Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Overigens zeg ik altijd tegen iemand die zegt dat ze dik is, dat ze inderdaad een enorme reet heeft en dat ik niet snap dat ze nog kunnen bewegen met al die vetrollen overal.
Als je het zo hebben wil, kun je het zo krijgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was alleen dat ik op een gegeven moment zoiets had van 'nja, ik ben nu al een x aantal maanden niet geweest, ik kan mezelf nu niet meer vertonen', en toen ben ik niet meer gegaan ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou net zeggen
![]() ![]() Mijn huisgenoot is nu 2 tosti's aan het eten, en daar had ik het volgende gesprek mee. 'Heb je nog niet gegeten ofzo?' 'Jawel, ik heb zonet gewoon geluncht.' 'Oh, wat heb je gegeten dan, dat je nu weer eet ![]() 'Ja, ook twee tosti's.' 'En nu weer ![]() 'Ja, dit is mijn tussendoortje.' Ik wil dat ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
BMI is betrouwbaarder voor het meten van of je te dun bent (want een fanatieke sporter met allemaal spieren is niet dik, maar heeft wel een hoog BMI, maar voor te licht zijn bestaat niet zo'n excuus), taille-omtrek is dan weer betrouwbaarder voor het meten van of je te dik bent (want een dame met een itty bitty waist an'a round thing in yo face is niet te dun, maar heeft wel een kleine taille-omtrek, maar je krijgt niet zomaar een bolle buik zonder dik te zijn, behalve als je zwanger bent maar dat is vrij eenvoudig vast te stellen).
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n ma is allebei-handig; knippen en schrijven en zo is allemaal zowel links- als rechtsom mogelijk. Wel apart om te zien. Maar desondanks is ze toch ook wel onhandig. Zo slaat ze rustig grote spijkers in hardhouten deuren om een kerstversierseltje op te hangen
![]() ![]() |
![]() |
|
Jongens, help me even. Ik moet me in 30 seconden voorstellen en vertellen waarom ik een bepaald merk wil promoten.
Het is voor 4 dagen en 9 euro per uur, en aangezien ik dat erg goed kan gebruiken, heb ik ook echt hulp nodig ![]()
|
Verwijderd
|
Hoi, ik ben Phoebe, 43 jaar en wil Pillz promoten omdat ik net zo sprankelend ben als dit drankje. Ik houd ervan andere mensen te motiveren en denk dat ik geknipt ben voor deze baan! Ik ben flexibel en kan in gesprekken snel schakelen, dus ik ben alles wat jullie zoeken!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|