Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
dat gevoel heb ik elke ochtend als ik opsta ;o huhu.
Maar nee, ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat ik echt een avond/nacht mens ben, en na 3+ jaar 'fulltime werken' nog steeds niet 'fatsoenlijk' kan slapen doordeweeks; soms kom ik thuis en wil ik het liefst neerploffen en niets doen maar dat is de makkelijke oplossing; dan is het gewoon beter om even echt iets 'actiefs' te gaan doen voordat het een gewoonte begint te worden, anders sliep ik wel 14 uur per dag denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met late diensten kan ik makkelijk met 5-6 uur slaap per dag zonder aan het eind van de week helemaal finito te zijn ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-06-2012 om 21:05. |
![]() |
|
![]() En ik heb het gevoel dat ik vanavond niet erg op tijd in mijn bed zal liggen. Want ik stuiter alle kanten op, én ik moet de cavia's nog schoonmaken.
|
Ik ben absoluut een avond/nacht mens.
Heb vorige week 5 dagen lang vroeg gewerkt en dat heeft me redelijk gesloopt. Heel deze week werkte ik 's middags, maar het was toch too much. Ik had net een soort van mental breakdown en ben naar huis gestuurd. Ik voelde me echt zo ziek en ik trok 't gewoon niet meer. Een paar uurtjes slapen heeft me wel goed gedaan nu, maar ik ben nog steeds misselijk. ![]()
|
Oh, dat klinkt positief, inderdaad
![]() Ja, hier gaat alles ook zo zijn gangetje. Stage gaat prima, gelukkig was het niet zo'n overvolle week als vorige week, dus ![]()
|
Nee, die weg is me te lang
![]() En om eerlijk te zijn, heb ik nog geen ratjes gezien op het normale spreekuur. Misschien een beetje cru om te zeggen, maar ik heb ze alleen gezien om ingeslapen te worden ![]()
|
Ik kan me wel voorstellen dat je dat te lang duurt. Een vriendinnetje van me van vroeger ging wel dat hele pad doorlopen. Ze kwam van het speciaal onderwijs vanwege dyslexie, maar was gewoon intelligent. Toen ik haar voor het laatst sprak was ze inmiddels op het HBO aanbeland, nog steeds onderweg naar diergeneeskunde.
En tja, ratjes worden ook niet heel oud helaas.. Daarom vind ik het ook extra jammer dat ik mijn beesies nu zo'n tijd uit logeren moest sturen. Gelukkig zijn ze in heel goede handen! ![]() ![]() Overigens ben ik zelf wel vaak bij de dierenarts geweest toen ik mijn ratjes vorig jaar net had. Een van hen had de eerste drie weken oorontsteking die met geen mogelijkheid wilde verdwijnen. Was echt zielig en je kunt het nu nog steeds merken (ze is klein en heel nerveus). En ik was heel ongerust en bang dat ik alles verkeerd deed want ik had niet eerder ratjes gehad ![]() |
![]() |
|
Haaaaaa, wat fijn, tot 11 uur geslapen <333 Ik ben nog steeds teringmoe, maar het is zo'n fijn idee om gewoon een goede lange nacht te hebben gemaakt.
|
Ik heb een nieuwe serie ontdekt. Suits. Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ik vind het wel leuk. Het is iig iets minder beschamend dan andere series die ik ook volg.
|
Verwijderd
|
Normaal gaan we op zaterdag barbecuen, maar volgens buienradar is er een regenwolk van 5 km breed en 300 km lang die zich de komende twaalf uur gaat bezighouden met precies over Enschede trekken. Dus gaan we maar gourmetten. Waarop een vriendin van ons smst dat ze haar gourmetslet en twee kobrommers mee zal brengen
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm, ben nog niet buiten geweest, maar ik doe ook maar een lange broek aan dan.
Ik ga zo op weg naar het ouderlijke dorp om daar naar een kampeerfeest te gaan van vrienden. Dus ik moet iets aan wat feestelijk is, maar wel camping-resistant. Tricky.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zit ook al de hele dag in pyjama. Tot een van mijn huisgenoten langs kwam en me vertelde dat ik moet gaan studeren, en in ieder geval moest douchen en aankleden, zodat het in ieder geval leek alsof ik productief was. Dus nu heb ik gedoucht. |
![]() |
|
Thanks voor de knuffel. Kan ik wel gebruiken na m'n mental breakdown van gisteren.
En ik kwam net op Leiden Cs een vriend tegen die naar hetzelfde feestje gaat in m'n parental dorp en hij viel om in de rijdende trein en had binnen een minuut al een bloedende bek en ging zoals gewoonlijk super emo zitten doen. Gezellig weer. Gelukkig zit ik nu alleen in de stoptrein en probeer ik weer een beetje vrolijk te worden met podcasts.
|
|