Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelfs gelezen dat Allah/God ons goede punten geeft als je de negatieve gedachtes niet in de praktijk uitvoert. Dus als iemand een hele plan heeft om iemand te vermoorden, maar uiteindelijk voert hij/zij die daad niet, dan ontvangt men gratis goede puntjes, of hoe je het ook noemen wilt.
||
Citaat:
en waar staat dan dat anale seks verboden is ?. ik dacht alleen dat het homo zijn afgekeurd werd. of in ieder geval seks met iemand van het zelfde geslacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Serieus man, dat is onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neigingen kunnen dus van alles en nog wat zijn, ik heb er zelf ook heel wat ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas is god zoals beschreven in de populaire fictie hypocriet, egoistisch en geeft hij geen fuck om ongelovigen. Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Van de late middeleeuwen tot eind 18e eeuw schreef de etiquette - en werd in medische handboeken aangeraden - alleen de delen van het lichaam te wassen welke zichtbaar waren voor het publiek. Dus het gezicht, oren, hals, handen en voeten. Dit omdat men dacht dat het wassen ook de natuurlijke beschermlaag van de huid zou verwijderen. (bron: wikipidia)
||
Citaat:
![]() Waarom zou je je zin om seks met mannen te hebben als man tegenhouden als je die hebt? Dat god je dan gewoon "juist" maakt. De klootzak.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Verder heb je nog steeds niet duidelijk gezegd wat er mis is met anale seks en alcohol, behalve dan dat het in je heilige boek staat. Weet je het überhaupt wel of neem je gewoon alles klakkeloos over wat in dat boek staat.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder is het zo dat de mens zo veel wil, zelfs dingen die duidelijk alleen schade brengen. Want we willen korttermijn geluk en vergeten dat dat soms in de toekomst alleen schade kan toebrengen.
|
Maar wat is er nou mis met anale seks? Goed condoom eromheen en er kan weinig mis gaan, ook hygienisch is het dan niet zo erg, en anders was je je leuter af na een anaal feestje.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Het risico op een soa is bij anale seks veel groter dan welk ander seksueel contact dan ook. Dit komt doordat er heel makkelijk (makkelijker dan elders, bijv. de vagina) een wondje wordt veroorzaakt.
Dat Aids zich in de jaren 80 zo snel verspreidde kwam vooral doordat homoseksuelen in die tijd weinig tot geen beschermde anale seks hadden. De kans op HIV bij anale seks is ook 5x hoger dan bij 'normale' seks. Dit geeft volgens mij wel het punt aan waar het naar terug te leiden is. In de tijd dat dit opgeschreven werd was er geen bescherming tegen soa's en kan ik me voorstellen dat wanneer het risico op soa's zoveel hoger zou zijn, het beter was om anale seks maar gewoon te verbieden (al vraag ik me af of die bewoording is gebruikt. Volgens mij was het meer een man die het bed deelt met een andere man. Maar volgens mij komt dat min of meer op hetzelfde neer). Tegenwoordig lijkt het misschien achterhaald maar er valt nog zeker wel een wijze les uit te halen. Niemand kan een ander verbieden anale seks te hebben. Het is alleen wel wenselijk, gezien de risico's, om een condoom te gebruiken.
||
Citaat:
HIV is trouwens sowieso niet de reden waarom homoseksualiteit slecht is volgens religies, aangezien de eerste epidemie pas eind jaren '50 uitbrak. En ik vraag me ten zeerste af in hoeverre men in de tijd dat bijvoorbeeld de Bijbel is geschreven op de hoogte was van SOA's (en of dat dus überhaupt invloed heeft gehad op het gezeik over homoseksualiteit). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het oproep tot het gebed: adhan. Toerkoe | 411 | 02-09-2012 15:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |