Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij staat ook al op lifestyle, maar ik kon het niet laten hem hier ook te posten:
![]() ![]() En in het voorvakje: ![]() En binnenin is de achterkant van hele zachte stof met een kruisband, voor laptops enzo. Oh, ik ben er echt zo blij mee! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik vind de tas in kwestie niet lelijk! Alleen meer iets voor kinderen van een jaar of 8.
|
Uit je onderstaande verhaaltje (jij, plus nog twee andere die je als 'kleiner dan jezelf' aanduid zijn herkenbaar aan hun huidskleur) maak ik op dat jij de meest linkse (vanuit mij gezien) moet zijn? De grote jongen in het midden is dan het broertje en het laatste meisje dat de zon heeft gezien je zusje!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
[fototopic]Jouw auto fototopic mrhanky | 163 | 24-11-2005 15:58 | |
De Kantine |
Perfectme en zijn fotomodellen perfectme | 499 | 08-03-2005 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Letteren Fototopic! duivelaartje | 501 | 23-01-2005 20:32 | |
De Kantine |
---> NieuWe FoToToPiC MeT aLLeeN NieuWe FoTo'S !!! <---- Secreet | 497 | 15-07-2003 17:41 | |
Seksualiteit |
Nog een fototopic KiMZz | 500 | 30-05-2003 10:44 | |
De Kantine |
new fototopic cin-D | 1 | 28-10-2002 18:25 |