Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kwam de maker tegen in het Volkskrant Magazine van afgelopen weekend en hij maakt zulke gave creaties! <3 (De website is leuker maar die filmpjes kon ik niet embedden.)
|
Verwijderd
|
Ik heb een been gekocht! <333 Of nouja, geruild eigenlijk. Ik ging een tekening verkopen aan mensen met een awesome natuurhistorische verzameling (die ik gister van top tot teen heb mogen bekijken en op de foto heb gezet
![]() ![]() ![]() ![]() Ik waardeer trouwens ook heel erg dat mijn keelontsteking over is! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik voel me al stukken minder ziek! Morgen komt mijn vriendje terug van 2.5 week vakantie en dan ben ik de hele week bij hem! Ik heb vandaag zomaar een uur theegeleut met de zus van het vriendje en het was erg gezellig! Ik heb allemaal fijne dingen gekocht! Het is mooi weer! Vanavond naar de bioscoop! Ik ruik naar zonnebrandcrème!
![]() Oh en dat ik tien euro van een cd-bon zomaar om kon wisselen naar echt geld omdat de winkel geen boekje had bij de cd die ik wilde, en dat pas ontdekte nadat ik al betaald had en ze me dus maar mijn geld teruggaven. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-07-2012 om 16:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik waardeer dat ik gister voor het eerst iemand bijles heb gegeven en dat dat goed ging, dat iemand me Gray's Anatomy ('t boek, niet de tv-serie ![]() ![]() En het meest van alles waardeer ik dat ik vandaag zebravinkjes heb gehaald. ![]() ![]() Én ik waardeer dat ik gevraagd ben voor een expositie en dat ik vandaag van een vet lieve vriend (die me overigens ook de vinkjes kado heeft gedaan toen hij hoorde dat ik die wilde gaan halen) allerlei prentjes van dieren en hun anatomie kado kreeg, en dat ik vandaag een replica van een zeekoeienschedel heb gezien waarvan ik me nog nooit ook maar had afgevraagd hoe die eruit zou zien, en dat ik het bestaan van wandelende bloemen heb ontdekt. Ik waardeer gewoon heel veel dingen momenteel. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd? Martiño | 500 | 21-12-2012 16:31 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |