Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2012, 13:55
Neko*
Neko* is offline
Ik heb een relaxte fijne dag. Voor het eerst deze week. Dat is wel weer een dansje waard!
Oud 09-03-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het Andijvie? (en met de baby natuurlijk) Ben je alweer opgeknapt?
Goed! Ik mag/kan nog steeds niet heel veel, maar ik kom de dagen wel door En met baby gaat het prima
Oud 09-03-2012, 13:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb een relaxte fijne dag. Voor het eerst deze week. Dat is wel weer een dansje waard!
Jeej!
Oud 09-03-2012, 14:00
Neko*
Neko* is offline
*met Miekje dans*
Oud 09-03-2012, 14:03
Verwijderd
Oud 09-03-2012, 14:04
Vowel
Vowel is offline
Dan doe ik ook maar mee.
Oud 09-03-2012, 14:04
Verwijderd
Oh en ik heb een mirena en die is een van de veiligste anticonceptiemethoden. Wat hierbij nog weleens misgaat is dat ie eruit valt zonder dat de draagster het doorheeft, als de draagster al eens kinderen heeft gehad
Oud 09-03-2012, 14:06
Neko*
Neko* is offline
Ok, nu heb ik echt een beetje rare beelden in mijn hoofd. Dankje, Lusi.
Oud 09-03-2012, 14:06
Verwijderd
HOPPA
Oud 09-03-2012, 14:07
Verwijderd
Maar het gaat serieus om mensen waarvan de baarmoedermond al redelijk is uitgerekt.
Oud 09-03-2012, 14:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh en ik heb een mirena en die is een van de veiligste anticonceptiemethoden. Wat hierbij nog weleens misgaat is dat ie eruit valt zonder dat de draagster het doorheeft, als de draagster al eens kinderen heeft gehad
Die heb ik ook!
Oud 09-03-2012, 14:08
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar het gaat serieus om mensen waarvan de baarmoedermond al redelijk is uitgerekt.
Dat maakt de beelden in mijn hoofd er nu niet minder op.
Oud 09-03-2012, 14:08
Verwijderd
En ook dat komt nauwelijks voor hoor. In principe is het de ideale anticonceptiemethode ware het niet dat er hordes vrouwen moeten zeiken over een plaatsing van vijf seconden.
Oud 09-03-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt de beelden in mijn hoofd er nu niet minder op.
Was ook niet de bedoeling
Oud 09-03-2012, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik ook!
Zeg dame!
Oud 09-03-2012, 14:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Was ook niet de bedoeling
Oud 09-03-2012, 14:11
Verwijderd
*neko achter oor kriebel*
Oud 09-03-2012, 14:11
Verwijderd
Ik ben wat vervelend, pardon
Oud 09-03-2012, 14:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik lach erg om jullie!
Oud 09-03-2012, 14:16
Neko*
Neko* is offline
*zachtjes purrrrrrrrr*
Oud 09-03-2012, 14:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga in Wales heel veel kaartjes sturen naar iedereen, dus als iemand een kaartje wil, moet die even zijn adres naar mijn pmmen!
Oud 09-03-2012, 14:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En ook dat komt nauwelijks voor hoor. In principe is het de ideale anticonceptiemethode ware het niet dat er hordes vrouwen moeten zeiken over een plaatsing van vijf seconden.
Nou bij mij was het de tweede keer heel irritant. Bij de eerste plaatsing had de dokter mij verteld dat mijn baarmoeder gekanteld is en dat ze daar rekening mee moesten houden. Verder deed het amper pijn en die kerel wist waar 'ie mee bezig was. Maar de tweede keer was het een andere dokter, en die was moeilijk aan het doen en het lukte hem niet, en het deed PIJHIJN. Niet normaal. En toen vertelde ik hem (voor de tweede keer, want ik had het meteen tegen 'm gezegd toen ik binnenkwam) dat mijn baarmoeder gekanteld was en toen reageerde hij met: "Dit is niet de eerste keer dat ik dit doe, hoor!" Wtf? Hij heeft er meer dan een kwartier over gedaan en toen moest ik nog naar het ziekenhuis om een echo te laten maken voor de zekerheid. De volgende keer dus NIET weer die dokter.
Oud 09-03-2012, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Nou bij mij was het de tweede keer heel irritant. Bij de eerste plaatsing had de dokter mij verteld dat mijn baarmoeder gekanteld is en dat ze daar rekening mee moesten houden. Verder deed het amper pijn en die kerel wist waar 'ie mee bezig was. Maar de tweede keer was het een andere dokter, en die was moeilijk aan het doen en het lukte hem niet, en het deed PIJHIJN. Niet normaal. En toen vertelde ik hem (voor de tweede keer, want ik had het meteen tegen 'm gezegd toen ik binnenkwam) dat mijn baarmoeder gekanteld was en toen reageerde hij met: "Dit is niet de eerste keer dat ik dit doe, hoor!" Wtf? Hij heeft er meer dan een kwartier over gedaan en toen moest ik nog naar het ziekenhuis om een echo te laten maken voor de zekerheid. De volgende keer dus NIET weer die dokter.
Nee maar ik heb het dus over vrouwen die het van tevoren afschrijven Dit soort drama's komen niet zoveel voor (hallo je bent speciaal *zwaai*) en de meeste vrouwen zeggen van oh ja als ik dat eerder geweten/gedurfd had

Maar ik wilde je even vragen of het laatste pmonderwerp al is geregeld?
Oud 09-03-2012, 14:25
Martiño
Martiño is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1854984

Fijne Negerdag jongens
Oud 09-03-2012, 14:26
Verwijderd
Nou repelsteel is irritant geworden en soija is kwijt maar fijne negerdag hoor
Oud 09-03-2012, 14:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee maar ik heb het dus over vrouwen die het van tevoren afschrijven Dit soort drama's komen niet zoveel voor (hallo je bent speciaal *zwaai*) en de meeste vrouwen zeggen van oh ja als ik dat eerder geweten/gedurfd had
Oh, ja, dat snap ik ook niet zo goed. Als het goed wordt gedaan is het net iets ongemakkelijker/pijnlijker dan menstruatiepijn. Ze erg is het niet en al helemaal niet als je er 5 jaar zonder gezeur voor terug krijgt.

Het was niet mijn huisarts. Mijn huisarts had mij doorverwezen naar een andere arts in de praktijk ("omdat die er meer ervaring mee heeft"), maar de volgende keer kan 'ie aan het gas.

Citaat:
Maar ik wilde je even vragen of het laatste pmonderwerp al is geregeld?
Paar uur geleden verzonden.
Oud 09-03-2012, 14:27
Neko*
Neko* is offline

Oud 09-03-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Nou repelsteel is irritant geworden en soija is kwijt maar fijne negerdag hoor
Geworden?
Oud 09-03-2012, 14:35
Verwijderd
Ik denk dat ik het achterwege laat om mijn flatgenoten hiermee te feliciteren!
Oud 09-03-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder is echt enorm veranderd sinds ze kleinkinderen heeft, nooit verwacht dat ze zo'n enthousiaste oma zou zijn!
Ik had verwacht dat grootouder-worden bij mijn ouders op hun ijdelheid zou spelen, maar als vrienden ofzo ze nu 'opa en oma' noemen om te plagen vinden ze dat alleen maar leuk en lopen ze echt te stralen
Oud 09-03-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Geworden?
Nouja misschien viel het me vroeger idd gewoon niet zo op.
Oud 09-03-2012, 14:42
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil even dit awwwwwwwwwwwwww-moment met jullie delen"

Oud 09-03-2012, 14:42
Miekje*
Miekje* is offline
Vergeet Darkie niet. Maar dat is natuurlijk niet echt een neger.
Oud 09-03-2012, 14:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

[afbeelding]
Ahww <3. Doet me denken aan IceAge!
Oud 09-03-2012, 14:44
Verwijderd
Nou, ik ben erg blij met mirena en had ook nauwelijks last van het zetten. Maarr vriendin van me werd ondanks mirena toch zwanger (het ding was verkeerd gaan zitten, nooit eerder kindjes gehad). Dat was wel echt heel naar allemaal.
Oud 09-03-2012, 14:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ahww <3. Doet me denken aan IceAge!
En aan onze hamster als ze kaas ziet/ruikt/proeft
Oud 09-03-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben erg blij met mirena en had ook nauwelijks last van het zetten. Maarr vriendin van me werd ondanks mirena toch zwanger (het ding was verkeerd gaan zitten, nooit eerder kindjes gehad). Dat was wel echt heel naar allemaal.
Valt wel onder de categorie eigen schuld dikke buik Je kunt gewoon controleren of ie nog goed zit.
Oud 09-03-2012, 14:47
Verwijderd
Ik heb helemaal geen aandelen in mirena
Oud 09-03-2012, 14:48
Verwijderd
En veel vrouwen ovuleren met een mirena nog wel, maar het nestelt dan niet in. Dat kun je prettig vinden, want dan heb je een natuurlijke cyclus, of juist niet, omdat je dan wel een bevruchte eicel kunt hebben na je ovulatie en sommige vrouwen zijn gehecht aan hun eicel vanaf het moment dat die bevrucht is.
Oud 09-03-2012, 14:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En aan onze hamster als ze kaas ziet/ruikt/proeft
Foto van jullie hamster!

En ik zit hier een hele pot Almhof chocolademousse te nommen . Ongesteld enzo.
Oud 09-03-2012, 14:49
Verwijderd
Een voordeel van de Mirena is wel weer dat je hem in tegenstelling tot nuvaring, anticonceptiepleister, pil, condoom en celibaat niet kunt vergeten
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En veel vrouwen ovuleren met een mirena nog wel, maar het nestelt dan niet in. Dat kun je prettig vinden, want dan heb je een natuurlijke cyclus, of juist niet, omdat je dan wel een bevruchte eicel kunt hebben na je ovulatie en sommige vrouwen zijn gehecht aan hun eicel vanaf het moment dat die bevrucht is.
Ook als ze dat niet weten?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

[afbeelding]
<33

Dat deed ik ook altijd met mijn konijn en een wortel of een konijnensnoepje om hem van z'n kleedje te lokken

Citaat:
Vergeet Darkie niet. Maar dat is natuurlijk niet echt een neger.
Dat was toch een Koerd? Das toch Turkije?
Oud 09-03-2012, 14:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat was toch een Koerd? Das toch Turkije?
Dat was een Turk ja.
Verwijderd
Dat geldt trouwens ook voor het anticonceptiestaafje, alleen heeft dat een slecht imago doordat het in de beginjaren vaak verkeerd geplaatst is. Het wordt in een hulsje onder de huid gedaan en daarna wordt het hulsje teruggetrokken, zoals een tampon met inbrenghuls. Maar sommige slecht getrainde artsen trokken mét het hulsje, ook het staafje weer mee terug
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een voordeel van de Mirena is wel weer dat je hem in tegenstelling tot nuvaring, anticonceptiepleister, pil, condoom en celibaat niet kunt vergeten
Woeps! Even vergeten dat ik celibatair was!

(overigens schijnt er in priesterscholen heel wat geheime buttsecks plaats te vinden)
Oud 09-03-2012, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat was een Turk ja.
Maar da zijn toch geen negerts, gekke Miekje!
Oud 09-03-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ook als ze dat niet weten?
nee, je komt daar nooit achter want je zou in dat stadium niet eens positief testen op een zwangerschapstest, het gaat dan puur om het idee. Zelfde vrouwen die geen morning-afterpil zouden nemen.
Oud 09-03-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Woeps! Even vergeten dat ik celibatair was!

(overigens schijnt er in priesterscholen heel wat geheime buttsecks plaats te vinden)
Als je zo naar de tienerzwangerschapscijfers van de VS kijkt, is je 'totale onthouding'-principe een stuk makkelijker te vergeten dan de pil!
Oud 09-03-2012, 14:52
Verwijderd
Celibaat Ik vind dat de beste methode.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten