Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2012, 20:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ja, de place to be.
we waren in middelburg voor anne d'r zusje die daar nu studeert. Nogal een prestigieuze school want als je één onvoldoende haalt krijg je een officiele waarschuwing en bij 2 onvoldoendes (per jaar) word je van school getrapt
Het is niet zo zeer prestigieus als wel pretentieus.
Advertentie
Oud 25-08-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Spinnen hebben alleen maar 8 poten om eng mee te doen en 's nachts over je gezicht te lopen.
Ah getver, ja

Ik liep gisteren in het donker de trap op en mijn hand kwam onderweg iets tegen op de leuning. Ik bleek een spin te hebben vermorzeld. Bah
Oud 25-08-2012, 20:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, maar dat is op zo'n beetje alle universiteiten zo, hoor. En op het HBO misschien ook wel.

Tenminste, je wordt niet zo snel van school getrapt, maar je mag in het hoger onderwijs geen onvoldoendes halen. Dat is ook logisch, want stel je voor dat je huisarts tegen je zegt van 'ja, er is wat met je hart, maar ik weet niet precies wat want toen ik daar tentamen over had was ik dronken', bij wijze van spreken.
Ik heb tientallen onvoldoendes gehaald op de universiteit. Maar ja, dan moet je herkansen hè.
Oud 25-08-2012, 20:38
Verwijderd
Nu komt Koefnoen. Ben benieuwd of het nog wat is.
Oud 25-08-2012, 20:45
Verwijderd
Beste beeldbuiskinderen, wat ga ik nu maken?

1) Een serieuze portretstudie van Nikola Tesla en die dan combineren met wat kerkelijke design-elementjes, zodat het icoon-achtig wordt
2) Een fictieve advertentie van een nieuw revolutionair dieet (namelijk, vaker honger hebben)

Nou?
Oud 25-08-2012, 20:46
Verwijderd
Het eerste is nuttiger om te doen, het tweede leuker. Beide kan ik gebruiken om op te sturen naar (twee verschillende) instanties/dingen waarvan ik wil dat ze me publiceren.
Oud 25-08-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb tientallen onvoldoendes gehaald op de universiteit. Maar ja, dan moet je herkansen hè.
Ja, ik doelde vooral op dat je gewoon alles moet halen. En bij veel opleidingen heb je beperkte herkansingsmogelijkheden (één keer per vak, X keer per jaar, Y keer per opleiding, etc) maar technische natuurkunde is daadwerkelijk moeilijk dus ik geloof graag dat ze er bij jullie wat losser mee omspringen.
Oud 25-08-2012, 20:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ah getver, ja

Ik liep gisteren in het donker de trap op en mijn hand kwam onderweg iets tegen op de leuning. Ik bleek een spin te hebben vermorzeld. Bah
He gatverdamme

Die hier zit nu in de keuken, maar omdat hij zichzelf elke keer laat vallen, durf ik er niet zo goed in de buurt te komen. En hij is best groot.
Oud 25-08-2012, 20:59
Zeppelin
Zeppelin is offline
toen ik in mijn eerste eigen huis woonde zat er een keer een hommel in m'n kamer. Ik heb toen ongeveer mijn halve kledingkast van de trap naar beneden gegooid in de hoop hem te raken. Ik heb zelfs met terpetine gegooid en nadat alles onder de kleding en terpetine zat had ik hem EINDELIJK. Toen heb ik er een doekje overheen gegooid en met een bezem in een hoekje geveegd en gewacht tot ik bezoek zou krijgen die hem wilde opruimen
Oud 25-08-2012, 21:00
Verwijderd
Citaat:
He gatverdamme

Die hier zit nu in de keuken, maar omdat hij zichzelf elke keer laat vallen, durf ik er niet zo goed in de buurt te komen. En hij is best groot.
Hoe weet je dat hij nu in de keuken zit?
Oud 25-08-2012, 21:01
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Beste beeldbuiskinderen, wat ga ik nu maken?

1) Een serieuze portretstudie van Nikola Tesla en die dan combineren met wat kerkelijke design-elementjes, zodat het icoon-achtig wordt
2) Een fictieve advertentie van een nieuw revolutionair dieet (namelijk, vaker honger hebben)

Nou?
Tesla natuurlijk, gek. En als je dat dieet maakt wil ik het wel op mijn blog posten?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
toen ik in mijn eerste eigen huis woonde zat er een keer een hommel in m'n kamer. Ik heb toen ongeveer mijn halve kledingkast van de trap naar beneden gegooid in de hoop hem te raken. Ik heb zelfs met terpetine gegooid en nadat alles onder de kleding en terpetine zat had ik hem EINDELIJK. Toen heb ik er een doekje overheen gegooid en met een bezem in een hoekje geveegd en gewacht tot ik bezoek zou krijgen die hem wilde opruimen
Goed verhaal

Ik heb wel eens hommels weggehaald voor mijn hond. Die had er een keertje eentje ingeslikt en was bijna gestikt door al die haren. Sindsdien ging hij heel zielig in een hoekje zitten als hij iets hoorde zoemen en dat vond ik zo naar, dat ik geloof ik tot 3x toe zo'n beest heb gevangen en buiten los heb gelaten.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, ik doelde vooral op dat je gewoon alles moet halen. En bij veel opleidingen heb je beperkte herkansingsmogelijkheden (één keer per vak, X keer per jaar, Y keer per opleiding, etc) maar technische natuurkunde is daadwerkelijk moeilijk dus ik geloof graag dat ze er bij jullie wat losser mee omspringen.
Ja, toen ik in het derde jaar zat o.i.d. hebben ze de regels wel iets aangescherpt, daarna mocht je vakken nog maar 2 keer herkansen. Daarvoor was het onbeperkt.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jij moet echt je bek houden ik haat je verschrikkelijk op dit moment.
Oud 25-08-2012, 21:03
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Goed verhaal

Ik heb wel eens hommels weggehaald voor mijn hond. Die had er een keertje eentje ingeslikt en was bijna gestikt door al die haren. Sindsdien ging hij heel zielig in een hoekje zitten als hij iets hoorde zoemen en dat vond ik zo naar, dat ik geloof ik tot 3x toe zo'n beest heb gevangen en buiten los heb gelaten.
met je blote handen?
Oud 25-08-2012, 21:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
met je blote handen?
Nee gek, met een ondoorzichtig(!!!) plastic bakkie dat ik er vanaf een afstandje overheen heb gegooid en een paar kranten, zodat ik hem niet hoefde te voelen lopen. Buiten op het balkon gezet, bakje omgeduwd en terug naar binnen gerend
Oud 25-08-2012, 21:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Nee gek, met een ondoorzichtig(!!!) plastic bakkie dat ik er vanaf een afstandje overheen heb gegooid en een paar kranten, zodat ik hem niet hoefde te voelen lopen. Buiten op het balkon gezet, bakje omgeduwd en terug naar binnen gerend
stoer!

Gelukkig heb ik anne nu voor deze dingen. En als het er op aan komt moet ik muizen voor haar verwijderen want die vindt zij vies en eng.
Oud 25-08-2012, 21:09
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja, nou, hmpf.

Ja, ik denk dat ik ook zo word ik durf die beesten niet op te zuigen, bah, dan voel je hem door die slang tikken
Ik zuig ze ook altijd op, tenminste als ze niet te groot zijn. Maar in principe heb ik geen grote spinnen in huis, vanwege mijn strict antispinnenbeleid.
Grote spinnen, als ze op de grond zitten, of iig niet ondersteboven, die doe ik weleens overgieten met kokend water. Maar dat is eng/vies ook hoor. En insectenspray. werkt heel goed. Wel eerst meubels e.d. verplaatsen die onder de spin zitten. Als de spin gevallen is, dan snel stofzuigen.

Citaat:
hahahahahah

Citaat:

@ Para, het dieet .
Oud 25-08-2012, 21:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
stoer!

Gelukkig heb ik anne nu voor deze dingen. En als het er op aan komt moet ik muizen voor haar verwijderen want die vindt zij vies en eng.
Ja, dat vond ik ook van mezelf ja

Handig inderdaad, lijkt een beetje op oma Gelderland
Oud 25-08-2012, 21:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zuig ze ook altijd op, tenminste als ze niet te groot zijn. Maar in principe heb ik geen grote spinnen in huis, vanwege mijn strict antispinnenbeleid.
Grote spinnen, als ze op de grond zitten, of iig niet ondersteboven, die doe ik weleens overgieten met kokend water. Maar dat is eng/vies ook hoor. En insectenspray. werkt heel goed. Wel eerst meubels e.d. verplaatsen die onder de spin zitten. Als de spin gevallen is, dan snel stofzuigen.

hahahahahah

@ Para, het dieet .
Ik besproei ze meestal met haarlak of badkamerreiniger ofzo. Maar ik wil dus niet dat ie naar beneden valt
Verwijderd
Citaat:
oma Gelderland
ßuerp
ßuerp is offline
Nu lijkt het of ik ze met mn mond opzuig.:')
Oud 25-08-2012, 21:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo noemde we haar gewoon
Citaat:
Gatverrrrrrr.
Oud 25-08-2012, 21:12
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik besproei ze meestal met haarlak of badkamerreiniger ofzo. Maar ik wil dus niet dat ie naar beneden valt
Ik weet dat het vies is, maar daarom moet je ook de weg vrijmaken.

Ik heb eens mijn bank de halve kamer omvergerold omdat een spin dreigde neer te vallen. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
Oud 25-08-2012, 21:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet dat het vies is, maar daarom moet je ook de weg vrijmaken.

Ik heb eens mijn bank de halve kamer omvergerold omdat een spin dreigde neer te vallen. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie.
Hahahaha wat zijn we toch mietjes
Oud 25-08-2012, 21:18
Verwijderd
Huisgenoten daarvoor. <3
Oud 25-08-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Wie ben jij?
Oud 25-08-2012, 21:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soija!

Dat mag ik wel verklappen als het zo obvious is en al overal op Onzin staat.
Oud 25-08-2012, 21:20
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Hahahaha wat zijn we toch mietjes
Nou, ik mag. Er hing al een keer, terwijl ik op bed lag op mn rug, een spin halverwege aan het plafond. En toen inene liet ie zich vallen. Gatverdamme, krijg er nog de kriebels van. Ik kreunde soort van, maakte een calzone van mn dekbed, met de spin erin. En sprintte de kamer uit. In mn moeders kamer geslapen toen, want die sliep toch in de woonkamer.

Het vieste is hoe die pootjes als een soort waaier synchroon op en neer gaan, als ze zich laten vallen. Brrrr.
Oud 25-08-2012, 21:21
Verwijderd
Hommels vind ik niet erg.

Alleen muizen en spinnen. Oh en kikkers. Die zitten weleens bij m'n ouders in huis, omdat er een sloot aan de overkant is.

Mijn zusje pakt die gewoon op met haar blote handen, HAHA.
Oud 25-08-2012, 21:22
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Wie ben jij?
Soija dus!

Mn nick uit te spreken als "Sswerp".
Oud 25-08-2012, 21:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, ik mag. Er hing al een keer, terwijl ik op bed lag op mn rug, een spin halverwege aan het plafond. En toen inene liet ie zich vallen. Gatverdamme, krijg er nog de kriebels van. Ik kreunde soort van, maakte een calzone van mn dekbed, met de spin erin. En sprintte de kamer uit. In mn moeders kamer geslapen toen, want die sliep toch in de woonkamer.

Het vieste is hoe die pootjes als een soort waaier synchroon op en neer gaan, als ze zich laten vallen. Brrrr.
GODVER dat droomde ik laatst ik word er ook helemaal naar van, ik heb mijn haar nu ook supervast gedaan, want ik dacht net steeds dat ie op mijn schouder zat :')

Ja, I know en deze doet dat de hele tijd. Vast expres, zo zijn ze wel.
Oud 25-08-2012, 21:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soija dus!

Jouw naam is Ssuurp. Van ue=ü.

