Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2012, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik herinner mij met warme gevoelens het kerstdiner waarbij mijn moeder aan mijn beide oma's moest uitleggen wat een buttplug is.
Wat!
Advertentie
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik herinner mij met warme gevoelens het kerstdiner waarbij mijn moeder aan mijn beide oma's moest uitleggen wat een buttplug is.
Oh my, in onze familie is het woord 'seks' zelfs nog nooit gevallen geloof ik.
Verwijderd
Godallejezus, 3-2 voor Belgie. Van Gaal zal wel een tantrum krijgen straks in de kleedkamer.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vette oma was dat, met haar zonnebril tijdens Oud en Nieuw.
Ja. Die leeft nog gewoon, hoor.
Oud 15-08-2012, 21:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat!
Het onderwerp kwam gewoon ter sprake aan tafel, en mijn oma's zeiden 'buttplug?', dus ja, toen moest dat even uitgelegd worden.
Verwijderd
Citaat:
Ja. Die leeft nog gewoon, hoor.
Ja weet ik.

GODVERDOMME 4-2!!!
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Oud 15-08-2012, 21:25
Verwijderd
Nee jongens, de voetbaljaren zijn voorbij voor Nederland. We moeten een andere sport gaan supporten.

Ik stem voor curling.
Oud 15-08-2012, 21:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het onderwerp kwam gewoon ter sprake aan tafel, en mijn oma's zeiden 'buttplug?', dus ja, toen moest dat even uitgelegd worden.
Wat dachten zij dan dat het was
Oud 15-08-2012, 21:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee jongens, de voetbaljaren zijn voorbij voor Nederland. We moeten een andere sport gaan supporten.

Ik stem voor curling.
Hockey! Poolen!
Oud 15-08-2012, 21:27
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat dachten zij dan dat het was
Nou ja, zij hadden dus geen idee. Volgens mij was het mijn moeder die erover begon.
Oud 15-08-2012, 21:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik stem voor curling.
World of Warcraften.
Oud 15-08-2012, 21:28
Turk February
Turk February is offline
(8) I'm a mad motherfucker don't you know, and I'll crawl over fifty good pussies just to get to one fat boy's asshole (8)
Oud 15-08-2012, 21:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
World of Warcraften.
Oud 15-08-2012, 21:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is trouwens wel ontzettend verwarrend dat Brabanders hun kinderen zo graag naar Maria vernoemen. We hebben in de familie een Martin, Marieke, Marij, Maartje, Martje, Martien, Marlou, Marco en Marius
En dat is aangetrouwde familie niet mee gerekend.

Martino Brabander naamzoek, trouwens.
IK BEN GEEN BRABANDER
Oud 15-08-2012, 21:30
Verwijderd
Citaat:
IK BEN GEEN BRABANDER

Alsof een Limburger niet nóg erger is.
Oud 15-08-2012, 21:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is trouwens wel ontzettend verwarrend dat Brabanders hun kinderen zo graag naar Maria vernoemen. We hebben in de familie een Martin, Marieke, Marij, Maartje, Martje, Martien, Marlou, Marco en Marius
En dat is aangetrouwde familie niet mee gerekend.

Martino Brabander naamzoek, trouwens.
Daarnaast is de naam Martin niet afgeleid van Maria, maar van Mars. Die was er eerder dan Maria. En ook een jongen.
Oud 15-08-2012, 21:32
Verwijderd
Oh ik vergeet steeds of je nou Brabander of Limburger bent
Oud 15-08-2012, 21:32
Verwijderd
De oma van mijn vriendje zei de eerste keer dat ik bij hem was (hij woont bij zijn oma): "O Katjusha, blijf maar slapen! Dat zou N ook heel erg leuk vinden!" We hadden toen drie dagen met elkaar, dus ik, net meisje dat ik ben, sloeg dit voorstel af.

Uiteindelijk miste ik de laatste bus naar huis, dus ik moest alsnog blijven slapen. Mama maakt.me dood als ze dat ontdekt, trouwens. Maar dat is weer een ander verhaal.
Oud 15-08-2012, 21:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Och, boeie, over niet al te lang mag je mama je niet meer doodmaken want dan ben je 18 en verantwoordelijk voor je eigen achterlijkheid
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet dat je achterlijk bent, ik bedoelde dit in het algemeen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh ik vergeet steeds of je nou Brabander of Limburger bent
Nou, vanaf nu denk je maar gewoon aan de oorlogszuchtige god Mars die je achterna komt zitten als je denkt dat ik een Brabander ben en mijn naam incorrect is afgeleid van Maria.
Oud 15-08-2012, 21:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Alsof een Limburger niet nóg erger is.
ja, enorm erg
Verwijderd
Citaat:
ja, enorm erg
Kusjes hoor.
Verwijderd
Toch denk ik dat bij de vele Martins en Martiens in mijn extended family meer aan Maria gedacht is dan aan Mars, toen de naam werd bedacht ongeacht de correcte etymologie.
Oud 15-08-2012, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik ga maar eens slapen. Ik ben niet supermoe, maar moet er morgen weer vroeg uit om boterhammetjes te smeren voor mee naar school
Oud 15-08-2012, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 15-08-2012, 21:40
Verwijderd
Haha, die voetballers na een wedstrijd. Als ik Wessie mag geloven, hebben ze een wereldpot gespeeld
Oud 15-08-2012, 21:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toch denk ik dat bij de vele Martins en Martiens in mijn extended family meer aan Maria gedacht is dan aan Mars, toen de naam werd bedacht ongeacht de correcte etymologie.
Achja. Ik ben gewoon naar mijn opa vernoemd, dus ik denk dat mijn ouders sowieso niet zo met etymologie bezig waren. Ik krijg wel nog ieder jaar een cadeautje op mijn naamsdag van mijn moeder (maar de hare vergeet ik altijd ). Haar doopnaam is trouwens Maria.
Oud 15-08-2012, 21:44
Verwijderd
Ik bak altijd een taart voor mezelf op mijn naamdag. Ik vind dat een feest van belang, maar mijn familie heb ik daar nog niet van kunnen overtuigen.

Ik vier mijn naamdag meestal op 25 november, trouwens, naar de heilige Catharina. Maar dat is natuurlijk niet correct, ik ben Anna gedoopt. Uit dat dilemma ben ik nog steeds niet helemaal.
Oud 15-08-2012, 21:45
Verwijderd
Ik probeer altijd midzomerdag te vieren, omdat dat iets is waar ik daadwerkelijk blij mee ben. Maar ik vergeet altijd vrij te vragen.
Oud 15-08-2012, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha, die voetballers na een wedstrijd. Als ik Wessie mag geloven, hebben ze een wereldpot gespeeld
Altijd weer die 'eerste 20 minuten' die goed gespeeld zijn :') Altijd hetzelfde riedeltje. Daarna geven we de wedstrijd uit handen en verliezen we keihard.
Oud 15-08-2012, 21:49
Verwijderd
WAT!

Ik ging voor de grap even mijn naamdag opzoeken, want ik weet 'm niet.

Staat er:

16 augustus
(26 december)

Dat is morgen!!!!! What are the odds!

Waarom twee dagen eigenlijk?
Oud 15-08-2012, 21:51
Verwijderd
Dat kun je vast opzoeken. Misschien was er zowel een heilige stefanie als een heilige stefan om een dag naar te vernoemen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik probeer altijd midzomerdag te vieren, omdat dat iets is waar ik daadwerkelijk blij mee ben. Maar ik vergeet altijd vrij te vragen.
Daar moeten ze gewoon een nationale feestdag van maken!
Verwijderd
Haha!

Colin ------ geen naamdag gevonden.

Bok voor je! Haal zometeen je naam weg hoor.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben vernoemd naar een boek met veel vieze seks-met-veel-metaforen. En als ik een jongen was geweest was ik naar een ander boek met veel vieze seks-met-veel-metaforen genoemd. En ik ben ook naar een dramatische russische roman genoemd.
Martiño
Martiño is offline
Iedereen weet toch hoe noedels heet?
Verwijderd
Ik heb geen naamdag. Ik ben ook niet vernoemd, maar ik ben wel geinspireerd op 'Sara' van Bob Dylan.
Oud 15-08-2012, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Dat kun je vast opzoeken. Misschien was er zowel een heilige stefanie als een heilige stefan om een dag naar te vernoemen.
Nee mijn naam is sowieso afgeleid van Stefanus.
Oud 15-08-2012, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Iedereen weet toch hoe noedels heet?
Ja, maar hij wil niet dat het googlebaar is ofzo.
Oud 15-08-2012, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen naamdag. Ik ben ook niet vernoemd, maar ik ben wel geinspireerd op 'Sara' van Bob Dylan.
Ik ook niet. Althans niet in Europa.
Oud 15-08-2012, 21:54
Verwijderd
Uice heeft zelfs 4 naamdagen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar hij wil niet dat het googlebaar is ofzo.
ohzo maar noedelhap, je had je site toch ook wel vaker gepost? en daar staat ook je naam in
Verwijderd
Mijn vader wilde Katya en mijn moeder Tina, dus toen hebben ze er Katarina van gemaakt. En dan nog Anna voor de kerk.
Oud 15-08-2012, 21:56
Verwijderd
Mijn ouders wilden me misschien Helena noemen. Echt als roepnaam hè.

Ik vind jou (Etma) en Fizzle wel personen die dat een leuke naam vinden trouwens. Maar Helena, stel je voor.
Oud 15-08-2012, 21:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ohzo maar noedelhap, je had je site toch ook wel vaker gepost? en daar staat ook je naam in
Ze mag de naam ook wel laten staan hoor van mij.

En ja, op zich ben ik al googlebaar, voor wie z'n best doet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik vind jou (Etma) en Fizzle wel personen die dat een leuke naam vinden trouwens. Maar Helena, stel je voor.
Ik vind je echt naam leuker

Mijn vader wilde me Sophie noemen, mijn moeder wilde iets anders. Kun je raden wat er van Sophie geworden is
Verwijderd
Mijn zus vindt dat mijn nichtje haar dochtertje zo schattig huilt. Dat vind ik fijn voor haar, maar ik vind het ook wel wat eigenaardig . Nouja, niet als je bedenkt dat ze nu pas net haar ook echt kan horen huilen.
Oud 15-08-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:

Mijn moeder wilde mij ook Lena noemen, ja. Al is dat beter dan Helena.

Ik vind Helena een beetje gemeen klinken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten