Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2012, 18:06
Volk
Volk is offline
Was het vorige week al rokjesdag, deze week komen er nog veel meer aan. Dus de stad in met de jongens, lekker ouderwets. Deze week gaan we lekker veel in parkjes liggen en benen kijken. Heb het gemist. En ondanks dat ik dit jaar wat vriendinnen heb gemaakt halen ze het bij lange na niet bij de jongens. Jammer voor hun, maar ik heb toch niet zoveel met vrouwen.

Dit jaar mogen ex en ik trouwens een leuk feestje vieren, we kennen elkaar dit jaar 10 jaar! Ik ken niemand zo lang, behalve familie dan. Het betekent heel veel voor mij dat iemand zo lang in mijn leven is gebleven. Ik ben al vaker verhuisd dan ik jaren oud ben en ik vind het heel fijn dat ondanks de laatste 12 verhuizingen we altijd dikke vrienden zijn gebleven. Tijd om weer een feestje in te plannen.
Advertentie
Oud 17-03-2012, 15:33
ST*R
ST*R is offline
Mijn vriendje is zo leuk Ben net bij 'm weg en heb alweer veel zin om 'm weer te zien!
Oud 17-03-2012, 16:38
DAH
DAH is offline
Ik heb (nog) geen relatie, maar volgens mij hangt er een in de lucht.
Oud 17-03-2012, 17:30
Verwijderd
Nog steeds niet best. En ik kan het er met iedereen over hebben, behalve met hem lijkt het wel.
Oud 17-03-2012, 18:45
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Heb hem al een ganse week niet gezien, wat me vreselijk frustreert. We hebben allebei een redelijk druk leven en ik maak graag tijd voor hem vrij, maar het lijkt dat hij dat omgekeerd niet doet.
Gisteren uitgeweest met vrienden, kwam ik zijn ex tegen die een paar maanden geleden had gestookt tussen mij en mijn vriend voor we een relatie startten. Ik voelde me niet opperbest toen haar zag, want door alcohol word ik snel emotioneel en trek ik me van de banaalste dingen belachelijk veel aan.
Ben aan't twijfelen of ik morgen mijn zondagse hobby, scouts, moet laten schieten om hem te zien. Natuurlijk wil ik dat graag, maar ja, zoals ik al zei: hij laat niet snel hobby's schieten voor mij.

We will see
Oud 18-03-2012, 09:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Achter bezette dames aanzitten is maar lastig.
Oud 18-03-2012, 21:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat moet je ook gewoon niet doen
Oud 18-03-2012, 21:11
Omar207
Omar207 is offline
Citaat:
Citaat:
Uhu.
Oud 18-03-2012, 21:42
Dott
Dott is offline
Tis allemaal zo sleur-ig en saai en zijn kinderlijke trekjes beginnen me ontzettend op de zenuwen te werken, is dat normaal?
als ie er is heb ik soms liever dat ie weg gaat maar als ie weg is is t leuker als ie er is, tot die kinderlijkheid weer op komt zetten.
ik voel me niet emer verliefd, heb geen zin in seks en heb t gevoel dat ik alleen maar loop te zeiken.. als ik denk aan het uitmaken wil ik dat ook niet, maar dit is ook niet wat ik in een relatie wil. de samenwoonplannen zijn sowieso uitgesteld.. is dit normaal, of moet ik nu eens serieus na gaan denken over t voortbestaan hiervan??
Oud 18-03-2012, 21:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Normaal zou ik t met je eens zijn, maar in dit geval ben ik het niet met je eens!
Oud 18-03-2012, 22:16
Neko*
Neko* is offline
Ik ben echt een monster de laatste tijd en hij blijft zo lief en dat is echt tof. Merk wel dat we echt weer beter de tijd voor elkaar moeten gaan nemen, want 's avonds op de bank voor de tv kruipen is wel makkelijk, maar omdat nou elke avond te doen is ook niet de bedoeling. Dan ga je zo langs elkaar heen leven. Morgen voor ons beide een beetje spannende dag, dus maar eens zien wat ons dat brengt.
Oud 19-03-2012, 08:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We wonen al bijna drie weken samen op 20M2, en natuurlijk zijn er wel irritaties, maar volgensmij komt dat niet door de relatie maar door mijn migraines en zijn stress. Ik vind hem elke dag weer knapper en we kunnen nog altijd geweldig lachen en elkaar gelukkig maken <3
Oud 19-03-2012, 08:48
Dott
Dott is offline
Hebben gister eens goed gepraat over zijn kinderlijke gedrag en de ouderrol die dat in mij los maakt. hij begreep het en zou er wat aan proberen te doen
Oud 19-03-2012, 12:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Normaal zou ik t met je eens zijn, maar in dit geval ben ik het niet met je eens!
Waarom? Is dit vriendje ook een lamzak?
Oud 19-03-2012, 21:26
Verwijderd
Ik heb dit weekend mijn verjaardag gevierd en vond het best spannend en samen hebben we vet goed voor iedereen en elkaar en mijn vrienden/familie gezorgd. Echt heel erg fijn, we zijn samen en het is goed <3
Oud 19-03-2012, 22:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Waarom? Is dit vriendje ook een lamzak?
Wel lief, maar verder zo weinig te bieden aan haar. Altijd thuis gamen, weinig sociaal, niet zo vaak zin in seks, etc.
Maar ik ben niet aan t stoken oid, probeer gewoon zo vaak mogelijk leuke dingen met dr te ondernemen en me van m'n beste kant te laten zien, en dan zie ik wel verder. Vooralsnog flirt ze gewoon mee....
Oud 20-03-2012, 09:26
Verwijderd
Beter Dit weekend eindelijk eens weer een dag samen gehad en toen wel goede gesprekken gevoerd. Hij begrijpt het wel geloof ik. Maar ik blijf het lastig vinden. Ben nog hard bezig om het allemaal wat minder vanzelfsprekend te maken, maar het werkt wel.
Oud 21-03-2012, 09:54
Dott
Dott is offline
zo dat is eruit.. en nu zien we wel of en hoe het verder gaat....
Oud 21-03-2012, 12:20
WishfulDreaming
Citaat:
Wel lief, maar verder zo weinig te bieden aan haar. Altijd thuis gamen, weinig sociaal, niet zo vaak zin in seks, etc.
Maar ik ben niet aan t stoken oid, probeer gewoon zo vaak mogelijk leuke dingen met dr te ondernemen en me van m'n beste kant te laten zien, en dan zie ik wel verder. Vooralsnog flirt ze gewoon mee....
Mja, stoken of niet, denk dat je t zelf ook niet tof zou vinden als iemand met haar zou gaan flirten als jullie een relatie hebben omdat die ander toch vindt 'dat jij niet goed genoeg bent voor dr'.
Oud 21-03-2012, 21:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Mja, stoken of niet, denk dat je t zelf ook niet tof zou vinden als iemand met haar zou gaan flirten als jullie een relatie hebben omdat die ander toch vindt 'dat jij niet goed genoeg bent voor dr'.
Als het een vriend van me was, zou ik het denk ik een beetje vervelend vinden, maar anders echt totaal niet. Als ik met iemand ben snap ik absoluut dat anderen diegene ook leuk kunnen vinden. Zolang een relatie goed is komt een ander daar niet tussen.
Oud 22-03-2012, 07:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die vriendin waar ik al veel over verteld heb, die mee zou gaan naar mijn moeders bruiloft en waarmee ik op het huis zou passen tijdens de huwelijksreis maar die nooit kwam opdagen, die komt zaterdag langs. Mijn vriend heeft haar verteld hoe vaak ik over haar praat en droom en dat ik haar erg mis, en nou heeft zij weer contact gezocht. Ik ben erg blij. We kunnen wel de rest van ons leven nors doen en principieel, maar we waren ruim vijf jaar lang heel hecht bevriend en nu zitten wel allebei al twee jaar met het slecht uit elkaar gaan in de maag. Ik durf het wel weer aan. Sowieso zal ze wel extra haar best doen nu om afspraken na te komen, ook in haar mails is ze al veel duidelijker dan vroeger. En oeioei ik heb helemaal kriebels laulau komt
Oud 22-03-2012, 15:18
WishfulDreaming
Citaat:
Als het een vriend van me was, zou ik het denk ik een beetje vervelend vinden, maar anders echt totaal niet. Als ik met iemand ben snap ik absoluut dat anderen diegene ook leuk kunnen vinden. Zolang een relatie goed is komt een ander daar niet tussen.
Iemand leuk vinden is iets anders dan achter haar aan lopen, het klinkt meer alsof je wel je best doet haar mening te laten veranderen en ik blijf erbij dat ik denk dat jij dat ook niet tof zou vinden
Oud 22-03-2012, 16:17
ST*R
ST*R is offline
Fijn dat het weer wat beter gaat skyblue!

Gister zat ik in de stress om m'n stage, en hij reageerde niet zoals ik wilde, maar ik weet ook wel dat hij dat een beetje lastig vindt. Verder is hij zo lief en leuk en ik ben nog zoo verliefd, en hij ook Ik zie 'm morgenavond weer en ik kan niet wachten!!
Oud 22-03-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Iemand leuk vinden is iets anders dan achter haar aan lopen, het klinkt meer alsof je wel je best doet haar mening te laten veranderen en ik blijf erbij dat ik denk dat jij dat ook niet tof zou vinden
Ik ben het eens met Lieke
Oud 22-03-2012, 20:16
indigo
indigo is offline
Het gaat hier goed en fijn en samenwonen is leuk, zeker nu ik wat fatsoenlijker werktijden heb. Jammer dat we zo weinig weekenden samen hebben, maargoed. En beste vriendinnetje is niet meer in het buitenland, dat is ook heel fijn, en met zusje en mij is het ook leuk. Dus lekker lente .
Oud 23-03-2012, 12:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben het eens met Lieke
Ik ook.

Ontopic: Hij is lief
Oud 23-03-2012, 14:47
Verwijderd
Nachtdiensten zijn prima om te werken, ik vind het alleen heel stom dat ik dan overdag lig te slapen en we elkaar nauwelijks zien. Vannacht nog en dan kunnen we eindelijk weer samen naar bed!
Oud 23-03-2012, 18:45
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Woensdag samen gaan zwemmen, Macdo gedaan, zwartgereden op de trein, betrapt geweest, goed ervan af gekomen, een bad genomen bij zijn thuis, laatste bus naar huis gemist, moeder + stiefpa mij komen ophalen, hem ontmoet en hij is goedgekeurd.

Nu bad nemen en vanavond opnieuw naar hem hip hoi

Oud 23-03-2012, 19:27
T.M.
T.M. is offline
Persoonlijk gaat wel oké.... Met de stage gaat gelukkig beter!
Ik heb nog (seksueel) contact soms met mijn ex, en ik vind het prima. Het voelt beter dan het hele afgelopen jaar. Ik merk dat ze me wel erg mist en hoopt dat het goed komt, maar voor nu wil ik even alleen de lusten... Ik zeg nooit, nooit.
Ook heb ik een andere vrouw leren kennen... Heel veel goede gesprekken, humor...en etc. Echter, zij is katholiek! We zijn allebei gelukkig heel open minded....Ik vind haar wel leuk! :-) Al een aantal keer met haar afgesproken..zonder dat er iets bijzonders is gebeurd.

Op naar de zomer en het diploma!!
Oud 23-03-2012, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oei, hij heeft me vandaag voor het eerst uitgescholden uit irritatie. Het was heel onverwacht eigenlijk en we moesten er meteen heel erg om lachen.
Oud 24-03-2012, 09:00
Volk
Volk is offline
Morgen ga ik heb verrassen na zijn werk Ik heb er heel veel zin in en hoop dat hij het ook leuk vindt.

Ik durf alleen nog hier te plaatsen wat ik ga doen want hij leest regelmatig mee. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
Oud 24-03-2012, 10:06
Dott
Dott is offline
af en toe.... grrr....
Oud 24-03-2012, 15:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wauw ik ben echt heel blij dat ik mijn vriendinnetje nog een kans heb gegeven. Het is weer net zo heerlijk als vroeger! <3
Oud 24-03-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Oei, hij heeft me vandaag voor het eerst uitgescholden uit irritatie. Het was heel onverwacht eigenlijk en we moesten er meteen heel erg om lachen.
begin van het einde.
Oud 24-03-2012, 18:20
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Morgen ga ik heb verrassen na zijn werk Ik heb er heel veel zin in en hoop dat hij het ook leuk vindt.

Ik durf alleen nog hier te plaatsen wat ik ga doen want hij leest regelmatig mee. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk.

Ik heb gedroomd dat ik jou en je vriend tegenkwam. Het bleek een enorm oude man te zijn.

Gaat goed. Hopelijk verhuizen we binnenkort dan toch echt naar Londen!
Oud 25-03-2012, 21:50
Roosje
Roosje is offline
Ik mis mijn zus heel erg want ik heb haar al vier weken niet meer gezien en ze zit in Kopenhagen, MAAR gelukkig heb ik zojuist treinkaartjes gekocht om in mei naar haar toe te gaan. <3 Nu verkeer ik in een feeststemming.
Oud 25-03-2012, 21:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vrijdag ging ik hem opzoeken en het is soms nog steeds wat ongemakkelijk als we niet weten wat we willen gaan doen of waar we het over willen hebben, maar uiteindelijk komt het toch weer goed en zaten we uren te praten <3. Wel boeiend om te zien hoe hij woont bij zijn ouders, het hele huis lijkt voor mijn gevoel zo steriel en opgeruimd, en het feit dat we na het eten een half uur bezig waren met het opruimen en schoonmaken van de keuken hielp ook niet echt, zeker omdat ik niet zo goed kan helpen als ik die schoonmaak-routine niet ken. Maar het is nog altijd gezellig en ik moet om hem lachen en het is fijn om bij hem te zijn en hij waardeert me toch echt wel.
Oud 25-03-2012, 23:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij moet morgen naar huis! Hij is hier al drie weken maar het wordt eigenlijk alleen maar leuker. En hij is zo knap
Oud 26-03-2012, 13:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik word heel moe van een vriendinnetje van mij. We kennen elkaar al een jaar of zes en we doen nu de zelfde studie, maar ze is zo vermoeiend. Ze is totaal niet in staat om huiswerk te maken of te leren voor tentamens of andere dingen en ze is zo absurd onzeker en jaloers en egocentrisch en irrationeel. Ik krijg het gevoel dat de hele vriendschap bestaat uit het haar proberen te overtuigen van het feit dat ze ook wel wat waard is, ook wel wat kan, dat haar vriendje echt niet verliefd is op een ander, dat ik echt geen hekel heb aan haar vriendje (ook al is het een infantiele zak hooi) en haar zover te krijgen dat ze nog íets doet voor haar studie. En het is allemaal tevergeefs. Als ik niet zoveel om haar zou geven had ik me allang uit de voeten gemaakt.
Oud 26-03-2012, 14:21
Verwijderd
wat is er wél leuk aan haar?
Oud 26-03-2012, 14:29
Lente
Lente is offline
waarom doe je dat dan? Je bent haar moeder niet. Als zij niet wil studeren, doet ze dat toch lekker niet? En je bent ook haar psycholoog niet, dus je hoeft haar niet te redden.
Oud 26-03-2012, 14:30
Lente
Lente is offline
5xniet in één post aii
Oud 26-03-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk gaat wel oké.... Met de stage gaat gelukkig beter!
Ik heb nog (seksueel) contact soms met mijn ex, en ik vind het prima. Het voelt beter dan het hele afgelopen jaar. Ik merk dat ze me wel erg mist en hoopt dat het goed komt, maar voor nu wil ik even alleen de lusten... Ik zeg nooit, nooit.
Ook heb ik een andere vrouw leren kennen... Heel veel goede gesprekken, humor...en etc. Echter, zij is katholiek! We zijn allebei gelukkig heel open minded....Ik vind haar wel leuk! :-) Al een aantal keer met haar afgesproken..zonder dat er iets bijzonders is gebeurd.

Op naar de zomer en het diploma!!
Hmmm, weet je goed waar je mee bezig bent? Je ex mist je erg en jij hebt nog seks met haar. Intussen spreek je af met andere vrouwen. Jij wil misschien alleen de lusten, maar waar het voor jou alleen maar seks is, is het misschien alleen maar hoop voor je ex. Als je vrienden wil blijven, maak het dan niet kapot.
Oud 26-03-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
5xniet in één post aii
Je lijkt mn moeder wel!(niet)
Oud 26-03-2012, 22:00
Lente
Lente is offline
Citaat:
Je lijkt mn moeder wel!(niet)
Oud 27-03-2012, 08:53
Verwijderd
Ontopicccc: gaat supergoed! Vorige week samen weekje naar de sneeuw geweest en vanaf vandaag wonen we officieel samen (tijdelijkkkk)
Oud 27-03-2012, 09:51
joris19
joris19 is offline
Prima heb weer een leuke meid gescoord, en daar blijf ik nog wel even bij plakken, (denk ik) zomer komt er aan, de tijd van korte rokjes en blote benen breekt weer aan, dus. woon bij het strand, dus dat wordt weer een mooie zomer, tenminste als het weer mee wil werken.
Oud 27-03-2012, 16:28
Verwijderd
Over bizar gesproken. Ik heb deze week een date met een Zuid Afrikaan die in Utrecht woont en ik kom er achter dat hij uit hetzelfde stadje in Zuid Afrika komt waar mijn zus nu woont en dat zijn ouders 100 meter bij haar vandaan wonen. :')
Oud 27-03-2012, 18:44
Lente
Lente is offline
Citaat:
Ontopicccc: gaat supergoed! Vorige week samen weekje naar de sneeuw geweest en vanaf vandaag wonen we officieel samen (tijdelijkkkk)
waarom tijdelijk? of noemen jullie het zo maar ga je nooit meer weg?
Oud 27-03-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
waarom tijdelijk? of noemen jullie het zo maar ga je nooit meer weg?
Euhm, omdat mijn huis in Amsterdam gebouwd wordt op het moment (op zn vroegst in oktober klaar), ik tijdelijk zonder woonruimte zat (ik woonde na tien jaar ineens weer bij mn ouders) en bij mn vriendinnetje, die in een groot huis op een prachtige plek in Amsterdam woont, tegelijkertijd haar huisgenoot vertrok...

Ik weet niet precies hoe het er na oktober gaat uitzien, maar in principe hebben we dan beide onze eigen mooie woning.... (en als het samenwonen goed bevalt gaat daar natuurlijk helemaal niets van terecht komen, maareh tsja..)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten