Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het beginidee van Zomergasten is inderdaad wel dat het een 3 uur durend interview is dat dus wat dieper gaat dan een DWDD-interviewtje. En daarvoor is het het interessantst als het een gast is die ook echt een boeiend verhaal te vertellen heeft. Daarom vind ik de aflevering met Paulien Cornelisse prima, maar is het er niet één die me bij blijft. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: Als jij je kut voelt, op een verjaardag bent waar je met vreemden zit, is het jouw verantwoordelijkheid het niet zo ver uit de hand te laten lopen. Dan moet je maar geen liters wijn achterover tikken en bergen coke door je neus halen, hoor. Ik kan erg veel hebben, maar suggereren dat ik valsspeel in een miserabel potje van twee euro/stack met voor het leeuwendeel mensen die ik al járen ken, dat is zó not done. Helemaal niet als ik de eerste keer al duidelijk liet merken daar niet van gecharmeerd te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet, het is misschien de sfeer die er omheen hangt. Maar misschien heb ik dan teveel films gekeken hoor. Maar gewoon, lekker snuiven op een gore wc. I SAID GODDAMN. ![]() Ik zou het overigens nooit doen hoor, ik vertrouw mezelf niet met drugs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh, over xtc hoor ik altijd van die positieve verhalen, van mensen die zeggen 'oh man de eerste keer dat ik xtc gebruikte wow' enzo, terwijl ik over coke mensen meer dingen hoor zeggen als 'ohja en bij het uitgaan gebruik ik soms coke, want tja, dan hebben vrienden van me het, en dan gaat dat zo'
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die af en toe coke gebruiken maken vaak wel een meer... sociaal aangepaste? indruk dan mensen die af en toe xtc gebruiken, al zal dat niet een gevolg van de drugs zijn maar misschien eerder andersom. Ik heb wel vaker een gevoel van wrevel bij de mensen die af en toe coke gebruiken. Misschien dat dat vaak mensen zijn die te veel hun best doen om sociaal aangepast over te komen, en dat ik dat storend vind? Zoiets. Gebaseerd op mijn ervaringen bij de psychiatrie, want daar heb ik elke patient gevraagd naar drugsgebruik. En nu natuurlijk grof generaliserend.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik hoor het allebei ongeveer even vaak, xtc of coke. Coke-gebruikers zijn vaker vrijgezelle, midden-tot-hoogopgeleide mannen van in de dertig, die het met vrienden gebruiken bij het uitgaan, of vrouwen van begin twintig die het van eerdergenoemde mannen krijgen aangeboden bij het uitgaan. XTC-gebruikers zijn een beetje twee categorien, de feestgebruikers die meestal laag-tot-midden opgeleide mannen van in de twintig zijn of de seksgebruikers waarbij ik geen duidelijke demografische groep herken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit weer allemaal niet gebaseerd op officiele statistieken, maar op mijn ervaring. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat heb je haar gezegd? Ik ben wel benieuwd naar hoe jij haar verbaal zou uitkafferen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het laatst niet helemaal lekker viel, had dat eigenlijk nog nooit meegemaakt. Was heel naar. Ik kon alleen nog maar beangstigende gedachten hebben, van, wat als mijn moeder nu doodgaat, en dat soort narigheid. :/ Maar goed, aangezien ik nu een leven ga krijgen ga ik het wss vrijwel nooit meer gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik echt allergisch voor beschuldigingen van valsspelen. Een soort van erekwestie, of zo. |
![]() |
|
|