Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
http://howsecureismypassword.net/
Scholieren.com ww zou 6000 jaar kosten, facebook ww 36 quadriljoen jaar. Grappige website ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Als Nederland met geen enkel corrupt land meer handel mag drijven dan blijven er weinig landen over, vrees ik. Oost-Europa, Zuid-Europa, Rusland, Midden-Oosten, Afrika, Zuid-Amerika en Azië worden grotendeels door corrupte overheden bestuurd, op zijn minst op lokaal niveau.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk bestaat kapitalisme uit exploitatie van kapitaalgoederen, dat is nu eenmaal inherent verbonden aan het kapitalisme. Maar dat geldt min of meer voor elke ideologie. Het plaatje van McKauw klopt daarom dus niet perse, want het doet net alsof andere landen worden uitgebuit, maar dat is natuurlijk niet het geval. Immers, om je voorbeeld van Shell aan te halen, ontvangt de Nigeriaanse overheid een meerderheid van de opbrengst. Dat die overheid vervolgens de bevolking uitbuit is iets dat los staat van het de multinationals.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar het bleek dat ik een of andere opgepoetste versie had, dus ik zat best vaak van 'wtffff, fakking mooi voor die tijd!', maar toen bleek het dus een nieuwe te zijn :')
Ik vind het superlame dat het bij elke re-release weer helemaal wordt opgeknapt, en dat er zelfs nieuwe wezens ingestopt zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||