Oud 25-08-2012, 21:25
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
GODVER dat droomde ik laatst ik word er ook helemaal naar van, ik heb mijn haar nu ook supervast gedaan, want ik dacht net steeds dat ie op mijn schouder zat :')

Ja, I know en deze doet dat de hele tijd. Vast expres, zo zijn ze wel.
Oh, en daarna kwkam ie overigens richting mijn kant/gezicht oplopen terwijl ie me aankeek. Als dat geen vooropgezette aanval is, weet ik t ook niet meer.

Gatverrr.
Oud 25-08-2012, 21:26
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Jouw naam is Ssuurp. Van ue=ü.

Nope. Dat is niet de uitspraak die ik eraan heb gegeven.
Oud 25-08-2012, 21:27
Verwijderd
Ik ben ontzettend boos, en ik kan me niet herinneren waarom, maar ik heb ook HELEMAAL geen zin om me dat te herinneren. Ik heb alleen maar zin om iedereen te beledigen en alles kapot te maken.

JULLIE ZIJN ALLEMAAL KANKERLELIJK
Oud 25-08-2012, 21:28
Verwijderd
Ik weet het
Oud 25-08-2012, 21:29
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Guuuuuuuuurl

Oud 25-08-2012, 21:29
Verwijderd
Dat is een stomme reactie, want ik kan er niet goed agressief op reageren.

*Zucht demonstratief, gaat naast Stefenootje zitten, kijkt een tijdje samen naar oneindig en aait dan onhandig over Stefenootjes rug*

hee meiske toch *aaiaai*
Oud 25-08-2012, 21:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik ben ontzettend boos, en ik kan me niet herinneren waarom, maar ik heb ook HELEMAAL geen zin om me dat te herinneren. Ik heb alleen maar zin om iedereen te beledigen en alles kapot te maken.

nee hoor! Ik ben vet mooi

Maar ik wil wel beledigd zijn als dat beter bij je bui past?
Oud 25-08-2012, 21:30
ßuerp
ßuerp is offline
Ki pasa, Etma?
Oud 25-08-2012, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ki pasa, Etma?
Weet ik niet precies meer, maar het was ongetwijfeld HEEL ERG!
Oud 25-08-2012, 21:32
Verwijderd
Wil je een plaatje van de mega sprinkhaan die in mijn kamer zat? Past goed bij het gesprek over beestjes enzo.
Oud 25-08-2012, 21:33
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Soija dus!

ik lees het als BEURRRRRRRRPPPPPPPPPPP, iemand die heel hard boert.
Ook al weet ik heus wel dat de ß als een s wordt ausgesprochen.
Oud 25-08-2012, 21:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, en daarna kwkam ie overigens richting mijn kant/gezicht oplopen terwijl ie me aankeek. Als dat geen vooropgezette aanval is, weet ik t ook niet meer.

Gatverrr.
Gatverrrrrrrrrrrr. Ik ga zo mijn angsten overwinnen. Omdat mijn boosheid nu een beetje begint op te komen.
Citaat:
Nope. Dat is niet de uitspraak die ik eraan heb gegeven.
Dat is dan jammer voor je
Citaat:
Ik ook hoor
Oud 25-08-2012, 21:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben nu met mijn moeder een strategie aan het bedenken over whatsapp. Zij vindt dat ik hem gewoon moet opzuigen vanaf het plafond, maar ik denk dat ie dan via de stang op me valt. Dus ik wil hem eerst op de grond, maar hoe!
Oud 25-08-2012, 21:41
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Weet ik niet precies meer, maar het was ongetwijfeld HEEL ERG!

Citaat:
He bah, ik ben anti-boertjes.
Oud 25-08-2012, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, I'm facing my fear
Oud 25-08-2012, 21:43
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik ben nu met mijn moeder een strategie aan het bedenken over whatsapp. Zij vindt dat ik hem gewoon moet opzuigen vanaf het plafond, maar ik denk dat ie dan via de stang op me valt. Dus ik wil hem eerst op de grond, maar hoe!
Je moet niet onder de spin gaan staan he? Gewoon zo ver mogelijk naar rechts/links uitwijken en je linker/rechterteen zo ver mogelijk naar buiten dus.
Ennem, eerst ondersproeien met spray dus.
Oud 25-08-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Oké, I'm facing my fear
Kijk maar uit, of je fear facet jou terug. ddd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten