Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik dacht vandaag 'laat ik zelf eens initiatief nemen en mensen vragen of ze zin hebben om met mij naar een terrasje te gaan'. Dus ik sms'te drie vriendinnen. We waren altijd met z'n vieren een clubje. Ik kreeg een sms'je van 1 vriendin terug met 'we gaan liever een ander keertje'. Kortom, ze zijn nu met z'n drieën leuke dingen aan het doen en daar past iemand in een rolstoel niet bij. Ik snap het ook wel, maar ik kan echt alleen nog maar janken. Ik ben voor iedereen het vijfde wiel aan de wagen, het blok aan het been.
|
![]() |
|
Even een serieuze vraag he, zouden jullie in mijn situatie in een scootmobiel gaan zitten? Ik lachte de fysio eerst keihard uit, maar het heeft natuurlijk wel het voordeel dat ik van niemand afhankelijk ben om de deur uit te kunnen dan... maarja, ik voel me nu al een mongool, laat staan in een scootmobiel...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje, iedereen met een baantje is wel echt lekker bezig in mijn omgeving zeg
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja echt superrelaxed, ik dacht dat ik er nog een jaar op zou moeten wachten en dat ik dan misschien wel afgepoeierd zou worden omdat het nou niet bepaald goed gaat met de hotellerie. Maar nee, vast contract met de mededeling dat ik onmisbaar ben en dat als ik uiteindelijk besluit dat de hotellerie toch niet is wat ik wil het heel zwaar gaat worden een waardige vervanger voor me te vinden
![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet heus wel dat ik goed in m'n werk ben hoor, maar dit is toch wel goed voor je ego ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet of ik er eentje kan kiezen. Ik zou er tijdelijk een krijgen. Als ik er al een krijg hoor. De fysiotherapeute heeft vandaag die firma gebeld en ze stonden er niet afwijzend tegenover maar degene die erover gaat is er dinsdag pas weer. Bovendien zou ik moeten of ik dat ding dan ergens zou kunnen stallen en opladen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: