Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beetje onhandig dat die tablet zo zwaar wordt. Mits ze de tabletschermpjes niet te duur maken, die smartphones zijn al duur genoeg, gaat het wel een succes worden denk ik. ![]()
|
Mijn computer is weer eens kapot, althans, één account. Ik had net eergister een account voor mezelf gemaakt (admin) en een andere voor sam. Daar had ik ook een tijdslot opgezet. Die heb ik nu omzeild door mijn computertijd terug te zetten want als niet-admin kan je geen ene fuck. Gelukkig had ik net precies vandaag alles overgezet naar mijn externe harde schijf! Echt geluk. En gelukkig komt morgen het vriendje van mijn zusje die supernerd is
![]()
|
KAK!
Ben vanavond na 't werk nog even naar een feestje geweest en ging daarna wat drinken met collega's, en omdat ik wist dat ik laat zou terugzijn had ik aan mijn bff (die vandaag verhuisde naar Duitsland) gevraagd of ik haar fiets mocht lenen. Dat was prima, maar ze wou 'm wel volgende week terug... Nou, ik ging dus uit en ging daarna nog even een broodje shoarma halen en toen ik buiten kwam was haar fiets weg. NOOOOOO!!!! ![]() Nu moet ik dus een fiets voor haar regelen en ik heb 't financieel al niet zo breed en ik moest m'n eigen fiets ook nog laten maken enzo. Muuuuh, DO NOT WANT! Wat een kuteinde van een verder toffe avond.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|