Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2012, 12:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het kan mij vrij weinig bommen of dunnerds willen afvallen, zolang ze maar niet overal lopen te whinen hoe dik ze zijn in de hoop op reacties a la "welnee meid, je bent juist heel SLANK!". Sowieso, doe er wat aan if you must en anders niet whinen.
Mijn beste vriendin is er na 7/8 jaar eindelijk achter dat ze vroeger niet dik was. Daarvoor moest ze eerst zwanger worden, 14 kilo aankomen en oude foto's terug zien, maar dan heb je ook wat. En nu vindt ze 52 ook een beetje overdreven.
Oud 30-05-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik ben gewoon zo'n wijf die het liefst heeft dat iedereen dikker en/of lelijker is. :')
En anders HAAT ik je.
Daar was zo'n briefgeheim van. Van een vrouw die haar vriendinnen op verjaardagen altijd een extra groot stuk taart gaf in de hoop dat ze dik werden :')
Oud 30-05-2012, 13:00
Verwijderd
Ik ben wel een beetje bang voor mezelf. Ik ben nu al aan de zware kant, en ik zie het al helemaal voor me dat ik mezelf alles toesta als ik eenmaal zwanger ben, want cravings. En als ik dan eenmaal kinderen heb dan krijg ik vast /care want druk.
Ik word een fat mommy
Oud 30-05-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel een beetje bang voor mezelf. Ik ben nu al aan de zware kant, en ik zie het al helemaal voor me dat ik mezelf alles toesta als ik eenmaal zwanger ben, want cravings. En als ik dan eenmaal kinderen heb dan krijg ik vast /care want druk.
Ik word een fat mommy
Maar je wil toch koste wat kost niet aan dat cliche voldoen? Dat is bij mij wel een stok achter de deur, ik wil niet zo'n typisch vrouwmens zijn dat na de kinderen een vette, verlepte Onslowien wordt
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens zeg ik altijd tegen iemand die zegt dat ze dik is, dat ze inderdaad een enorme reet heeft en dat ik niet snap dat ze nog kunnen bewegen met al die vetrollen overal.

Als je het zo hebben wil, kun je het zo krijgen
Verwijderd
Ik wilde coûte que coûte zeggen, maar ik wist niet hoe je dat schrijft nu wel, want ik heb het opgezocht.
Oud 30-05-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Maar je wil toch koste wat kost niet aan dat cliche voldoen? Dat is bij mij wel een stok achter de deur, ik wil niet zo'n typisch vrouwmens zijn dat na de kinderen een vette, verlepte Onslowien wordt
Ja, maar discipline en zelfbeheersing komen nauwelijks in mijn woordenboek voor, dus ik kan het mezelf heus wel voornemen, maar ik weet niet of er iets van terecht gaat komen /zwak
Verwijderd
Citaat:
Ah, goed te zien dat je nog enigzins realistisch bent.

Overigens zou jij echt baggervet moeten zijn met al je baksels
Nou ja, ik neem sowieso nooit meer dan 1 stukje, en dat is 1 keer per week. Vergeet niet dat ik 15 huisgenoten heb die het ook allemaal maar al te graag op eten!
Verwijderd
Zelfs een sportschoolabonnement van > 200 euro was voor mij destijds geen stok achter de deur om te gaan, ben 3 keer geweest denk ik.
Oud 30-05-2012, 13:04
Verwijderd
Oh ja wij hebben met een aantal meiden van ons huis een groupon-ding gekocht voor een fitnesscentrum vlak bij ons dus we gaan nu met z'n allen, dat is wel een goede stok achter de deur.
Oud 30-05-2012, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou ja, ik neem sowieso nooit meer dan 1 stukje, en dat is 1 keer per week. Vergeet niet dat ik 15 huisgenoten heb die het ook allemaal maar al te graag op eten!
Goed punt ik ben een deegvreter. Als ik muffins maak, heb ik hele kleine muffins, en de rest lik ik uit tot ik bijna moet kotsen
Oud 30-05-2012, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Zelfs een sportschoolabonnement van > 200 euro was voor mij destijds geen stok achter de deur om te gaan, ben 3 keer geweest denk ik.
Ja herkenbaar hoor maar wie voelt zich dan ook op z'n gemak in dat soort oorden. Misschien als je zelf een opgepompt gelhoofd genaamd Marcel bent. [/zwaar bevooroordeeld]
Oud 30-05-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ja herkenbaar hoor maar wie voelt zich dan ook op z'n gemak in dat soort oorden. Misschien als je zelf een opgepompt gelhoofd genaamd Marcel bent. [/zwaar bevooroordeeld]
Haha, een van mijn huisgenoten heet Marcel. HIj heeft geen opgepompt gelhoofd, maar hij voelt zich wel thuis in sportschooldingen enzo
Oud 30-05-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, een van mijn huisgenoten heet Marcel. HIj heeft geen opgepompt gelhoofd, maar hij voelt zich wel thuis in sportschooldingen enzo
I rest my case
Oud 30-05-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou ja, ik ging 'altijd' overdag, en dan was er geen hond. Dus dat viel wel mee.
Het was alleen dat ik op een gegeven moment zoiets had van 'nja, ik ben nu al een x aantal maanden niet geweest, ik kan mezelf nu niet meer vertonen', en toen ben ik niet meer gegaan
Oud 30-05-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou ja, ik ging 'altijd' overdag, en dan was er geen hond. Dus dat viel wel mee.
Het was alleen dat ik op een gegeven moment zoiets had van 'nja, ik ben nu al een x aantal maanden niet geweest, ik kan mezelf nu niet meer vertonen', en toen ben ik niet meer gegaan
Haha die schaamte ja
Oud 30-05-2012, 13:12
Verwijderd
Mijn grootste valkuil is dat ik alles opeet als er iets in huis is. Dus ik moet het gewoon niet kopen. Dat gaat redelijk goed, ik kan mezelf vrij goed beheersen in de supermarkt.
Oud 30-05-2012, 13:22
Verwijderd
BMI is trouwens utterly useless als het gaat om de bepaling of je een fatty bent of niet. Ter illustratie: mijn BMI zat in mijn prime rond de dertig, misschien zelfs meer.
Oud 30-05-2012, 13:24
Verwijderd
En toen was je geen fatty, wil je zeggen?

Of toen was je gespierd ofzo?

Nou, gespierd ben ik al totaal niet, dus bij mij gaat die BMI prima op.
Oud 30-05-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
En toen was je geen fatty, wil je zeggen?

Of toen was je gespierd ofzo?

Nou, gespierd ben ik al totaal niet, dus bij mij gaat die BMI prima op.
Nope, geen fatty. Wel sporten
Oud 30-05-2012, 13:27
Verwijderd
Ik zou net zeggen als je verder niet sport en alles kun je op zich wel aardig van BMI uitgaan .

Mijn huisgenoot is nu 2 tosti's aan het eten, en daar had ik het volgende gesprek mee.

'Heb je nog niet gegeten ofzo?'
'Jawel, ik heb zonet gewoon geluncht.'
'Oh, wat heb je gegeten dan, dat je nu weer eet ?'
'Ja, ook twee tosti's.'
'En nu weer '
'Ja, dit is mijn tussendoortje.'

Ik wil dat ook
Oud 30-05-2012, 13:30
Verwijderd
Mneh, BMI had een heel ander doel en opzet in plaats van waar het nu voor gebruikt wordt. Ik heb ergens een heel mooi artikel hierover maar kan het zo snel niet vinden.
Oud 30-05-2012, 13:33
Verwijderd
Wat dan?
Oud 30-05-2012, 13:33
Verwijderd
Ja, geen idee. Volgens mij hang ik volgens mijn middelomtrek heel erg op het randje van ondergewicht, wat gewoon niet klopt,ik heb gewoon van mezelf een extreem dunne taille en ik heb echt geen ondergewicht verder.
Oud 30-05-2012, 13:39
Verwijderd
Mijn BMI is 20.
Oud 30-05-2012, 13:40
Verwijderd
Ik ga die van mij hier maar niet neerzetten :')
Oud 30-05-2012, 13:45
Verwijderd
Dan is ie van mij ook prima.
Oud 30-05-2012, 13:50
Verwijderd
Phoebe, je wou toch zo'n Duitsland bandje?
Oud 30-05-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ga die van mij hier maar niet neerzetten :')
Bodyshots zijn veel interessanter en meer waarheidsgetrouw
Oud 30-05-2012, 13:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, geen idee. Volgens mij hang ik volgens mijn middelomtrek heel erg op het randje van ondergewicht, wat gewoon niet klopt,ik heb gewoon van mezelf een extreem dunne taille en ik heb echt geen ondergewicht verder.
Ik heb nog nooit een taillemeter gezien die kon uitdrukken dat je ondergewicht hebt. Alleen dat een vrouw maximaal een taille van 80 cm mag hebben, en een man een van maximaal 95. Jij had een taille van 70 cm toch? Dat is prima hoor, dan ben je echt niet te dun
Oud 30-05-2012, 13:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
The Rebecca Black song "Friday" is about the JFK assassination. The driver of the car he was assasinated in's name was Samuel Kickin (Kickin in the front seat, sittin in the back seat...). The assassination occured on a Friday and when he was shot the Secret Service yelled at Jackie Kennedy to "get down" (got to get down on Friday). Parts about the cold war and the spread of Communism are referenced (everybody's Russian) and to top it all off, in the hotel that morning JFK declined a breakfast of sausage, eggs and toast for a bowl of Bran Flakes instead (got to have my bowl- got to have cereal). Also, the following Monday JFK was supposed to sign a bill into law requiring all public schools to provide bus transportation for their students (got to catch my bus...)

Oud 30-05-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
1. Pak een meetlint.
2. Meet op het smalste deel van je middel. Dus tussen de bovenkant van je bekken en de onderkant van je onderste rib.

Onderstaande indeling geldt voor volwassenen van 18 tot ongeveer 60 jaar.

Mannen Vrouwen
tussen 79 en 94 cm tussen 68 en 80 cm probeer op gewicht te blijven (geen verhoogd risico)
tussen 94 en 102 centimeter tussen 80 en 88 cm blijf op gewicht (nog geen verhoogd risico, maar de gevarenzone komt in beeld)
102 cm of meer 88 cm of meer probeer af te vallen (verhoogd risico)

Is de middelomtrek bij mannen kleiner dan 79 cm, dan is sprake van ondergewicht. Bij vrouwen is dat het geval bij een middelomtrek kleiner dan 68 cm.
Oh, die tabel is wel lekker helemaal verneukt maar goed, gaat om het idee.
Oud 30-05-2012, 13:57
Verwijderd
Patienten willen mij altijd van die onmogelijk moeilijke vragen stellen zoals "hoe laat is het bezoekuur vanavond"
Oud 30-05-2012, 13:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, die tabel is wel lekker helemaal verneukt maar goed, gaat om het idee.
huh echt maar dat is dan ook lekker betrouwbaar Want ik zit echt best ver in het ondergewicht volgens dat ding dan (rond de 60 cm tailleomtrek) maar dan nemen ze niet mee dat mijn heupen bijna 100 cm omtrek zijn enzo.
Oud 30-05-2012, 14:02
Verwijderd
BMI is betrouwbaarder voor het meten van of je te dun bent (want een fanatieke sporter met allemaal spieren is niet dik, maar heeft wel een hoog BMI, maar voor te licht zijn bestaat niet zo'n excuus), taille-omtrek is dan weer betrouwbaarder voor het meten van of je te dik bent (want een dame met een itty bitty waist an'a round thing in yo face is niet te dun, maar heeft wel een kleine taille-omtrek, maar je krijgt niet zomaar een bolle buik zonder dik te zijn, behalve als je zwanger bent maar dat is vrij eenvoudig vast te stellen).
Oud 30-05-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
huh echt maar dat is dan ook lekker betrouwbaar Want ik zit echt best ver in het ondergewicht volgens dat ding dan (rond de 60 cm tailleomtrek) maar dan nemen ze niet mee dat mijn heupen bijna 100 cm omtrek zijn enzo.
Precies dat heb ik dus ook ja. Gewoon een dunne taille maar dan schijnt het niet te bestaan dat je gewoon een hele prima kont hebt
Oud 30-05-2012, 14:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
BMI is betrouwbaarder voor het meten van of je te dun bent (want een fanatieke sporter met allemaal spieren is niet dik, maar heeft wel een hoog BMI, maar voor te licht zijn bestaat niet zo'n excuus), taille-omtrek is dan weer betrouwbaarder voor het meten van of je te dik bent (want een dame met een itty bitty waist an'a round thing in yo face is niet te dun, maar heeft wel een kleine taille-omtrek, maar je krijgt niet zomaar een bolle buik zonder dik te zijn, behalve als je zwanger bent maar dat is vrij eenvoudig vast te stellen).
OMG gebruik je die uitdrukking ook in je artsenpraktijk als iemand een smalle taille heeft? <33
Oud 30-05-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
OMG gebruik je die uitdrukking ook in je artsenpraktijk als iemand een smalle taille heeft? <33
nee toch maar niet.
Oud 30-05-2012, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jammer
Wel goed uitgelegd trouwens. Dat een BMI is voor ondergewicht en een tailleomtrek voor overgewicht.
Oud 30-05-2012, 14:27
Verwijderd
Ffffffffffffffffuuuuuuuu, collega vond het leuk om zijn anekdote te voorzien van bruuske armbewegingen waarbij hij pardoes de beker koffie uit m'n klauw roste Nu zit er koffie op mijn broek
Oud 30-05-2012, 14:30
Verwijderd
Oud 30-05-2012, 14:31
Verwijderd
Saillant detail: het was natuurlijk geen koffie maar chocolademelk
Oud 30-05-2012, 14:31
Verwijderd

Een tweedejaars heeft me haar samenvatting toegemaild van een vak waarvan je echt achterlijk veel artikelen moet lezen. <3 Nu hoef ik maar 21 pagina's te leren in plaats van extreem veel lezen en samen te vatten en dan mijn eigen samenvatting te leren
Oud 30-05-2012, 14:32
Verwijderd
Anders doe je even lekker bijdehand. Enig idee hoe kut het is je verse bakkie in rook op te zien gaan als je er al helemaal op ingesteld bent? Net als dat laatste koude slokje. DEERNISWEKKEND
Oud 30-05-2012, 14:37
Verwijderd
Ik vraag me altijd af bij mensen die een smiley zo typen: (:
of ze linkshandig zijn.
Oud 30-05-2012, 14:38
Verwijderd
Ik vind die smiley's altijd heel verwarrend
Oud 30-05-2012, 14:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja Dat zijn ook mensen die de camera andersom op zijn kant houden.
Oud 30-05-2012, 14:43
Verwijderd
M'n ma is allebei-handig; knippen en schrijven en zo is allemaal zowel links- als rechtsom mogelijk. Wel apart om te zien. Maar desondanks is ze toch ook wel onhandig. Zo slaat ze rustig grote spijkers in hardhouten deuren om een kerstversierseltje op te hangen "Ja, eh, het hangt toch!"
Oud 30-05-2012, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, help me even. Ik moet me in 30 seconden voorstellen en vertellen waarom ik een bepaald merk wil promoten.

Het is voor 4 dagen en 9 euro per uur, en aangezien ik dat erg goed kan gebruiken, heb ik ook echt hulp nodig ik ga het merk niet noemen, want Google, maar het is die ene appelciderinfles met hete mannen reclames.
Oud 30-05-2012, 15:09
Verwijderd
Hoi, ik ben Phoebe, 43 jaar en wil Pillz promoten omdat ik net zo sprankelend ben als dit drankje. Ik houd ervan andere mensen te motiveren en denk dat ik geknipt ben voor deze baan! Ik ben flexibel en kan in gesprekken snel schakelen, dus ik ben alles wat jullie zoeken!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten