Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2012, 17:50
Verwijderd
^netjes! Zo waardeer ik mijn aanleg voor een redelijk nette bloeddruk
Advertentie
Oud 13-07-2012, 19:25
Wawl
Wawl is offline
De bodemverhuurconstructie. Interessant middel.
Oud 13-07-2012, 23:29
Verwijderd

Wat een fraaie foto. Aantrekkelijke mensen. Dat vind ik, uiteraard.

Het is een oude foto van Dead Can Dance, Lisa Gerrard en Brendan Perry.
Oud 14-07-2012, 23:39
WolterB
WolterB is offline

Mooie ode aan het beste album ooit gemaakt
Oud 16-07-2012, 16:14
Roosje
Roosje is offline
Ik kan in mijn kamer blijven. Ik zit tot 1 september nog in onderhuur van mijn zus, maar met vereende krachten van mij & mijn huisgenootjes kan ik daarna ook blijven. Dus heb ik de rest van mijn studerende leven een kamer met een vide waar ik op kan slapen, suupergrote ramen, een enorme tuin én met de binnenstad om de hoek! Ik ben gelukkig.
Oud 17-07-2012, 11:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toy story heb ik trouwens nog nooit gekeken. The Incredibles dan weer heel vaak. The Incredibles heeft ook een ereplaatsje op onze dvd-plank, precies tussen mijn Disneyfilmcollectie en Theodoors superheldenfilmcollectie
<3
Oud 17-07-2012, 14:33
Roosje
Roosje is offline

Ik kwam de maker tegen in het Volkskrant Magazine van afgelopen weekend en hij maakt zulke gave creaties! <3 (De website is leuker maar die filmpjes kon ik niet embedden.)
Oud 17-07-2012, 18:06
Carn
Carn is offline
The Onion

My Year Volunteering As A Teacher Helped Educate A New Generation Of Underprivileged Kids

vs.

Can We Please, Just Once, Have A Real Teacher

Oud 18-07-2012, 16:04
Verwijderd
Oud 19-07-2012, 23:12
Verwijderd

Ik waardeer Balthasar en Caspar, Les Miserables en dat ein-de-lijk- dat mailtje de deur uit is.

Edit: Ik waardeer Les Miserables met uitzondering van Nick Jonas als Marius. Hij is een lompe hork die duidelijk niet weet hoe hij om moet gaan met een dergelijk concert en kan maar op een manier kijken. Ik denk dat zijn gezicht vastgelijmd zit.
Oud 19-07-2012, 23:16
Martiño
Martiño is offline
Biertjes op het terras
Oud 20-07-2012, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*applaus*

Ik heb ooit gewerkt met een meisje van net 17 die heel graag naar Afrika wou om mensen daar sport-les te geven. Ja, daar zitten die mensen echt heel hard op te wachten!
Oud 20-07-2012, 05:40
Verwijderd
Of om op sportles te gaan?

"Oh shit it's a Lion get in the ca- oh shit they stole the car RUN!"

Oud 20-07-2012, 12:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
YEAH, eindelijk geld
Oud 20-07-2012, 13:26
Missy
Missy is offline
Dat het lekker weer is en zometeen zuiptijd is.
Oud 20-07-2012, 14:25
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik net in de tuin een aanzienlijke hoeveelheid planten heb bevrijd van drie flinke bossen verstikkende klimop .
Oud 21-07-2012, 14:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat mijn mamma allemaal super lekker eten voor me heeft meegebracht wat gisteren niet op ging toen mijn ouders bezoek hadden. Quiche, pompoensoep en nog meer van zulks
Oud 21-07-2012, 15:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Ik ben een beetje verliefd op Nick Helm.
Oud 21-07-2012, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Ik waardeer Dixons. "Oh, oortjes na 1 jaar gebruik kapot? Geen probleem, u krijgt direct nieuwe mee. Oh, niet meer op voorraad, geen probleem, zoek maar een ander model uit."
Prima service die jongens weten nog hoe het moet.
Oud 21-07-2012, 20:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Britten Amerikaans laten spreken

Twilight blows <3

Oud 21-07-2012, 22:18
Verwijderd
Ik heb vandaag dit forum ontzettend gewaardeerd.
Oud 22-07-2012, 06:08
Verwijderd
Ik heb een been gekocht! <333 Of nouja, geruild eigenlijk. Ik ging een tekening verkopen aan mensen met een awesome natuurhistorische verzameling (die ik gister van top tot teen heb mogen bekijken en op de foto heb gezet ) en ze vonden het oké om me deels in naturalia uit te betalen, en toen heb ik een oud mensenbeen uitgekozen. Er zitten scharnieren in de knie dus hij is in- en uitvouwbaar en de voet beweegt ook een beetje, en hij maakt een heel fijn kraakgeluid als je eraan zit en hij ruikt naar dingen die heel oud zijn en woah hij is zo gaaf! Op m'n vleermuizenskelet na is dit toch wel m'n mooiste item tot nu toe denk ik. (En ik ga 'm mooi een prominente plek in huis geven, ter compensatie van mijn huisgenoot die alles heeft ingericht in een poezelige meisjesstijl. )

Ik waardeer trouwens ook heel erg dat mijn keelontsteking over is!
Oud 22-07-2012, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een been gekocht! <333 Of nouja, geruild eigenlijk. Ik ging een tekening verkopen aan mensen met een awesome natuurhistorische verzameling (die ik gister van top tot teen heb mogen bekijken en op de foto heb gezet ) en ze vonden het oké om me deels in naturalia uit te betalen, en toen heb ik een oud mensenbeen uitgekozen. Er zitten scharnieren in de knie dus hij is in- en uitvouwbaar en de voet beweegt ook een beetje, en hij maakt een heel fijn kraakgeluid als je eraan zit en hij ruikt naar dingen die heel oud zijn en woah hij is zo gaaf! Op m'n vleermuizenskelet na is dit toch wel m'n mooiste item tot nu toe denk ik. (En ik ga 'm mooi een prominente plek in huis geven, ter compensatie van mijn huisgenoot die alles heeft ingericht in een poezelige meisjesstijl. )

Oud 22-07-2012, 14:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Omg .
Oud 22-07-2012, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Foto!
Oud 22-07-2012, 20:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Met vriendinnetje een hele relaxte dag gehad Ik nodig bijna nooit mensen bij mij thuis uit, maar vandaag wel en we hebben samen (glutenvrije) brownies gebakken en thee geleut en gekookt en gegeten en gewoon heel veel gekletst
Oud 22-07-2012, 21:00
Zeppelin
Zeppelin is offline
Triarii.
Oud 23-07-2012, 14:56
Verwijderd
Dat mijn speelse draakjes de boel niet van top tot teen hebben afgebroken dit weekend; ze zijn van 's middags 17:00 tot de volgende dag 18:00 alleen thuisgebleven en alles was nog geheel in tact <3
Oud 23-07-2012, 22:20
Verwijderd
Whatsappen met mijn broertje. Ik heb het tofste broertje van de wereld.
Oud 23-07-2012, 22:47
Verwijderd

Normaliter heb ik het helemaal niet op tattoo's, maar dit vind ik 'kloppen'
Oud 24-07-2012, 16:39
Missy
Missy is offline
Het besluit om naar een appartement voor onszelf te gaan kijken.
Oud 25-07-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Foto!
Spoiler
Oud 25-07-2012, 16:30
Verwijderd
Ik vind het ook gaaf hoor, maar als mijn huisgenoot het niet kon hebben zou ik hem echt niet in de woonkamer ofzo zetten
Oud 25-07-2012, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ik waardeer dit mooie hoopje botten ook wel. De voormalige eigenaar had duidelijk bredere voeten dan jij .
Oud 26-07-2012, 12:52
Missy
Missy is offline
De sfeer van een voetbalwedstrijd in het stadion.
Oud 26-07-2012, 14:36
Verwijderd
Dat ik dit heb gekocht bij de Plato in Groningen:

En dat de fietsvakantie super gaaf was
Oud 26-07-2012, 16:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me al stukken minder ziek! Morgen komt mijn vriendje terug van 2.5 week vakantie en dan ben ik de hele week bij hem! Ik heb vandaag zomaar een uur theegeleut met de zus van het vriendje en het was erg gezellig! Ik heb allemaal fijne dingen gekocht! Het is mooi weer! Vanavond naar de bioscoop! Ik ruik naar zonnebrandcrème!

Oh en dat ik tien euro van een cd-bon zomaar om kon wisselen naar echt geld omdat de winkel geen boekje had bij de cd die ik wilde, en dat pas ontdekte nadat ik al betaald had en ze me dus maar mijn geld teruggaven.

Laatst gewijzigd op 26-07-2012 om 16:32.
Oud 26-07-2012, 16:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Brie (ik kan het niet vaak genoeg zeggen!) en de Qtop500.
Oud 26-07-2012, 21:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn pappa
Mijn nieuwe matras
Mijn nieuwe kussen
Dat ik gefietst heb vandaag!
Oh en dat we er eindelijk wat hulpverleners tussenuit gaan gooien
Oud 26-07-2012, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, Snebbel .
Oud 26-07-2012, 22:49
Dinalfos
Dinalfos is offline

Oud 26-07-2012, 23:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat Stefenootje me toch heeft weten te overtuigen om The Glee Project te gaan kijken
Oud 27-07-2012, 00:08
Verwijderd
Oud 27-07-2012, 00:37
Carn
Carn is offline
rivier?
Oud 27-07-2012, 00:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
rivier?
Oorzaak volledig onbekend, schijnt
Oud 27-07-2012, 12:23
Vowel
Vowel is offline
Oud 27-07-2012, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Grapjes van moeder natuur <3
Oud 28-07-2012, 21:02
Verwijderd
Wauw.

Ik waardeer dat ik gister voor het eerst iemand bijles heb gegeven en dat dat goed ging, dat iemand me Gray's Anatomy ('t boek, niet de tv-serie ) heeft uitgeleend, en dat ik vandaag naar een rommelmarkt ben geweest waar ik drie mooie boeken op de kop heb getikt, waaronder eentje over voortplanting bij dieren waar allemaal mooie zwartwit-foto's van bevallingen en foetussen in staan. Ik waardeer dat ik maandag (opnieuw) met vrijwilligerswerk begin, dat mijn huisgenootje vandaag voor ons heeft gekookt en ik dat dus niet zelf hoefde te doen, en dat het me ondanks m'n waardeloze oriëntatievermogen steeds beter lukt om de weg in de stad te vinden.

En het meest van alles waardeer ik dat ik vandaag zebravinkjes heb gehaald. Ze zijn zo leuk; ik ben echt verliefd op ze. Ik heb een witte; daarvan is niet duidelijk of het een mannetje of een vrouwtje is. Ik heb 'm Pip genoemd. De andere is grijs en heeft wangvlekken en is dus duidelijk een mannetje. Voor die zoek ik nog een naam. Ze zijn zo schattig en levendig en ze maken zulke leuke geluidjes. En ik heb een komvormig nestje in de kooi opgehangen en nu ze een klein beetje gewend zijn gaan ze daar samen in zitten. Alleen de zitstokken zijn stom. Ik ga echte takken voor ze zoeken in het bos. Als ik een vogel was, zou ik daar veel blijer mee zijn. En volgens mijn vogelboekje is het ook beter voor de pootjes, omdat die dan niet telkens in precies dezelfde houding staan.

Én ik waardeer dat ik gevraagd ben voor een expositie en dat ik vandaag van een vet lieve vriend (die me overigens ook de vinkjes kado heeft gedaan toen hij hoorde dat ik die wilde gaan halen) allerlei prentjes van dieren en hun anatomie kado kreeg, en dat ik vandaag een replica van een zeekoeienschedel heb gezien waarvan ik me nog nooit ook maar had afgevraagd hoe die eruit zou zien, en dat ik het bestaan van wandelende bloemen heb ontdekt.
Ik waardeer gewoon heel veel dingen momenteel.
Oud 28-07-2012, 21:15
Miekje*
Miekje* is offline
Norwood .

En ik waardeer het toch wel dat ik hier lekker op de bank zit te niksen met TeenNick aan . Stemmingswisselingen ftw, ofzo.
Oud 28-07-2012, 21:19
Verwijderd
Dat ik best lekkere dingen kan koken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten