Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
En wat voor werk doe je?
Ik werk tijdelijk bij de keukenhof.

Citaat:
Whehe, ik word aan de telefoon ook weleens lieve schat genoemd oid. 'Nou, moet je luisteren lieve schat....'. Ik vind dat eigenlijk niks, want ik ben op dat moment wel iemand van een instantie die belt.
En ik weet dat ik een kinderlijke stem heb, maar
Hihi ik kon dat aan de telefoon ook nooit hebben. Hier overigens wel. Chauffeurscafé, dus allemaal buschauffeurs superrelaxed, hebben nergens moeite mee enzo. Heel veel beter dan toeristen, dus dan kan ik ook wel tegen het popje enzo
Advertentie
Oud 07-05-2012, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn schoonvader zegt altijd 'moppie' en 'wijffie' tegen me. Maar dat is én mijn schoonvader, én een Hagenees, dus ik kan het hem niet kwalijk nemen . En ik vind het ook niet vervelend ofzo. Vreemden moeten dat alleen niet tegen mij gaan doen.
Oud 07-05-2012, 22:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iedereen is hier al naar bed
Oud 07-05-2012, 22:14
Verwijderd
Tsja. Ik hoef het normaal gesproken ook niet hoor maar in deze context kan ik het wel hebben dus.

Is 'Voor de kinderwagen' overigens een of andere uitdrukking ? Er hebben meerdere mensen het tegen mij gezegd vandaag, en de eerste keer dacht ik dat ik zwanger leek ofzo maar goed, dat lijk ik niet op het moment.
Oud 07-05-2012, 22:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, dat is fooi ik snapte het eerst ook niet. Ik zei altijd "daar wacht ik nog een paar jaartjes mee!"
Oud 07-05-2012, 22:20
Verwijderd
Ja, ik snap dat het bij fooi hoort, maar het is dus wel een gezegde of een uitdrukking of weet ik het? niet dat ik er dus zwanger uit zie ofzo ?
Oud 07-05-2012, 22:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is 'Voor de kinderwagen' overigens een of andere uitdrukking ? Er hebben meerdere mensen het tegen mij gezegd vandaag, en de eerste keer dacht ik dat ik zwanger leek ofzo maar goed, dat lijk ik niet op het moment.
Hehehe, dat kreeg ik in Rotterdam ook heel vaak.
Duurde ook even voordat ik dat doorhad.
Oud 07-05-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
niet dat ik er dus zwanger uit zie ofzo ?
Haha wat liev <3

(ik heb er trouwens ook nog nooit van gehoord hoor)
Oud 07-05-2012, 23:20
Verwijderd
Zo. Shit schrijven voor wark, en ik ben al sinds 6 uur op.

Dat gaat een meesterwerk worden.
Oud 07-05-2012, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonvader zegt altijd 'moppie' en 'wijffie' tegen me. Maar dat is én mijn schoonvader, én een Hagenees, dus ik kan het hem niet kwalijk nemen . En ik vind het ook niet vervelend ofzo. Vreemden moeten dat alleen niet tegen mij gaan doen.
Moppie*
Oud 07-05-2012, 23:30
Verwijderd
Heeft iemand hier een link naar iets/weet iets van de link (is er een link?) tussen insecten zien (alsin, hallucinaties) en geestesziekte? Ik ben er de hele tijd naar op zoek maar het is onvindbaar (=wordt ondergesneeuwd door mensen die gaan hyperventileren van meikevers, en door een paar moslims en Darwin).

Oh en: enquêtetje alsjeblieftdankjewel.

