Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Over het eten en drinken onderwerp: Ik dronk vroegah eerst een jaar alleen maar appelsap, toen een jaar alleen maar chocomel en toen een jaar alleen maar yor (soort yoki) maar daar bleek geen melk aan te pas te komen dus toen moest ik wel gewone melk drinken. Ik ben erg eenkennig als het gaat om drinken. De afgelopen tien jaar drink ik bijna alleen cola light
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens hadden mijn ouders nooit echt duidelijke regels over wat wel en niet mocht. Als mijn moeder zelf graag een koekje wilde, hadden wij ook meer kans op een koekje. Maar als mijn ouders op dat moment vonden dat het geen tijd was voor koekjes, dan kregen we geen koekje.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bloemen sturen kun je ook online doen, trouwens.
|
Verwijderd
|
oke!
Oh, dan zie ik er nog wat in: chocolade smelten au bain marie duurt eeuwen, maar als je het met boter samen doet is dat ook helemaal niet nodig. Gewoon in een steelpannetje op laag vuur eerst de boter doen, en als de bodem goed bedekt is met een laagje boter de chocola erbij gooien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meh, nevermind ![]() Maar ik vind vuur en chocolade een gevaarlijke combinatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moederdag, doen jullie daaraan? Vind het eigenlijk een soort Valentijnsdag, het wordt gepromoot door de Douglas, maar wie doet er nou eigenlijk echt iets mee?
Plus dat mijn moeder pas jarig is geweest, dus dan heb ik met moederdag altijd iets van, ja, het is goed hoor. ![]() /slechte dochter |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind moederdag Grote Onzin, maar mijn moeder claimt altijd cadeautjes. Dus heb ik elk jaar een cadeautje en een kaart voor haar. Omdat het moet.
Voor mijn schoonmoeder, die altijd moet werken op moederdag, kopen mijn vriend en ik een bosje bloemen als verrassing. Want die claimt tenminste geen cadeautjes en dan is het leuk. /slechte dochter
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ze eigenlijk al weet dat ze niks krijgt, want dan krijgt ze nooit. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder hoeft op zich geen cadeautjes, maar ze wil wel graag een beetje aandacht en dat verdient ze ook
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: