Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2012, 15:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hehe, 'n vriendin van me klaagt over haar 6-jarige dochter die nu al de volledige kledingkast op bed deponeert en ongeveer 20 minuten met d'r armpjes in haar zij staat te mopperen dat ze geen idéé heeft wat ze aan moet trekken
Advertentie
Oud 25-05-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Hehe, 'n vriendin van me klaagt over haar 6-jarige dochter die nu al de volledige kledingkast op bed deponeert en ongeveer 20 minuten met d'r armpjes in haar zij staat te mopperen dat ze geen idéé heeft wat ze aan moet trekken
waarom zou je een 6-jarige dat dan ook zelf laten beslissen, tenzij ze uit zichzelf om een bepaald kledingstuk vragen
Oud 25-05-2012, 16:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Van wie zou ze dat hebben dan he?
Oud 25-05-2012, 17:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik dacht vandaag 'laat ik zelf eens initiatief nemen en mensen vragen of ze zin hebben om met mij naar een terrasje te gaan'. Dus ik sms'te drie vriendinnen. We waren altijd met z'n vieren een clubje. Ik kreeg een sms'je van 1 vriendin terug met 'we gaan liever een ander keertje'. Kortom, ze zijn nu met z'n drieën leuke dingen aan het doen en daar past iemand in een rolstoel niet bij. Ik snap het ook wel, maar ik kan echt alleen nog maar janken. Ik ben voor iedereen het vijfde wiel aan de wagen, het blok aan het been.
Oud 25-05-2012, 17:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En jullie zullen me zo langzamerhand ook wel zat zijn met mijn depressieve geklaag.
Oud 25-05-2012, 17:48
Martiño
Martiño is offline
Nouja, ik bedoel het niet lullig, maar we zijn het een beetje gewend natuurlijk het zit je dwars dus je moet het nu eenmaal kwijt!
We hebben hier in ieder geval nooit last van je rolstoel, dus dat is ook weer een zorg minder.
Oud 25-05-2012, 17:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nouja, ik bedoel het niet lullig, maar we zijn het een beetje gewend natuurlijk het zit je dwars dus je moet het nu eenmaal kwijt!
We hebben hier in ieder geval nooit last van je rolstoel, dus dat is ook weer een zorg minder.
Oud 25-05-2012, 17:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Even een serieuze vraag he, zouden jullie in mijn situatie in een scootmobiel gaan zitten? Ik lachte de fysio eerst keihard uit, maar het heeft natuurlijk wel het voordeel dat ik van niemand afhankelijk ben om de deur uit te kunnen dan... maarja, ik voel me nu al een mongool, laat staan in een scootmobiel...
Oud 25-05-2012, 18:25
Verwijderd
Ik vind het altijd interessant om te lezen wat je post, Lentekriebel. Omdat je geen alledaags leven hebt. Dat je daarom ook genoeg hebt om over te klagen is spijtig, maar vooral omdat het voor jou zwaar is, niet omdat het hier zou storen. Eerder andersom.
Oud 25-05-2012, 18:25
Verwijderd
Ik denk het wel. Maar goed, ik kan het me heel slecht voorstellen eigenlijk

Oh, en ik vind niet dat je te veel klaagt. Ik stoor me er in ieder geval niet aan!
Oud 25-05-2012, 18:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Scootmobiels zijn awesome. En het is niet voor altijd, het is maar voor heel even. En wat kan jou het nou schelen of je een mongool bent in een scootmobiel, je bent wel lekker onafhankelijk!
Oud 25-05-2012, 18:27
Verwijderd
En ik zou best in zo'n karretje gaan, ja. Waarom niet? Alsof jij er wat aan kunt doen dat je spierzwakte hebt van de prednison. Buitenlucht en onafhankelijkheid lijken me bovendien veel zwaarder wegen dan jouw tegenargument.
Oud 25-05-2012, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
WARNING WARNING

THIS IS NOT A DRILL

SECURITY ACCES VIOLATION IN AREA 6

Oud 25-05-2012, 18:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jullie zijn lief ik krijg zelfs weer een lach op mijn gezicht! Mocht ik zo'n scootmobiel krijgen, ga ik hem wel pimpen ofzo .
Oud 25-05-2012, 18:48
Verwijderd
Bam, vast contract
Oud 25-05-2012, 18:50
Verwijderd
Goed bezig Sanne! Gefeliciteerd!

En inderdaad, pimpen dat ding.
Oud 25-05-2012, 18:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bam, vast contract
Waaaa super vet!!!
Oud 25-05-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Jullie zijn lief ik krijg zelfs weer een lach op mijn gezicht! Mocht ik zo'n scootmobiel krijgen, ga ik hem wel pimpen ofzo .
Opvoeren!
Oud 25-05-2012, 18:53
Verwijderd
Jeetje, iedereen met een baantje is wel echt lekker bezig in mijn omgeving zeg leuk om te horen wel. De gast met wie ik af en toe date gaat in juni naar Singapore en Indië om daar te werken, mijn andere huisgenoot is net terug van een door zijn werk betaalde vakantie in monaco (en waardoor we nu constant moeten aanhoren 'Ja, lunchen in Monaco weet je. Ja, ik heb ook getennist. En gezeild, en gegolfd.') en nu heb jij een vast contract. Misschien krijg ik ook wel ineens meer betaald
Oud 25-05-2012, 19:00
Verwijderd
Ja echt superrelaxed, ik dacht dat ik er nog een jaar op zou moeten wachten en dat ik dan misschien wel afgepoeierd zou worden omdat het nou niet bepaald goed gaat met de hotellerie. Maar nee, vast contract met de mededeling dat ik onmisbaar ben en dat als ik uiteindelijk besluit dat de hotellerie toch niet is wat ik wil het heel zwaar gaat worden een waardige vervanger voor me te vinden

Ik weet heus wel dat ik goed in m'n werk ben hoor, maar dit is toch wel goed voor je ego
Oud 25-05-2012, 19:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Opvoeren!
Toch maar niet . Ik schijt sowieso al 7 kleuren stront in het verkeer...
Oud 25-05-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja echt superrelaxed, ik dacht dat ik er nog een jaar op zou moeten wachten en dat ik dan misschien wel afgepoeierd zou worden omdat het nou niet bepaald goed gaat met de hotellerie. Maar nee, vast contract met de mededeling dat ik onmisbaar ben en dat als ik uiteindelijk besluit dat de hotellerie toch niet is wat ik wil het heel zwaar gaat worden een waardige vervanger voor me te vinden

Ik weet heus wel dat ik goed in m'n werk ben hoor, maar dit is toch wel goed voor je ego
Tuurlijk is dat goed voor je ego, superleuk
Oud 25-05-2012, 19:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe zal ik mijn avond een beetje vrolijk maken?
Oud 25-05-2012, 19:08
Verwijderd
Groot nadeel: m'n handen zitten onder de zonneallergie. WHY GOD WHY
Oud 25-05-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:

dat is echt heel gaaf
Oud 25-05-2012, 19:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
He lentekriebel, er zijn hele mooie scootmobiels hoor, in normale kleuren en alles.
Oud 25-05-2012, 19:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik weet niet of ik er eentje kan kiezen. Ik zou er tijdelijk een krijgen. Als ik er al een krijg hoor. De fysiotherapeute heeft vandaag die firma gebeld en ze stonden er niet afwijzend tegenover maar degene die erover gaat is er dinsdag pas weer. Bovendien zou ik moeten of ik dat ding dan ergens zou kunnen stallen en opladen.
Oud 25-05-2012, 19:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dit is wel een coole
Oud 25-05-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Even een serieuze vraag he, zouden jullie in mijn situatie in een scootmobiel gaan zitten? Ik lachte de fysio eerst keihard uit, maar het heeft natuurlijk wel het voordeel dat ik van niemand afhankelijk ben om de deur uit te kunnen dan... maarja, ik voel me nu al een mongool, laat staan in een scootmobiel...
Kun je misschien nog een keer kort vertellen wat de situatie nu is?
Oud 25-05-2012, 19:53
Verwijderd
avond
ik ben dood van die 32graden.
Oud 25-05-2012, 20:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Kun je misschien nog een keer kort vertellen wat de situatie nu is?
Spoiler
Oud 25-05-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Ah ja, op zich wist ik dit allemaal. Als ik heel eerlijk ben, zou ik het niet doen. Je hebt uitzicht op mobieler zijn en een drijfveer om die mobiliteit te vergroten. Dat is nu ontzettend kut en zwaar en scheldwaardig, maar dan klim je er langzaamaan uit. Wanneer je nu een scootmobiel neemt, raak je daar wellicht aan gewend en boek je minder vooruitgang?
Oud 25-05-2012, 21:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Eerlijk gezegd denk ik dat ik daar niet bang voor hoef te zijn. Een scootmobiel zou mijn mobiliteit vergroten, maar een scootmobiel blijft een scootmobiel. Ik wandel, fiets en hardloop graag. De fysio is degene die steeds de rem erop zet omdat ik anders (in haar ogen) te veel doe.
Oud 25-05-2012, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik verveeeel me! En eigenlijk moet ik inpakken en de caviakooi schoonmaken en slapen. Maar daat heb ik dus geen zin in op het moment.
Oud 25-05-2012, 22:08
Miekje*
Miekje* is offline
Soms denk ik weleens dat ik beter voor mezelf moet zorgen. Maar daar komt nooit van, geloof ik :').
Oud 25-05-2012, 22:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
volgens mij ben je daar niet alleen in. *steekt vingertje omhoog*
Oud 25-05-2012, 22:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, en nu ga ik echt iets DOEN. Want misschien kan ik dan voor 12 uur op bed liggen.
Oud 26-05-2012, 08:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goeiemorgen!
Oud 26-05-2012, 09:08
Verwijderd
Pffrt het is nu al 25.5 graden in mijn woonkamer.
Oud 26-05-2012, 09:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Meh, vroeg.
Oud 26-05-2012, 09:16
Turk February
Turk February is offline
Jonge Obama:

Oud 26-05-2012, 09:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Pffrt het is nu al 25.5 graden in mijn woonkamer.
Het is bij mij de afgelopen dagen nog niet onder de 27,5 geweest!
Oud 26-05-2012, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik dat ik daar niet bang voor hoef te zijn. Een scootmobiel zou mijn mobiliteit vergroten, maar een scootmobiel blijft een scootmobiel. Ik wandel, fiets en hardloop graag. De fysio is degene die steeds de rem erop zet omdat ik anders (in haar ogen) te veel doe.
Ja maar het is vooral een kwestie van zien hoe het ook kan en je dan daar opeens in storten. Really. Maar als je teveel doet nu, is het wel een mooi hulpmiddel
Oud 26-05-2012, 09:47
Verwijderd
Frank Lucas
Oud 26-05-2012, 09:54
Turk February
Turk February is offline
Hee Q, wist jij dat de Four Horsemen nu doorgaan met Ayaan in plaats van Hitch?
Oud 26-05-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Hee Q, wist jij dat de Four Horsemen nu doorgaan met Ayaan in plaats van Hitch?
Kan Ayaan er wat van? Ik heb haar niet echt gevolgd
Oud 26-05-2012, 14:00
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Kan Ayaan er wat van? Ik heb haar niet echt gevolgd
Ik vind haar nooit zo bijzonder als ik haar zie spreken. Maar ik ben wel benieuwd hoe ze het doet als ze weer eens met nieuwe Four Horsemen-opnames komen.
Oud 26-05-2012, 14:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja maar het is vooral een kwestie van zien hoe het ook kan en je dan daar opeens in storten. Really. Maar als je teveel doet nu, is het wel een mooi hulpmiddel
Zou jij liever in een scootmobiel zitten dan op de fiets
Oud 26-05-2012, 14:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben weer even op mijn kamerrrrrr
Oud 26-05-2012, 14:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En ik heb een koelkast vol bier tot mijn beschikking
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten