Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er drie. Minstens. Zonnebrillen <333
Oh. Ik hou überhaupt niet van brillen. Maar misschien moet ik er gewoon weer aan wennen ofzo

Goeiemorgen!
Advertentie
Oud 25-03-2012, 09:39
Verwijderd
Ik heb ook geen zonnebril.

En ook hier: goedemorgen.
Oud 25-03-2012, 09:39
Verwijderd
Ik ook niet. Goedemorgen! Het tijdsverschil tussen ons is wat bijgewerkt.
Oud 25-03-2012, 10:35
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen.

Aldan: Je hebt deze vraag vast al honderd keer gehad dus je mag ook best naar een post linken of zo, maar ik snap nog steeds niet helemaal wat je nou precies in Rusland doet en waarom en zo? Ik lees af en toe dingen over hoe je pleegouders wel of niet aardig zijn en dat je af en toe naar een ander gezin gaat.. maar ik weet niet wat de achterliggende gedachte is

Iedereen: Hoe begin je een motivatiebrief? Wat ik er in wil, weet ik wel ongeveer (dat wordt nog wel lastig op papier zetten maar goed, dat is een ander verhaal) maar ik kan gewoon niet goed bedenken hoe je de brief begint.. (Het is een brief voor toelating tot een masterstudie).
Oud 25-03-2012, 10:38
Verwijderd
Graag zou ik mijn motivatie voor deze functie (?) willen toelichten.
Oud 25-03-2012, 10:38
Lorelei
Lorelei is offline
Zie de edit die ik er net snel nog achter heb gezet
Oud 25-03-2012, 10:40
Verwijderd
O

Geachte heer, mevrouw,

In uw blatibla voor deze master geeft u aan dat een brief betreft motivatie is vereist. Ik wil daarom graag mijn beweegredenen in deze brief toelichten.
Oud 25-03-2012, 10:44
Lorelei
Lorelei is offline
Ik editte 'm ongeveer tegelijk met jouw post hoor, dus geen bloos-smiley nodig!

Mja. Ik vind de opties allemaal zo.. "Ja, hier is mijn brief omdat het moet". En natuurlijk is dat wel zo, maar de brief moet sprankelen van enthousiasme
Oud 25-03-2012, 10:45
Verwijderd
Misschien kun je een miljard pompoms invoegen
Oud 25-03-2012, 10:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Misschien kun je een miljard pompoms invoegen
Jaa... Gewoon na elke zin deze smiley:
Oud 25-03-2012, 10:47
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja, komend weekend naar Den Haag
Leuk! welke wijk? en waarom ga je verhuizen?
Oud 25-03-2012, 10:47
Verwijderd
Dat bedoelde ik ja

Bedenk wel dat iedereen lekker enthousiast over wil komen en dat je vooral wat.. professioneel ofzo moet blijven
Oud 25-03-2012, 10:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh. Ik hou überhaupt niet van brillen. Maar misschien moet ik er gewoon weer aan wennen ofzo

Goeiemorgen!
Stiekem vind ik het soms jammer dat ik van die goede ogen heb, want brillen zijn gaaf En ik vind het dom om een bril te dragen met gewone glazen, dus dat doe ik niet.
Oud 25-03-2012, 10:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stiekem vind ik het soms jammer dat ik van die goede ogen heb, want brillen zijn gaaf En ik vind het dom om een bril te dragen met gewone glazen, dus dat doe ik niet.
Herkenbaar
Oud 25-03-2012, 10:57
Verwijderd
goeiemorgen

wut het is 12uur. ik dacht 11uur.
Oud 25-03-2012, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Herkenbaar
Ik snap dit echt niet Als je het dan per se wil dan neem een bril met minimale sterkte (je hebt eigenlijk altijd wel iets), maar ik snap niet dat je het zou willen Ik zou direct lenzen nemen als ik een bril moest.
Oud 25-03-2012, 11:03
Verwijderd
Zonnebrillen doneer ik altijd aan mijn omgeving. Of ik ga erop zitten.
Oud 25-03-2012, 11:11
Verwijderd
Ik heb zo'n grondige hekel aan brillen . En het is ook niet dat ik het nooit geprobeerd heb, ik kreeg een bril toen ik 7 was en heb me er echt dik 6 jaar aan geërgerd voor ik lenzen mocht. Toen had ik lenzen en heb ik ook werkelijk nooit langer dan een half uur mijn bril nog opgehad, behalve toen ik een oogontsteking had en geen lenzen mocht

En ik draag dus ook nooit zonnebrillen.

Het zit gewoon op je hoofd, en het is irritant, en brrr. Bij gewone brillen heb je ook nog dat het ding constant vies wordt en gaat beslaan bij het theedrinken enzo, of bij het koken of als het koud buiten is en je naar binnen loopt, en je ziet nooit álles helemaal scherp, aan de buitenranden is het nog altijd onscherp en
Oud 25-03-2012, 11:18
Verwijderd
Zonnebrillen
Oud 25-03-2012, 11:30
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik vind brillen heel vervelend zitten, het lijkt net of er een soort 'magneet' tussen dat schotje bij mijn ogen/neus zit. Ik weet heus dat er geen echte magneet zit, hoor, maar beter kan ik het niet omschrijven. Maar ik heb heel snel traanogen (zowel bij wind als zon) dus als het erg zonnig is draag ik wel een zonnebril. Ook al heb ik geen brillenhoofd.
Oud 25-03-2012, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen.

Aldan: Je hebt deze vraag vast al honderd keer gehad dus je mag ook best naar een post linken of zo, maar ik snap nog steeds niet helemaal wat je nou precies in Rusland doet en waarom en zo? Ik lees af en toe dingen over hoe je pleegouders wel of niet aardig zijn en dat je af en toe naar een ander gezin gaat.. maar ik weet niet wat de achterliggende gedachte is
Ik ook niet. Mijn Russisch verbeteren en wat meer van de wereld zien, dat vooral.
Oud 25-03-2012, 11:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb zo'n grondige hekel aan brillen . En het is ook niet dat ik het nooit geprobeerd heb, ik kreeg een bril toen ik 7 was en heb me er echt dik 6 jaar aan geërgerd voor ik lenzen mocht. Toen had ik lenzen en heb ik ook werkelijk nooit langer dan een half uur mijn bril nog opgehad, behalve toen ik een oogontsteking had en geen lenzen mocht

En ik draag dus ook nooit zonnebrillen.

Het zit gewoon op je hoofd, en het is irritant, en brrr. Bij gewone brillen heb je ook nog dat het ding constant vies wordt en gaat beslaan bij het theedrinken enzo, of bij het koken of als het koud buiten is en je naar binnen loopt, en je ziet nooit álles helemaal scherp, aan de buitenranden is het nog altijd onscherp en
Ik geloof ook direct dat het onpraktisch is als je een bril móet dragen hoor, dus wanneer ik toch een bril zal moeten gaan dragen (dat zal vast gebeuren tzt, mijn ouders hebben allebei een bril nodig) kom ik hier vast nog op terug. Maar brillen zijn zo tof, allemaal mooie monturen enzo <33 Ik hou ervan.
Oud 25-03-2012, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Hipster CR.
Oud 25-03-2012, 11:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ook niet. Mijn Russisch verbeteren en wat meer van de wereld zien, dat vooral.
En je ouders en je school vonden dat goed?
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg Chick Rock, wanneer kom jij eens een keer naar een meet?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hipster CR.
Nietus
Oud 25-03-2012, 11:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Euh Als het een keer dichtbij is
Oud 25-03-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Goede vraag.
Oud 25-03-2012, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Nietus
Oud 25-03-2012, 11:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Euh Als het een keer dichtbij is
Ok jongens, volgend weekend DK-meet bij CR thuis!
Oud 25-03-2012, 11:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh.

Ik ben helemaal van mijn apropos van die tijdshift.
Oud 25-03-2012, 11:56
Verwijderd
Oud 25-03-2012, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ok jongens, volgend weekend DK-meet bij CR thuis!
Aaaaaaaah Beetje ver weg enzo he
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Mogguh.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1245072

24.40 min

kusjes danku
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Mogguh.

weet je waar ik van mijn apropos van raak?
Oud 25-03-2012, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Mogguh.