Laatst gewijzigd op 08-05-2012 om 00:41.
Oud 08-05-2012, 06:09
Verwijderd
Muhh.
Oud 08-05-2012, 06:46
Verwijderd
Trouwens, ik zie alle Wordfeud-uitdagingen graag tegemoet! Etterstekker is de naam, blikken kontschop openen de faam.
Oud 08-05-2012, 07:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik keek net op woningnet, daar staan dingen als: "Verkregen door persoon ingeschreven sinds 1-4-2002" enzo
Moet je voor de grap reageren op echt gave dingen, dan zie je dat er zels mensen in staan die iets krijgen en zich in '86 hebben ingeschrevem ofzo.
Oud 08-05-2012, 07:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
He bah, klik, daar sta je dan met je goede gedrag van geen vlees en alleen biologische eieren eten
Dat gedrag is ook niet verantwoordbaar, op sentimentele argumenten na
Oud 08-05-2012, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand hier een link naar iets/weet iets van de link (is er een link?) tussen insecten zien (alsin, hallucinaties) en geestesziekte? Ik ben er de hele tijd naar op zoek maar het is onvindbaar (=wordt ondergesneeuwd door mensen die gaan hyperventileren van meikevers, en door een paar moslims en Darwin).

Volgens mij komen dat soort hallucinaties vooral voor bij bepaalde verslavingen, of juist als ontwenningsverschijnselen. Bij een delier.
Oud 08-05-2012, 07:28
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

Op mijn werk is een demente bewoner en als zij hallucineert dan ziet ze altijd insecten overal.
Oud 08-05-2012, 07:34
Verwijderd
Ik ga vandaag mijn pasgeboren neefje bewonderen <3<3<3
Oud 08-05-2012, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Pasgeboren kinderen zijn zo lelijk
Oud 08-05-2012, 08:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kut ik dacht dat m'n vader me om half 10 op zou halen, maar het is pas half 11
Oud 08-05-2012, 08:34
Verwijderd
Oei
Oud 08-05-2012, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd met je neefje
Oud 08-05-2012, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij komen dat soort hallucinaties vooral voor bij bepaalde verslavingen, of juist als ontwenningsverschijnselen. Bij een delier.
Citaat:
Op mijn werk is een demente bewoner en als zij hallucineert dan ziet ze altijd insecten overal.
Het is inderdaad meest typisch voor een (alcohol-)ontwenningsdelier, het hoe en waarom is niet zeker maar mogelijk deels ook omdat dat ook jeuk geeft. Misschien heeft die demente vrouw ook wel jeuk
Oud 08-05-2012, 08:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei
Ja, ik was dus echt op tijd opgestaan, snel gedoucht en ontbijt en lunch gemaakt, behoorlijk m'n ontbijt naar binnen gebunkerd, had ik gewoon nog een uur

Maar nu kan ik dus wel even lekker rustig doen
Oud 08-05-2012, 08:59
Verwijderd
Relaxt toch! Is al dat gehaast toch nog ergens goed voor geweest
Oud 08-05-2012, 09:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gehaast om rustig aan te kunnen doen
Oud 08-05-2012, 09:07
Verwijderd
Lorelei doe mijn WF-invite eens accepteren!
Oud 08-05-2012, 09:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, tijd om te gaan. Toedels!
Oud 08-05-2012, 11:16
Verwijderd
Chronicle is best een toffe film trouwens En 'Steffie' kreeg een autocorrect naar 'erectie'. Daar moest ik om gniffelen.

Laatst gewijzigd op 08-05-2012 om 11:44.
Oud 08-05-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Pasgeboren kinderen zijn zo lelijk
Mijn neefje niet
Oud 08-05-2012, 11:42
Verwijderd
pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk

Kopieer dit in google translate van Duits naar whatever en klik op het icoontje om het te laten uitspreken
Oud 08-05-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn neefje niet
Wel, maar omdat 't je neefje betreft zit je gewoon in denial

Citaat:
pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk pv zk bschk pv zk pv bschk zk pv zk bschk pv zk pv bschk zk bschk pv bschk bschk pv kkkkkkkkkk bschk bschk bschk

Kopieer dit in google translate van Duits naar whatever en klik op het icoontje om het te laten uitspreken
Heh, doet me denken aan de tijd dat men uit matrixprinters muziek wist te krijgen door middel van bepaalde patronen te laten printen
Oud 08-05-2012, 12:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
pv *knip* bschk

Hihi, het icoontje zegt ook "Beatbox"

Citaat:
Heh, doet me denken aan de tijd dat men uit matrixprinters muziek wist te krijgen door middel van bepaalde patronen te laten printen
Aan dit dus?
Oud 08-05-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Ha, ik heb een trend gezet
Welnee trutje, ik wilde dit spel al langer starten want ik vind dit wel interessant om te lezen ipv heel veel andere spelletjes Alleen kom ik zo weinig op dk dat ik het gek vond om er een spel te starten En toen kwam er een shitload aan oude onoriginele
Oud 08-05-2012, 12:11
Martiño
Martiño is offline
Oh stomme doos, gun mij nu ook eens een beetje eer.
Oud 08-05-2012, 12:12
Martiño
Martiño is offline

En het verkloot de quote spel is al zo lang niet meer geweest dat het origineel genoeg is om het weer te rebooten!
Oud 08-05-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Oh stomme doos, gun mij nu ook eens een beetje eer.
oke
Oud 08-05-2012, 12:15
Verwijderd
Ik ben wel zenuwachtig als ik zoiets start dat het flopt.
Oud 08-05-2012, 12:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oke
Oud 08-05-2012, 12:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben wel zenuwachtig als ik zoiets start dat het flopt.
Ik vrees wel dat jouw spelletje een flopkansje heeft Maar dat is niet erg, soms moet je gewoon een gewaagd initiatief nemen. Als niemand dat zou doen zou de wereld erg saai zijn.
Oud 08-05-2012, 12:20
Verwijderd
Hallo je bent homo, dan kun je al die cliché's over man/vrouw-relaties niet zomaar gebruiken
Oud 08-05-2012, 12:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hallo je bent homo, dan kun je al die cliché's over man/vrouw-relaties niet zomaar gebruiken
Ha! Hou me maar eens tegen!
Oud 08-05-2012, 13:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Moppie*

Jongens, wat doe ik tegen de pijn van een doorkomende verstandskies? Ik word er helemaal naar en duizelig van, en het trekt helemaal door naar mijn oor. Dus nu heb ik ook nog eens oorpijn. Auwwww .
Oud 08-05-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Jongens, wat doe ik tegen de pijn van een doorkomende verstandskies? Ik word er helemaal naar en duizelig van, en het trekt helemaal door naar mijn oor. Dus nu heb ik ook nog eens oorpijn. Auwwww .
IJsblokje erop kan helpen! Dat blijft natuurlijk niet zitten, maar ijsblokje in je wang houden, dan komt het ijswater er wel langs.
Oud 08-05-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Aan dit dus?
Yessir; als ik me niet vergis had m'n pa op een gegeven moment de Always Coca Cola-tune te pakken

Citaat:

Eh, geen idee of 't ook met verstandskiezen van toepassing is eigenlijk (dat is meteen een mooie gelegenheid voor een proef!) maar kauwen op een kruidnagel helpt tegen quichepijn.

Citaat:
Ja zeg, dan doe ik dat ook hoor!
Snorrie, ik kon niets beters verzinnen en het materiaal voorhanden was maar karig
Oud 08-05-2012, 14:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
IJsblokje erop kan helpen! Dat blijft natuurlijk niet zitten, maar ijsblokje in je wang houden, dan komt het ijswater er wel langs.
Dat is het juist, we hebben geen ijsblokjes! (en ik heb extreem gevoelige tanden)

Maar nu ben ik gewoon heel hard aan het huiswerk maken en probeer er niet te veel aan te denken . Helpt ook een beetje.
Oud 08-05-2012, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Dat is het juist, we hebben geen ijsblokjes! (en ik heb extreem gevoelige tanden)

Maar nu ben ik gewoon heel hard aan het huiswerk maken en probeer er niet te veel aan te denken . Helpt ook een beetje.
Water uit de koelkast drinken dan? Of doet dat ook meer pijn aan je andere tanden?
Oud 08-05-2012, 14:45
Verwijderd
Gelukkig stelt het trekken van verstandskiezen geen kloot voor
Oud 08-05-2012, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben net weer helemaal opnieuw verliefd geworden op BJL <3 wat een stem.
Oud 08-05-2012, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Water uit de koelkast drinken dan? Of doet dat ook meer pijn aan je andere tanden?
Ja, helaas wel! Koude dingen zijn echt een hel voor mij .

Regels voor berichten