| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, als het daarover gaat voel ik me op geen enkele manier meer of minder gmoerelig dan.. de rest van de mensheid.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij moet ook gewoon op een iets subtielere manier beïnvloed worden ![]() Ik wacht eigenlijk al best lang op een pm Niet dat je je moet haasten hoor! Ik weet heus wel dat ik er zelf ook lang over doe. Het is gewoon wel ja.. Ik zou het enorm waarderen
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
<3
|
|||
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Ik werd net gebeld door een Fransman. Hij zei: "Bonjour monsieur, je voudrais le blu di bleh de peu le bleh."
Ik zei: "I don't speak French. You have the wrong number." Hij zei: "No English!" Ik zei: "Wrong. Number." Hij zei: "Moment.... No English!" Ik zei: "WRONG. NUMBER." Hij zei: "Speak French." Ik zei: "No." Hij zei: "Speak French!" Ik zei: "No!" Hij zei: "Le bluh die le jardin die plais puh die bluh bluh bluh." Uiteindelijk dacht ik dat ik mijn punt duidelijk gemaakt had, en toen hing ie op. Vijf minuten later belde hij weer en hadden we hetzelfde gesprek.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Zeg, het is dankzij mijn uitstekende timemanagement-skills dat ik forummen weet te combineren met een fulltime baan, alleen de concentratie voor het juiste gebruik van de Nederlandse taal schiet er dan vaak bij in
|
|
||
|
Citaat:
*carn over z'n bolletje aait*
|
|
||
|
Citaat:
Had vandaag de bank aan de lijn, mn hypotheek is zo goed als rond, ze moeten nog een formuliertje accorderen en dat gebeurd naar verwachting morgen. Dus dan is alles wat dat betreft geregeld. Heeft me wel wat slapeloze nachten en stress bezorgd; maar goed, dat hoort er bij zegt men. Naar alle waarschijnlijkheid dus 9 juli het transport, en dan in de loop van juli verhuizen. Begin augustus moet de boel dus redelijk af ende klaar zijn.
Laatst gewijzigd op 25-06-2012 om 17:49. |
||
![]() |
|
|