Ik heb weer van je gedroomd.
Oud 25-03-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaaaah Beetje ver weg enzo he
Vanuit Zwolle ben je zo in Groningen, hoor.
Oud 25-03-2012, 12:05
Uice
Uice is offline
Kijk: in de jaren '60 wisten ze nog iets van muziek.

Oud 25-03-2012, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar even serieus over de meets: ik wil wel een keer komen, lijkt me echt leuk om iedereen eens in levende lijve te zien (en doodeng, maar dat terzijde). De reden dat ik nu steeds niet ga is omdat het te vermoeiend voor me is om 's avonds naar een andere stad te reizen en alles Sowieso beperk ik m'n avondactiviteiten behoorlijk, ga al niet vaak uit eten/naar de bioscoop, en al helemaal niet 'uit uit'. Oja en ik drink ook niet, dus vind het ook niet altijd leuk om ergens naar toe te gaan waar veel wordt gedronken. Maar wie weet gaat het wel binnenkort beter met me en kan ik wel een keertje komen
Oud 25-03-2012, 12:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan het ook gewoon vanavond doen.
Citaat:
weet je waar ik van mijn apropos van raak?
Jouw kop.
Citaat:
Ik heb weer van je gedroomd.
Ik zag het
Oud 25-03-2012, 12:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik kan het ook gewoon vanavond doen.

Jouw kop.

Ik zag het
dat kan.
Oud 25-03-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Maar even serieus over de meets: ik wil wel een keer komen, lijkt me echt leuk om iedereen eens in levende lijve te zien (en doodeng, maar dat terzijde). De reden dat ik nu steeds niet ga is omdat het te vermoeiend voor me is om 's avonds naar een andere stad te reizen en alles Sowieso beperk ik m'n avondactiviteiten behoorlijk, ga al niet vaak uit eten/naar de bioscoop, en al helemaal niet 'uit uit'. Oja en ik drink ook niet, dus vind het ook niet altijd leuk om ergens naar toe te gaan waar veel wordt gedronken. Maar wie weet gaat het wel binnenkort beter met me en kan ik wel een keertje komen
Met het huidige weer is iets van een terrasmeet misschien sowieso wel een keertje een idee, dan kan het ook gewoon overdag. (Met de opmerking dat ik er dan ook graag bij wil zijn en dat ik het dus liever niet op een zaterdag heb.)
Oud 25-03-2012, 12:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
wil iemand anders pleeeeeeeeeaaase deze link op 24.40 min sjezam'en of door een ander programma willen halen? Mijn dank is groot.
Oud 25-03-2012, 12:14
Verwijderd
Wat moet je ermee doen ?
Oud 25-03-2012, 12:15
Verwijderd
Ze wil waarschijnlijk weten hoe de muziek heet en van wie het liedje is; daar zijn programma's voor.
Oud 25-03-2012, 12:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
Dat klopt, ik wil weten welk liedje speelt op 24.40
Oud 25-03-2012, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Met het huidige weer is iets van een terrasmeet misschien sowieso wel een keertje een idee, dan kan het ook gewoon overdag. (Met de opmerking dat ik er dan ook graag bij wil zijn en dat ik het dus liever niet op een zaterdag heb.)
Overdag zou ik wel een keertje kunnen
Oud 25-03-2012, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, dan ga ik nu schoonmaken. Opa en oma komen zo op bezoek in m'n nieuwe crib.
Oud 25-03-2012, 12:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
He zussie, gister was er een draaiorgel het lied van Gaston (waaaaaaaat een man die gaston etc.) aan het spelen en toen deed ik speciaal mijn oordopjes uit voor dat
Oud 25-03-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Overdag zou ik wel een keertje kunnen

Citaat:
Zo, dan ga ik nu schoonmaken. Opa en oma komen zo op bezoek in m'n nieuwe crib.
Schoonmaakze!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten