Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik zat zelf ook al met een lichte voorkeur voor The Prestige. Straks kijken, yay ![]() En ja, Sjerity, ik had 't tegen jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Aldan naamzoek. Dat arme joch van dat ene topic is ook in andere topics bezig. Ik moest ook hartelijk lachen om deze post: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32366460
"als een gek rond te lopen van straat tot straat om iemand te zoeken die je niet eens kent." ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hallo! Heb ik verdomme helemaal moeite gedaan om bij m'n ouders langs te gaan (Er gaan geen bussen meer tegenwoordig, dus ik moest 40 minuten lopen. In de regen. Met nieuwe, nog niet ingelopen schoenen) pleuren ze allebei zowat meteen in slaap. Lekker gezellig. Morgen moet ik weer werken, dus op deze vrije avond had ik beter in Leiden kunnen blijven om te zuipen, ipv me hier weer dood te vervelen. Why do I bother?
![]()
|
Verwijderd
|
Goedenavond mensen!
Sodeknetter wat een dag was dat maar weer. Zo suf en sloom en gesloopt als ik gister was, zo hyper was ik vandaag. In eerste instantie reageerden mensen blij verrast dat het zo was omgeslagen, maar bij een vriendin bespeurde ik toch enige twijfel of het wel goed gaat. Ik denk dat iemand die manisch is zich ongeveer voelt zoals ik me vandaag voel, maar dan weken lang natuurlijk. poehpoeh. Maar ik kan dus eigenlijk vrij moeilijk stoppen met praten. En typen blijkbaar ook maar he, ok. jullie kunnen ervoor kiezen of jullie het lezen of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je kunt ze vast wel een schuldgevoel aanpraten morgen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||