Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zo'n grondige hekel aan brillen
![]() ![]() En ik draag dus ook nooit zonnebrillen. Het zit gewoon op je hoofd, en het is irritant, en brrr. Bij gewone brillen heb je ook nog dat het ding constant vies wordt en gaat beslaan bij het theedrinken enzo, of bij het koken of als het koud buiten is en je naar binnen loopt, en je ziet nooit álles helemaal scherp, aan de buitenranden is het nog altijd onscherp en ![]() |
![]() |
|
ik vind brillen heel vervelend zitten, het lijkt net of er een soort 'magneet' tussen dat schotje bij mijn ogen/neus zit. Ik weet heus dat er geen echte magneet zit, hoor, maar beter kan ik het niet omschrijven. Maar ik heb heel snel traanogen (zowel bij wind als zon) dus als het erg zonnig is draag ik wel een zonnebril. Ook al heb ik geen brillenhoofd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
24.40 min kusjes danku
|
Maar even serieus over de meets: ik wil wel een keer komen, lijkt me echt leuk om iedereen eens in levende lijve te zien
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|