Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2012, 16:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoeveel mooier is SotC eigenlijk, de revamped PS3-versie?
http://www.eurogamer.net/articles/di...-hd-collection

enjoy

Ik zou trouwens je hypetrain alvast eens warmdraaien voor Dark Souls, gezien daar een PC versie van komt.
Oud 02-05-2012, 16:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan ben je toch precies weg als ik langs wil komen of begrijp ik je nu verkeerd?
Niet als je om 12 uur langskomt Maar ik moet wel om kwart over 1 weg ja, sowieso.

Andere optie is om in de binnenstad af te spreken maar ik heb heel erg geen geld en zo.
Oud 02-05-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Niet als je om 12 uur langskomt Maar ik moet wel om kwart over 1 weg ja, sowieso.

Andere optie is om in de binnenstad af te spreken maar ik heb heel erg geen geld en zo.
Ok, dan ga ik proberen om 12 uur te halen! laat je morgen weten of het lukt!
Oud 02-05-2012, 16:39
Lorelei
Lorelei is offline
Ok! Gezellig
Oud 02-05-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Een poosje terug had ik 'n koortslip en ik vroeg ook om Zovirax. Maar ik voegde er nog wel aan toe '..of een goedkoper doch net zo effectief alternatief', huhu.
Wist je dat aciclovirzalf eigenlijk alleen bewezen werkt als je begint met smeren vóór je een zichtbaar blaasje hebt!
Oud 02-05-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
http://www.eurogamer.net/articles/di...-hd-collection

enjoy

Ik zou trouwens je hypetrain alvast eens warmdraaien voor Dark Souls, gezien daar een PC versie van komt.
Hmm ja, dat wist ik al! Denk dat ik die game wel een spin ga geven. Helemaal nu is gebleken dat Neverwinter ineens een F2P MMORPG moest worden van die koekenbakkers.
Oud 02-05-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat aciclovirzalf eigenlijk alleen bewezen werkt als je begint met smeren vóór je een zichtbaar blaasje hebt!
Mhm. Maar als je al beyond dat punt bent smeer ik toch! Zo'n sukkelaar ben ik dan weer wel.
Oud 02-05-2012, 16:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, gisteren bedacht ik dat ik toch wel zo'n picknickkleed met plastic aan de onderkant wil hebben zodat ik deze zomer lekker in het plantsoen kan gaan liggen luieren, ligt er zomaar ééntje bij de AH in de bonus voor 8 euro
Oud 02-05-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Mhm. Maar als je al beyond dat punt bent smeer ik toch! Zo'n sukkelaar ben ik dan weer wel.
Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je wel het gevoel wil hebben iets te doen.
Oud 02-05-2012, 17:20
Verwijderd
Ik heb al de ganse dag de introtune van David de Kabouter in mijn hoofd. #Leer te kijken... naar wat achter bomen leeft#
Oud 02-05-2012, 17:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is het trouwens superlekker weer vandaag
Oud 02-05-2012, 17:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oneeeeeee weeronline zegt dat het zaterdag fucking 9 graden wordt
Oud 02-05-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is het trouwens superlekker weer vandaag
Meh, het is hier vervelend plakkerig en benauwd.
Oud 02-05-2012, 17:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oneeeeeee weeronline zegt dat het zaterdag fucking 9 graden wordt
prima temperatuur .
Oud 02-05-2012, 18:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het weer zo voor even wel top, hoor. Het ruikt zo lekker buiten nu <3. Maar inderdaad, dat plakkerige word je gauw zat.
Oud 02-05-2012, 18:03
Verwijderd
Helleu!
Oud 02-05-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Meh, het is hier vervelend plakkerig en benauwd.
Citaat:
Ik vind het weer zo voor even wel top, hoor. Het ruikt zo lekker buiten nu <3. Maar inderdaad, dat plakkerige word je gauw zat.
Zeikerds.
Oud 02-05-2012, 18:11
Verwijderd
Kledingcrisis
Oud 02-05-2012, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
prima temperatuur .
Niet om lekker in het gras naar muziek te liggen luisteren
Oud 02-05-2012, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kledingcrisis
Voor je date??
Oud 02-05-2012, 18:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet om lekker in het gras naar muziek te liggen luisteren
dat kan je sowieso beter thuis doen in je eigen tuin .
Oud 02-05-2012, 18:15
Verwijderd
Jep!
Oud 02-05-2012, 18:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat kan je sowieso beter thuis doen in je eigen tuin .
1. Ik heb geen tuin en 2. Daar kan ik de optredens natuurlijk niet horen he

Citaat:
Jep!
Vertel!
Oud 02-05-2012, 18:24
Verwijderd
Ik kan een jurkje aantrekken. Ik kannnn een spijkerbroek aantrekken met een roze topje erboven en zwart of bruin vestje erover. Ik kan ook een soort van hotpants aantrekken met datzelfde roze topje erboven. Of een blousje. Of een rokje.
Oud 02-05-2012, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kan een jurkje aantrekken. Ik kannnn een spijkerbroek aantrekken met een roze topje erboven en zwart of bruin vestje erover. Ik kan ook een soort van hotpants aantrekken met datzelfde roze topje erboven. Of een blousje. Of een rokje.
Oke, je gaat bankhangen en series kijken toch? In welke kleding voel je je het prettigst?
Oud 02-05-2012, 18:27
Verwijderd
Ja, klopt. En ik voel me eigenlijk overal wel gemakkelijk in, want ik koop nou eenmaal geen kleding waarin ik me ongemakkelijk voel. Of ik voel me gewoon überhaupt overal gemakkelijk in, dat kan ook
Oud 02-05-2012, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, klopt. En ik voel me eigenlijk overal wel gemakkelijk in, want ik koop nou eenmaal geen kleding waarin ik me ongemakkelijk voel. Of ik voel me gewoon überhaupt overal gemakkelijk in, dat kan ook
Dat is al mooi dan Ik zou bijvoorbeeld bedenken dat ik 's avonds niet iets heel straks aan moet trekken, aangezien mijn buik dan aanweziger is dan 's ochtends Maar goed, niet relevant. Ik zou een jurkje aantrekken. Hm, of een spijkerbroek met leuk shirt, want dat is zo lekker 'nonchalant'
Oud 02-05-2012, 18:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik voel me eigenlijk overal wel gemakkelijk in, want ik koop nou eenmaal geen kleding waarin ik me ongemakkelijk voel. Of ik voel me gewoon überhaupt overal gemakkelijk in, dat kan ook
Volgens mij gaat het er om of hij er makkelijk in kan.
Oud 02-05-2012, 18:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat introliedje van Bondi Rescue is echt mijn guilty pleasure, als dat erop komt zet ik de tv heel hard en zing dan nog harder mee
Oud 02-05-2012, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij gaat het er om of hij er makkelijk in kan.
Nou zeg
Oud 02-05-2012, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou zeg
Dat is niet de bedoeling van vanavond?
Oud 02-05-2012, 18:35
Verwijderd
Natuurlijk niet. Het is pas de 2e keer dat we überhaupt afspreken.
Oud 02-05-2012, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Natuurlijk niet. Het is pas de 2e keer dat we überhaupt afspreken.
Grapje lieverd
Oud 02-05-2012, 18:36
Verwijderd
Ja iedereen maakt daar grapjes over, maar als ik ergens niet tegen kan dan zijn het dat soort grapjes wel. Vooral omdat er veel jongens zijn die menen dat ik wel zo'n meisje ben , zonder dat als grapje te bedoelen.
Oud 02-05-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Zeikerds.
Nee, hoor. Ik heb me er al lang bij neergelegd dat mijn idee van plezante temperaturen die het beste uit de kraanige mensch halen niet echt strookt met de algemene consensus Geef mij overdag 'n graad op 10, 's nachts een paar graden vorst en ik ben een happy camper
Oud 02-05-2012, 18:38
Carn
Carn is offline
Dan is het des te leuker om daar een grapje over te maken .
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, hoor. Ik heb me er al lang bij neergelegd dat mijn idee van plezante temperaturen die het beste uit de kraanige mensch halen niet echt strookt met de algemene consensus Geef mij overdag 'n graad op 10, 's nachts een paar graden vorst en ik ben een happy camper
kamperen met een paar graden vorst is wel wat minder plezant.
Verwijderd
Nadat ik daar een aantal keer keihard mee gekwetst ben, vind ik het niet meer zo grappig.
Oud 02-05-2012, 18:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja iedereen maakt daar grapjes over, maar als ik ergens niet tegen kan dan zijn het dat soort grapjes wel. Vooral omdat er veel jongens zijn die menen dat ik wel zo'n meisje ben , zonder dat als grapje te bedoelen.
Dat is stom ja. Maar gelukkig denk ik dat niet echt hoor
Oud 02-05-2012, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus wat zijn mijn ramen vies. Het voordeel van op het noorden wonen is dat de zon bijna nooit door je ramen schijnt en het dus toch niet opvalt. Nu schijnt 'ie er echter wél doorheen en allemachtig Jammer dat ik zo'n slechte huisvrouw ben, anders zou ik ze vast stante pede schoon gaan maken
Oud 02-05-2012, 18:42
Verwijderd
Nee, mensen die mij ook maar echt een beetje doorhebben weten ook dat ik niet zo'n meisje ben . Nu ten minste.
Oud 02-05-2012, 18:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nadat ik daar een aantal keer keihard mee gekwetst ben, vind ik het niet meer zo grappig.
Dat is vervelend, maar zoiets kan iemand op voorhand natuurlijk niet weten.
Oud 02-05-2012, 18:43
Verwijderd
Dat weet ik. Maar dan hoef je niet nog te roepen dat als ik meld dat ik dat soort dingen niet leuk vind, dat dat het alleen maar leuker maakt.
Oud 02-05-2012, 18:45
Carn
Carn is offline
volgens mij riep ik dat voordat je zelf met aanvullende informatie kwam, dus dat is een beetje lastig oordelen gezien in de toekomst kijken wat lastig is
Oud 02-05-2012, 18:47
Verwijderd
2 minuten later eigenlijk! Dan ben je gewoon lang bezig met typen. Dat kan
Oud 02-05-2012, 18:50
Carn
Carn is offline
och ja, je overleeft t wel

In ander nieuws, volgens mij ga ik morgen een huisje kopen Kreeg wederom een tegenbod en volgens mij kan ik me er wel in vinden
Oud 02-05-2012, 18:53
Verwijderd
Tuurlijk! Als ik hier al dood aan zou gaan, dan was ik al een aantal keer dood .

En nice
Oud 02-05-2012, 18:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ing, trek gewoon een broek aan en blijf weg van alcohol. Huhuhuhuhu.

Grapje ik weet hoe braaf je bent kusje
Oud 02-05-2012, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Hoei, Ing, succes en veel plezier vanavond op je date!
Oud 02-05-2012, 19:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oja verrek, het is weer Bevrijdingsfestivals all over the place natuurlijk. Naja, na de laatste keer (2 of 3 jaar terug) had ik het wel weer gehad met die festivals, al die drommen mensen en slechte optredens. Ik lig bovendien zaterdag lekker uit te slapen tot in de middag

Regels voor berichten