Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2012, 21:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik sta in dubio; Drive, The Prestige of Shakespeare In Love kijken. *ponders*

@Towely: Benny & Joon was echt tof; wat is Depp toch een fijne acteur zeg. En Black Death vond ik ook wel een aangename verrassing
O ja. Benny & Joon is zo ontzettend leuk. "Mashed potatoes" <3 Black Death was fijn, al moest ik wel wennen aan de manier waarop het gefilmd was.

En eh, welke nu? Hmm, the Prestige was wel fijn.
Advertentie
Oud 17-02-2012, 21:16
Vowel
Vowel is offline
Had je het wel tegen mij, eigenlijk? Towely?
Oud 17-02-2012, 21:17
Verwijderd
googelen jullie ook wel eens een zin om te kijken of die klopt? Zo heb ik een aantal minuten geleden "spinnen en insecten behoren tot de geleedpotigen" gegoogeld.
Oud 17-02-2012, 21:18
Vowel
Vowel is offline
Meestal geen zinnen, wel woorden. Vaak ben ik iets aan het typen en opeens ziet het woord er niet meer uit als een woord. Dus dan moet ik het even googelen, want dan ga ik aan mezelf twijfelen.
Oud 17-02-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Shakespeare in Love??
Uhuh. Wat?

Citaat:
O ja. Benny & Joon is zo ontzettend leuk. "Mashed potatoes" <3 Black Death was fijn, al moest ik wel wennen aan de manier waarop het gefilmd was.

En eh, welke nu? Hmm, the Prestige was wel fijn.
Haha ja, echt een fijne film, Benny & Joon

Ik zat zelf ook al met een lichte voorkeur voor The Prestige. Straks kijken, yay

En ja, Sjerity, ik had 't tegen jou
Oud 17-02-2012, 21:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
googelen jullie ook wel eens een zin om te kijken of die klopt? Zo heb ik een aantal minuten geleden "spinnen en insecten behoren tot de geleedpotigen" gegoogeld.
Alleen woorden en frasen. Als ik niet zeker weet wat bijv. "geleedpotingen" inhoudt, dan zoek ik het Wikipedia-artikel op.
Oud 17-02-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Alleen woorden en frasen. Als ik niet zeker weet wat bijv. "geleedpotingen" inhoudt, dan zoek ik het Wikipedia-artikel op.
Dan kan je lang zoeken in dit geval ;;:;d;d::;D
Oud 17-02-2012, 21:20
Verwijderd
Ja dat ook inderdaad
Oud 17-02-2012, 21:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Haha ja, echt een fijne film, Benny & Joon

Ik zat zelf ook al met een lichte voorkeur voor The Prestige. Straks kijken, yay

En ja, Sjerity, ik had 't tegen jou
Oh shuddap. En "Towelie" wordt met -ie geschreven en niet met een "y" dus ha!
Oud 17-02-2012, 21:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oud 17-02-2012, 21:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je hebt je lolbroek wel aan vandaag hè?
Oud 17-02-2012, 21:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, maar wel z'n grapjas. ;D;d;ddd;D;D:;;;d
Oud 17-02-2012, 21:24
Verwijderd
ik wil de musical wicked wel zien, maar ik denk dat die in het nederlands tegenvalt.
Oud 17-02-2012, 21:25
Martiño
Martiño is offline
Dan ga je hem in Londen kijken
Oud 17-02-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Oh shuddap. En "Towelie" wordt met -ie geschreven en niet met een "y" dus ha!
Oh, echt?

Citaat:
Citaat:
Nee, maar wel z'n grapjas. ;D;d;ddd;D;D:;;;d
Nee, vanavond mijn grapjurk, geil als de tering man Ja, het is schouderschokken, schuddebuiken en dijenkletsen geblazen hier in Didamsko.
Oud 17-02-2012, 21:29
Vowel
Vowel is offline
Ah ja, die jurk zal mooi staan bij je punkpumps.
Oud 17-02-2012, 21:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik wil de musical wicked wel zien, maar ik denk dat die in het nederlands tegenvalt.
Blowjobs!
Oud 17-02-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, die jurk zal mooi staan bij je punkpumps.
Zeer zeker! Alleen moet ik nog leren op hakken te lopen

Citaat:
Blowjobs!
Oud 17-02-2012, 21:38
Vowel
Vowel is offline
Aldan naamzoek. Dat arme joch van dat ene topic is ook in andere topics bezig. Ik moest ook hartelijk lachen om deze post: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32366460

"als een gek rond te lopen van straat tot straat om iemand te zoeken die je niet eens kent."

Oud 17-02-2012, 21:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Aldan naamzoek. Dat arme joch van dat ene topic is ook in andere topics bezig. Ik moest ook hartelijk lachen om deze post: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post32366460

"als een gek rond te lopen van straat tot straat om iemand te zoeken die je niet eens kent."

Zie je wel, iedereen lacht hem maar uit.
Oud 17-02-2012, 21:40
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zie je wel, iedereen lacht hem maar uit.
Oud 17-02-2012, 21:41
Vowel
Vowel is offline
Trouwens, jij kunt hem vast wat social skills leren.
Oud 17-02-2012, 21:47
Verwijderd
Citaat:

Hij is zo... ik weet niet. Ik mag hem geloof ik wel.
Oud 17-02-2012, 21:48
Neko*
Neko* is offline
Vrijdagavonden alleen op de bank zijn best saai soms.
Oud 17-02-2012, 21:55
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hij is zo... ik weet niet. Ik mag hem geloof ik wel.
Ja ik ook, maar het is best sneu en stiekem ook heel grappig. En hij is volgens mij wel iemand die zo heerlijk kan ratelen dat je er met volle vreugde naar luistert en zo.
Oud 17-02-2012, 21:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Trouwens, jij kunt hem vast wat social skills leren.
Ongetwijfeld!
Oud 17-02-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook, maar het is best sneu en stiekem ook heel grappig. En hij is volgens mij wel iemand die zo heerlijk kan ratelen dat je er met volle vreugde naar luistert en zo.
Ja precies. Ik denk dat, als Luud een uc zou maken, die op hem zou lijken.
Oud 17-02-2012, 22:03
Verwijderd
Teringchristus, kunnen we Rutger van Castricum niet voor de rest van z'n leven buitenspel zetten?
Oud 17-02-2012, 22:03
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja precies. Ik denk dat, als Luud een uc zou maken, die op hem zou lijken.
Is dat zo? Hmm. Compleet met lack of interpunctie en herhalingen en vreemde uitspraken en zo?
Oud 17-02-2012, 22:05
Verwijderd
Avond! Wij hebben pannenkoeken gegeten <3
Oud 17-02-2012, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo? Hmm. Compleet met lack of interpunctie en herhalingen en vreemde uitspraken en zo?
Hm, ik weet niet. Maar gewoon, zoals sommige dingen geformuleerd zijn enzo.
Oud 17-02-2012, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik weet niet. Maar gewoon, zoals sommige dingen geformuleerd zijn enzo.
The plot thickens.. Zou er een connectie zijn met Friso?
Oud 17-02-2012, 22:15
Vowel
Vowel is offline
Awww, kijk eens wat Kazet me net stuurde:

<3
Oud 17-02-2012, 22:16
Verwijderd
Aww wat een snoezige reclame van ING mobiel bankieren.
Oud 17-02-2012, 22:17
Verwijderd
Awh
Oud 17-02-2012, 22:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Aww wat een snoezige reclame van ING mobiel bankieren.
Wat? Echt? I didn't know that. Ik kreeg gewoon allemaal plaatjes van katten en deze vond ik lief.
Oud 17-02-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Wat? Echt? I didn't know that. Ik kreeg gewoon allemaal plaatjes van katten en deze vond ik lief.
Oh, ik had 't over de TV, niet dat plaatje
Oud 17-02-2012, 22:25
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, ik had 't over de TV, niet dat plaatje
Ah, dan had je gewoon een vreemde timing met die post.
Oud 17-02-2012, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ah, dan had je gewoon een vreemde timing met die post.
Niet iedere post heeft betrekking op jou hoor
Oud 17-02-2012, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo! Heb ik verdomme helemaal moeite gedaan om bij m'n ouders langs te gaan (Er gaan geen bussen meer tegenwoordig, dus ik moest 40 minuten lopen. In de regen. Met nieuwe, nog niet ingelopen schoenen) pleuren ze allebei zowat meteen in slaap. Lekker gezellig. Morgen moet ik weer werken, dus op deze vrije avond had ik beter in Leiden kunnen blijven om te zuipen, ipv me hier weer dood te vervelen. Why do I bother?
Oud 17-02-2012, 22:50
Verwijderd
Goedenavond mensen!
Sodeknetter wat een dag was dat maar weer. Zo suf en sloom en gesloopt als ik gister was, zo hyper was ik vandaag. In eerste instantie reageerden mensen blij verrast dat het zo was omgeslagen, maar bij een vriendin bespeurde ik toch enige twijfel of het wel goed gaat. Ik denk dat iemand die manisch is zich ongeveer voelt zoals ik me vandaag voel, maar dan weken lang natuurlijk. poehpoeh. Maar ik kan dus eigenlijk vrij moeilijk stoppen met praten. En typen blijkbaar ook maar he, ok. jullie kunnen ervoor kiezen of jullie het lezen of niet . Maar mensen moeten zich geen zorgen maken denk ik. Ik doe dat zelf ook wel een beetje, maar toch, waarschijnlijk is het morgen wel weer over. Moet ik wel goed slapen vannacht!
Oud 17-02-2012, 22:50
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hallo! Heb ik verdomme helemaal moeite gedaan om bij m'n ouders langs te gaan (Er gaan geen bussen meer tegenwoordig, dus ik moest 40 minuten lopen. In de regen. Met nieuwe, nog niet ingelopen schoenen) pleuren ze allebei zowat meteen in slaap. Lekker gezellig. Morgen moet ik weer werken, dus op deze vrije avond had ik beter in Leiden kunnen blijven om te zuipen, ipv me hier weer dood te vervelen. Why do I bother?

Je kunt ze vast wel een schuldgevoel aanpraten morgen.
Oud 17-02-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Awh
Oud 17-02-2012, 22:52
Verwijderd
Ik was bang dat het een enorm slapeloze nacht weer zou worden, maar ik begin zowaar moe te worden! Wie weet slaap ik wel! Als ik maar niet morgen dan weer heel sloom en suf ben.
Oud 17-02-2012, 22:53
Verwijderd
Oh trimmie, ik ken dat best wel! Mijn ouders donderen ook vaak in slaap, of zijn aan het lezen of computeren of iets anders saais.
Oud 17-02-2012, 22:54
Verwijderd
Spoiler

Ik vind dit op een of andere manier een heel naar plaatje.
Verwijderd
Citaat:
Meh. Trouwens behoorlijk kut joh, dat stukje knackebrod Nare post om te lezen ook, of zo
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Je kunt ze vast wel een schuldgevoel aanpraten morgen.
Daar is m'n vader helaas veel beter in. Ik heb 't ook van iemand moeten leren...
Oud 17-02-2012, 22:55
Verwijderd
Huu ik ben 'al' op 'n derde van m'n Postsecret-boek.. Het einde nadert
Oud 17-02-2012, 22:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh trimmie, ik ken dat best wel! Mijn ouders donderen ook vaak in slaap, of zijn aan het lezen of computeren of iets anders saais.
Ja, en dan wel bellen en met een zielige stem zeggen 'Wanneer kom je weer eens langs?' of erger 'Oh, dus we zien je dit weekend weer niet?'.

Regels voor berichten