Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je in een huis woont waar je nooit veel hebt gehad met huisgenoten hoeft iemand inderdaad alleen maar leefbaar te zijn. Als je in een huis woont waar je elkaar elke dag spreekt en goed met elkaar kunt is het kut om er dan iemand bij te hebben met wie je dat niet hebt. Dat is toch niet zo vreemd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens nog even als zij-opmerking, het is natuurlijk ook wel wat makkelijker om commentaar te geven als je een fijn huisje hebt waar je het helemaal naar je zin hebt. Ik zou dat volgens mij ook doen omdat ik me dan simpelweg niet echt zou kunnen voorstellen wat voor vreselijks er nou in hemelsnaam zou kunnen gebeuren. Maar het is echt heel heel naar als je je niet op je gemak voelt in je eigen huis, vooral als je nergens anders naartoe kan, zoals ik. Ik bedoel, ik kan niet "even" naar mijn ouders als ik me niet prettig voel.
|
![]() |
|
Ik heb een superfijne goeie huisarts, maar zodra ik een klacht heb waarbij ik een kledingstuk uit moet trekken (vooral bij dingen op (secundaire) geslachtsdelen) krijg ik een of andere vrouw die op zich best goed is enzo maar waar ik me niet half zo goed bij op mijn gemak voel. Ik vind dat best wel seksistisch, dat ze er maar vanuit gaan dat omdat ik iets aan mijn borst heb ofzo, ik wel een vrouwelijke arts zal willen in plaats van de man waar ik al drie jaar bij zit ondanks dat ik inmiddels in een heel andere buurt woon.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, het hangt er vanaf. Niet iedereen voelt zich op z'n gemak bij een close huis met een sfeer zoals de onze
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja. Nou ja, nu zijn onze kamers behoorlijk klein, dus daar kun je niet zo gemakkelijk zitten. Daarvoor hebben we een fusie.
Maar ik blijf behoorlijk bij mijn standpunt, als we weer zo'n rare idioot krijgen zoals die onderhuurder, dan zou ik serieus hier weggaan of hem wegpesten. Ik weiger om ergens te wonen waar ik me niet op mijn gemak voel (jezus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb bij een vriendin gewoond met een moeder waar ik doodsbang voor was.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Want jij vindt het normaal om spuiten in de gang te vinden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|