Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik wilde je even vragen of het laatste pmonderwerp al is geregeld? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het was niet mijn huisarts. Mijn huisarts had mij doorverwezen naar een andere arts in de praktijk ("omdat die er meer ervaring mee heeft"), maar de volgende keer kan 'ie aan het gas. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En veel vrouwen ovuleren met een mirena nog wel, maar het nestelt dan niet in. Dat kun je prettig vinden, want dan heb je een natuurlijke cyclus, of juist niet, omdat je dan wel een bevruchte eicel kunt hebben na je ovulatie en sommige vrouwen zijn gehecht aan hun eicel vanaf het moment dat die bevrucht is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat geldt trouwens ook voor het anticonceptiestaafje, alleen heeft dat een slecht imago doordat het in de beginjaren vaak verkeerd geplaatst is. Het wordt in een hulsje onder de huid gedaan en daarna wordt het hulsje teruggetrokken, zoals een tampon met inbrenghuls. Maar sommige slecht getrainde artsen trokken mét het hulsje, ook het staafje weer mee terug
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(overigens schijnt er in priesterscholen heel wat geheime buttsecks plaats te vinden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|