Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste beeldbuiskinderen, wat ga ik nu maken?
1) Een serieuze portretstudie van Nikola Tesla en die dan combineren met wat kerkelijke design-elementjes, zodat het icoon-achtig wordt 2) Een fictieve advertentie van een nieuw revolutionair dieet (namelijk, vaker honger hebben) Nou? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die hier zit nu in de keuken, maar omdat hij zichzelf elke keer laat vallen, durf ik er niet zo goed in de buurt te komen. En hij is best groot.
|
toen ik in mijn eerste eigen huis woonde zat er een keer een hommel in m'n kamer. Ik heb toen ongeveer mijn halve kledingkast van de trap naar beneden gegooid in de hoop hem te raken. Ik heb zelfs met terpetine gegooid en nadat alles onder de kleding en terpetine zat had ik hem EINDELIJK. Toen heb ik er een doekje overheen gegooid en met een bezem in een hoekje geveegd en gewacht tot ik bezoek zou krijgen die hem wilde opruimen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb wel eens hommels weggehaald voor mijn hond. Die had er een keertje eentje ingeslikt en was bijna gestikt door al die haren. Sindsdien ging hij heel zielig in een hoekje zitten als hij iets hoorde zoemen en dat vond ik zo naar, dat ik geloof ik tot 3x toe zo'n beest heb gevangen en buiten los heb gelaten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Gelukkig heb ik anne nu voor deze dingen. En als het er op aan komt moet ik muizen voor haar verwijderen want die vindt zij vies en eng.
||||
Citaat:
![]() Grote spinnen, als ze op de grond zitten, of iig niet ondersteboven, die doe ik weleens overgieten met kokend water. Maar dat is eng/vies ook hoor. En insectenspray. ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() @ Para, het dieet . ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Handig inderdaad, lijkt een beetje op oma Gelderland ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb eens mijn bank de halve kamer omvergerold omdat een spin dreigde neer te vallen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het vieste is hoe die pootjes als een soort waaier synchroon op en neer gaan, als ze zich laten vallen. Brrrr. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, I know ![]()
||
Citaat:
![]() Gatverrr. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik wil wel beledigd zijn als dat beter bij je bui past?
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik ben nu met mijn moeder een strategie aan het bedenken over whatsapp. Zij vindt dat ik hem gewoon moet opzuigen vanaf het plafond, maar ik denk dat ie dan via de stang op me valt. Dus ik wil hem eerst op de grond, maar hoe!
||
Citaat:
Ennem, eerst ondersproeien met spray dus. |
![]() |
|
|