Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn schoonvader zegt altijd 'moppie' en 'wijffie' tegen me. Maar dat is én mijn schoonvader, én een Hagenees, dus ik kan het hem niet kwalijk nemen
![]()
|
Verwijderd
|
Tsja. Ik hoef het normaal gesproken ook niet hoor
![]() Is 'Voor de kinderwagen' overigens een of andere uitdrukking ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Duurde ook even voordat ik dat doorhad. ![]()
|
Verwijderd
|
Heeft iemand hier een link naar iets/weet iets van de link (is er een link?) tussen insecten zien (alsin, hallucinaties) en geestesziekte? Ik ben er de hele tijd naar op zoek maar het is onvindbaar (=wordt ondergesneeuwd door mensen die gaan hyperventileren van meikevers, en door een paar moslims en Darwin).
Oh en: enquêtetje alsjeblieftdankjewel. ![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2012 om 00:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar nu kan ik dus wel even lekker rustig doen ![]()
|
Verwijderd
|
Chronicle is best een toffe film trouwens
![]() Laatst gewijzigd op 08-05-2012 om 11:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk
Kopieer dit in google translate van Duits naar whatever en klik op het icoontje om het te laten uitspreken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Jongens, wat doe ik tegen de pijn van een doorkomende verstandskies? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu ben ik gewoon heel hard aan het huiswerk maken en probeer er niet te veel aan te denken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|