Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Die vriendin waar ik al veel over verteld heb, die mee zou gaan naar mijn moeders bruiloft en waarmee ik op het huis zou passen tijdens de huwelijksreis maar die nooit kwam opdagen, die komt zaterdag langs. Mijn vriend heeft haar verteld hoe vaak ik over haar praat en droom en dat ik haar erg mis, en nou heeft zij weer contact gezocht. Ik ben erg blij. We kunnen wel de rest van ons leven nors doen en principieel, maar we waren ruim vijf jaar lang heel hecht bevriend en nu zitten wel allebei al twee jaar met het slecht uit elkaar gaan in de maag. Ik durf het wel weer aan. Sowieso zal ze wel extra haar best doen nu om afspraken na te komen, ook in haar mails is ze al veel duidelijker dan vroeger. En oeioei ik heb helemaal kriebels
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Fijn dat het weer wat beter gaat skyblue!
Gister zat ik in de stress om m'n stage, en hij reageerde niet zoals ik wilde, maar ik weet ook wel dat hij dat een beetje lastig vindt. Verder is hij zo lief en leuk en ik ben nog zoo verliefd, en hij ook ![]()
|
Het gaat hier goed en fijn en samenwonen is leuk, zeker nu ik wat fatsoenlijker werktijden heb. Jammer dat we zo weinig weekenden samen hebben, maargoed. En beste vriendinnetje is niet meer in het buitenland, dat is ook heel fijn, en met zusje en mij is het ook leuk. Dus lekker lente
![]()
|
![]() |
Woensdag samen gaan zwemmen, Macdo gedaan, zwartgereden op de trein, betrapt geweest, goed ervan af gekomen, een bad genomen bij zijn thuis, laatste bus naar huis gemist, moeder + stiefpa mij komen ophalen, hem ontmoet en hij is goedgekeurd.
Nu bad nemen en vanavond opnieuw naar hem hip hoi ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Persoonlijk gaat wel oké.... Met de stage gaat gelukkig beter!
Ik heb nog (seksueel) contact soms met mijn ex, en ik vind het prima. Het voelt beter dan het hele afgelopen jaar. Ik merk dat ze me wel erg mist en hoopt dat het goed komt, maar voor nu wil ik even alleen de lusten... Ik zeg nooit, nooit. Ook heb ik een andere vrouw leren kennen... Heel veel goede gesprekken, humor...en etc. Echter, zij is katholiek! We zijn allebei gelukkig heel open minded....Ik vind haar wel leuk! :-) Al een aantal keer met haar afgesproken..zonder dat er iets bijzonders is gebeurd. Op naar de zomer en het diploma!! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik jou en je vriend tegenkwam. Het bleek een enorm oude man te zijn. ![]() Gaat goed. Hopelijk verhuizen we binnenkort dan toch echt naar Londen! ![]()
|
Vrijdag ging ik hem opzoeken en het is soms nog steeds wat ongemakkelijk als we niet weten wat we willen gaan doen of waar we het over willen hebben, maar uiteindelijk komt het toch weer goed en zaten we uren te praten <3. Wel boeiend om te zien hoe hij woont bij zijn ouders, het hele huis lijkt voor mijn gevoel zo steriel en opgeruimd, en het feit dat we na het eten een half uur bezig waren met het opruimen en schoonmaken van de keuken hielp ook niet echt, zeker omdat ik niet zo goed kan helpen als ik die schoonmaak-routine niet ken. Maar het is nog altijd gezellig en ik moet om hem lachen en het is fijn om bij hem te zijn en hij waardeert me toch echt wel.
![]()
|
Ik word heel moe van een vriendinnetje van mij. We kennen elkaar al een jaar of zes en we doen nu de zelfde studie, maar ze is zo vermoeiend. Ze is totaal niet in staat om huiswerk te maken of te leren voor tentamens of andere dingen en ze is zo absurd onzeker en jaloers en egocentrisch en irrationeel. Ik krijg het gevoel dat de hele vriendschap bestaat uit het haar proberen te overtuigen van het feit dat ze ook wel wat waard is, ook wel wat kan, dat haar vriendje echt niet verliefd is op een ander, dat ik echt geen hekel heb aan haar vriendje (ook al is het een infantiele zak hooi) en haar zover te krijgen dat ze nog íets doet voor haar studie. En het is allemaal tevergeefs. Als ik niet zoveel om haar zou geven had ik me allang uit de voeten gemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet precies hoe het er na oktober gaat uitzien, maar in principe hebben we dan beide onze eigen mooie woning.... (en als het samenwonen goed bevalt gaat daar natuurlijk helemaal niets van terecht komen, maareh tsja..) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|