderd
|
Hum, dat is me om het even. Beide opties vind ik ongeveer even intiem en do not want. Ik zou mijn man laten kiezen dan, wat hij het minst vervelend zou vinden.
p.s. srsly, er is toch niemand die een plons-wc prefereert ;x Een normaal scrollwiel of zo'n ..traploze? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Besmetting bij kernreactor Petten Eric Berger | 125 | 21-11-2007 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma, hoop dat iemand me kan helpen Jay Snake | 40 | 27-01-2005 17:08 | |