Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij is het ook m'n wekker, maar hij hoeft niet per se dicht in de buurt te liggen, want hij gaat op een gegeven moment zo hard dat ik er op twee meter afstand ook wel wakker van wordt. Overigens ligt hij thuis altijd wel redelijk dicht in de buurt van mijn bed, maar dat is gewoon de meest logische plek, omdat m'n boekenkast vlak naast m'n bed staat en ik er daar ook vanachter m'n bureau vrij makkelijk bij kan.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik gebruik hem als wekker, en hij ligt altijd op mijn nachtkastje. Om de simpele reden dat ik hem anders kwijtraak. En ik ben niet vergroeid met mijn mobiele telefoon, want ik heb stiekum een beetje een hekel aan al die smartphone-addicts
![]()
|
Ik ben trouwens echt een doosje. Had net m'n filmvak van DE Britse docent en ik wil 'm al weken, zo niet maanden, al iets vragen en nu deed ik dat eindelijk en ik begon helemaal te blozen en te stotteren en hij begon ook te stotteren en m'n studiegenotes zeiden na afloop 'zo, waren jullie lekker aan het nerden?' en toen kwam hij langsgelopen 'What, I'm the nerd, surely...' *nerdlach* en toen deed ik zo van *nerdgiechel**nerdbloos*
Ik lijk wel 14. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In Nolan we trust!
Maar goed, de keuze voor Hathaway terzijde vind ik het niet echt de meest praktische outfit. Alhoewel de katteoortjes schijnbaar als een soort omklapbare sensor/visor dienen; dus dat is dan wel weer geinig. Verder heeft het toch een wat hoog SM gehalte. Alsnog stukken beter dan dit gedrocht.. ![]()
|
Maar waarom iemand met een 'katachtig' gezicht? Ik weet niet hoe Nolan het gaat doen qua backstory maar volgens mij is het gewoon een high-tech dievegge die toevallig 'catwoman' genoemd gaat worden door dr katteoortjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik wacht gewoon op de film voordat ik oordeel. ![]()
|
![]() |
|
|